სპორტი
პოლიტიკა
მსოფლიო

27

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის ოცდამერვე დღე დაიწყება 06:51-ზე, მთვარე თევზებშია ამ დღეს დაწყებული საქმეები წარმატებულად სრულდება. კარგი დღეა ფინანსური საკითხის მოსაგვარებლად; საყიდლებისთვის. შემოქმედებითი საქმიანობა წარმატებას მოგიტანთ. მოერიდეთ ურთიერთობის გარჩევას გარშემო მყოფებთან. კარგი დღეა სამსახურის, საქმიანობის შესაცვლელად. სასიამოვნო ემოციებს შეგძენთ ხანმოკლე მგზავრობა, ხანგრძლივი მოგზაურობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ფიზიკური ვარჯიშებისთვის, საოჯახო საქმეების შესასრულებლად. მოერიდეთ ჭარბი საკვების მიღებას. აგრეთვე, არასასურველია სმა და მოწევა. მოერიდეთ ხის მოჭრას, ყვავილების მოწყვეტას. ყურადღება მიაქციეთ არტერიულ წნევას. გაუფრთხილდით თავს, არ გადაღალოთ ტვინი. არ გირჩევთ ოპერაციის ჩატარებას ღვიძლზე, ფეხებზე. არ გადაღალოთ, ჩაიცვით მოსახერხებელი ფეხსაცმელი. კარგია ტერფების მასაჟი.
Faceამბები
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
სამართალი
საზოგადოება
მეცნიერება
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის მთავარი ღონისძიების მხარდამჭერია
თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის მთავარი ღონისძიების მხარდამჭერია

კომ­პა­ნია CX Hub, თი­ბი­სის მხარ­და­ჭე­რით, სა­ქარ­თვე­ლო­ში უკვე მე­ო­რედ ატა­რებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთა­ვარ ღო­ნის­ძი­ე­ბას CX-ის მი­მარ­თუ­ლე­ბით. სა­მიტ­ზე მომ­ხმა­რებ­ლის და თა­ნამ­შრომ­ლის გა­მოც­დი­ლე­ბის მარ­თვის მიდ­გო­მებს და პრაქ­ტი­კებს გა­გი­ზი­ა­რე­ბენ, რო­გორც ქარ­თუ­ლი ბიზ­ნე­სე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, ასე­ვე სა­ერ­თა­შო­რი­სო ექ­სპერ­ტე­ბი ბრი­ტა­ნე­თი­დან, ბელ­გი­ი­დან და კა­ნა­დი­დან. სა­მიტ­ზე თქვენ შეხ­ვდე­ბით:

  • იან გოლ­დინგს - Customer Experience Consultancy | CXPA (UK)
  • ოლგა პო­ტა­პცე­ვას - European Customer Consultancy | CX Panda (UK)
  • შონ ბელ­დინგს - Belding Group (Canada)
  • ჯუ­ლი­ან ჰა­ვესს - Qmatic (UK)
  • ნიკ ვან ლან­გენ­დონ­ქს - Unbossers Network (Belgium)

სა­მიტ­ზე, CX Hub, სა­ქარ­თვე­ლო­ში პირ­ვე­ლად წა­რად­გენს მომ­ხმა­რებ­ლის გა­მოც­დი­ლე­ბის მარ­თვის ჯილ­დოს - CX Award Georgia, რომ­ლის ფარ­გლებ­შიც კომ­პა­ნი­ებს შე­საძ­ლებ­ლო­ბა ექ­ნე­ბათ შე­მო­ი­ტა­ნონ გა­ნა­ცხა­დე­ბი - მომ­ხმა­რებ­ლის (CX) ან თა­ნამ­შრომ­ლის (EX) გა­მოც­დი­ლე­ბის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბის კუ­თხით გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბუ­ლი პრო­ექ­ტე­ბის და ინი­ცი­ა­ტი­ვე­ბის შე­სა­ხებ. გა­ნა­ცხა­დებს სა­ერ­თა­შო­რი­სო ექ­სპერ­ტე­ბის გუნ­დი შე­ა­ფა­სებს, რის სა­ფუძ­ველ­ზეც გა­მოვ­ლინ­დე­ბა გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი. CX Award Georgia-ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბის მი­ღე­ბა პირ­ველ წელს სა­მი­ტის ფარ­გლებ­ში უფა­სოა. გა­ნა­ცხა­დის შე­მო­ტა­ნა შე­საძ­ლე­ბე­ლია ბმულ­ზე.

გარ­და ამი­სა, CX Business Summit-ის ფარ­გლებ­ში და­ინ­ტე­რე­სე­ბულ აუ­დი­ტო­რი­ას ეძ­ლე­ვათ ექ­სკლუ­ზი­უ­რი შე­საძ­ლებ­ლო­ბა, რომ სა­მიტ­თან ერ­თად, იმა­ვე დღეს, და­ეს­წრონ CX-ის გლო­ბა­ლუ­რი ექ­სპერ­ტის და Customer Experience Professional Association-ის თა­ნა­დამ­ფუძ­ნებ­ლის - იან გოლ­დინ­გის ვორ­ქშოფს, თე­მა­ზე: „ლი­დე­რო­ბის მნიშ­ვნე­ლო­ბა მომ­ხმა­რებ­ლის გა­მოც­დი­ლე­ბის სტრა­ტე­გი­ულ მარ­თვა­ში - თვით­შე­ფა­სე­ბის ვორ­ქშო­ფი”.

სა­მი­ტის ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რია მომ­ხმა­რებ­ლის გა­მოც­დი­ლე­ბის მარ­თვის სა­ა­გენ­ტო CX Hub, გე­ნე­რა­ლუ­რი პარტნი­ო­რია თი­ბი­სი.

თი­ბი­სი მუდ­მი­ვად ის­წრაფ­ვის ინო­ვა­ცი­ე­ბის, მომ­ხმა­რე­ბელ­თა გა­მოც­დი­ლე­ბის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბი­სა და ბიზ­ნე­სის გან­ვი­თა­რე­ბის ხელ­შე­წყო­ბის­კენ. სწო­რედ ამი­ტომ თი­ბი­სი უკვე მე­ო­რე წე­ლია CX ბიზ­ნეს სა­მი­ტის მხარ­დამ­ჭე­რია. მსგავ­სი ღო­ნის­ძი­ე­ბე­ბი მნიშ­ვნე­ლო­ვან როლს ას­რუ­ლე­ბენ ბიზ­ნეს გა­რე­მოს გან­ვი­თა­რე­ბა­ში, ინო­ვა­ცი­უ­რი იდე­ე­ბის გაც­ვლა­სა და მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი სტრა­ტე­გი­ე­ბის და­ნერგვა­ში. ჩვენ­თვის, რო­გორც მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი ინ­დუსტრი­ის­თვის, მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა ისეთ ინი­ცი­ა­ტი­ვებ­ში, რომ­ლე­ბიც ხელს უწყობს ბიზ­ნე­სებს უკეთ გა­უ­გონ მომ­ხმა­რებ­ლებს და მი­ა­წო­დონ მათ ხა­რის­ხი­ა­ნი სერ­ვი­სი.

სა­მიტ­ზე და­სას­წრე­ბი ბი­ლე­თე­ბის გა­ყიდ­ვა უკვე და­ი­წყო.

ღო­ნის­ძი­ე­ბა გა­ი­მარ­თე­ბა 24 თე­ბერ­ვალს, სას­ტუმ­რო ბილტმორ თბი­ლის­ში.

კომ­პა­ნია CX Hub არის მომ­ხმა­რე­ბელ­თა გა­მოც­დი­ლე­ბის მარ­თვის წამ­ყვა­ნი სა­ა­გენ­ტო

სა­ქარ­თვე­ლო­ში, რო­მე­ლიც ეხ­მა­რე­ბა ბიზ­ნე­სებს CX და EX (მომ­ხმა­რებ­ლის და

თა­ნამ­შრომ­ლის გა­მოც­დი­ლე­ბის) მარ­თვის კვლე­ვებ­ში, სტრა­ტე­გი­ე­ბის შე­მუ­შა­ვე­ბა­სა და სის­ტე­მე­ბის და­ნერგვა­ში. დე­ტა­ლუ­რად ინ­ფორ­მა­ცია CX HUB-ზე შე­გიძ­ლი­ათ იხი­ლოთ ფე­ის­ბუქ გვერ­დზე.

ღო­ნის­ძი­ე­ბის პარტნი­ო­რე­ბი:

ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რი: CX Hub - მომ­ხმა­რებ­ლის გა­მოც­დი­ლე­ბის მარ­თვის სა­ა­გენ­ტო

გე­ნე­რა­ლუ­რი პარტნი­ო­რი: თი­ბი­სი

პარტნი­ო­რე­ბი: NGT Group, CommuniQ, University of Georgia, The European Fund for Southeast Europe (EFSE), Interaction Design Foundation (IxDF), The CX Academy, Blue Ocean, ProdAct Community, BM.GE, ქა­ლე­ბის ნა­რა­ტი­ვი, Entrepreneur, Imedi L, Balance

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
სალომე ზურაბიშვილი საზოგადოებას 31 მარტს დაანონსებულ აქციაზე მისვლისკენ მოუწოდებს - რა პასუხი აქვს "ქართულ ოცნებას"

თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის მთავარი ღონისძიების მხარდამჭერია

თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის მთავარი ღონისძიების მხარდამჭერია

კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლის გამოცდილების მართვის მიდგომებს და პრაქტიკებს გაგიზიარებენ, როგორც ქართული ბიზნესების წარმომადგენლები, ასევე საერთაშორისო ექსპერტები ბრიტანეთიდან, ბელგიიდან და კანადიდან. სამიტზე თქვენ შეხვდებით:

  • იან გოლდინგს - Customer Experience Consultancy | CXPA (UK)
  • ოლგა პოტაპცევას - European Customer Consultancy | CX Panda (UK)
  • შონ ბელდინგს - Belding Group (Canada)
  • ჯულიან ჰავესს - Qmatic (UK)
  • ნიკ ვან ლანგენდონქს - Unbossers Network (Belgium)

სამიტზე, CX Hub, საქართველოში პირველად წარადგენს მომხმარებლის გამოცდილების მართვის ჯილდოს - CX Award Georgia, რომლის ფარგლებშიც კომპანიებს შესაძლებლობა ექნებათ შემოიტანონ განაცხადები - მომხმარებლის (CX) ან თანამშრომლის (EX) გამოცდილების გაუმჯობესების კუთხით განხორციელებული პროექტების და ინიციატივების შესახებ. განაცხადებს საერთაშორისო ექსპერტების გუნდი შეაფასებს, რის საფუძველზეც გამოვლინდება გამარჯვებული. CX Award Georgia-ში მონაწილეობის მიღება პირველ წელს სამიტის ფარგლებში უფასოა. განაცხადის შემოტანა შესაძლებელია ბმულზე.

გარდა ამისა, CX Business Summit-ის ფარგლებში დაინტერესებულ აუდიტორიას ეძლევათ ექსკლუზიური შესაძლებლობა, რომ სამიტთან ერთად, იმავე დღეს, დაესწრონ CX-ის გლობალური ექსპერტის და Customer Experience Professional Association-ის თანადამფუძნებლის - იან გოლდინგის ვორქშოფს, თემაზე: „ლიდერობის მნიშვნელობა მომხმარებლის გამოცდილების სტრატეგიულ მართვაში - თვითშეფასების ვორქშოფი”.

სამიტის ორგანიზატორია მომხმარებლის გამოცდილების მართვის სააგენტო CX Hub, გენერალური პარტნიორია თიბისი.

თიბისი მუდმივად ისწრაფვის ინოვაციების, მომხმარებელთა გამოცდილების გაუმჯობესებისა და ბიზნესის განვითარების ხელშეწყობისკენ. სწორედ ამიტომ თიბისი უკვე მეორე წელია CX ბიზნეს სამიტის მხარდამჭერია. მსგავსი ღონისძიებები მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ ბიზნეს გარემოს განვითარებაში, ინოვაციური იდეების გაცვლასა და მომხმარებელზე ორიენტირებული სტრატეგიების დანერგვაში. ჩვენთვის, როგორც მომხმარებელზე ორიენტირებული ინდუსტრიისთვის, მნიშვნელოვანია მონაწილეობა ისეთ ინიციატივებში, რომლებიც ხელს უწყობს ბიზნესებს უკეთ გაუგონ მომხმარებლებს და მიაწოდონ მათ ხარისხიანი სერვისი.

სამიტზე დასასწრები ბილეთების გაყიდვა უკვე დაიწყო.

ღონისძიება გაიმართება 24 თებერვალს, სასტუმრო ბილტმორ თბილისში.

კომპანია CX Hub არის მომხმარებელთა გამოცდილების მართვის წამყვანი სააგენტო

საქართველოში, რომელიც ეხმარება ბიზნესებს CX და EX (მომხმარებლის და

თანამშრომლის გამოცდილების) მართვის კვლევებში, სტრატეგიების შემუშავებასა და სისტემების დანერგვაში. დეტალურად ინფორმაცია CX HUB-ზე შეგიძლიათ იხილოთ ფეისბუქ გვერდზე.

ღონისძიების პარტნიორები:

ორგანიზატორი: CX Hub - მომხმარებლის გამოცდილების მართვის სააგენტო

გენერალური პარტნიორი: თიბისი

პარტნიორები: NGT Group, CommuniQ, University of Georgia, The European Fund for Southeast Europe (EFSE), Interaction Design Foundation (IxDF), The CX Academy, Blue Ocean, ProdAct Community, BM.GE, ქალების ნარატივი, Entrepreneur, Imedi L, Balance

R