Faceამბები
პოლიტიკა
სამხედრო

22

იანვარი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის ოცდამესამე დღე დაიწყება 02:59-ზე, მთვარე მორიელშია კარგი დღეა ძველი საქმეების დასასრულებლად. ახლებს ნუ წამოიწყებთ. ნუ განახორციელებთ სერიოზულ ფინანსურ ოპერაციებს. სწავლისთვის ნეიტრალური დღეა, მაგრამ გამოცდა სხვა დროისთვის გადადეთ. უმჯობესია ეს დღე განმარტოებით, ბუნებაში გაატაროთ. მაქსიმალურად შეამცირეთ კონტაქტები, გულითადი საუბრები. მოერიდეთ ხელმძღვანელობასთან კონფლიქტს. სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. გათავისუფლდით უსარგებლო ნივთებისგან. არასასურველი დღეა ქორწინებისა და ნიშნობისთვის. მოერიდეთ ხორციან კერძებს. დაუშვებელია ქირურგიული ოპერაციის ჩატარება სასქესო ორგანოებზე, მსხვილ ნაწლავზე, შარდის ბუშტზე.
მსოფლიო
საზოგადოება
სამართალი
მოზაიკა
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
აუცილებელი სია - სად ვიყიდოთ მაღალი ხარისხის სასკოლო ნივთები ხელმისაწვდომ ფასად
აუცილებელი სია -  სად ვიყიდოთ მაღალი ხარისხის სასკოლო ნივთები ხელმისაწვდომ ფასად

არ არ­სე­ბობს მოს­წავ­ლე, რომ­ლის­თვი­საც წი­ნა­სას­კო­ლო სამ­ზა­დი­სი ნამ­დვი­ლი დღე­სას­წა­უ­ლი არ არის. მე­ო­რე მხრივ, არ არ­სე­ბობს მშო­ბე­ლი, რო­მელ­საც არ სურს შვი­ლის­თვის მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის სას­კო­ლო ნივ­თე­ბი ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სად შე­ი­ძი­ნოს. ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე დიდი არ­ჩე­ვა­ნია, თუმ­ცა მათ შო­რის გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ად­გი­ლი უჭი­რავს ეს­პა­ნურ ბრენდ „მი­ლანს“, რო­მელ­საც სა­უ­კუ­ნო­ვა­ნი ის­ტო­რია და მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი ასორ­ტი­მენ­ტი გა­მო­არ­ჩევს. მა­ღა­ლი ხა­რის­ხი და ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფასი კი მისი მა­ხა­სი­ა­თე­ბე­ლი ორი მთა­ვა­რი უპი­რა­ტე­სო­ბაა.

ბრენ­დი „მი­ლა­ნი“ მე-20 სა­უ­კუ­ნის და­სა­წყის­ში შე­იქ­მნა ეს­პა­ნეთ­ში, ბარ­სე­ლო­ნა­ში. უამ­რავ ადა­მი­ანს ამ სა­ხე­ლის გა­გე­ბი­სას ქა­ლა­ქი მი­ლა­ნი ახ­სენ­დე­ბა, თუმ­ცა ეს­პა­ნურ ბრენ­დს არა­ფე­რი აქვს სა­ერ­თო იტა­ლი­ურ ქა­ლაქთან. და­სა­ხე­ლე­ბა ეს­პა­ნუ­რი გვა­რი­დან „მი­ლა­ნი­დან“ მო­დის. ჯოზე მი­ლა­ნი თავ­და­პირ­ვე­ლად სა­კან­ცე­ლა­რიო ნივ­თე­ბის გამ­ყიდ­ვე­ლი იყო, შე­დეგ ერთ-ერთ მწარ­მო­ე­ბელ­თან პარტნი­ო­რო­ბით სა­კუ­თა­რი ბრენ­დის ქვეშ სხვა­დას­ხვა პრო­დუქ­ცი­ის შექ­მნა და­ი­წყო. „მი­ლა­ნის“ პრო­დუქ­ცი­ამ მალე მთე­ლი ეს­პა­ნე­თი და­ი­პყრო. ეს გახ­ლდა მი­ლა­ნე­ბის საგ­ვა­რე­უ­ლო ბიზ­ნე­სი, თუმ­ცა მოგ­ვი­ა­ნე­ბით სა­მარ­კო ნი­შა­ნი და ბრენ­დი კომ­პა­ნი­ებ­მა FACTIS S.A. და MARCÓ DACHS S.A. შე­ი­ძი­ნეს და წარ­მო­ე­ბა წარ­მო­უდ­გენ­ლად მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი გა­ხა­დეს. ძა­ლი­ან მალე ბრენ­დი ეს­პა­ნე­თის სა­ზღვრებს გას­ცდა და ევ­რო­პის არა­ერ­თი ქვეყ­ნის ბაზ­რის ლი­დე­რი გახ­და. დღეს „მი­ლა­ნის“ პრო­დუქ­ცია 120-ზე მეტ ქვე­ყა­ნა­ში ოფი­ცი­ა­ლუ­რა­დაა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. მათ შო­რი­საა სა­ქარ­თვე­ლოც, სა­დაც ბრენ­დის ოფი­ცი­ა­ლუ­რი წარ­მო­მად­გე­ნე­ლი გახ­ლავთ „ბიბ­ლუ­სი“. „ბიბ­ლუ­სი­სა“ და „მი­ლა­ნის“ თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა წლე­ბის წინ და­ი­წყო და დღემ­დე წარ­მა­ტე­ბით გრძელ­დე­ბა.

საქ­მი­ა­ნო­ბის და­სა­წყის­ში „მი­ლანს“ სურ­და ყო­ფი­ლი­ყო ბრენ­დი, რო­მე­ლიც მოს­წავ­ლე­ე­ბის სურ­ვი­ლებ­სა და მო­თხოვ­ნებს ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სად აქ­ცევ­და რე­ა­ლო­ბად. მან ამ მიზ­ნის მიღ­წე­ვა ნამ­დვი­ლად შეძ­ლო. დღეს „მი­ლა­ნი“ გა­მორ­ჩე­უ­ლია:

  • · მა­ღა­ლი ხა­რის­ხით - ბრენ­დი მაქ­სი­მა­ლურ აქ­ცენტს აკე­თებს უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის მა­სა­ლებ­ზე;
  • · გა­მორ­ჩე­უ­ლი დი­ზა­ი­ნით - „მი­ლა­ნის“ თი­თო­ე­უ­ლი პრო­დუქ­ტი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი დი­ზა­ი­ნით იქ­მნე­ბა. ეს გუ­ლის­ხმობს რო­გორც ვი­ზუ­ალს, ისე მის ერ­გო­ნო­მი­უ­ლო­ბას;
  • · ინო­ვა­ცი­უ­რო­ბით - ბრენ­დი ცდი­ლობს მომ­ხმა­რებ­ლებს შეს­თა­ვა­ზოს ინო­ვა­ცი­ე­ბი დი­ზა­ი­ნის, მა­სა­ლე­ბის თუ ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბის თვალ­საზ­რი­სით;
  • · მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი ასორ­ტი­მენ­ტით - არ არ­სე­ბობს სას­კო­ლო-სა­კან­ცე­ლა­რიო ნივ­თი, რო­მელ­საც „მი­ლა­ნის“ ასორ­ტი­მენ­ტში ვერ ნა­ხავთ.

რო­გორც უკვე აღ­ვნიშ­ნეთ, „მი­ლა­ნის“ პრო­დუქ­ცი­ის შე­ძე­ნა „ბიბ­ლუ­სის“ მა­ღა­ზი­ებ­შია შე­საძ­ლე­ბე­ლი მთე­ლი ქვეყ­ნის მას­შტა­ბით. ასორ­ტი­მენ­ტი მარ­თლაც მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნია რო­გორც ვი­ზუ­ა­ლის, ისე ფა­სე­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით. და­წყე­ბი­თი კლა­სის მოს­წავ­ლე­ე­ბის­თვის სა­ჭი­რო ნივ­თე­ბის სია კი ასე გა­მო­ი­ყუ­რე­ბა:

  • · ჩან­თა
  • · პე­ნა­ლი
  • · ფე­რა­დი ფან­ქრე­ბი
  • · შავი ფან­ქა­რი
  • · ფლო­მას­ტე­რე­ბი
  • · სა­ხა­ზა­ვი
  • · სათ­ლე­ლი
  • · საშ­ლე­ლი
  • · რვე­უ­ლე­ბი
  • · წებო
  • · ფე­რა­დი ფურ­ცლე­ბი
  • · პლას­ტი­ლი­ნე­ბი
  • · მაკ­რა­ტე­ლი
  • · სა­ხა­ტა­ვი რვე­უ­ლი

„მი­ლა­ნის“ პრო­დუქ­ცი­ის შე­ძე­ნა ასე­ვე შე­საძ­ლე­ბე­ლია ონ­ლა­ინ „ბიბ­ლუ­სის“ ვებგ­ვერ­დზე. შე­ძე­ნილ ნივ­თებს სა­სურ­ველ მი­სა­მარ­თზე მი­ი­ღებთ.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ცვლილებების წინაშე დადგა აშშ-ი და რა გამოხმაურება მოჰყვა დონალდ ტრამპის ინაუგურაციას
ავტორი:

აუცილებელი სია - სად ვიყიდოთ მაღალი ხარისხის სასკოლო ნივთები ხელმისაწვდომ ფასად

აუცილებელი სია -  სად ვიყიდოთ მაღალი ხარისხის სასკოლო ნივთები ხელმისაწვდომ ფასად

არ არსებობს მოსწავლე, რომლისთვისაც წინასასკოლო სამზადისი ნამდვილი დღესასწაული არ არის. მეორე მხრივ, არ არსებობს მშობელი, რომელსაც არ სურს შვილისთვის მაღალი ხარისხის სასკოლო ნივთები ხელმისაწვდომ ფასად შეიძინოს. ამ მიმართულებით ქართულ ბაზარზე დიდი არჩევანია, თუმცა მათ შორის განსაკუთრებული ადგილი უჭირავს ესპანურ ბრენდ „მილანს“, რომელსაც საუკუნოვანი ისტორია და მრავალფეროვანი ასორტიმენტი გამოარჩევს. მაღალი ხარისხი და ხელმისაწვდომი ფასი კი მისი მახასიათებელი ორი მთავარი უპირატესობაა.

ბრენდი „მილანი“ მე-20 საუკუნის დასაწყისში შეიქმნა ესპანეთში, ბარსელონაში. უამრავ ადამიანს ამ სახელის გაგებისას ქალაქი მილანი ახსენდება, თუმცა ესპანურ ბრენდს არაფერი აქვს საერთო იტალიურ ქალაქთან. დასახელება ესპანური გვარიდან „მილანიდან“ მოდის. ჯოზე მილანი თავდაპირველად საკანცელარიო ნივთების გამყიდველი იყო, შედეგ ერთ-ერთ მწარმოებელთან პარტნიორობით საკუთარი ბრენდის ქვეშ სხვადასხვა პროდუქციის შექმნა დაიწყო. „მილანის“ პროდუქციამ მალე მთელი ესპანეთი დაიპყრო. ეს გახლდა მილანების საგვარეულო ბიზნესი, თუმცა მოგვიანებით სამარკო ნიშანი და ბრენდი კომპანიებმა FACTIS S.A. და MARCÓ DACHS S.A. შეიძინეს და წარმოება წარმოუდგენლად მრავალფეროვანი გახადეს. ძალიან მალე ბრენდი ესპანეთის საზღვრებს გასცდა და ევროპის არაერთი ქვეყნის ბაზრის ლიდერი გახდა. დღეს „მილანის“ პროდუქცია 120-ზე მეტ ქვეყანაში ოფიციალურადაა წარმოდგენილი. მათ შორისაა საქართველოც, სადაც ბრენდის ოფიციალური წარმომადგენელი გახლავთ „ბიბლუსი“. „ბიბლუსისა“ და „მილანის“ თანამშრომლობა წლების წინ დაიწყო და დღემდე წარმატებით გრძელდება.

საქმიანობის დასაწყისში „მილანს“ სურდა ყოფილიყო ბრენდი, რომელიც მოსწავლეების სურვილებსა და მოთხოვნებს ხელმისაწვდომ ფასად აქცევდა რეალობად. მან ამ მიზნის მიღწევა ნამდვილად შეძლო. დღეს „მილანი“ გამორჩეულია:

  • · მაღალი ხარისხით - ბრენდი მაქსიმალურ აქცენტს აკეთებს უმაღლესი ხარისხის მასალებზე;
  • · გამორჩეული დიზაინით - „მილანის“ თითოეული პროდუქტი განსაკუთრებული დიზაინით იქმნება. ეს გულისხმობს როგორც ვიზუალს, ისე მის ერგონომიულობას;
  • · ინოვაციურობით - ბრენდი ცდილობს მომხმარებლებს შესთავაზოს ინოვაციები დიზაინის, მასალების თუ ტექნოლოგიების თვალსაზრისით;
  • · მრავალფეროვანი ასორტიმენტით - არ არსებობს სასკოლო-საკანცელარიო ნივთი, რომელსაც „მილანის“ ასორტიმენტში ვერ ნახავთ.

როგორც უკვე აღვნიშნეთ, „მილანის“ პროდუქციის შეძენა „ბიბლუსის“ მაღაზიებშია შესაძლებელი მთელი ქვეყნის მასშტაბით. ასორტიმენტი მართლაც მრავალფეროვანია როგორც ვიზუალის, ისე ფასების გათვალისწინებით. დაწყებითი კლასის მოსწავლეებისთვის საჭირო ნივთების სია კი ასე გამოიყურება:

  • · ჩანთა
  • · პენალი
  • · ფერადი ფანქრები
  • · შავი ფანქარი
  • · ფლომასტერები
  • · სახაზავი
  • · სათლელი
  • · საშლელი
  • · რვეულები
  • · წებო
  • · ფერადი ფურცლები
  • · პლასტილინები
  • · მაკრატელი
  • · სახატავი რვეული

„მილანის“ პროდუქციის შეძენა ასევე შესაძლებელია ონლაინ „ბიბლუსის“ ვებგვერდზე. შეძენილ ნივთებს სასურველ მისამართზე მიიღებთ.