ავტორი:

კაცი მინიონების მიღმა - როგორ აქციეს ხმის მსახიობი და რიგითი ანიმატორი მისმა გამოგონილმა პერსონაჟებმა მილიარდერად

კაცი მინიონების მიღმა - როგორ აქციეს ხმის მსახიობი და რიგითი ანიმატორი მისმა გამოგონილმა პერსონაჟებმა მილიარდერად

როდესაც ფრანგული ანიმაციური სტუდია Illumination ქმნიდა ოჯახურ კომედიას Despicable Me- ს, მეორე ხარისხოვან სუპერ ბოროტმოქმედზე და მის შვილად შვილობილებზე, გუნდმა გადაწყვიტა, რომ ფილმს სჭირდებოდა მსუბუქი ხაზი, რომელიც ფილმის ანტიგმირის, გრუს (სტივ კარელი) ერთგვარად დაეხმარებოდა.

შედეგად, რეჟისორებმა პიერ კუფინმა და კრის რენომ, პერსონაჟების დიზაინერ ერიკ გიიონთან და პროდიუსერ კრის მელედანდრისთან ერთად, შექმნეს ბოროტი ყვითელი არსებების ფარა - მინიონები. მათი დანიშნულება უკანა პლანზე ყოფნა და თავიანთი ბოროტი ლიდერის გულშემატკივრობა იყო.

ნახევრად ფრანგმა და ნახევრად ინდონეზიელმა ანიმატორმა, კოფინმა, გუნდს შესთავაზა, რომ მინიონების სასაუბრო ენა იმპროვიზებული, ყველასგან განსხვავებული ყოფილიყო. მსგავსი გამოცდილება მას უკვე ჰქონდა - ხმის მსახიობად მუშაობის დროს, ასეთი ენით რამდენიმე რეკლამა გაახმოვანა. მიდგომამ გაამართლა. აუდიენციას კოფინის ხმა მოეწონა, დაამახსოვრდა მისი გამორჩეული სიცილი და მელოდიური, სულელური “საუბარი“.

  • 2010 წლიდან მინიონების შემქმნელი ანიმატორი საუკუნის ერთ-ერთი უდიდესი პოპ-კულტურული ფენომენის ნაკლებად ცნობილი ვარსკვლავი გახდა. მან გაახმოვანა ყველა მომდევნო სერია და Despicable Me 4, რომელიც კინოთეატრებში უახლოეს პერიოდში გამოვა.

”ბოლო სერიის შემდეგ მე ვუთხარი კრის მელედანდრის: “ამის კეთება უნდა შევწყვიტო. მინიონებს თავი უნდა დავანებო და რაღაც ახალი ვცადო. თუმცა, მგონია ამას ვერ შევძლებ. მაშინაც კი, როცა ვამბობ, რომ მსურს მისგან თავის დაღწევა, ვფიქრობ - არა, ეს ძალიან სახალისოა“, - განაცხადა კოფინმა ბოლო ინტერვიუში საუბრისას.

ფილმები, Despicable Me, ისევე როგორც სპინოფები "Minions" და "Minions: Rise of Gru" უაღრესად მომგებიანი იყო Illumination-ისა და Universal- ისთვის. მათ მთლიანობაში გამოიმუშავეს 4,6 მილიარდი დოლარი, რაც მათ ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებულ კინოფრენჩაიზად მიიჩნევა.

თავად მინიონები ძალიან პოპულარულები გახდნენ მულტფილმებს მიღმაც. ისინი ყველგან არიან, წარმოდგენილია როგორც ლიცენზირებული საქონელი, თემატურ პარკებში, TikTok ტენდენციებში და Facebook-ის მემეებათაც კი.

წყარო: nytimes