მსოფლიო
პოლიტიკა
სამართალი

25

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის ოცდამეშვიდე დღე დაიწყება 06:43-ზე, მთვარე თევზებში გადავა 23:28-ზე კარგი დღეა ახალი საქმეების დასაწყებად. შანსი მოგეცემათ მოაგვაროთ ძველი პრობლემები. კარგი დღეა ბიზნესისა და სავაჭრო საქმეებისთვის; უფროს თაობასთან ურთიერთობისთვის, მათგან რჩევის მიღება. ურთიერთობის, საქმეების გარჩევას არ გირჩევთ. კარგი დღეა საქმიანობის, სამუშაო ადგილის შესაცვლელად. კარგია მოგზაურობის დაწყება. მცირე ფიზიკური დატვირთვა არ გაწყენთ, კარგი დღეა საოჯახო საქმეების შესასრულებლად. მოერიდეთ დიდი რაოდენობით სითხის, განსაკუთრებით ალკოჰოლის მიღებას. გაუფრთხილდით ფეხებს.
საზოგადოება
მეცნიერება
სპორტი
მოზაიკა
კონფლიქტები
სამხედრო
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"მიჰაუსმა" 1-წლის იუბილეზე გრანდიოზული პრიზები გაათამაშა
"მიჰაუსმა" 1-წლის იუბილეზე გრანდიოზული პრიზები გაათამაშა

ამი­ერ­კავ­კა­სი­ა­ში ყვე­ლა­ზე დიდ­მა სამ­შე­ნებ­ლო და სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბის ჰი­პერ­მარ­კეტ­მა„ მი­ჰა­უს­მა“ 1 წლის იუ­ბი­ლე­ზე გრან­დი­ო­ზუ­ლი პრი­ზე­ბი გა­ა­თა­მა­შა. 3 დღის გან­მავ­ლო­ბა­ში, ჰი­პერ­მარ­კეტ­ში მი­სუ­ლი მომ­ხმა­რებლმა მო­ი­გეს 100, 500 და 1000-ლა­რი­ან ვა­უ­ჩე­რე­ბი; ასე­ვე, გა­თა­მაშ­და „არის­ტო­ნი­სა“ და „მი­დე­ას“ უახ­ლე­სი კონ­დი­ცი­ო­ნე­რე­ბი, რო­მე­ლიც ზა­ფხუ­ლის ცხელ დღე­ებ­ში მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის ყვე­ლა­ზე სა­სურ­ვე­ლი სა­ჩუ­ქა­რი იყო.

12 000 კვ.მ ფარ­თობ­ზე გაშ­ლი­ლი ჰი­პერ­მარ­კე­ტი „მი­ჰა­უ­სი“ ზუს­ტად ერთი წლის წინ, პან­დე­მი­ის დროს გა­იხ­სნა. მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ კო­ვიდ რე­გუ­ლა­ცი­ებ­მა ბევ­რი ბიზ­ნე­სი ლიკ­ვი­და­ცი­ამ­დე მი­იყ­ვა­ნა, კომ­პა­ნი­ამ გან­ვი­თა­რე­ბა და ლო­ი­ა­ლუ­რი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის შე­ძე­ნაც­კი შეძ­ლო.

რო­გორც „მი­ჰა­უ­სის“ მარ­კე­ტინ­გი­სა და სა­ზო­გა­დო­ე­ბას­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის დე­პარ­ტა­მენ­ტის ხელ­მძღვა­ნე­ლი ნოდარ ჯა­ვა­ხიშ­ვი­ლი გან­მარ­ტავს, გან­ვლი­ლი ერთი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში კომ­პა­ნი­ამ შეძ­ლო და დამ­კვიდ­რდა რო­გორც ნო­ვა­ტო­რი, რო­მელ­მაც პან­დე­მი­ის პე­რი­ოდ­ში­უ­ამ­რავ გა­მოწ­ვე­ვას უპა­სუ­ხა.

"გან­ვლი­ლი ერთი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში „მი­ჰა­უს­მა“ქარ­თუ­ლი ბა­ზა­რი მარ­თლაც უკე­თე­სო­ბის­კენ შეც­ვა­ლა, რად­გან რე­ა­ლუ­რად, ის წარ­მო­ად­გენს კომ­პა­ნი­ას რო­მელ­საც შე­უძ­ლია, მომ­ხმა­რე­ბელს შეს­თა­ვა­ზოს სრულ­ყო­ფი­ლი სერ­ვი­სი და სამ­შე­ნებ­ლო და სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბის ყვე­ლა­ზე ფარ­თო ასორ­ტი­მენ­ტი. ამავდრო­უ­ლად, სი­ახ­ლე­ე­ბი, რო­მელ­საც ჩვენ ვნერ­გავთ, ქარ­თუ­ლი ბაზ­რის­თვის ინო­ვა­ცი­უ­რია.

მა­გა­ლი­თად, როცა ბიზ­ნეს სექ­ტო­რი კრი­ზი­სულ და გა­ურ­კვე­ველ მდგო­მა­რე­ო­ბა­ში იყო, ჩვენ ჩა­ვა­ტა­რეთ ჰი­პერ­მარ­კე­ტის ონ­ლა­ინ გახ­სნა, შემ­დეგ პირ­ვე­ლე­ბი ვი­ყა­ვით, ვინც და­ვი­წყეთ ონ­ლა­ინ გა­ყიდ­ვე­ბი, სერ­ვისს და­ვა­მა­ტეთ დი­ზა­ი­ნე­რის მომ­სა­ხუ­რე­ბა და შე­მო­ვი­ღეთ სა­სა­ჩუქ­რე ბა­რა­თე­ბი. გარ­და ამი­სა, სა­ქარ­თვე­ლო­ში შე­მო­ვიყ­ვა­ნეთ ბევ­რი ისე­თი ბრენ­დი, რო­მე­ლიც აქამ­დე არ იყო და სა­ბო­ლო­ოდ, გავ­ხდით ყვე­ლა­ზე დიდი სამ­შე­ნებ­ლო და სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბის ჰი­პერ­მარ­კე­ტი, რომ­ლის­თვი­საც პრი­ორ­ტეტს წარ­მო­ად­გენს მომ­ხმა­რებ­ლის კმა­ყო­ფი­ლე­ბა და მას­ზე ზრუნ­ვა. გვაქვს შე­ძე­ნი­სა­და მი­ტა­ნის მარ­ტი­ვი სერ­ვი­სი, ხოლო ჩვენ­სა და მომ­ხმა­რე­ბელს შო­რის კო­მუ­ნი­კა­ცი­ი­სას ზედ­მე­ტი ბა­რი­ე­რე­ბი სრუ­ლად მოვხსე­ნით“, - აღ­ნიშ­ნა ნო­დარ ჯა­ვა­ხიშ­ვილ­მა.

მი­სი­ვე თქმით, „მი­ჰა­უ­სი“ არის ჰი­პერ­მარ­კე­ტი, რო­მელ­საც შე­უძ­ლია, მომ­ხმა­რე­ბელს რე­ა­ლუ­რი აქ­ცი­ე­ბი შეს­თა­ვა­ზოს. რაც შე­ე­ხე­ბა სა­მო­მავ­ლო გეგ­მებს, მისი თქმით, კომ­პა­ნია კი­დევ უფრო გან­ვი­თა­რე­ბას და სერ­ვის­ში მეტი ინო­ვა­ცი­ის და­ნერგვას გეგ­მავს. პა­რა­ლე­ლუ­რად კი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი ყო­ველ­თვი­უ­რი შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბით ისარ­გებ­ლე­ბენ.

"ჩვენ ვაკ­ვირ­დე­ბით ბა­ზარ­ზე არ­სე­ბულ მო­თხოვ­ნას და მომ­ხმა­რე­ბელს ყო­ველ­თვი­უ­რად სა­სურ­ველ პრო­დუქ­ცი­ა­ზე შევ­თა­ვა­ზებთ ფას­დაკ­ლე­ბას. და­ბა­დე­ბის დღის პე­რი­ოდ­ში მომ­ხმა­რე­ბელ­თა სიმ­რავ­ლემ დაგ­ვარ­წმუ­ნა, რომ გან­ვლი­ლი პან­დე­მი­უ­რი წე­ლი­წა­დი ჩვენ­თვის წარ­მა­ტე­ბუ­ლი აღ­მოჩ­ნდა და ათა­სო­ბით ლო­ი­ა­ლუ­რი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი შე­ვი­ძი­ნეთ“, -გან­მარ­ტა ნო­დარ ჯა­ვა­ხიშ­ვილ­მა.

ამ დრო­ის­თვის „მი­ჰა­უს­ში“ წარ­მოდ­გე­ნი­ლია 60 000-მდე და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქ­ტი, მათ­შო­რის სამ­შე­ნებ­ლო მა­სა­ლე­ბი, ელექტრო­ბა, სან­ტექ­ნი­კა და აქ­სე­სუ­ა­რე­ბი, მო­სა­პირ­კე­თე­ბე­ლი­მა­სა­ლე­ბი, ია­ტა­კი და ფი­ლე­ბი, შპა­ლე­რი, ელექტრო და ხე­ლის ინ­სტრუ­მენ­ტე­ბი, ლაქ-სა­ღე­ბა­ვე­ბი, გა­ნა­თე­ბა, დე­კო­რა­ცია, სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო ნივ­თე­ბი და სხვა.

პრო­დუქ­ცი­ის იმ­პორ­ტი ხდე­ბა ისე­თი ქვეყ­ნე­ბი­დან, რო­გო­რიც არის აშშ, გერ­მა­ნია, იტა­ლია, ეს­ტო­ნე­თი, ჩი­ნე­თი, ნი­დერ­ლან­დე­ბი და სხვა. რაც მთა­ვა­რია, მომ­ხმა­რე­ბელს არ­ჩე­ვა­ნის გა­კე­თე­ბა შე­უძ­ლია ყვე­ლა სა­ფა­სო კა­ტე­გო­რი­ა­ში. ამას­თან, პრო­დუქ­ცი­ის შე­ძე­ნა შე­საძ­ლე­ბე­ლია ონ­ლა­ინ მა­ღა­ზი­ა­შიც, რო­მე­ლიც აპ­ლი­კა­ცი­ის სა­ხი­თაც შე­გიძ­ლი­ათ გად­მო­წე­როთ რო­გორც iOS, ისე Android ვერ­სი­ის­თვის.

"მი­ჰა­უ­სი“ იყო პირ­ვე­ლი სამ­შე­ნებ­ლო­და სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბის ჰი­პერ­მარ­კე­ტი სა­ქარ­თვე­ლო­ში, რო­მელ­მაც მომ­ხმა­რე­ბელს სწრა­ფი­და მარ­ტი­ვი სერ­ვი­სი - აპ­ლი­კა­ცია შეს­თა­ვა­ზა.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
უძრავი ქონება საქართველოში: ეკონომიკაზე გავლენა, ტენდენციები და პროგნოზები
ავტორი:

"მიჰაუსმა" 1-წლის იუბილეზე გრანდიოზული პრიზები გაათამაშა

"მიჰაუსმა" 1-წლის იუბილეზე გრანდიოზული პრიზები გაათამაშა

ამიერკავკასიაში ყველაზე დიდმა სამშენებლო და სარემონტო მასალების ჰიპერმარკეტმა„ მიჰაუსმა“ 1 წლის იუბილეზე გრანდიოზული პრიზები გაათამაშა. 3 დღის განმავლობაში, ჰიპერმარკეტში მისული მომხმარებლმა მოიგეს 100, 500 და 1000-ლარიან ვაუჩერები; ასევე, გათამაშდა „არისტონისა“ და „მიდეას“ უახლესი კონდიციონერები, რომელიც ზაფხულის ცხელ დღეებში მომხმარებლისთვის ყველაზე სასურველი საჩუქარი იყო.

12 000 კვ.მ ფართობზე გაშლილი ჰიპერმარკეტი „მიჰაუსი“ ზუსტად ერთი წლის წინ, პანდემიის დროს გაიხსნა. მიუხედავად იმისა, რომ კოვიდ რეგულაციებმა ბევრი ბიზნესი ლიკვიდაციამდე მიიყვანა, კომპანიამ განვითარება და ლოიალური მომხმარებლების შეძენაცკი შეძლო.

როგორც „მიჰაუსის“ მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ნოდარ ჯავახიშვილი განმარტავს, განვლილი ერთი წლის განმავლობაში კომპანიამ შეძლო და დამკვიდრდა როგორც ნოვატორი, რომელმაც პანდემიის პერიოდშიუამრავ გამოწვევას უპასუხა.

"განვლილი ერთი წლის განმავლობაში „მიჰაუსმა“ქართული ბაზარი მართლაც უკეთესობისკენ შეცვალა, რადგან რეალურად, ის წარმოადგენს კომპანიას რომელსაც შეუძლია, მომხმარებელს შესთავაზოს სრულყოფილი სერვისი და სამშენებლო და სარემონტო მასალების ყველაზე ფართო ასორტიმენტი. ამავდროულად, სიახლეები, რომელსაც ჩვენ ვნერგავთ, ქართული ბაზრისთვის ინოვაციურია.

მაგალითად, როცა ბიზნეს სექტორი კრიზისულ და გაურკვეველ მდგომარეობაში იყო, ჩვენ ჩავატარეთ ჰიპერმარკეტის ონლაინ გახსნა, შემდეგ პირველები ვიყავით, ვინც დავიწყეთ ონლაინ გაყიდვები, სერვისს დავამატეთ დიზაინერის მომსახურება და შემოვიღეთ სასაჩუქრე ბარათები. გარდა ამისა, საქართველოში შემოვიყვანეთ ბევრი ისეთი ბრენდი, რომელიც აქამდე არ იყო და საბოლოოდ, გავხდით ყველაზე დიდი სამშენებლო და სარემონტო მასალების ჰიპერმარკეტი, რომლისთვისაც პრიორტეტს წარმოადგენს მომხმარებლის კმაყოფილება და მასზე ზრუნვა. გვაქვს შეძენისადა მიტანის მარტივი სერვისი, ხოლო ჩვენსა და მომხმარებელს შორის კომუნიკაციისას ზედმეტი ბარიერები სრულად მოვხსენით“, - აღნიშნა ნოდარ ჯავახიშვილმა.

მისივე თქმით, „მიჰაუსი“ არის ჰიპერმარკეტი, რომელსაც შეუძლია, მომხმარებელს რეალური აქციები შესთავაზოს. რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს, მისი თქმით, კომპანია კიდევ უფრო განვითარებას და სერვისში მეტი ინოვაციის დანერგვას გეგმავს. პარალელურად კი მომხმარებლები ყოველთვიური შეთავაზებებით ისარგებლებენ.

"ჩვენ ვაკვირდებით ბაზარზე არსებულ მოთხოვნას და მომხმარებელს ყოველთვიურად სასურველ პროდუქციაზე შევთავაზებთ ფასდაკლებას. დაბადების დღის პერიოდში მომხმარებელთა სიმრავლემ დაგვარწმუნა, რომ განვლილი პანდემიური წელიწადი ჩვენთვის წარმატებული აღმოჩნდა და ათასობით ლოიალური მომხმარებელი შევიძინეთ“, -განმარტა ნოდარ ჯავახიშვილმა.

ამ დროისთვის „მიჰაუსში“ წარმოდგენილია 60 000-მდე დასახელების პროდუქტი, მათშორის სამშენებლო მასალები, ელექტრობა, სანტექნიკა და აქსესუარები, მოსაპირკეთებელიმასალები, იატაკი და ფილები, შპალერი, ელექტრო და ხელის ინსტრუმენტები, ლაქ-საღებავები, განათება, დეკორაცია, საყოფაცხოვრებო ნივთები და სხვა.

პროდუქციის იმპორტი ხდება ისეთი ქვეყნებიდან, როგორიც არის აშშ, გერმანია, იტალია, ესტონეთი, ჩინეთი, ნიდერლანდები და სხვა. რაც მთავარია, მომხმარებელს არჩევანის გაკეთება შეუძლია ყველა საფასო კატეგორიაში. ამასთან, პროდუქციის შეძენა შესაძლებელია ონლაინ მაღაზიაშიც, რომელიც აპლიკაციის სახითაც შეგიძლიათ გადმოწეროთ როგორც iOS, ისე Android ვერსიისთვის.

"მიჰაუსი“ იყო პირველი სამშენებლოდა სარემონტო მასალების ჰიპერმარკეტი საქართველოში, რომელმაც მომხმარებელს სწრაფიდა მარტივი სერვისი - აპლიკაცია შესთავაზა.

R

"ინტერპრესნიუსის" ფოტოგრაფი, რომელსაც "პრაიდის" მოწინააღმდეგეები ფიზიკურად გაუსწორდნენ, კლინიკიდან გაწერეს

"დღემდე შვილებისთვის ქართული სახელების დარქმევა გვეკრძალება" - ქართულ სექტორზე სწავლა შეიძლება საინგილოს კიდევ ერთ სკოლაში გაუქმდეს

"მე და ჩემი ოჯახის წევრები ამ საქმეზე შეყვარებული ვართ, აქ ყველაფერი ჩვენი ხელითაა გაკეთებული" - ცნობილი იურისტის ვენახი და მშვენიერაძეების მშვენიერი ღვინის ამბავი