Covid-19-ის პანდემიამ სამყარო დრამატულად შეცვალა. ცვლილებები ბიზნესსაც შეეხო, მათ შორის საკვების მიტანის სერვისს, რომელიც მთელ მსოფლიოში პირველადი საჭიროების მომსახურებად იქცა. Wolt-ის გუნდს კი, ამ გამოწვევამ, უპირველსად, უდიდესი პასუხიმგებლობა დააკისრა.
“ჩვენ დიდი პასუხისმგებლობა გვაკისრია - ერთის მხრივ ჩვენ ვჭირდებით მომხმარებლებს, მეორეს მხრივ მერჩანტებს, რომელთაც შეეზღუდათ მუშაობის უფლება, მესამე მხრივ კი პარტნიორ კურიერებს, რომელთაც აქვთ უწყვეტი შემოსავალი, მაშინ როდესაც მრავალი ინდუსტრია გაჩერებულია” - ამბობს თავის წერილში Wolt-ის დამფუძნებელი და CEO მიკი კუუსი.
Wolt-ის საქართველოს ოფისი პანდემიის დაწყების პირველივე დღეებიდან საგანგებო რეჟიმში მუშაობს. Wolt-ისთვის უმთავრესი პრიორიტეტი საქართველოში მიტანის სერვისზე ხელმისაწვდომობის ზრდა და მომხმარებლისთვის რაც შეიძლება ფართო არჩევანის შეთავაზება გახდა.
Wolt-ის კორპორაციული პასუხისმგებლობა კომპანიის მიერ განხორციელებულ არაერთ აქტივობასა თუ გადაწყვეტილებაში აისახა, მათ შორის:
Wolt საგანგებო რეჟიმში მუშაობას აგრძელებს და ამ რთულ პერიოდში კვლავ ეცდება იქონიოს დადებითი გავლენა და შექმნას მნიშვნელოვანი ფასეულობა როგორც მომხმარებლისთვის, ასევე პარტნიორი რესტორნებისთვის, სავაჭრო ობიექტებისთვის და პარტნიორი კურიერებისათვის.
Wolt ფინეთის დედაქალაქ ჰელსინკიში, 2014 წელს დაფუძნებული ტექნოლოგიური კომპანიაა, რომელიც საკვების აღმოჩენისა და მიტანის სერვისს ამარტივებს. დღეს, Wolt მსოფლიოს 23 ქვეყანაში, 100-ზე მეტ ქალაქში ხუთ მილიონზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება. Wolt 20 000-ზე მეტ რესტორანსა და 45 000-ზე მეტ პარტნიორ კურიერთან თანამშრომლობს.
Wolt საქართველოში 2018 წლის მაისიდან ოპერირებს. დღეს, Wolt-ის აპლიკაციით კერძების და სხვადასხვა პროდუქტის შეკვეთა თბილისის, ბათუმის და ქუთაისის 650-ზე მეტი ობიექტიდანაა შესაძლებელი და მისი სერვისით, ყოველდღიურად ათასობით მომხმარებელი სარგებლობს.
R