მსოფლიო
პოლიტიკა
სამხედრო

25

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 06:31-ზე, მთვარე მერწყულში საკმაოდ რთული დღეა. თავი შეიკავეთ ყოველგვარი კონფლიქტისგან. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფულის ხარჯვას; ვაჭრობაში არ მოტყუვდეთ. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდის ჩასაბარებლად. მოერიდეთ სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. უფროსთან კამათს. მგზავრობა და მივლინება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში; საოჯახო საქმეების შესრულება. მოერიდეთ ხორციან კერძებს. სასურველია თევზისა და ბოსტნეულის. თავი შეიკავეთ მოწევისა და ალკოჰოლისგან. გაფრთხილდით, მოსალოდნელია ტრავმები და მოტეხილობები.
მოზაიკა
სამართალი
სპორტი
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
როგორ გავუშვათ ბიუჯეტური ონლაინრეკლამა მარტივად მაღალრეიტინგულ ვებგვერდებზე - ინტერვიუ Adword.ge - ს წარმომადგენელთან
როგორ გავუშვათ ბიუჯეტური ონლაინრეკლამა მარტივად მაღალრეიტინგულ ვებგვერდებზე - ინტერვიუ Adword.ge - ს წარმომადგენელთან

რეკ­ლა­მა, ჩვე­უ­ლებ­რივ, დიდ ფი­ნან­სებ­თან და მიმ­ზიდ­ველ სა­ტე­ლე­ვი­ზიო ვი­დე­ორ­გოლ­თან ასო­ცირ­დე­ბა, თუმ­ცა დღე­ი­სათ­ვის რეკ­ლა­მის ტრა­დი­ცი­ულ სა­შუ­ა­ლე­ბებ­ზე მე­ტად ეფექ­ტუ­რი შე­საძ­ლოა ონ­ლა­ინ­რეკ­ლა­მა აღ­მოჩ­ნდეს.

ონ­ლა­ინ­რეკ­ლა­მა­ზე მო­თხოვ­ნა გან­სა­კუთ­რე­ბით გა­ი­ზარ­და პან­დე­მი­ის პე­რი­ოდ­ში - მას შემ­დეგ, რაც კომ­პა­ნი­ე­ბის უმ­რავ­ლე­სო­ბა სრუ­ლად ან ნა­წი­ლობ­რივ ონ­ლა­ინ­გა­ყიდ­ვებ­ზე გა­და­ვი­და. ახლა კომ­პა­ნი­ებს უწევთ მაქ­სი­მა­ლუ­რად კონ­ცენ­ტრირ­დნენ და მო­ძებ­ნონ ყვე­ლა სა­შუ­ა­ლე­ბა იმი­სათ­ვის, რომ კონ­კუ­რენ­ტულ გა­რე­მო­ში თა­ვი­ან­თი მცი­რე თუ დიდი ბიზ­ნე­სი შე­ი­ნარ­ჩუ­ნონ და ახა­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი მო­ი­ზი­დონ.

რო­გორ არის შე­საძ­ლე­ბე­ლი, რომ კომ­პა­ნი­ამ მი­ნი­მა­ლუ­რი და­ნა­ხარ­ჯით მო­ი­ზი­დოს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი? ამის­თვის ერთ-ერთი სა­უ­კე­თე­სო სა­შუ­ა­ლე­ბა არის პლატ­ფორ­მა adword.ge, რო­მე­ლიც სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს ყვე­ლა ტი­პის ბიზ­ნესს მაქ­სი­მა­ლუ­რად მარ­ტი­ვად და ეფექ­ტუ­რად გა­ნა­ხორ­ცი­ე­ლოს ციფ­რუ­ლი მარ­კე­ტინ­გუ­ლი კამ­პა­ნია. რო­გორ შექ­მნას კომ­პა­ნი­ამ ონ­ლა­ინ­რეკ­ლა­მა და გა­ნა­თავ­სოს ყვე­ლა­ზე მა­ღალ­რე­ი­ტინ­გულ სა­ი­ტებ­ზე adword.ge-ის დახ­მა­რე­ბით, ამის შე­სა­ხებ adword.ge-ის პრო­ექ­ტის მე­ნე­ჯე­რი ირი­ნა მა­მუ­ლა­იშ­ვი­ლი გვე­სა­უბ­რა.

რა ტი­პის პლატ­ფორ­მაა adword.ge და რა უპი­რა­ტე­სო­ბე­ბი აქვს მას სხვა მსგავს პლატ­ფორ­მებ­თან შე­და­რე­ბით?

adword.ge არის პლატ­ფორ­მა, რო­მე­ლიც სხვა­დას­ხვა ტი­პის ბიზ­ნესს ეხ­მა­რე­ბა მაქ­სი­მა­ლუ­რად მარ­ტი­ვად, ეფექ­ტუ­რად შექ­მნას რეკ­ლა­მა და ანა­ხოს იგი ასი ათა­სო­ბით ადა­მი­ანს. რო­გორ ხდე­ბა ეს?Adword.ge-ის ბა­ზა­ში წარ­მოდ­გე­ნი­ლია ყვე­ლა­ზე მა­ღალ­რე­ი­ტინ­გუ­ლი ვე­ბპორ­ტა­ლე­ბი, რომ­ლე­ბიც სხვა­დას­ხვა გვერ­დზე გა­მო­ყო­ფენ სპე­ცი­ა­ლურ სივ­რცე­ებს.

ამ სივ­რცე­ში ნე­ბის­მი­ერ კომ­პა­ნი­ას შე­უძ­ლია გა­ნა­თავ­სოს მის­თვის სა­ჭი­რო და მი­სა­ღე­ბი ტექ­სტუ­რი თუ ვი­ზუ­ა­ლუ­რი მა­სა­ლა. ასე­ვე, თა­ვად გან­სა­ზღვროს ბი­უ­ჯე­ტი, თვა­ლი ადევ­ნოს სტა­ტის­ტი­კას და გა­ი­გოს, რამ­დე­ნი ადა­მი­ა­ნი და­ა­ინ­ტე­რე­სა რეკ­ლა­მის დამ­სა­ხუ­რე­ბით, ანუ რამ­დენ­მა ადა­მი­ან­მა და­აკ­ლი­კა რეკ­ლა­მას და გა­და­ვი­და კომ­პა­ნი­ის მი­თი­თე­ბულ ბმულ­ზე. adword.ge- ს ყვე­ლა­ზე დიდ უპი­რა­ტე­სო­ბად შე­იძ­ლე­ბა ჩა­ით­ვა­ლოს, ის, რომ კომ­პა­ნია თუ ფი­ზი­კუ­რი პირი რეკ­ლა­მის გან­თავ­სე­ბის ღი­რე­ბუ­ლე­ბას იხ­დის მხო­ლოდ იმ შემ­თხვე­ვა­ში, თუ პორ­ტა­ლის სტუ­მა­რი და­აკ­ლი­კებს მის მიერ გან­თავ­სე­ბულ მა­სა­ლა­ზე.

რო­გორ უნდა და­ა­მა­ტოს კომ­პა­ნი­ამ რეკ­ლა­მა adword.ge-ზე?

Adword.ge - ს ერთ-ერთი უპირ­ტე­სო­ბა ისიც არის, რომ მას­ზე რეკ­ლა­მის და­მა­ტე­ბა საკ­მა­ოდ მარ­ტი­ვი პრო­ცე­სია.ამის­თვის სა­ჭი­როა სა­იტ­ზე რე­გის­ტრა­ცია და მომ­ხმა­რებ­ლის პრო­ფი­ლის შევ­სე­ბა. ამის შემ­დეგ­მომ­ხმა­რე­ბე­ლი შე­დის ველ­ში „გა­ნა­თავ­სე რეკ­ლა­მა“, ირ­ჩევს „რეკ­ლა­მის და­მა­ტე­ბას“ და შეჰ­ყავს სა­ჭი­რო მო­ნა­ცე­მე­ბი: კომ­პა­ნი­ის სა­ხე­ლი, რეკ­ლა­მის სა­თა­უ­რი, რეკ­ლა­მის ტექ­სტი და ფოტო.აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ ყვე­ლა რეკ­ლა­მა, რომ­ლე­ბიც მომ­ხმა­რე­ბელს შეჰ­ყავს, მო­დე­რა­ცი­ას გა­დის და მხო­ლოდ ამის შემ­დეგ ქვეყ­ნდე­ბა შერ­ჩე­ულ ვებგ­ვერ­დებ­ზე.

რო­მელ პლატ­ფორ­მებ­ზე გან­თავ­სდე­ბა ამა თუ იმ კომ­პა­ნი­ის რეკ­ლა­მა და და­ახ­ლო­ე­ბით რამ­დე­ნი ადა­მი­ა­ნი ნა­ხავს?

კომ­პა­ნი­ას თა­ვი­სი რეკ­ლა­მის გან­თავ­სე­ბა შე­უძ­ლია ისეთ მა­ღალ­რე­ი­ტინ­გულ ვებგ­ვერ­დებ­ზე, რო­გო­რე­ბი­ცაა: ambebi.ge, IPN.ge, intermedia.ge, bpn.ge, mkurnali.ge, gemrielia.ge, marao.ge და ა. შ. რეკ­ლა­მის და­მა­ტე­ბის­დროს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი თა­ვად ირ­ჩევს სა­სურ­ველ­სა­ი­ტებს იმის მი­ხედ­ვით, თუ რა ტი­პის პრო­დუქ­ცი­ი­სა თუ მომ­სა­ხუ­რე­ბის გა­რეკ­ლა­მე­ბა სურს, შე­სა­ბა­მი­სად - ვინ არის მისი მიზ­ნობ­რი­ვი აუ­დი­ტო­რია.სა­ი­ტებს, სა­დაც მომ­ხმა­რე­ბელს რეკ­ლა­მის გან­თავ­სე­ბას ვთა­ვა­ზობთ, ყო­ველ­თვი­უ­რად 500 ათა­სი­დან 1.5 მი­ლი­ო­ნამ­დე უნი­კა­ლუ­რი ვი­ზი­ტო­რი ჰყავს, რაც თა­ვის მხრივ იძ­ლე­ვა გა­რან­ტი­ას, რო­მიქ გან­თავ­სე­ბულ რეკ­ლა­მას ნამ­დვი­ლად ბევ­რი ადა­მი­ა­ნი ნა­ხავს.ამას გარ­და ასეთ მა­ღალ­რე­ი­ტინ­გულ და სან­დო სა­ი­ტებ­ზე გან­თავ­სე­ბუ­ლი რეკ­ლა­მა ბრენ­დის იმი­ჯის­თვი­საც ძა­ლი­ან მომ­გე­ბი­ა­ნია.

რამ­დე­ნად ხელ­მი­საწ­ვდო­მია adword.ge-ის მომ­სა­ხუ­რე­ბა?

სავ­სე­ბით ხელ­მი­საწ­ვდო­მია. იმის­თვის, რომ მომ­ხმა­რე­ბელ­მა adword.ge-ის მომ­სა­ხუ­რე­ბით ისარ­გებ­ლოს, საკ­მა­რი­სია ბა­ლანსზე მი­ნი­მუმ 1 ლარი ჰქონ­დეს.ერთი კლი­კის მი­ნი­მა­ლუ­რი ღი­რე­ბუ­ლე­ბა 5 თეთ­რია.რაც შე­ე­ხე­ბა კლი­კის მაქ­სი­მა­ლურ ღი­რე­ბუ­ლე­ბას, ამას თა­ვად რეკ­ლა­მის განმთავ­სე­ბე­ლი ად­გენს იმის მი­ხედ­ვით, თუ რა პო­ზი­ცი­ა­ზე სურს რეკ­ლა­მის გა­მო­ჩე­ნა adword.ge-ის ბლოკ­ში - რაც უფრო მა­ღა­ლია კლი­კის ფასი, რეკ­ლა­მა უფრო წინა პო­ზი­ცი­ა­ზე ჩნდე­ბა.

შე­საძ­ლე­ბე­ლია თუ არა, რომ ერ­თმა კომ­პა­ნი­ამ რამ­დე­ნი­მე სხვა­დას­ხვა რეკ­ლა­მა გა­ნა­თავ­სოს ან გარ­კვე­უ­ლი პე­რი­ო­დის შემ­დეგ რეკ­ლა­მა შეც­ვა­ლოს.

დიახ, შე­საძ­ლე­ბე­ლია. ერთ კომ­პა­ნი­ას შე­უ­ზღუ­და­ვი რა­ო­დე­ნო­ბით შე­უძ­ლია რამ­დე­ნი­მე გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი რეკ­ლა­მის გან­თავ­სე­ბა. ასე­ვე ნე­ბის­მი­ერ დროს არის შე­საძ­ლე­ბე­ლი მა­სა­ლის­ცვლი­ლე­ბა სრუ­ლი­ად უფა­სოდ, და­მა­ტე­ბი­თი ხარ­ჯის გა­რე­შე.

და­ახ­ლო­ე­ბით რა პე­რი­ოდ­ში მი­ი­ღებს კომ­პა­ნია adword.ge-ით გავ­რცე­ლე­ბუ­ლი ონ­ლა­ინ­რეკ­ლა­მის­გან რე­ა­ლურ სარ­გე­ბელს?

შე­დე­გე­ბის ნახ­ვა რეკ­ლა­მის გან­თავ­სე­ბის მო­მენ­ტი­დან არის შე­საძ­ლე­ბე­ლი - მას შემ­დეგ, რაც მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი რეკ­ლა­მას და­აკ­ლი­კე­ბენ და მი­თი­თე­ბულ ბმულ­ზე გა­დავ­ლენ. რამ­დენ­მა ადა­მი­ან­მა და­აკ­ლი­კა ამა თუ იმ სა­იტ­ზე გან­თავ­სე­ბულ რეკ­ლა­მას, რა თან­ხა დარ­ჩა კომ­პა­ნი­ის ბა­ლანსზე - ამ და სხვა მო­ნა­ცე­მე­ბის ნახ­ვა მომ­ხმა­რებ­ლის პი­რად პრო­ფილ­შია შე­საძ­ლე­ბე­ლი. პრო­ფი­ლი­დან­ვე ხდე­ბა მა­სა­ლის და­მა­ტე­ბა, დრო­ე­ბით გა­თიშ­ვა ან ჩა­ნაც­ვლე­ბა.

რო­გორ ხდე­ბა adword.ge-ის­გან მი­ღე­ბუ­ლი სარ­გებ­ლის გა­ზომ­ვა?

სტა­ტის­ტი­კის ნახ­ვა პი­რად პრო­ფი­ლებ­შია შე­საძ­ლე­ბე­ლი. აქე­დან ხე­დავს რეკ­ლა­მის განმთავ­სე­ბე­ლი, თუ რამ­დენ­მა ადა­მი­ან­მა ნახა და რამ­დენ­მა და­აკ­ლი­კა რეკ­ლა­მას სხვა­დას­ხვა სა­იტ­ზე. ასე­ვე ის ფაქ­ტი, რომ განმთავ­სე­ბე­ლი, მხო­ლოდ კლი­კის შემ­დეგ იხ­დის ამ კლი­კის ღი­რე­ბუ­ლე­ბას, სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს მას, რომ კო­მუ­ნი­კა­ცია და მისი შე­დე­გი იყოს ციფ­რებ­ში ზუს­ტად გა­ზომ­ვა­დი. ეს ყვე­ლა­ფე­რი მცი­რე თუ დიდ ბიზ­ნესს სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს ობი­ექ­ტუ­რად შე­ა­ფა­სოს არ­სე­ბუ­ლი მარ­კე­ტინ­გუ­ლი სტრა­ტე­გია, სა­კუ­თა­რი საქ­მი­ა­ნო­ბა ასი ათა­სო­ბით ადა­მი­ანს გა­აც­ნოს, შე­დე­გად - გა­ზარ­დოს ბრენ­დის ცნო­ბა­დო­ბა და ახა­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი შე­ი­ძი­ნოს.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
"ერთა ლიგის" "პლეი ოფის" საპასუხო მატჩში საქართველოს ნაკრებმა სომხეთი ანგარიშით 6:1 დაამარცხა
ავტორი:

როგორ გავუშვათ ბიუჯეტური ონლაინრეკლამა მარტივად მაღალრეიტინგულ ვებგვერდებზე - ინტერვიუ Adword.ge - ს წარმომადგენელთან

როგორ გავუშვათ ბიუჯეტური ონლაინრეკლამა მარტივად მაღალრეიტინგულ ვებგვერდებზე - ინტერვიუ Adword.ge - ს წარმომადგენელთან

რეკლამა, ჩვეულებრივ, დიდ ფინანსებთან და მიმზიდველ სატელევიზიო ვიდეორგოლთან ასოცირდება, თუმცა დღეისათვის რეკლამის ტრადიციულ საშუალებებზე მეტად ეფექტური შესაძლოა ონლაინრეკლამა აღმოჩნდეს.

ონლაინრეკლამაზე მოთხოვნა განსაკუთრებით გაიზარდა პანდემიის პერიოდში - მას შემდეგ, რაც კომპანიების უმრავლესობა სრულად ან ნაწილობრივ ონლაინგაყიდვებზე გადავიდა. ახლა კომპანიებს უწევთ მაქსიმალურად კონცენტრირდნენ და მოძებნონ ყველა საშუალება იმისათვის, რომ კონკურენტულ გარემოში თავიანთი მცირე თუ დიდი ბიზნესი შეინარჩუნონ და ახალი მომხმარებლები მოიზიდონ.

როგორ არის შესაძლებელი, რომ კომპანიამ მინიმალური დანახარჯით მოიზიდოს მომხმარებელი? ამისთვის ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალება არის პლატფორმა adword.ge, რომელიც საშუალებას აძლევს ყველა ტიპის ბიზნესს მაქსიმალურად მარტივად და ეფექტურად განახორციელოს ციფრული მარკეტინგული კამპანია. როგორ შექმნას კომპანიამ ონლაინრეკლამა და განათავსოს ყველაზე მაღალრეიტინგულ საიტებზე adword.ge-ის დახმარებით, ამის შესახებ adword.ge-ის პროექტის მენეჯერი ირინა მამულაიშვილი გვესაუბრა.

რა ტიპის პლატფორმაა adword.ge და რა უპირატესობები აქვს მას სხვა მსგავს პლატფორმებთან შედარებით?

adword.ge არის პლატფორმა, რომელიც სხვადასხვა ტიპის ბიზნესს ეხმარება მაქსიმალურად მარტივად, ეფექტურად შექმნას რეკლამა და ანახოს იგი ასი ათასობით ადამიანს. როგორ ხდება ეს?Adword.ge-ის ბაზაში წარმოდგენილია ყველაზე მაღალრეიტინგული ვებპორტალები, რომლებიც სხვადასხვა გვერდზე გამოყოფენ სპეციალურ სივრცეებს.

ამ სივრცეში ნებისმიერ კომპანიას შეუძლია განათავსოს მისთვის საჭირო და მისაღები ტექსტური თუ ვიზუალური მასალა. ასევე, თავად განსაზღვროს ბიუჯეტი, თვალი ადევნოს სტატისტიკას და გაიგოს, რამდენი ადამიანი დააინტერესა რეკლამის დამსახურებით, ანუ რამდენმა ადამიანმა დააკლიკა რეკლამას და გადავიდა კომპანიის მითითებულ ბმულზე. adword.ge- ს ყველაზე დიდ უპირატესობად შეიძლება ჩაითვალოს, ის, რომ კომპანია თუ ფიზიკური პირი რეკლამის განთავსების ღირებულებას იხდის მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ პორტალის სტუმარი დააკლიკებს მის მიერ განთავსებულ მასალაზე.

როგორ უნდა დაამატოს კომპანიამ რეკლამა adword.ge-ზე?

Adword.ge - ს ერთ-ერთი უპირტესობა ისიც არის, რომ მასზე რეკლამის დამატება საკმაოდ მარტივი პროცესია.ამისთვის საჭიროა საიტზე რეგისტრაცია და მომხმარებლის პროფილის შევსება. ამის შემდეგმომხმარებელი შედის ველში „განათავსე რეკლამა“, ირჩევს „რეკლამის დამატებას“ და შეჰყავს საჭირო მონაცემები: კომპანიის სახელი, რეკლამის სათაური, რეკლამის ტექსტი და ფოტო.აღსანიშნავია, რომ ყველა რეკლამა, რომლებიც მომხმარებელს შეჰყავს, მოდერაციას გადის და მხოლოდ ამის შემდეგ ქვეყნდება შერჩეულ ვებგვერდებზე.

რომელ პლატფორმებზე განთავსდება ამა თუ იმ კომპანიის რეკლამა და დაახლოებით რამდენი ადამიანი ნახავს?

კომპანიას თავისი რეკლამის განთავსება შეუძლია ისეთ მაღალრეიტინგულ ვებგვერდებზე, როგორებიცაა: ambebi.ge, IPN.ge, intermedia.ge, bpn.ge, mkurnali.ge, gemrielia.ge, marao.ge და ა. შ. რეკლამის დამატებისდროს მომხმარებელი თავად ირჩევს სასურველსაიტებს იმის მიხედვით, თუ რა ტიპის პროდუქციისა თუ მომსახურების გარეკლამება სურს, შესაბამისად - ვინ არის მისი მიზნობრივი აუდიტორია.საიტებს, სადაც მომხმარებელს რეკლამის განთავსებას ვთავაზობთ, ყოველთვიურად 500 ათასიდან 1.5 მილიონამდე უნიკალური ვიზიტორი ჰყავს, რაც თავის მხრივ იძლევა გარანტიას, რომიქ განთავსებულ რეკლამას ნამდვილად ბევრი ადამიანი ნახავს.ამას გარდა ასეთ მაღალრეიტინგულ და სანდო საიტებზე განთავსებული რეკლამა ბრენდის იმიჯისთვისაც ძალიან მომგებიანია.

რამდენად ხელმისაწვდომია adword.ge-ის მომსახურება?

სავსებით ხელმისაწვდომია. იმისთვის, რომ მომხმარებელმა adword.ge-ის მომსახურებით ისარგებლოს, საკმარისია ბალანსზე მინიმუმ 1 ლარი ჰქონდეს.ერთი კლიკის მინიმალური ღირებულება 5 თეთრია.რაც შეეხება კლიკის მაქსიმალურ ღირებულებას, ამას თავად რეკლამის განმთავსებელი ადგენს იმის მიხედვით, თუ რა პოზიციაზე სურს რეკლამის გამოჩენა adword.ge-ის ბლოკში - რაც უფრო მაღალია კლიკის ფასი, რეკლამა უფრო წინა პოზიციაზე ჩნდება.

შესაძლებელია თუ არა, რომ ერთმა კომპანიამ რამდენიმე სხვადასხვა რეკლამა განათავსოს ან გარკვეული პერიოდის შემდეგ რეკლამა შეცვალოს.

დიახ, შესაძლებელია. ერთ კომპანიას შეუზღუდავი რაოდენობით შეუძლია რამდენიმე განსხვავებული რეკლამის განთავსება. ასევე ნებისმიერ დროს არის შესაძლებელი მასალისცვლილება სრულიად უფასოდ, დამატებითი ხარჯის გარეშე.

დაახლოებით რა პერიოდში მიიღებს კომპანია adword.ge-ით გავრცელებული ონლაინრეკლამისგან რეალურ სარგებელს?

შედეგების ნახვა რეკლამის განთავსების მომენტიდან არის შესაძლებელი - მას შემდეგ, რაც მომხმარებლები რეკლამას დააკლიკებენ და მითითებულ ბმულზე გადავლენ. რამდენმა ადამიანმა დააკლიკა ამა თუ იმ საიტზე განთავსებულ რეკლამას, რა თანხა დარჩა კომპანიის ბალანსზე - ამ და სხვა მონაცემების ნახვა მომხმარებლის პირად პროფილშია შესაძლებელი. პროფილიდანვე ხდება მასალის დამატება, დროებით გათიშვა ან ჩანაცვლება.

როგორ ხდება adword.ge-ისგან მიღებული სარგებლის გაზომვა?

სტატისტიკის ნახვა პირად პროფილებშია შესაძლებელი. აქედან ხედავს რეკლამის განმთავსებელი, თუ რამდენმა ადამიანმა ნახა და რამდენმა დააკლიკა რეკლამას სხვადასხვა საიტზე. ასევე ის ფაქტი, რომ განმთავსებელი, მხოლოდ კლიკის შემდეგ იხდის ამ კლიკის ღირებულებას, საშუალებას აძლევს მას, რომ კომუნიკაცია და მისი შედეგი იყოს ციფრებში ზუსტად გაზომვადი. ეს ყველაფერი მცირე თუ დიდ ბიზნესს საშუალებას აძლევს ობიექტურად შეაფასოს არსებული მარკეტინგული სტრატეგია, საკუთარი საქმიანობა ასი ათასობით ადამიანს გააცნოს, შედეგად - გაზარდოს ბრენდის ცნობადობა და ახალი მომხმარებლები შეიძინოს.

საქართველოში კორონავირუსის 824 ახალი შემთხვევა გამოვლინდა - როგორია ბოლო 24 საათის ეპიდემიოლოგიური ვითარება ქვეყანაში

"შეზღუდვების შემსუბუქება ძალიან სარისკოა" -  რას ურჩევენ ეპიდემიოლოგები ხელისუფლებას

"ახალი მუტანტი ყოველთვის გამოჩნდება. აი, ახლაც, ჩვენს ორგანიზმში, ჩვენს უჯრედებში მუტაციები ხდება. ჯერჯერობით კორონა ძალიან არ შეცვლილა" - პაატა იმნაძე