სამშაბათი, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 06:31-ზე, მთვარე მერწყულში
საკმაოდ რთული დღეა. თავი შეიკავეთ ყოველგვარი კონფლიქტისგან. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფულის ხარჯვას; ვაჭრობაში არ მოტყუვდეთ. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდის ჩასაბარებლად. მოერიდეთ სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. უფროსთან კამათს. მგზავრობა და მივლინება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში; საოჯახო საქმეების შესრულება. მოერიდეთ ხორციან კერძებს. სასურველია თევზისა და ბოსტნეულის. თავი შეიკავეთ მოწევისა და ალკოჰოლისგან. გაფრთხილდით, მოსალოდნელია ტრავმები და მოტეხილობები.
1. სამწუხაროდ ჩვენი უბედურება უნარების დეფიციტია, რაც არ იძლევა გარემოების სრულყოფილ შეფასებას.
2. შექმნილი გარემოება არ წარმოადგენს კონსტიტუციის ფარგლებიდან გასვლას, ხოლო თუ წარმოადგენს პასუხი შესაბამისად იქმნება, რასაც ადგილი არა აქვს. სხვა შემთხვევაში ოპოზიციას მოუწევს შესაბამისი პოლიტიკის შექმნა, რაც ხელისუფლების შეკავებას წარმოადგენს. ითამაშებს ოპოზიცია ამ როლს? ანუ პოზიტიური შემაკავებლის როლს, რაც ისედაც უნდა ეთამაშა პარლამენტის შესვლაში, თუ წავა სანიკიძისა და ლაგაზიძის გაგებაში, ალტერნატიული სახელისუფლო სტრუქტურებისა და ხსნის კომიტეტების შექმნაზე, რაც არის სწორედ მარგინალიზია პოლიტიკაში. სანიკიძეს ისევ „ბავშვობა“ და ხსნის კომიტეტები ახსენდება, რაც სხვა გარემოების ამბავია, ხოლო ლაგაზიძეს ამის შეფასება არ გააჩნია და სანიკიძისეულ ხედვას (ამ სახის რჩევებს იძლევა) ახმოვანებს.
3. თუ ხელისუფლებამ გაართვა თავი გამოწვევებს, მაშინ სხვა არაფერი არ რჩება ოპოზიციას თუ არა მარგინალაზაცია ან კონსტრუქციული ოპონირება. შემდგომ შეიძლება ამის საფუძველზე პოლიტიკის აგება. სხვა შემთხვევაში მიდიხარ იმ ერთადერთზე, რასაც რევოლუცია ქვია და რაც ასევე კონსტიტუციურია, თუმცა ამას აკეთებს ხალხი და არა პოლიმფრასტრუქტურა.
4. ხელისუფლებას ამ შემთხვევაში მოუწევს რაღაც სახის ოპოზიციური ფენომენის, ხელისიფლების შემაკავებელი სუბიექტის შექმნა. სხვა გაგებით გაუჭირდება ქვეყნის მართვა. ნებისმიერი ადამიანი აზროვნებს (საკუთარ სურათს ქმნის) მეორე ადამიანით და ამისათის, ამ გაგებით შექმნა ენა. მე ვხედავ, მაგრამ შენ ხედავ ამას? როგორ უნდა დაგანახო მე ეს მუდმივად, ან მეც ხომ უნდა დავრწმუნდე, რომ ეს არ არის ჯონ ლოკის წყალში გაღუნული ჯოხი, რომელიც მართლაც არაა გაღუნული. ესაა ენის გაგება ადამიანისათვის, რომ ის აზროვნებს მეორე ადამიანის მეშვეობით და ესაა დემოკრატიაში, პოლიტიკაში ხელისუფლების შეკავების გაგება. თუ გარეთ დარჩენილი ოპოზიცია იტამაშებს ამ კონსტრუქციულ როლს ამას ექნება ხვალეს გაგება, მაგრამ რა მოხდება ამ საქპოლიმფრასტრუქტურაში არავინ არ იცის, სანამ არ მიიღებს ეს გაგება სახეს.
5. შტურმი შედით პარლამენტში ნიშნავს იმას, რომ მათ არ უნდათ ქვეყანა იყოს მოწყვლად გარემოებაში, სადაც სახელმწიფოს მოწყობის ზემოაღნიშნული სისტემურობაა დარღვეული. ამ გარემოების გათვალისწინებით მათი დამატებითი ჩართულობა იქნება აუცილებელი, სხვადასხვა ჩართულობა შეაბამისი პროექტებითა და მექანიზმებით, რომ ქვეყანა არ გადაეშვას სხვა მოწყვლადობაში, ხაზი არ დაეკარგოს უკვე მიღწეულს. მათ აქვთ იმის გაგება, რომ ამ სახის ქვეყანას ექმნება დამატებითი ნიშნები მოწყვლადობისა, რადგან გარემოებაა ისედაც რთული რეგიონში, ხოლო კოვიდი ყველგან ქმნის მრავალი სახის გამოწვევებს. ანუ დამატებითი სატკივარი გაუჩნდა საერთაშორისო საზოგადოებას საქარტველოში.
ნანახია პოლიტიკის გაგება გერმანულად და ნანახია პოლიტიკის გაგება ქართულად, პოლიტიკური გაგებით შიმშილობა ქართულად და გერმანულადაც, ესაა ამ ორი ქვეყნის თანამედროვეობაში განსხვავება. ახლა რა გვინდა ვნახოთ ერთიანობის გაყიდვა პოლიტიკაში? ხელმოწერილი გაგებაში გამყიდველი მხარე ან ქაოსი, სადაც ათვლის წერტილები იკარგება საერთოდ, თუ რა? ამდენად, შექმნილია გარემოება, რომლის გადაწყვეტა აჩვენებს ამ ქვეყნის უნარს პოლიტიკის წარმოებასა და გაგებაში. მე მივესალმები პოლიტიკას და პოლიტიკის გაგებაში გამძლეობასა და საქმის გადაწყვეტას. თუმცა ვნახოთ რა იქნება. ხოლო თუ სპეციალისტს პოლიტიკის გაგება არ გააჩნია, მას მისი შეფასებაც არ გააჩნია. ესაა ეს ინტერვიუ და ასეთებითაა ავსებული მედია სივრცე, რაც ქმნის ლაყე თავებს საზოგადოებისა და არა უწყინარობასა და სიმშვიდეს. >>>>>>>>>>>>>გაიგეთ, რომ ქვეყანას სჭირდება სხვა მედია, სხვა კონკურენციის პლატფორმა, რომ შეიქმნას ის საქპოლიმფრასტრუქტურა, რაც დაძლევს ამ ქვეყნის გამოწვევებს, თუ არა ურემის გადაბრუნება თუ გვაინტერესებს და მასში მოქცევა, ეს ჩვენ ბევრჯერ ვნახეთ და კიდევ უნდა ინახოს? რა გაგებით, ასეთი უნიჭოები ვართ, რომ საერთოდ ვერ ვსწავლობთ, ვერც ერთ გარემოებაში?! არაფერი არ გამოვა თუ ერთ ხმაში, ქცევაში უყურეთ სხვადასხვა ინტელექტს და არ მოახდინოთ ბუნებრივი შერჩევა.
1. სამწუხაროდ ჩვენი უბედურება უნარების დეფიციტია, რაც არ იძლევა გარემოების სრულყოფილ შეფასებას.
2. შექმნილი გარემოება არ წარმოადგენს კონსტიტუციის ფარგლებიდან გასვლას, ხოლო თუ წარმოადგენს პასუხი შესაბამისად იქმნება, რასაც ადგილი არა აქვს. სხვა შემთხვევაში ოპოზიციას მოუწევს შესაბამისი პოლიტიკის შექმნა, რაც ხელისუფლების შეკავებას წარმოადგენს. ითამაშებს ოპოზიცია ამ როლს? ანუ პოზიტიური შემაკავებლის როლს, რაც ისედაც უნდა ეთამაშა პარლამენტის შესვლაში, თუ წავა სანიკიძისა და ლაგაზიძის გაგებაში, ალტერნატიული სახელისუფლო სტრუქტურებისა და ხსნის კომიტეტების შექმნაზე, რაც არის სწორედ მარგინალიზაცია პოლიტიკაში. სანიკიძეს ისევ „ბავშვობა“ და ხსნის კომიტეტები ახსენდება, რაც სხვა გარემოების ამბავია, ხოლო ლაგაზიძეს ამის შეფასება არ გააჩნია და სანიკიძისეულ ხედვას (ამ სახის რჩევებს იძლევა) ახმოვანებს.
3. თუ ხელისუფლებამ გაართვა თავი გამოწვევებს, მაშინ სხვა არაფერი არ რჩება ოპოზიციას თუ არა მარგინალიზაცია ან კონსტრუქციული ოპონირება. შემდგომ შეიძლება ამის საფუძველზე პოლიტიკის აგება. სხვა შემთხვევაში მიდიხარ იმ ერთადერთზე, რასაც რევოლუცია ქვია და რაც ასევე კონსტიტუციურია, თუმცა ამას აკეთებს ხალხი და არა პოლიმფრასტრუქტურა.
4. ხელისუფლებას ამ შემთხვევაში მოუწევს რაღაც სახის ოპოზიციური ფენომენის, ხელისიფლების შემაკავებელი სუბიექტის შექმნა. სხვა გაგებით გაუჭირდება ქვეყნის მართვა. ნებისმიერი ადამიანი აზროვნებს (საკუთარ სურათს ქმნის) მეორე ადამიანით და ამისათის, ამ გაგებით შექმნა ენა. მე ვხედავ, მაგრამ შენ ხედავ ამას? როგორ უნდა დაგანახო მე ეს მუდმივად, ან მეც ხომ უნდა დავრწმუნდე, რომ ეს არ არის ჯონ ლოკის წყალში გაღუნული ჯოხი, რომელიც მართლაც არაა გაღუნული. ესაა ენის გაგება ადამიანისათვის, რომ ის აზროვნებს მეორე ადამიანის მეშვეობით და ესაა დემოკრატიაში, პოლიტიკაში ხელისუფლების შეკავების გაგება. თუ გარეთ დარჩენილი ოპოზიცია იტამაშებს ამ კონსტრუქციულ როლს ამას ექნება ხვალეს გაგება, მაგრამ რა მოხდება ამ საქპოლიმფრასტრუქტურაში არავინ არ იცის, სანამ არ მიიღებს ეს გაგება სახეს.
5. შტურმი შედით პარლამენტში ნიშნავს იმას, რომ მათ არ უნდათ ქვეყანა იყოს მოწყვლად გარემოებაში, სადაც სახელმწიფოს მოწყობის ზემოაღნიშნული სისტემურობაა დარღვეული. ამ გარემოების გათვალისწინებით მათი დამატებითი ჩართულობა იქნება აუცილებელი, სხვადასხვა ჩართულობა შეაბამისი პროექტებითა და მექანიზმებით, რომ ქვეყანა არ გადაეშვას სხვა მოწყვლადობაში, ხაზი არ დაეკარგოს უკვე მიღწეულს. მათ აქვთ იმის გაგება, რომ ამ სახის ქვეყანას ექმნება დამატებითი ნიშნები მოწყვლადობისა, რადგან გარემოებაა ისედაც რთული რეგიონში, ხოლო კოვიდი ყველგან ქმნის მრავალი სახის გამოწვევებს. ანუ დამატებითი სატკივარი გაუჩნდა საერთაშორისო საზოგადოებას საქარტველოში.
1. სამწუხაროდ ჩვენი უბედურება უნარების დეფიციტია, რაც არ იძლევა გარემოების სრულყოფილ შეფასებას.
2. შექმნილი გარემოება არ წარმოადგენს კონსტიტუციის ფარგლებიდან გასვლას, ხოლო თუ წარმოადგენს პასუხი შესაბამისად იქმნება, რასაც ადგილი არა აქვს. სხვა შემთხვევაში ოპოზიციას მოუწევს შესაბამისი პოლიტიკის შექმნა, რაც ხელისუფლების შეკავებას წარმოადგენს. ითამაშებს ოპოზიცია ამ როლს? ანუ პოზიტიური შემაკავებლის როლს, რაც ისედაც უნდა ეთამაშა პარლამენტის შესვლაში, თუ წავა სანიკიძისა და ლაგაზიძის გაგებაში, ალტერნატიული სახელისუფლო სტრუქტურებისა და ხსნის კომიტეტების შექმნაზე, რაც არის სწორედ მარგინალიზია პოლიტიკაში. სანიკიძეს ისევ „ბავშვობა“ და ხსნის კომიტეტები ახსენდება, რაც სხვა გარემოების ამბავია, ხოლო ლაგაზიძეს ამის შეფასება არ გააჩნია და სანიკიძისეულ ხედვას (ამ სახის რჩევებს იძლევა) ახმოვანებს.
3. თუ ხელისუფლებამ გაართვა თავი გამოწვევებს, მაშინ სხვა არაფერი არ რჩება ოპოზიციას თუ არა მარგინალაზაცია ან კონსტრუქციული ოპონირება. შემდგომ შეიძლება ამის საფუძველზე პოლიტიკის აგება. სხვა შემთხვევაში მიდიხარ იმ ერთადერთზე, რასაც რევოლუცია ქვია და რაც ასევე კონსტიტუციურია, თუმცა ამას აკეთებს ხალხი და არა პოლიმფრასტრუქტურა.
4. ხელისუფლებას ამ შემთხვევაში მოუწევს რაღაც სახის ოპოზიციური ფენომენის, ხელისიფლების შემაკავებელი სუბიექტის შექმნა. სხვა გაგებით გაუჭირდება ქვეყნის მართვა. ნებისმიერი ადამიანი აზროვნებს (საკუთარ სურათს ქმნის) მეორე ადამიანით და ამისათის, ამ გაგებით შექმნა ენა. მე ვხედავ, მაგრამ შენ ხედავ ამას? როგორ უნდა დაგანახო მე ეს მუდმივად, ან მეც ხომ უნდა დავრწმუნდე, რომ ეს არ არის ჯონ ლოკის წყალში გაღუნული ჯოხი, რომელიც მართლაც არაა გაღუნული. ესაა ენის გაგება ადამიანისათვის, რომ ის აზროვნებს მეორე ადამიანის მეშვეობით და ესაა დემოკრატიაში, პოლიტიკაში ხელისუფლების შეკავების გაგება. თუ გარეთ დარჩენილი ოპოზიცია იტამაშებს ამ კონსტრუქციულ როლს ამას ექნება ხვალეს გაგება, მაგრამ რა მოხდება ამ საქპოლიმფრასტრუქტურაში არავინ არ იცის, სანამ არ მიიღებს ეს გაგება სახეს.
5. შტურმი შედით პარლამენტში ნიშნავს იმას, რომ მათ არ უნდათ ქვეყანა იყოს მოწყვლად გარემოებაში, სადაც სახელმწიფოს მოწყობის ზემოაღნიშნული სისტემურობაა დარღვეული. ამ გარემოების გათვალისწინებით მათი დამატებითი ჩართულობა იქნება აუცილებელი, სხვადასხვა ჩართულობა შეაბამისი პროექტებითა და მექანიზმებით, რომ ქვეყანა არ გადაეშვას სხვა მოწყვლადობაში, ხაზი არ დაეკარგოს უკვე მიღწეულს. მათ აქვთ იმის გაგება, რომ ამ სახის ქვეყანას ექმნება დამატებითი ნიშნები მოწყვლადობისა, რადგან გარემოებაა ისედაც რთული რეგიონში, ხოლო კოვიდი ყველგან ქმნის მრავალი სახის გამოწვევებს. ანუ დამატებითი სატკივარი გაუჩნდა საერთაშორისო საზოგადოებას საქარტველოში.
6. რაზე გადაუხადეთ მადლობა ქ-ნ ლაგაზიძეს შეგიძლიათ ამიხსნათ? თუ ესეც ბულინგია? იხვარჩალით ბაბა!
ნანახია პოლიტიკის გაგება გერმანულად და ნანახია პოლიტიკის გაგება ქართულად, პოლიტიკური გაგებით შიმშილობა ქართულად და გერმანულადაც, ესაა ამ ორი ქვეყნის თანამედროვეობაში განსხვავება. ახლა რა გვინდა ვნახოთ ერთიანობის გაყიდვა პოლიტიკაში? ხელმოწერილი გაგებაში გამყიდველი მხარე ან ქაოსი, სადაც ათვლის წერტილები იკარგება საერთოდ, თუ რა? ამდენად, შექმნილია გარემოება, რომლის გადაწყვეტა აჩვენებს ამ ქვეყნის უნარს პოლიტიკის წარმოებასა და გაგებაში. მე მივესალმები პოლიტიკას და პოლიტიკის გაგებაში გამძლეობასა და საქმის გადაწყვეტას. თუმცა ვნახოთ რა იქნება. ხოლო თუ სპეციალისტს პოლიტიკის გაგება არ გააჩნია, მას მისი შეფასებაც არ გააჩნია. ესაა ეს ინტერვიუ და ასეთებითაა ავსებული მედია სივრცე, რაც ქმნის ლაყე თავებს საზოგადოებისა და არა უწყინარობასა და სიმშვიდეს. >>>>>>>>>>>>>გაიგეთ, რომ ქვეყანას სჭირდება სხვა მედია, სხვა კონკურენციის პლატფორმა, რომ შეიქმნას ის საქპოლიმფრასტრუქტურა, რაც დაძლევს ამ ქვეყნის გამოწვევებს, თუ არა ურემის გადაბრუნება თუ გვაინტერესებს და მასში მოქცევა, ეს ჩვენ ბევრჯერ ვნახეთ და კიდევ უნდა ინახოს? რა გაგებით, ასეთი უნიჭოები ვართ, რომ საერთოდ ვერ ვსწავლობთ, ვერც ერთ გარემოებაში?! არაფერი არ გამოვა თუ ერთ ხმაში, ქცევაში უყურეთ სხვადასხვა ინტელექტს და არ მოახდინოთ ბუნებრივი შერჩევა.
1. სამწუხაროდ ჩვენი უბედურება უნარების დეფიციტია, რაც არ იძლევა გარემოების სრულყოფილ შეფასებას.
2. შექმნილი გარემოება არ წარმოადგენს კონსტიტუციის ფარგლებიდან გასვლას, ხოლო თუ წარმოადგენს პასუხი შესაბამისად იქმნება, რასაც ადგილი არა აქვს. სხვა შემთხვევაში ოპოზიციას მოუწევს შესაბამისი პოლიტიკის შექმნა, რაც ხელისუფლების შეკავებას წარმოადგენს. ითამაშებს ოპოზიცია ამ როლს? ანუ პოზიტიური შემაკავებლის როლს, რაც ისედაც უნდა ეთამაშა პარლამენტის შესვლაში, თუ წავა სანიკიძისა და ლაგაზიძის გაგებაში, ალტერნატიული სახელისუფლო სტრუქტურებისა და ხსნის კომიტეტების შექმნაზე, რაც არის სწორედ მარგინალიზაცია პოლიტიკაში. სანიკიძეს ისევ „ბავშვობა“ და ხსნის კომიტეტები ახსენდება, რაც სხვა გარემოების ამბავია, ხოლო ლაგაზიძეს ამის შეფასება არ გააჩნია და სანიკიძისეულ ხედვას (ამ სახის რჩევებს იძლევა) ახმოვანებს.
3. თუ ხელისუფლებამ გაართვა თავი გამოწვევებს, მაშინ სხვა არაფერი არ რჩება ოპოზიციას თუ არა მარგინალიზაცია ან კონსტრუქციული ოპონირება. შემდგომ შეიძლება ამის საფუძველზე პოლიტიკის აგება. სხვა შემთხვევაში მიდიხარ იმ ერთადერთზე, რასაც რევოლუცია ქვია და რაც ასევე კონსტიტუციურია, თუმცა ამას აკეთებს ხალხი და არა პოლიმფრასტრუქტურა.
4. ხელისუფლებას ამ შემთხვევაში მოუწევს რაღაც სახის ოპოზიციური ფენომენის, ხელისიფლების შემაკავებელი სუბიექტის შექმნა. სხვა გაგებით გაუჭირდება ქვეყნის მართვა. ნებისმიერი ადამიანი აზროვნებს (საკუთარ სურათს ქმნის) მეორე ადამიანით და ამისათის, ამ გაგებით შექმნა ენა. მე ვხედავ, მაგრამ შენ ხედავ ამას? როგორ უნდა დაგანახო მე ეს მუდმივად, ან მეც ხომ უნდა დავრწმუნდე, რომ ეს არ არის ჯონ ლოკის წყალში გაღუნული ჯოხი, რომელიც მართლაც არაა გაღუნული. ესაა ენის გაგება ადამიანისათვის, რომ ის აზროვნებს მეორე ადამიანის მეშვეობით და ესაა დემოკრატიაში, პოლიტიკაში ხელისუფლების შეკავების გაგება. თუ გარეთ დარჩენილი ოპოზიცია იტამაშებს ამ კონსტრუქციულ როლს ამას ექნება ხვალეს გაგება, მაგრამ რა მოხდება ამ საქპოლიმფრასტრუქტურაში არავინ არ იცის, სანამ არ მიიღებს ეს გაგება სახეს.
5. შტურმი შედით პარლამენტში ნიშნავს იმას, რომ მათ არ უნდათ ქვეყანა იყოს მოწყვლად გარემოებაში, სადაც სახელმწიფოს მოწყობის ზემოაღნიშნული სისტემურობაა დარღვეული. ამ გარემოების გათვალისწინებით მათი დამატებითი ჩართულობა იქნება აუცილებელი, სხვადასხვა ჩართულობა შეაბამისი პროექტებითა და მექანიზმებით, რომ ქვეყანა არ გადაეშვას სხვა მოწყვლადობაში, ხაზი არ დაეკარგოს უკვე მიღწეულს. მათ აქვთ იმის გაგება, რომ ამ სახის ქვეყანას ექმნება დამატებითი ნიშნები მოწყვლადობისა, რადგან გარემოებაა ისედაც რთული რეგიონში, ხოლო კოვიდი ყველგან ქმნის მრავალი სახის გამოწვევებს. ანუ დამატებითი სატკივარი გაუჩნდა საერთაშორისო საზოგადოებას საქარტველოში.
6. რაზე გადაუხადეთ მადლობა ქ-ნ ლაგაზიძეს შეგიძლიათ ამიხსნათ? თუ ესეც ბულინგია? იხვარჩალით ბაბა!