პოლიტიკა
მსოფლიო
სამართალი

28

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის ოცდამეცხრე დღე დაიწყება 06:58-ზე, მთვარე თევზებშია საკმაოდ რთული დღეა. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფინანსურ ოპერაციებს, ყოველგვარ ვაჭრობასა და სასამართლო საქმეს. სხვა დღისთვის გადადეთ უფროსთან შეხვედრა და საქმეებზე საუბარს. არ გირჩევთ მგზავრობას, საქმეების გარჩევას. მეტად დაისვენეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში. დღეს ქორწინება დაუშვებელია. განქორწინების მიზეზი ერთ-ერთი მეუღლის ღალატი ან ტყუილი გახდება. სასურველია დაიცვათ მარხვა. ძილის წინ მიიღეთ შხაპი. რაციონიდან გამორიცხეთ ხორცეული, პურ-ფუნთუშეული და ტკბილეული.
Faceამბები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მეცნიერება
კონფლიქტები
სამხედრო
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
8 ძლიერი ქალის ამბავი, რომლებმაც ბევრი ქალბატონი საკუთარ შესაძლებლობებში დაარწმუნეს - "ლუტეციას" კამპანია "გაუზიარე ემოცია" დასრულდა
8 ძლიერი ქალის ამბავი, რომლებმაც ბევრი ქალბატონი საკუთარ შესაძლებლობებში დაარწმუნეს - "ლუტეციას" კამპანია "გაუზიარე ემოცია" დასრულდა

ზღვა და­დე­ბი­თი ემო­ცია - პარ­ფი­უ­მე­რუ­ლი ქსე­ლის "ლუ­ტე­ცი­ას" მიერ ორ­გა­ნი­ზე­ბულ კამ­პა­ნი­ას "გა­უ­ზი­ა­რე ემო­ცია", ისე­თი­ვე ფი­ნა­ლი ჰქონ­და, რო­გო­რი გან­წყო­ბაც, პირ­ველ­სა­ვე დღე­ებ­ში, სა­ზო­გა­დო­ე­ბა­ში აღ­ძრა.

რვა სა­ინ­ტე­რე­სო და გამ­ბე­დავ ქალ­ბა­ტონს, რომ­ლე­ბიც სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში გავ­რცე­ლე­ბუ­ლი ვი­დე­ო­ე­ბის მეშ­ვე­ო­ბით, სრუ­ლი­ად სა­ქარ­თვე­ლომ გა­იც­ნო, 8 მარტს, „ლუ­ტე­ცი­ას“ დამ­ფუძ­ნე­ბელ­მა ვახ­ტანგ ფხა­კა­ძემ ერთ-ერთ ქსელ­ში უმას­პინ­ძლა და ქალ­თა დღეს­თან და­კავ­ში­რე­ბით, სა­ჩუქ­რე­ბიც პი­რა­დად გა­დას­ცა.

სა­სა­ჩუქ­რე კა­ლა­თებ­თან ერ­თად, ქალ­ბა­ტო­ნებ­მა მი­ი­ღეს სრუ­ლი­ად უცხო ადა­მი­ა­ნე­ბის მიერ ბა­რა­თით გა­ზი­ა­რე­ბუ­ლი ემო­ცი­ე­ბი, რომ­ლებ­საც მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი თუ უბ­რა­ლოდ, მხარ­და­ჭე­რე­ბი, მთე­ლი კამ­პა­ნი­ის გან­მავ­ლო­ბა­ში მათ ფა­ვო­რი­ტებს უგ­ზავ­ნიდ­ნენ. ამ ბა­რა­თე­ბის მი­ღე­ბა გან­სა­კუთ­რე­ბით ემო­ცი­უ­რი აღ­მოჩ­ნდა „ლუ­ტე­ცი­ას“ მიერ აღ­მო­ჩე­ნი­ლი რვა ქალ­ბა­ტო­ნის­თვის, რომ­ლებ­მაც სა­კუ­თა­რი ცხოვ­რე­ბით და­ამ­ტკი­ცეს, რომ სუს­ტი სქე­სი მხო­ლოდ დრო­მოჭ­მუ­ლი სტე­რე­ო­ტი­პია, მონ­დო­მე­ბი­თა და და­უ­ღა­ლა­ვი შრო­მით კი, ყვე­ლაფ­რის მიღ­წე­ვაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი - ბავ­შვო­ბის ოც­ნე­ბე­ბის ახ­დე­ნაც კი.

"ლუ­ტე­ცი­ამ" პარ­ფი­უ­მე­რულ ინ­დუსტრი­ა­ში პირ­ველ­მა შეძ­ლო კონ­კრე­ტუ­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბის ცხოვ­რე­ბის მა­გა­ლი­თის ჩვე­ნე­ბით, გა­მოწ­ვე­ვებ­თან გამ­კლა­ვე­ბი­სა თუ დამ­კვიდ­რე­ბულ სტე­რე­ო­ტი­პებ­თან ბრძო­ლის კუ­თხით, სრუ­ლი­ად სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის მო­ტი­ვა­ცია აე­მაღ­ლე­ბი­ნა.

კომ­პა­ნი­ის დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი ვახ­ტანგ ფხა­კა­ძე გვიყ­ვე­ბა, რომ ბრენ­დის მთა­ვა­რი ღი­რე­ბუ­ლე­ბა ადა­მი­ა­ნი და მისი შე­საძ­ლებ­ლო­ბე­ბის მაქ­სი­მა­ლუ­რი წარ­მო­ჩე­ნაა:

"ჩვე­ნი კომ­პა­ნია, პირ­ველ რიგ­ში, ადა­მი­ა­ნე­ბის სა­ჭი­რო­ე­ბე­ბის შეს­წავ­ლა­ზეა ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი - მუდ­მი­ვად ვცდი­ლობთ, წინა პლან­ზე წარ­მო­ვა­ჩი­ნოთ ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლე­ბიც თა­ვი­სი ცხოვ­რე­ბით ამ­სხვრე­ვენ სტე­რე­ო­ტი­პებს, სა­კუ­თა­რი შრო­მით აღ­წე­ვენ წარ­მა­ტე­ბას და ამით, სხვებ­საც აძ­ლე­ვენ მო­ტი­ვა­ცი­ას, რომ მონ­დო­მე­ბი­თა და სა­კუ­თა­რი საქ­მის სიყ­ვა­რუ­ლით შე­უძ­ლე­ბე­ლი არა­ფე­რია. ასე­თი ადა­მი­ა­ნე­ბი, ბუ­ნებ­რი­ვია, მო­მა­ვა­ლი თა­ო­ბის­თვი­საც სა­მა­გა­ლი­თო­ე­ბი არი­ან.

"ლუ­ტე­ცია“ მა­ღა­ლი სო­ცი­ა­ლუ­რი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბით ყო­ველ­თვის გა­მო­ირ­ჩე­ო­და და კამ­პა­ნია „გა­უ­ზი­ა­რე­ე­მო­ცია“ ამის ნა­თე­ლი და­დას­ტუ­რე­ბაა. ჩვენ მსგავ­სი პრო­ექ­ტე­ბის მხარ­და­ჭე­რას მო­მა­ვალ­შიც აუ­ცი­ლებ­ლად გა­ვაგ­რძე­ლებთ" - ამ­ბობს ვახ­ტანგ ფხა­კა­ძე.

კამ­პა­ნია, რო­მელ­საც სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში მა­ღა­ლი გა­მოხ­მა­უ­რე­ბა მოჰ­ყვა და პირ­ვე­ლი­ვე დღი­დან, სა­ზო­გა­დო­ე­ბის ჩარ­თუ­ლო­ბა­მაც ყო­ველ­გვარ მო­ლო­დინს გა­და­ა­ჭარ­ბა, „ლუ­ტე­ცი­ამ“ კრე­ა­ტი­ულ სა­ა­გენ­ტო „ბე­თერ­ფლა­ის­თან“ ერ­თად და­გეგ­მა. რო­გორც პრო­ექ­ტის მე­ნე­ჯე­რი სა­ლო­მე მე­ცხვა­რიშ­ვი­ლი გვიყ­ვე­ბა, თავ­და­პირ­ვე­ლად, კამ­პა­ნია სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ზე იყო გათ­ვლი­ლი, თუმ­ცა ძლი­ე­რი ქალ­ბა­ტო­ნე­ბის ცხოვ­რე­ბი­სე­უ­ლი ის­ტო­რია იმ­დე­ნად შთამ­ბეჭ­და­ვი და ემო­ცი­უ­რი აღ­მოჩ­ნდა, რომ ის სრუ­ლი­ად მე­დი­ის ინ­ტე­რე­სის ქვეშ მა­ლე­ვე მო­ექ­ცა:

"თა­ვი­დან­ვე გვსურ­და, დაგ­ვე­გეგ­მა კამ­პა­ნია, რო­მე­ლიც სხვა მსგავ­სი პრო­ექ­ტე­ბის­გან სრუ­ლი­ად გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი იქ­ნე­ბო­და. ამი­ტო­მაც, გა­დავ­წყვი­ტეთ შეგ­ვექ­მნა კონ­ტენ­ტი, რო­მე­ლიც ნე­ბის­მი­ე­რი ასა­კი­სა თუ სო­ცი­ა­ლუ­რი ფე­ნის წარ­მო­მად­გენ­ლის­თვის სა­ინ­ტე­რე­სო იქ­ნე­ბო­და და ადა­მი­ა­ნებს იმის სურ­ვი­ლიც გა­უჩ­ნდე­ბო­დათ, ერ­თმა­ნე­თის­თვის ემო­ცი­ე­ბი გა­ე­ზი­ა­რე­ბი­ნათ.

ასეც მოხ­და - 8 მარტთან და­კავ­ში­რე­ბით, შე­ვარ­ჩი­ეთ 8 ქალ­ბა­ტო­ნი, რომ­ლე­ბიც სა­კუ­თა­რი გამ­ბე­და­ო­ბი­თა და ბრძო­ლი­სუ­ნა­რი­ა­ნო­ბით ნამ­დვი­ლად გა­მორ­ჩე­უ­ლე­ბი არი­ან. გა­მოხ­მა­უ­რე­ბა­მაც არ და­ა­ყოვ­ნა - ვი­დე­ო­ე­ბი მი­ლი­ონ­ზე მეტ­მა ადა­მი­ან­მა ნახა. კამ­პა­ნი­ა­ში კი, "ლუ­ტე­ცი­ას" მომ­ხმა­რებ­ლებ­თან ერ­თად, უამ­რა­ვი ადა­მი­ა­ნი ჩა­ერ­თო, რო­მელ­საც გა­უჩ­ნდა სურ­ვი­ლი სა­კუ­თა­რი ემო­ცი­ე­ბი ამ რვა უნი­კა­ლუ­რი ის­ტო­რი­ის მქო­ნე ქალ­ბა­ტო­ნის­თვის გა­ე­ზი­ა­რე­ბი­ნა" - აღ­ნიშ­ნა სა­ლო­მე მე­ცხვა­რიშ­ვი­ლი.

გარ­და იმი­სა, რომ რვა ძლი­ერ­მა ქალ­ბა­ტონ­მა შეძ­ლო ბევ­რის­თვის გან­სა­კუთ­რე­ბით პო­ზი­ტი­უ­რი ემო­ცია გა­და­ე­ცა, კამ­პა­ნია „გა­უ­ზი­ა­რე­ე­მო­ცია“ აღ­მოჩ­ნდა მა­გა­ლი­თი, რომ სწო­რად გაჟ­ღე­რე­ბულ გზავ­ნი­ლებს და­დე­ბი­თი გავ­ლე­ნის მოხ­დე­ნა შე­უძ­ლია სო­ცი­ა­ლურ გა­რე­მო­სა და ფარ­თო სა­ზო­გა­დო­ე­ბა­ზე. თუ თქვენ „ლუ­ტე­ცი­ას“ სო­ცი­ა­ლურ ქსელს ეს­ტუმ­რე­ბით და მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბის გა­მოხ­მა­უ­რე­ბებ­საც გა­ეც­ნო­ბით, მიხ­ვდე­ბით, რომ აღ­ნიშ­ნულ­მა კამ­პა­ნი­ამ მო­ა­ხერ­ხა და ბევ­რის ცნო­ბი­ე­რე­ბაც კი აა­მაღ­ლა, აღა­რა­ფერს ვამ­ბობთ იმა­ზე, რომ არა­ერთ ქალ­ბა­ტონს სა­კუ­თარ შე­საძ­ლებ­ლო­ბებ­ში მეტი თავ­და­ჯე­რე­ბუ­ლო­ბის გან­ცდა გა­უჩ­ნდა.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
16 ხიდი და 3 კვანძი, ვნახოთ სად გაივლის და რა დაჯდება თბილისის შემოვლითი გზის 11 კმ-იანი მონაკვეთი
ავტორი:

8 ძლიერი ქალის ამბავი, რომლებმაც ბევრი ქალბატონი საკუთარ შესაძლებლობებში დაარწმუნეს - "ლუტეციას" კამპანია "გაუზიარე ემოცია" დასრულდა

8 ძლიერი ქალის ამბავი, რომლებმაც ბევრი ქალბატონი საკუთარ შესაძლებლობებში დაარწმუნეს - "ლუტეციას" კამპანია "გაუზიარე ემოცია" დასრულდა

ზღვა დადებითი ემოცია - პარფიუმერული ქსელის "ლუტეციას" მიერ ორგანიზებულ კამპანიას "გაუზიარე ემოცია", ისეთივე ფინალი ჰქონდა, როგორი განწყობაც, პირველსავე დღეებში, საზოგადოებაში აღძრა.

რვა საინტერესო და გამბედავ ქალბატონს, რომლებიც სოციალურ ქსელში გავრცელებული ვიდეოების მეშვეობით, სრულიად საქართველომ გაიცნო, 8 მარტს, „ლუტეციას“ დამფუძნებელმა ვახტანგ ფხაკაძემ ერთ-ერთ ქსელში უმასპინძლა და ქალთა დღესთან დაკავშირებით, საჩუქრებიც პირადად გადასცა.

სასაჩუქრე კალათებთან ერთად, ქალბატონებმა მიიღეს სრულიად უცხო ადამიანების მიერ ბარათით გაზიარებული ემოციები, რომლებსაც მომხმარებლები თუ უბრალოდ, მხარდაჭერები, მთელი კამპანიის განმავლობაში მათ ფავორიტებს უგზავნიდნენ. ამ ბარათების მიღება განსაკუთრებით ემოციური აღმოჩნდა „ლუტეციას“ მიერ აღმოჩენილი რვა ქალბატონისთვის, რომლებმაც საკუთარი ცხოვრებით დაამტკიცეს, რომ სუსტი სქესი მხოლოდ დრომოჭმული სტერეოტიპია, მონდომებითა და დაუღალავი შრომით კი, ყველაფრის მიღწევაა შესაძლებელი - ბავშვობის ოცნებების ახდენაც კი.

"ლუტეციამ" პარფიუმერულ ინდუსტრიაში პირველმა შეძლო კონკრეტული ადამიანების ცხოვრების მაგალითის ჩვენებით, გამოწვევებთან გამკლავებისა თუ დამკვიდრებულ სტერეოტიპებთან ბრძოლის კუთხით, სრულიად საზოგადოებისთვის მოტივაცია აემაღლებინა.

კომპანიის დამფუძნებელი ვახტანგ ფხაკაძე გვიყვება, რომ ბრენდის მთავარი ღირებულება ადამიანი და მისი შესაძლებლობების მაქსიმალური წარმოჩენაა:

"ჩვენი კომპანია, პირველ რიგში, ადამიანების საჭიროებების შესწავლაზეა ორიენტირებული - მუდმივად ვცდილობთ, წინა პლანზე წარმოვაჩინოთ ადამიანები, რომლებიც თავისი ცხოვრებით ამსხვრევენ სტერეოტიპებს, საკუთარი შრომით აღწევენ წარმატებას და ამით, სხვებსაც აძლევენ მოტივაციას, რომ მონდომებითა და საკუთარი საქმის სიყვარულით შეუძლებელი არაფერია. ასეთი ადამიანები, ბუნებრივია, მომავალი თაობისთვისაც სამაგალითოები არიან.

"ლუტეცია“ მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობით ყოველთვის გამოირჩეოდა და კამპანია „გაუზიარეემოცია“ ამის ნათელი დადასტურებაა. ჩვენ მსგავსი პროექტების მხარდაჭერას მომავალშიც აუცილებლად გავაგრძელებთ" - ამბობს ვახტანგ ფხაკაძე.

კამპანია, რომელსაც სოციალურ ქსელში მაღალი გამოხმაურება მოჰყვა და პირველივე დღიდან, საზოგადოების ჩართულობამაც ყოველგვარ მოლოდინს გადააჭარბა, „ლუტეციამ“ კრეატიულ სააგენტო „ბეთერფლაისთან“ ერთად დაგეგმა. როგორც პროექტის მენეჯერი სალომე მეცხვარიშვილი გვიყვება, თავდაპირველად, კამპანია სოციალურ ქსელზე იყო გათვლილი, თუმცა ძლიერი ქალბატონების ცხოვრებისეული ისტორია იმდენად შთამბეჭდავი და ემოციური აღმოჩნდა, რომ ის სრულიად მედიის ინტერესის ქვეშ მალევე მოექცა:

"თავიდანვე გვსურდა, დაგვეგეგმა კამპანია, რომელიც სხვა მსგავსი პროექტებისგან სრულიად განსხვავებული იქნებოდა. ამიტომაც, გადავწყვიტეთ შეგვექმნა კონტენტი, რომელიც ნებისმიერი ასაკისა თუ სოციალური ფენის წარმომადგენლისთვის საინტერესო იქნებოდა და ადამიანებს იმის სურვილიც გაუჩნდებოდათ, ერთმანეთისთვის ემოციები გაეზიარებინათ.

ასეც მოხდა - 8 მარტთან დაკავშირებით, შევარჩიეთ 8 ქალბატონი, რომლებიც საკუთარი გამბედაობითა და ბრძოლისუნარიანობით ნამდვილად გამორჩეულები არიან. გამოხმაურებამაც არ დააყოვნა - ვიდეოები მილიონზე მეტმა ადამიანმა ნახა. კამპანიაში კი, "ლუტეციას" მომხმარებლებთან ერთად, უამრავი ადამიანი ჩაერთო, რომელსაც გაუჩნდა სურვილი საკუთარი ემოციები ამ რვა უნიკალური ისტორიის მქონე ქალბატონისთვის გაეზიარებინა" - აღნიშნა სალომე მეცხვარიშვილი.

გარდა იმისა, რომ რვა ძლიერმა ქალბატონმა შეძლო ბევრისთვის განსაკუთრებით პოზიტიური ემოცია გადაეცა, კამპანია „გაუზიარეემოცია“ აღმოჩნდა მაგალითი, რომ სწორად გაჟღერებულ გზავნილებს დადებითი გავლენის მოხდენა შეუძლია სოციალურ გარემოსა და ფართო საზოგადოებაზე. თუ თქვენ „ლუტეციას“ სოციალურ ქსელს ესტუმრებით და მოქალაქეების გამოხმაურებებსაც გაეცნობით, მიხვდებით, რომ აღნიშნულმა კამპანიამ მოახერხა და ბევრის ცნობიერებაც კი აამაღლა, აღარაფერს ვამბობთ იმაზე, რომ არაერთ ქალბატონს საკუთარ შესაძლებლობებში მეტი თავდაჯერებულობის განცდა გაუჩნდა.

"ფარმადეპოს" შეთავაზება პენსიონერებს

Mastercard და Wolt უფასო მიტანის კამპანიას იწყებს !

უფასო ვიდეო რჩევა REDMED -ის ექიმებისგან