სამართალი
პოლიტიკა
მსოფლიო

28

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის ოცდამეცხრე დღე დაიწყება 06:58-ზე, მთვარე თევზებშია საკმაოდ რთული დღეა. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფინანსურ ოპერაციებს, ყოველგვარ ვაჭრობასა და სასამართლო საქმეს. სხვა დღისთვის გადადეთ უფროსთან შეხვედრა და საქმეებზე საუბარს. არ გირჩევთ მგზავრობას, საქმეების გარჩევას. მეტად დაისვენეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში. დღეს ქორწინება დაუშვებელია. განქორწინების მიზეზი ერთ-ერთი მეუღლის ღალატი ან ტყუილი გახდება. სასურველია დაიცვათ მარხვა. ძილის წინ მიიღეთ შხაპი. რაციონიდან გამორიცხეთ ხორცეული, პურ-ფუნთუშეული და ტკბილეული.
Faceამბები
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სპორტი
მეცნიერება
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა "ლუტეციამ" მედიის წარმომადგენლებს EISENBERG PARIS წარუდგინა
პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა "ლუტეციამ" მედიის წარმომადგენლებს EISENBERG PARIS წარუდგინა

18-მა­ისს მე­დია წარ­მო­მად­გენ­ლებს ფრან­გუ­ლი ბრენ­დის EISENBERG PARIS-ის წარ­მო­მად­გე­ნე­ლი ჟან ლუკ ტრო­ნი­ო­ნი შეხ­ვდა.

პრეს­კონ­ფე­რენ­ცია რეს­ტო­რან-ლა­უნჯ "აკა­დე­მი­ა­ში" წა­რი­მარ­თა, სა­დაც ისი­ნი გა­ეც­ნენ ბრენ­დის კონ­ცეფ­ცი­ას, მისი შექ­მნის ის­ტო­რი­ას და პრო­დუქ­ტებს, რომ­ლე­ბიც ექ­სკლუ­ზი­უ­რად პარ­ფი­უ­მე­რულ მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ "ლუ­ტე­ცი­ა­შია" ხელ­მი­საწ­ვდო­მი.

EISENBERG PARIS (აი­ზენ­ბერგ პა­რი­ზი) პარ­ფი­უ­მე­რულ მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ­მა "ლუ­ტე­ცია"-მ ქარ­თველ მომ­ხმა­რე­ბელს პირ­ვე­ლად, 2015 წელს შეს­თა­ვა­ზა. ეს არის ბრენ­დი, რო­მე­ლიც წარ­მოდ­გე­ნი­ლია მოვ­ლი­სა და პარ­ფი­უ­მე­რუ­ლი სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბის ფარ­თო სპექტრით.

EISENBERG PARIS-ის კა­ნის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი გა­მო­ირ­ჩე­ვა 15-წლი­ა­ნი კვლე­ვის შე­დე­გად შე­მუ­შა­ვე­ბუ­ლი TRIO-MOLECULAR® ფორ­მუ­ლით, რო­მე­ლიც შე­ი­ცავს სამ მო­ლე­კუ­ლას. ეს აღ­მო­ჩე­ნა არის EISENBERG PARIS-ის ექ­სკლუ­ზი­ვი და და­პა­ტენ­ტე­ბუ­ლია მსოფ­ლი­ოს მაშ­ტა­ბით. იგი აღად­გენს, აჯე­რებს ჟანგბა­დით და ენერ­გი­ით მუხ­ტავს კანს. რო­გორც ქა­ლის, ასე­ვე მა­მა­კა­ცის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი გა­მო­ირ­ჩე­ვა ძვი­რა­დღი­რე­ბუ­ლი და ბუ­ნებ­რი­ვი კომ­პო­ნენ­ტე­ბით.

რაც შე­ე­ხე­ბა არო­მა­ტებს - თი­თო­ე­უ­ლი EISENBERG PARIS-ის სუ­ნა­მო ეს პარ­ფი­უ­მე­რი­ა­ში გარ­დაქ­მნი­ლი ხე­ლოვ­ნე­ბაა. ბრენ­დის დამ­ფუძ­ნე­ბელ­მა, ჟოზე აი­ზენ­ბერ­გმა - ხე­ლოვ­ნე­ბის თაყ­ვა­ნის­მცე­მელ­მა და­ა­ვა­ლა თა­ნა­მედ­რო­ვე სამ­ხატ­ვრო ხე­ლოვ­ნე­ბის უდი­დეს ფი­გუ­რას, ხუ­ა­რეს მა­ჩა­დოს, გად­მო­ე­ცა ნა­ხა­ტებ­ში ის ემო­ცი­ე­ბი, რა­საც იგი გა­ნიც­დი­და სუ­ნა­მო­ე­ბის შექ­მნი­სას.

EISENBERG PARIS ზრუ­ნავს ეკო­ლო­გი­ა­ზეც, ამი­ტომ ყვე­ლა ფლა­კო­ნი თუ შე­ფუთ­ვა დამ­ზა­დე­ბუ­ლია სუფ­თა ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბით, რომ­ლე­ბიც არ აბინ­ძუ­რე­ბენ გა­რე­მოს და არ შე­ი­ცა­ვენ მავ­ნე ნივ­თი­ე­რე­ბებს.

პარ­ფი­უ­მე­რულ მა­ღა­ზი­ა­თა ქსე­ლი "ლუ­ტე­ცია" მომ­ხმა­რე­ბელს 18,19,20 მა­ისს EISENBERG PARIS-ის დღე­ებს შეს­თა­ვა­ზებს, სა­დაც ამა­ვე ბრენ­დის სრულ სპექტრზე გავ­რცელ­დე­ბა 40%-იანი ფას­დაკ­ლე­ბა. "ლუ­ტე­ცია" მად­ლო­ბას უხ­დის პრე­სის წარ­მო­მად­გენ­ლებს ინ­ტე­რე­სის­თვის და მხარ­და­ჭე­რის­თვის. ჩვენ ვი­მე­დოვ­ნებთ, რომ მო­მა­ვალ­შიც გა­ვა­მარ­თლებთ ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის მო­ლო­დინს.

(R)

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
16 ხიდი და 3 კვანძი, ვნახოთ სად გაივლის და რა დაჯდება თბილისის შემოვლითი გზის 11 კმ-იანი მონაკვეთი

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა "ლუტეციამ" მედიის წარმომადგენლებს EISENBERG PARIS წარუდგინა

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა "ლუტეციამ" მედიის წარმომადგენლებს EISENBERG PARIS წარუდგინა

18-მაისს მედია წარმომადგენლებს ფრანგული ბრენდის EISENBERG PARIS-ის წარმომადგენელი ჟან ლუკ ტრონიონი შეხვდა.

პრესკონფერენცია რესტორან-ლაუნჯ "აკადემიაში" წარიმართა, სადაც ისინი გაეცნენ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, რომლებიც ექსკლუზიურად პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ "ლუტეციაშია" ხელმისაწვდომი.

EISENBERG PARIS (აიზენბერგ პარიზი) პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა "ლუტეცია"-მ ქართველ მომხმარებელს პირველად, 2015 წელს შესთავაზა. ეს არის ბრენდი, რომელიც წარმოდგენილია მოვლისა და პარფიუმერული საშუალებების ფართო სპექტრით.

EISENBERG PARIS-ის კანის მოვლის საშუალებები გამოირჩევა 15-წლიანი კვლევის შედეგად შემუშავებული TRIO-MOLECULAR® ფორმულით, რომელიც შეიცავს სამ მოლეკულას. ეს აღმოჩენა არის EISENBERG PARIS-ის ექსკლუზივი და დაპატენტებულია მსოფლიოს მაშტაბით. იგი აღადგენს, აჯერებს ჟანგბადით და ენერგიით მუხტავს კანს. როგორც ქალის, ასევე მამაკაცის მოვლის საშუალებები გამოირჩევა ძვირადღირებული და ბუნებრივი კომპონენტებით.

რაც შეეხება არომატებს - თითოეული EISENBERG PARIS-ის სუნამო ეს პარფიუმერიაში გარდაქმნილი ხელოვნებაა. ბრენდის დამფუძნებელმა, ჟოზე აიზენბერგმა - ხელოვნების თაყვანისმცემელმა დაავალა თანამედროვე სამხატვრო ხელოვნების უდიდეს ფიგურას, ხუარეს მაჩადოს, გადმოეცა ნახატებში ის ემოციები, რასაც იგი განიცდიდა სუნამოების შექმნისას.

EISENBERG PARIS ზრუნავს ეკოლოგიაზეც, ამიტომ ყველა ფლაკონი თუ შეფუთვა დამზადებულია სუფთა ინგრედიენტებით, რომლებიც არ აბინძურებენ გარემოს და არ შეიცავენ მავნე ნივთიერებებს.

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი "ლუტეცია" მომხმარებელს 18,19,20 მაისს EISENBERG PARIS-ის დღეებს შესთავაზებს, სადაც ამავე ბრენდის სრულ სპექტრზე გავრცელდება 40%-იანი ფასდაკლება. "ლუტეცია" მადლობას უხდის პრესის წარმომადგენლებს ინტერესისთვის და მხარდაჭერისთვის. ჩვენ ვიმედოვნებთ, რომ მომავალშიც გავამართლებთ ჩვენი მომხმარებლების მოლოდინს.

(R)

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი