"რონიკომ" პრემიუმ-კლასის მაღაზია-სალონი გახსნა. ახალი ფილიალი სავაჭრო ცენტრ "თბილისი მოლში" განთავსდა, სადაც ძირითადად მაღალი კატეგორიის ბრენდების მზის სათვალეებია წარმოდგენილი. ახალი მაღაზია მომხმარებელს უახლესი კოლექციებით გაანებივრებს.
გარდა ამისა, 10-წლიანი პაუზის შემდეგ "რონიკოს" ოპტიკურ სალონებში GIORGIO ARMANI დაბრუნდა.
"ARMANI-ის სათვალეთა კოლექციების წარმოება კვლავ დაუბრუნდა მსოფლიოს უმსხვილეს იტალიურ ოპტიკურ კომპანია Luxottica Group-ს, რომლის წლიური ბრუნვაც რამდენიმე მილიარდ ევროს შეადგენს, მისი ნაწარმი მსოფლიოს 120 ქვეყანაში ვრცელდება და საკუთარ ჯგუფში აერთიანებს ისეთ სახელოვან ბრენდებს, როგორიცაა: CHANEL; PRADA; MIU MIU; DOLCE & GABBANA; RAY-BAN; PERSOL; VOGUE და სხვა", - აცხადებენ კომპანიაში.
"რონიკო" ოპტიკის ადგილობრივ ბაზარზე 1995 წლიდან მოღვაწეობს. დღეს მის ქსელში 80-მდე ბრენდია წარმოდგენილი და იგი 15 ოპტიკურ სალონს აერთიანებს, მათ შორის ერთს ბათუმში. კომპანიისთვის პრიორიტეტულია, რომ მწარმოებელ იტალიურ ოპტიკურ კომპანიებთან მჭიდრო პარტნიორული ურთიერთობების მეშვეობით, მსოფლიო მოდის სიახლეები საქართველოს მოსახლეობას დროულად და ხელსაყრელ ფასად მიეწოდება.
"რონიკო" მომხმარებლებს ასევე სთავაზობს კომპლექსურ ოპტიკურ-ოფთალმოლოგიურ მომსახურებასაც. "რონიკო" ამ დროისთვის საქართველოს მასშტაბით 16 ოპტიკური სალონის მფლობელია.
რა? სად? რა ფასად?
გაიგეთ "რადიო მარკეტში"
ყოველ სამუშაო დღეს 10:50 და 11:50 საათზე
რადიო "პალიტრის" ეთერში - FM 103.9