მსოფლიო
სამხედრო

13

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეჩვიდმეტე დღე დაიწყება 23:15-ზე, მთვარე მშვილდოსანს ესტუმრება 12:33-ზე კარგი დღეა ფინანსური საკითხების მოსაგვარებლად, ახალი საქმეების დასაწყებად. ვაჭრობა, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარება. შეხვედრების, ურთიერთობისა და მხიარულების დღეა. მოერიდეთ საქმეების გარჩევას. უფროსთან კონტაქტი კარგს არაფერს მოგიტანთ. კარგი დღეა მოგზაურობის დასაწყებად, საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. კარგი დღეა ქორწინებისთვის, ნიშნობისთვის. გაუფრთხილდით ღვიძლს. მოერიდეთ ღვიძლისა და ნაღვლის ბუშტის ოპერაციას. არ გადაუსხათ სხვას სისხლი და პირიქით.
სამართალი
მეცნიერება
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სპორტი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
FlyHelp.ge მიიღე 600 ევრომდე კომპენსაცია დაგვიანებული ფრენისთვის
FlyHelp.ge მიიღე 600 ევრომდე კომპენსაცია დაგვიანებული ფრენისთვის

ავი­ა­კომ­პა­ნი­ებს ხში­რად ექ­მნე­ბათ ხოლ­მე ფრე­ნას­თან და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი პრობ­ლე­მე­ბი. ამით, რა თქმა უნდა, ზა­რალ­დე­ბი­ან ავი­ა­კომ­პა­ნი­ე­ბი, თუმ­ცა კი­დევ უფრო მე­ტად ზა­რალ­დე­ბი­ან ის მგზავ­რე­ბი, რომ­ლებ­საც წი­ნას­წარ აქვთ და­გეგ­მი­ლი მო­მა­ვა­ლი მოგ­ზა­უ­რო­ბა, უკვე ნა­ყი­დი აქვთ რო­გორც სას­ტუმ­როს ნო­მე­რი, ასე­ვე მოგ­ზა­უ­რო­ბა­ში სხვა­დას­ხვა აქ­ტი­ვო­ბე­ბის­თვის სა­ჭი­რო ბი­ლე­თე­ბი.

ევ­რო­კავ­შირ­მა შე­ი­მუ­შა­ვა რე­გუ­ლა­ცია, რო­მე­ლიც ით­ვა­ლის­წი­ნებს ფრე­ნის კომ­პენ­სა­ცი­ას დაგ­ვი­ა­ნე­ბულ, გა­უქ­მე­ბულ ან ზედ­მე­ტად და­ჯავ­შნილ ფრე­ნებ­ზე. ეს რე­გუ­ლა­ცია ავი­ა­კომ­პა­ნი­ებს ზედ­მეტ ფი­ნა­სურ პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბას აკის­რებს და აი­ძუ­ლებს მათ იყ­ვნენ მე­ტად პუნ­ქტუ­ა­ლუ­რე­ბი, შე­ი­ცავს მგზავ­რთა უფ­ლე­ბებს. სწო­რედ ამ ზი­ზეზ­თა გამო ევ­რო­კავ­ში­რის რე­გუ­ლა­ცია პრაქ­ტი­კა­ში კარ­გად მუ­შა­ობს.

ერთხელ მა­ინც თუ გიფ­რე­ნი­ათ ან სა­მო­მავ­ლოდ გეგ­მავთ გამ­გზავ­რე­ბას, მა­შინ ეს სტა­ტია თქვენ­თვი­საა. გა­ი­გეთ რა შემ­თხვე­ვა­ში გაქვთ კომ­პენ­სა­ცი­ის მო­თხოვ­ნის უფ­ლე­ბა და რო­გორ მო­ი­თხო­ვოთ იგი.

რა არის ზედ­მე­ტი და­ჯავ­შნა ანუ რო­დე­საც აერ­პორ­ტში მი­სულს ჩას­ხდო­მა­ზე უარს გე­უბ­ნე­ბი­ან

ზედ­მე­ტი და­ჯავ­შნა ფრე­ნე­ბი­სას და­ნერ­გი­ლი პრაქ­ტი­კაა, რო­მელ­საც ავი­ა­კომ­პა­ნი­ე­ბი აქ­ტი­უ­რად იყე­ნე­ბენ მეტი ბი­ლე­თის გა­ყიდ­ვის მიზ­ნით. ავი­ა­კომ­პა­ნი­ებ­მა, წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში, შექ­მნეს სტა­ტის­ტი­კა, რომ­ლის მი­ხედ­ვი­თაც მგზავ­რე­ბის გარ­კვე­უ­ლი რა­ო­დე­ნო­ბა (5-15%) ბორტზე არ ცხად­დე­ბა.

მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ ავი­ა­კომ­პა­ნი­ე­ბი დიდი სიფრ­თხი­ლით ეკი­დე­ბი­ან ზედ­მე­ტი და­ჯავ­შნის სა­კითხს და ცდი­ლო­ბენ გა­ყი­დონ იმ­დე­ნი და­მა­ტე­ბი­თი ბი­ლე­თი, რამ­დე­ნი თა­ვი­სუ­ფა­ლი ად­გი­ლიც შე­საძ­ლოა რომ ჰქონ­დეთ, სტა­ტის­ტი­კა ყო­ველ­თვის ბო­ლომ­დე ზუს­ტი ვერ იქ­ნე­ბა. გა­ყი­დულ ბი­ლე­თებ­სა და გა­მო­ცხა­დე­ბულ მგზავ­რთა რა­ო­დე­ნო­ბას შო­რის ცდო­მი­ლე­ბა თუ ფიქ­სირ­დე­ბა, ავი­ა­კომ­პა­ნი­ე­ბი ზო­გი­ერთ მგზავრს ჩას­ხდო­მა­ზე უარს ეუბ­ნე­ბი­ან.

იცო­დე შენი უფ­ლე­ბე­ბი

ევ­რო­კავ­ში­რის რე­გუ­ლა­ცია ეხე­ბათ იმ მგზავ­რებს, რო­მელ­თა რე­ი­სიც და­ნიშ­ნუ­ლე­ბის ად­გილ­ზე მი­ნი­მუმ სამი სა­ა­თით გვი­ან ჩა­ვი­და, ასე­ვე თუ გა­უქ­მდა და მგზავ­რის ინ­ფორ­მი­რე­ბა ფრე­ნამ­დე 14 დღით ადრე არ მოხ­და. ორი­ვე შემ­თხვე­ვა­ში, რე­ი­სის შე­ფერ­ხე­ბის მი­ზე­ზი უნდა იყოს ავი­ა­კომ­პა­ნი­ის­გან გა­მოწ­ვე­უ­ლი.

ჩას­ხდო­მა­ზე უა­რის თქმის შემ­თხვე­ვა­ში, თქვენ გაქვთ უფ­ლე­ბა მო­ი­თხო­ვოთ ალ­ტერ­ნა­ტი­უ­ლი რე­ი­სი, ხოლო თუ ამ რე­ი­სის შეს­რუ­ლე­ბამ­დე ღა­მის გა­თე­ნე­ბა გი­წევთ, უფ­ლე­ბა გაქვთ მო­ი­თხო­ვოთ სა­ცხოვ­რე­ბე­ლი ად­გი­ლი, ასე­ვე საკ­ვე­ბი და გა­მაგ­რი­ლე­ბე­ლი სას­მე­ლი. ავი­ა­კომ­პა­ნია ასე­ვე ვალ­დე­ბუ­ლია უზ­რუნ­ველ­ყოს სას­ტუმ­რომ­დე თქვე­ნი ტრან­სპორ­ტი­რე­ბა. და­მა­ტე­ბით შე­გიძ­ლი­ათ მო­ი­თხო­ვოთ სა­ტე­ლე­ფო­ნო ზა­რის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბა ან მე­ი­ლის გაგ­ზავ­ნა.

რო­გორ გა­მო­ით­ვლე­ბა ფრე­ნის კომ­პენ­სა­ცია?

ფრე­ნის კომ­პენ­სა­ცია თი­თო­ე­ულ მგზავრზე 250 ევ­რო­დან 600 ევ­რომ­დე მერ­ყე­ობს. ხოლო რამ­დე­ნის მი­ღე­ბაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი კომ­პენ­სა­ცი­ის სა­ხით, და­მო­კი­დე­ბუ­ლია აე­რო­პორ­ტებს შო­რის მან­ძილ­ზე.

შე­უძ­ლია თუ არა ავი­ა­კომ­პა­ნი­ას უარი თქვას კომ­პენ­სა­ცი­ა­ზე?

დიახ, ავი­ა­კომ­პა­ნი­ას შე­უძ­ლია უარი თქვას კომ­პენ­სა­ცი­ა­ზე. კერ­ძოდ, თუ ფრე­ნა სა­გან­გე­ბო გა­რე­მო­ე­ბე­ბის გამო გა­და­ი­დო.

რო­გორ უნდა მო­ი­თხო­ვოთ კომ­პენ­სა­ცია?

პირ­ველ რიგ­ში, უნდა და­უ­კავ­შირ­დეთ გა­მოც­დილ კომ­პა­ნი­ას, რომ­ლის თა­ნამ­შრომ­ლე­ბი სწრაფ და ხა­რის­ხი­ან მომ­სა­ხუ­რე­ბას გა­გი­წე­ვენ.

სწო­რედ ასე­თი კომ­პა­ნი­აა FlyHelp.ge. ჩვენ მაქ­სი­მა­ლუ­რად მოკ­ლე ვა­და­ში და­გეხ­მა­რე­ბით. თქვენ­გან მხო­ლოდ რე­ი­სის შე­სა­ხებ ინ­ფორ­მა­ცი­აა სა­ჭი­რო, რო­მე­ლიც შე­გიძ­ლი­ათ მოგ­ვა­წო­დოთ ჩვე­ნი­ვე ვებგ­ვერ­დის მეშ­ვე­ო­ბით. უბ­რა­ლოდ შე­ავ­სეთ ფორ­მა და გა­მოგ­ვიგ­ზავ­ნეთ.

ინ­ფორ­მა­ცი­ის მი­ღე­ბის შემ­დეგ ავი­ა­კომ­პა­ნი­ას­თან გა­იგ­ზავ­ნე­ბა სა­ჩი­ვა­რი, კომ­პენ­სა­ცი­ის მო­თხოვ­ნის შე­სა­ხებ. ზოგ­ჯერ ავი­ა­კომ­პა­ნი­ის მხრი­დან რე­ა­გი­რე­ბას და თან­ხის მი­ღე­ბას რამ­დე­ნი­მე კვი­რა ან თვე სჭირ­დე­ბა.

თუ კი, ავი­ა­კომ­პა­ნია პა­სუხს გო­ნივ­რულ ვა­დებ­ში არ და­აბ­რუ­ნებს, ან უარს გა­ნა­ცხა­დებს ანა­ზღა­უ­რე­ბა­ზე, FlyHelp.ge უზ­რუნ­ველ­ყოფს მათ­თან კავ­შირს მა­ნამ, სა­ნამ არ მი­ი­ღებთ კომ­პენ­სა­ცი­ას ან და­სა­ბუ­თე­ბულ პა­სუხს რე­ი­სის შე­ფერ­ხე­ბის სა­პა­ტიო მი­ზეზ­ზე.

მი­ი­ღე კომ­პენ­სა­ცია მარ­ტი­ვად: info@flyhelp.ge / 579 20 60 40

R

ავტორი:

FlyHelp.ge მიიღე 600 ევრომდე კომპენსაცია დაგვიანებული ფრენისთვის

FlyHelp.ge მიიღე 600 ევრომდე კომპენსაცია დაგვიანებული ფრენისთვის

ავიაკომპანიებს ხშირად ექმნებათ ხოლმე ფრენასთან დაკავშირებული პრობლემები. ამით, რა თქმა უნდა, ზარალდებიან ავიაკომპანიები, თუმცა კიდევ უფრო მეტად ზარალდებიან ის მგზავრები, რომლებსაც წინასწარ აქვთ დაგეგმილი მომავალი მოგზაურობა, უკვე ნაყიდი აქვთ როგორც სასტუმროს ნომერი, ასევე მოგზაურობაში სხვადასხვა აქტივობებისთვის საჭირო ბილეთები.

ევროკავშირმა შეიმუშავა რეგულაცია, რომელიც ითვალისწინებს ფრენის კომპენსაციას დაგვიანებულ, გაუქმებულ ან ზედმეტად დაჯავშნილ ფრენებზე. ეს რეგულაცია ავიაკომპანიებს ზედმეტ ფინასურ პასუხისმგებლობას აკისრებს და აიძულებს მათ იყვნენ მეტად პუნქტუალურები, შეიცავს მგზავრთა უფლებებს. სწორედ ამ ზიზეზთა გამო ევროკავშირის რეგულაცია პრაქტიკაში კარგად მუშაობს.

ერთხელ მაინც თუ გიფრენიათ ან სამომავლოდ გეგმავთ გამგზავრებას, მაშინ ეს სტატია თქვენთვისაა. გაიგეთ რა შემთხვევაში გაქვთ კომპენსაციის მოთხოვნის უფლება და როგორ მოითხოვოთ იგი.

რა არის ზედმეტი დაჯავშნა ანუ როდესაც აერპორტში მისულს ჩასხდომაზე უარს გეუბნებიან

ზედმეტი დაჯავშნა ფრენებისას დანერგილი პრაქტიკაა, რომელსაც ავიაკომპანიები აქტიურად იყენებენ მეტი ბილეთის გაყიდვის მიზნით. ავიაკომპანიებმა, წლების განმავლობაში, შექმნეს სტატისტიკა, რომლის მიხედვითაც მგზავრების გარკვეული რაოდენობა (5-15%) ბორტზე არ ცხადდება.

მიუხედავად იმისა, რომ ავიაკომპანიები დიდი სიფრთხილით ეკიდებიან ზედმეტი დაჯავშნის საკითხს და ცდილობენ გაყიდონ იმდენი დამატებითი ბილეთი, რამდენი თავისუფალი ადგილიც შესაძლოა რომ ჰქონდეთ, სტატისტიკა ყოველთვის ბოლომდე ზუსტი ვერ იქნება. გაყიდულ ბილეთებსა და გამოცხადებულ მგზავრთა რაოდენობას შორის ცდომილება თუ ფიქსირდება, ავიაკომპანიები ზოგიერთ მგზავრს ჩასხდომაზე უარს ეუბნებიან.

იცოდე შენი უფლებები

ევროკავშირის რეგულაცია ეხებათ იმ მგზავრებს, რომელთა რეისიც დანიშნულების ადგილზე მინიმუმ სამი საათით გვიან ჩავიდა, ასევე თუ გაუქმდა და მგზავრის ინფორმირება ფრენამდე 14 დღით ადრე არ მოხდა. ორივე შემთხვევაში, რეისის შეფერხების მიზეზი უნდა იყოს ავიაკომპანიისგან გამოწვეული.

ჩასხდომაზე უარის თქმის შემთხვევაში, თქვენ გაქვთ უფლება მოითხოვოთ ალტერნატიული რეისი, ხოლო თუ ამ რეისის შესრულებამდე ღამის გათენება გიწევთ, უფლება გაქვთ მოითხოვოთ საცხოვრებელი ადგილი, ასევე საკვები და გამაგრილებელი სასმელი. ავიაკომპანია ასევე ვალდებულია უზრუნველყოს სასტუმრომდე თქვენი ტრანსპორტირება. დამატებით შეგიძლიათ მოითხოვოთ სატელეფონო ზარის განხორციელება ან მეილის გაგზავნა.

როგორ გამოითვლება ფრენის კომპენსაცია?

ფრენის კომპენსაცია თითოეულ მგზავრზე 250 ევროდან 600 ევრომდე მერყეობს. ხოლო რამდენის მიღებაა შესაძლებელი კომპენსაციის სახით, დამოკიდებულია აეროპორტებს შორის მანძილზე.

შეუძლია თუ არა ავიაკომპანიას უარი თქვას კომპენსაციაზე?

დიახ, ავიაკომპანიას შეუძლია უარი თქვას კომპენსაციაზე. კერძოდ, თუ ფრენა საგანგებო გარემოებების გამო გადაიდო.

როგორ უნდა მოითხოვოთ კომპენსაცია?

პირველ რიგში, უნდა დაუკავშირდეთ გამოცდილ კომპანიას, რომლის თანამშრომლები სწრაფ და ხარისხიან მომსახურებას გაგიწევენ.

სწორედ ასეთი კომპანიაა FlyHelp.ge. ჩვენ მაქსიმალურად მოკლე ვადაში დაგეხმარებით. თქვენგან მხოლოდ რეისის შესახებ ინფორმაციაა საჭირო, რომელიც შეგიძლიათ მოგვაწოდოთ ჩვენივე ვებგვერდის მეშვეობით. უბრალოდ შეავსეთ ფორმა და გამოგვიგზავნეთ.

ინფორმაციის მიღების შემდეგ ავიაკომპანიასთან გაიგზავნება საჩივარი, კომპენსაციის მოთხოვნის შესახებ. ზოგჯერ ავიაკომპანიის მხრიდან რეაგირებას და თანხის მიღებას რამდენიმე კვირა ან თვე სჭირდება.

თუ კი, ავიაკომპანია პასუხს გონივრულ ვადებში არ დააბრუნებს, ან უარს განაცხადებს ანაზღაურებაზე, FlyHelp.ge უზრუნველყოფს მათთან კავშირს მანამ, სანამ არ მიიღებთ კომპენსაციას ან დასაბუთებულ პასუხს რეისის შეფერხების საპატიო მიზეზზე.

მიიღე კომპენსაცია მარტივად: info@flyhelp.ge / 579 20 60 40

R