ავტორი:

FlyHelp.ge მიიღე 600 ევრომდე კომპენსაცია დაგვიანებული ფრენისთვის

FlyHelp.ge მიიღე 600 ევრომდე კომპენსაცია დაგვიანებული ფრენისთვის

ავიაკომპანიებს ხშირად ექმნებათ ხოლმე ფრენასთან დაკავშირებული პრობლემები. ამით, რა თქმა უნდა, ზარალდებიან ავიაკომპანიები, თუმცა კიდევ უფრო მეტად ზარალდებიან ის მგზავრები, რომლებსაც წინასწარ აქვთ დაგეგმილი მომავალი მოგზაურობა, უკვე ნაყიდი აქვთ როგორც სასტუმროს ნომერი, ასევე მოგზაურობაში სხვადასხვა აქტივობებისთვის საჭირო ბილეთები.

ევროკავშირმა შეიმუშავა რეგულაცია, რომელიც ითვალისწინებს ფრენის კომპენსაციას დაგვიანებულ, გაუქმებულ ან ზედმეტად დაჯავშნილ ფრენებზე. ეს რეგულაცია ავიაკომპანიებს ზედმეტ ფინასურ პასუხისმგებლობას აკისრებს და აიძულებს მათ იყვნენ მეტად პუნქტუალურები, შეიცავს მგზავრთა უფლებებს. სწორედ ამ ზიზეზთა გამო ევროკავშირის რეგულაცია პრაქტიკაში კარგად მუშაობს.

ერთხელ მაინც თუ გიფრენიათ ან სამომავლოდ გეგმავთ გამგზავრებას, მაშინ ეს სტატია თქვენთვისაა. გაიგეთ რა შემთხვევაში გაქვთ კომპენსაციის მოთხოვნის უფლება და როგორ მოითხოვოთ იგი.

რა არის ზედმეტი დაჯავშნა ანუ როდესაც აერპორტში მისულს ჩასხდომაზე უარს გეუბნებიან

ზედმეტი დაჯავშნა ფრენებისას დანერგილი პრაქტიკაა, რომელსაც ავიაკომპანიები აქტიურად იყენებენ მეტი ბილეთის გაყიდვის მიზნით. ავიაკომპანიებმა, წლების განმავლობაში, შექმნეს სტატისტიკა, რომლის მიხედვითაც მგზავრების გარკვეული რაოდენობა (5-15%) ბორტზე არ ცხადდება.

მიუხედავად იმისა, რომ ავიაკომპანიები დიდი სიფრთხილით ეკიდებიან ზედმეტი დაჯავშნის საკითხს და ცდილობენ გაყიდონ იმდენი დამატებითი ბილეთი, რამდენი თავისუფალი ადგილიც შესაძლოა რომ ჰქონდეთ, სტატისტიკა ყოველთვის ბოლომდე ზუსტი ვერ იქნება. გაყიდულ ბილეთებსა და გამოცხადებულ მგზავრთა რაოდენობას შორის ცდომილება თუ ფიქსირდება, ავიაკომპანიები ზოგიერთ მგზავრს ჩასხდომაზე უარს ეუბნებიან.

იცოდე შენი უფლებები

ევროკავშირის რეგულაცია ეხებათ იმ მგზავრებს, რომელთა რეისიც დანიშნულების ადგილზე მინიმუმ სამი საათით გვიან ჩავიდა, ასევე თუ გაუქმდა და მგზავრის ინფორმირება ფრენამდე 14 დღით ადრე არ მოხდა. ორივე შემთხვევაში, რეისის შეფერხების მიზეზი უნდა იყოს ავიაკომპანიისგან გამოწვეული.

ჩასხდომაზე უარის თქმის შემთხვევაში, თქვენ გაქვთ უფლება მოითხოვოთ ალტერნატიული რეისი, ხოლო თუ ამ რეისის შესრულებამდე ღამის გათენება გიწევთ, უფლება გაქვთ მოითხოვოთ საცხოვრებელი ადგილი, ასევე საკვები და გამაგრილებელი სასმელი. ავიაკომპანია ასევე ვალდებულია უზრუნველყოს სასტუმრომდე თქვენი ტრანსპორტირება. დამატებით შეგიძლიათ მოითხოვოთ სატელეფონო ზარის განხორციელება ან მეილის გაგზავნა.

როგორ გამოითვლება ფრენის კომპენსაცია?

ფრენის კომპენსაცია თითოეულ მგზავრზე 250 ევროდან 600 ევრომდე მერყეობს. ხოლო რამდენის მიღებაა შესაძლებელი კომპენსაციის სახით, დამოკიდებულია აეროპორტებს შორის მანძილზე.

შეუძლია თუ არა ავიაკომპანიას უარი თქვას კომპენსაციაზე?

დიახ, ავიაკომპანიას შეუძლია უარი თქვას კომპენსაციაზე. კერძოდ, თუ ფრენა საგანგებო გარემოებების გამო გადაიდო.

როგორ უნდა მოითხოვოთ კომპენსაცია?

პირველ რიგში, უნდა დაუკავშირდეთ გამოცდილ კომპანიას, რომლის თანამშრომლები სწრაფ და ხარისხიან მომსახურებას გაგიწევენ.

სწორედ ასეთი კომპანიაა FlyHelp.ge. ჩვენ მაქსიმალურად მოკლე ვადაში დაგეხმარებით. თქვენგან მხოლოდ რეისის შესახებ ინფორმაციაა საჭირო, რომელიც შეგიძლიათ მოგვაწოდოთ ჩვენივე ვებგვერდის მეშვეობით. უბრალოდ შეავსეთ ფორმა და გამოგვიგზავნეთ.

ინფორმაციის მიღების შემდეგ ავიაკომპანიასთან გაიგზავნება საჩივარი, კომპენსაციის მოთხოვნის შესახებ. ზოგჯერ ავიაკომპანიის მხრიდან რეაგირებას და თანხის მიღებას რამდენიმე კვირა ან თვე სჭირდება.

თუ კი, ავიაკომპანია პასუხს გონივრულ ვადებში არ დააბრუნებს, ან უარს განაცხადებს ანაზღაურებაზე, FlyHelp.ge უზრუნველყოფს მათთან კავშირს მანამ, სანამ არ მიიღებთ კომპენსაციას ან დასაბუთებულ პასუხს რეისის შეფერხების საპატიო მიზეზზე.

მიიღე კომპენსაცია მარტივად: info@flyhelp.ge / 579 20 60 40

R