პოლიტიკა
საზოგადოება
მსოფლიო
სამხედრო
სამართალი
Faceამბები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
გამოიძახე "კარფური" Wolt-ით და მიიღე განსაკუთრებული პრიზების მოგების შანსი
გამოიძახე "კარფური" Wolt-ით და მიიღე განსაკუთრებული პრიზების მოგების შანსი

„კარ­ფუ­რი“, ჰი­პერ­მარ­კე­ტე­ბი­სა და სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბის უდი­დე­სი ქსე­ლი, რო­მელ­საც სა­ქარ­თვე­ლო­ში კომ­პა­ნია „მა­ჯიდ ალ ფუ­ტა­ი­მი“ წარ­მო­ად­გენს, ახალ კამ­პა­ნი­ას იწყებს.

მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, რო­მე­ლიც კამ­პა­ნი­ის პე­რი­ოდ­ში (13 დე­კემ­ბრი­დან 27 დე­კემ­ბრის ჩათ­ვლით) Wolt-ის აპ­ლი­კა­ცი­ა­ში, „კარ­ფუ­რი­დან“ „მო­სუ­ლის“ ყვე­ლა­ზე მეტი თან­ხის პრო­დუქ­ცი­ას გა­მო­ძა­ხებს, მი­ი­ღებს შანსს მო­ი­გოს „Midea“-ს ბრენ­დის ტექ­ნი­კა: მტვერ­სას­რუ­ტი (1-2 ად­გი­ლი), ხორცსა­კე­პი (3-4 ად­გი­ლი), ხე­ლის ბლენ­დე­რი (5-6 ად­გი­ლი), ტოს­ტე­რი (7-8 ად­გი­ლი) და მიქ­სე­რი (9-10 ად­გი­ლი).

შე­გახ­სე­ნებთ, რომ „მო­სუ­ლი“ ახალ, ჯან­საღ და მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის ხილ-ბოსტნე­უ­ლის პრო­დუქ­ცი­ას სთა­ვა­ზობს ექ­სკლუ­ზი­უ­რად „კარ­ფუ­რის“ მომ­ხმა­რებ­ლებს. „მო­სუ­ლი“ ცდი­ლობს ხელი შე­უ­წყოს ად­გი­ლობ­რივ წარ­მო­ე­ბას და ფერ­მე­რებს, რათა სა­კუ­თა­რი პრო­დუქ­ცია გა­ნა­ვი­თა­როს და მისი რე­ა­ლი­ზა­ცია ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე მო­ახ­დი­ნოს.

სწო­რედ აღ­ნიშ­ნუ­ლი ბრენ­დის Wolt-ის აპ­ლი­კა­ცი­ი­დან გა­მო­ძა­ხე­ბის შემ­თხვე­ვა­ში, გა­მოვ­ლინ­დე­ბი­ან ტოპ 10 მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი, რომ­ლე­ბიც „მო­სუ­ლის“ პრო­დუქ­ცი­ის შე­ძე­ნას აპ­ლი­ა­კა­ცი­ა­ში გან­თავ­სე­ბულ სპე­ცი­ა­ლუ­რი სექ­ცი­ი­დან შეძ­ლე­ბენ.

კარ­ფუ­რი მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი ბრენ­დია, რო­მე­ლიც მათ გან­სა­კუთ­რე­ბულ და მარ­ტი­ვი შო­პინ­გის გა­მოც­დი­ლე­ბას სთა­ვა­ზობს — ერთ სივ­რცე­ში არ­სე­ბუ­ლი ყვე­ლა სა­ჭი­რო პრო­დუქ­ტით, თვით­მომ­სა­ხუ­რე­ბის სა­ლა­რო­ე­ბი­თა და ლო­ი­ა­ლო­ბის პროგ­რა­მა – „მაი ქლა­ბით“. ბრენ­დის მი­ზა­ნია, მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ის ფარ­თო არ­ჩე­ვა­ნი მომ­ხმა­რე­ბელს ყვე­ლა­ზე ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სად მი­ა­წო­დოს და შექ­მნას და­უ­ვი­წყა­რი მო­მენ­ტე­ბი ყვე­ლას­თვის, ყო­ველ­დღე.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ახალი რომის პაპის ასარჩევად კონკლავი სიქსტეს კაპელაში დღეს შეიკრიბება
ავტორი:

გამოიძახე "კარფური" Wolt-ით და მიიღე განსაკუთრებული პრიზების მოგების შანსი

გამოიძახე "კარფური" Wolt-ით და მიიღე განსაკუთრებული პრიზების მოგების შანსი

„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ახალ კამპანიას იწყებს.

მომხმარებელი, რომელიც კამპანიის პერიოდში (13 დეკემბრიდან 27 დეკემბრის ჩათვლით) Wolt-ის აპლიკაციაში, „კარფურიდან“ „მოსულის“ ყველაზე მეტი თანხის პროდუქციას გამოძახებს, მიიღებს შანსს მოიგოს „Midea“-ს ბრენდის ტექნიკა: მტვერსასრუტი (1-2 ადგილი), ხორცსაკეპი (3-4 ადგილი), ხელის ბლენდერი (5-6 ადგილი), ტოსტერი (7-8 ადგილი) და მიქსერი (9-10 ადგილი).

შეგახსენებთ, რომ „მოსული“ ახალ, ჯანსაღ და მაღალი ხარისხის ხილ-ბოსტნეულის პროდუქციას სთავაზობს ექსკლუზიურად „კარფურის“ მომხმარებლებს. „მოსული“ ცდილობს ხელი შეუწყოს ადგილობრივ წარმოებას და ფერმერებს, რათა საკუთარი პროდუქცია განავითაროს და მისი რეალიზაცია ქართულ ბაზარზე მოახდინოს.

სწორედ აღნიშნული ბრენდის Wolt-ის აპლიკაციიდან გამოძახების შემთხვევაში, გამოვლინდებიან ტოპ 10 მომხმარებლები, რომლებიც „მოსულის“ პროდუქციის შეძენას აპლიაკაციაში განთავსებულ სპეციალური სექციიდან შეძლებენ.

კარფური მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაზობს — ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა – „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.

R