მსოფლიო
სამხედრო

12

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეთექვსმეტე დღე დაიწყება 21:55-ზე, მთვარე მორიელშია მშვიდობიანი საქმეები წარმატებით დასრულდება. კაპიტალდაბანდებებს მოერიდეთ. კარგი დღეა იურიდიული საკითხების მოსაგვარებლად, სასამართლო პროცესების დასაწყებად. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. გარშემო მყოფებთან ურთიერთობისას გამოიჩინეთ ტაქტი. უფროსს მნიშვნელოვან საკითხებზე საუბრისთვის ნუ შეხვდებით; წვრილ-წვრილი საკითხები მოაგვარეთ. კარგი დღეა დასვენების, მოგზაურობის, ფიზიკური დატვირთვისა და საოჯახო საქმეების შესრულებისთვის. მოერიდეთ ალკოჰოლის მიღებას, მოწევას. არც იშიმშილოთ და არც კუჭი გადატვირთოთ.
სამართალი
მეცნიერება
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სპორტი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ნიკაკოის  მომავლის მუსიკა და „ვოლვო ქარ საქართველოს“ დამუხტვადი ჰიბრიდი
ნიკაკოის  მომავლის მუსიკა და „ვოლვო ქარ საქართველოს“ დამუხტვადი ჰიბრიდი

„ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლომ“, არ­ტისტ ნიკა მა­ჩა­ი­ძეს­თან ერ­თად, ახა­ლი სა­კო­მუ­ნი­კა­ციო კამ­პა­ნია და­ი­წყო. მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი და­მუხ­ტვა­დი ორძრა­ვი­ა­ნი ჰიბ­რი­დუ­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის წარ­დგე­ნა და ბრენ­დის გლო­ბა­ლუ­რი ტრენ­დის გაგ­რძე­ლე­ბა - ანუ ად­გი­ლობ­რივ მომ­ხმა­რე­ბელ­თან მდგრა­დი გან­ვი­თა­რე­ბი­სა და ეკო­ლო­გი­ის შე­სა­ხებ სა­უ­ბა­რია.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში „ვოლ­ვოს“ კამ­პა­ნია თი­ზერ ვი­დე­ო­თი და­ი­წყო, რო­მელ­საც სო­ცი­ა­ლურ მე­დი­ა­ში საკ­მა­ოდ აქ­ტი­უ­რი გა­მოხ­მა­უ­რე­ბა მოჰ­ყვა. სპე­ცი­ა­ლუ­რად ამ კამ­პა­ნი­ის­თვის, არ­ტის­ტმა ნიკა მა­ჩა­ი­ძემ ანი­მა­ცია შექ­მნა.

კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში, და­გეგ­მი­ლია კი­დევ რამ­დე­ნი­მე აქ­ტი­ვო­ბა, რომ რაც შე­იძ­ლე­ბა მეტი ადა­მი­ა­ნის ყუ­რა­დღე­ბა მი­იქ­ცი­ონ და არა მხო­ლოდ მა­ყუ­რებ­ლის როლ­ში. მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი იქ­ნე­ბა მათი ჩარ­თუ­ლო­ბა და ინ­ტე­რაქ­ცია.

„ვოლ­ვოს“ სა­კო­მუ­ნი­კა­ციო კამ­პა­ნი­ის კულ­მი­ნა­ცია ნიკა მა­ჩა­ი­ძის ანი­მა­ცი­ა­ზე შექ­მნი­ლი ვი­დე­ორ­გო­ლია, რო­მე­ლიც თა­ნა­მედ­რო­ვე ხე­ლოვ­ნე­ბის სა­გა­მო­ფე­ნო გა­მოც­დი­ლე­ბას ქმნის.

თუმ­ცა, მივ­ყვეთ თან­მიმ­დევ­რო­ბით.

„ვოლ­ვო ქარ კავ­კა­სი­ის“ დი­რექ­ტო­რი გაგა კოხ­რე­ი­ძე ამ­ბობს, რომ ამ კამ­პა­ნი­ის მი­ზა­ნი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის პრე­მი­უმ კლა­სის და­მუხ­ტვა­დი ჰიბ­რი­დე­ბის წარ­დგე­ნა და ბრენ­დის გლო­ბა­ლუ­რი სა­კო­მუ­ნი­კა­ციო ტენ­დენ­ცი­ე­ბის სა­ქარ­თვე­ლო­ში გად­მო­ტა­ნაა - სურთ, სა­მიზ­ნე სეგ­მენ­ტამ­დე მი­ი­ტა­ნონ მთა­ვა­რი სათ­ქმე­ლი - რამ­დე­ნად მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია მდგრა­დი გა­რე­მო და ეკო­ლო­გი­ა­ზე ზრუნ­ვა, რა­შიც „ვოლ­ვოს“ ამ მო­დე­ლე­ბის შე­ძე­ნით, თი­თო­ე­ულ მათ­განს დიდი წვლი­ლის შე­ტა­ნა შე­უძ­ლია.

გაგა კოხ­რე­ი­ძე: „ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლო“ მომ­ხმა­რე­ბელს, სა­ქარ­თვე­ლოს ბაზ­რის­თვის, ახალ და­მუხ­ტვად ჰიბ­რი­დებს სთა­ვა­ზობს, რომ­ლე­ბი­და­ნაც სრულ ელექტრო­მო­ბი­ლამ­დე, ერთი სა­ფე­ხუ­რია. მარ­თა­ლია, და­ახ­ლო­ე­ბით, ორი წე­ლია, ეს ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბი შე­მოგ­ვყავს, თუმ­ცა, ოფი­ცი­ა­ლუ­რი წარ­დგე­ნა არ გვქო­ნია. ამი­ტომ, გა­დავ­წყვი­ტეთ ისი­ნი სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის გაგ­ვეც­ნო.

კალ­კუ­ლა­ცი­აც კი გა­ვა­კე­თეთ, რა მო­ცუ­ლო­ბის CO-ს და­ზო­გავს, თუ მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, აირ­ჩევს „ვოლ­ვოს“ ფლაგ ინ ჰიბ­რიდს და არა შიდა წვის ძრა­ვი­ან მო­დელს. გლო­ბა­ლურ ბა­ზარ­ზე, „ვოლ­ვოს“ აქვს ამ­ბი­ცია - 2025 წელს, ყვე­ლა გა­ყი­დუ­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლი­დან, 50% იყოს ელექტრო და მე­ო­რე 50% - და­მუხ­ტვა­დი ჰიბ­რი­დი. 2030 წლის­თვის კი სურს, რომ მის სრულ სა­მო­დე­ლო რიგს ელექტრო­მო­ბი­ლე­ბი შე­ად­გენ­დნენ.

ბრენ­დის გლო­ბა­ლუ­რი სა­კო­მუ­ნი­კა­ციო კამ­პა­ნია სრუ­ლად მდგრად გან­ვი­თა­რე­ბა­სა და ეკო­ლო­გი­ა­ზეა გა­დარ­თუ­ლი.

ჩვენც გა­დავ­წყვი­ტეთ, ეს ტენ­დენ­ცია გა­ვაგ­რძე­ლოთ და ფლაგ ინ ჰიბ­რი­დუ­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის გა­ყიდ­ვებს შე­ვუ­წყოთ ხელი. სწო­რედ ამ მი­ზანს და „ვოლ­ვოს“ გლო­ბა­ლუ­რი კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის ად­გი­ლობ­რივ ბა­ზარ­ზე გაგ­რძე­ლე­ბას ემ­სა­ხუ­რე­ბა ჩვე­ნი ახა­ლი კამ­პა­ნია“.

კამ­პა­ნი­ის იდეა და თემა მიმ­ზიდ­ვე­ლი აღ­მოჩ­ნდა თა­ვად ნიკა მა­ჩა­ი­ძის­თვის. ამ­ბობს, რომ მის­თვის, რო­გორც ხე­ლო­ვა­ნის­თვის, ეს კო­ლა­ბო­რა­ცია ახა­ლი და სა­ინ­ტე­რე­სო იყო. ანი­მა­ცი­აც და ზო­გა­დად, ვი­დე­ოც, რო­მე­ლი­მე ბრენ­დის კამ­პა­ნი­ა­ზე მე­ტად, არ­ტის­ტის შექ­მნილ და­მო­უ­კი­დე­ბელ ნა­მუ­შე­ვარს უფრო მო­გა­გო­ნებთ. „ვოლ­ვოს“ სპე­ცი­ფი­კაც ეს არის - მისი კო­მუ­ნი­კა­ცია ყო­ველ­თვის ბუ­ნებ­რი­ვია და პირ­ველ ად­გილ­ზე ხე­ლო­ვა­ნი და მისი შე­მოქ­მე­დე­ბაა.

„მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რომ აქ სა­უ­ბა­რია და­მუხ­ტვად ჰიბ­რი­დულ ავ­ტო­მო­ბი­ლებ­ზე. ეს რომ მხო­ლოდ საწ­ვავ­ზე მო­მუ­შა­ვე მან­ქა­ნა ყო­ფი­ლი­ყო, არ ჩა­ვერ­თვე­ბო­დი კამ­პა­ნი­ა­ში. გარ­და ამი­სა, ჩემ­თვის, რო­გორც არ­ტის­ტის­თვის, ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო აღ­მოჩ­ნდა მუ­შა­ო­ბა, როცა მუ­სი­კა და გა­მო­სა­ხუ­ლე­ბა სხვა ჩარ­ჩო­ში იყო მო­ცე­მუ­ლი.

კომ­ფორ­ტუ­ლი იყო უშუ­ა­ლოდ პრო­ცე­სიც, - შე­ზღუ­დუ­ლი არა­ფერ­ში ვი­ყა­ვი. მშვი­დად ვმუ­შა­ობ­დი ჯერ მარ­ტო, რო­დე­საც ანი­მა­ცი­ას ვქმნი­დი და შემ­დეგ უკვე იმ გუნდთან ერ­თად, ვინც ვი­დეო გა­და­ი­ღო, - ვფიქ­რობ კო­ლა­ბო­რა­ცია შედ­გა.“, - ამ­ბობს ნიკა მა­ჩა­ი­ძე.

მთა­ვა­რი პერ­სო­ნა­ჟი და მთა­ვა­რი არ­ტის­ტი, რა თქმა უნდა, შემ­თხვე­ვით არ შე­ურ­ჩე­ვი­ათ. ნიკა მა­ჩა­ი­ძე, რო­გორც ელექტრო­ნუ­ლი მუ­სი­კის ერთ-ერთი პი­ო­ნე­რი სა­ქარ­თვე­ლო­ში, კამ­პა­ნი­ის იდე­ა­სა და მთა­ვარ სათ­ქმელ­თან ასო­ცირ­დე­ბა. თი­ზე­რის გა­მო­ჩე­ნის­თა­ნა­ვე სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში აქ­ტი­უ­რად წერ­დნენ, რომ ვი­დეო ელექტრო­მო­ბი­ლებ­თან უნდა ყო­ფი­ლი­ყო და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი. რო­გორც „ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლოს“ მარ­კე­ტინ­გის დე­პარ­ტა­მენ­ტის ხელ­მძღვა­ნე­ლი რუ­სუ­დან გრძე­ლი­ძე ამ­ბობს, ეს ნიშ­ნავს, რომ ბრენ­დი სწორ გზას მიჰ­ყვე­ბა.

სპე­ცი­ა­ლუ­რად ამ კამ­პა­ნი­ის­თვის, ნიკა მა­ჩა­ი­ძემ ორი ახა­ლი კომ­პო­ზი­ცი­აც შექ­მნა, რო­მე­ლიც მალე Spotify-ზე გან­თავ­სე­ბა და ვინც „ვოლ­ვოს“ ახალ და­მუხ­ტვად ჰიბ­რიდს შე­ი­ძენს, პლატ­ფორ­მის წევ­რო­ბა­საც მი­ი­ღებს სა­ჩუქ­რად, რომ ამ მუ­სი­კა­საც ყვე­ლა­ზე ხში­რად უს­მი­ნოს.

რუ­სუ­დან გრძე­ლი­ძე „ვოლ­ვოს“ კამ­პა­ნი­ის დე­ტა­ლებ­ზე გვიყ­ვე­ბა:

„ „ვოლ­ვომ“ უკვე იცის, რო­გო­რი უნდა იყოს მისი წარ­მო­ე­ბა 2025 წელს, ნიკა მა­ჩა­ი­ძეს ვთხო­ვეთ, შე­ექ­მნა ანი­მა­ცია, თუ რო­გო­რი წარ­მო­უდ­გე­ნია თბი­ლი­სი 4 წლის შემ­დეგ. შე­დე­გად მი­ვი­ღეთ ძა­ლი­ან ფე­რა­დი ვი­ზუ­ა­ლე­ბი, სა­დაც „ვოლ­ვოს“ ჰიბ­რი­დი სხვა­დას­ხვა ღირ­სშე­სა­ნიშ­ნა­ო­ბის ფონ­ზე დე­და­ქა­ლა­ქის ქუ­ჩებ­ში მოძ­რა­ობს.

კამ­პა­ნია უფრო მას­შტა­ბუ­რი გახ­დე­ბა, - მა­გა­ლი­თად, გა­სა­ფე­რა­დებ­ლებს, ეკო-მე­გობ­რულ ფან­ქრებ­თან ერ­თად, სა­ზო­გა­დო­ე­ბი­სათ­ვის ცნო­ბილ სა­ხე­ებს გა­ვუგ­ზავ­ნით და შევ­თა­ვა­ზებთ, თა­ვი­ან­თი წარ­მოდ­გე­ნით გა­ა­ფე­რა­დონ, რო­გო­რი იქ­ნე­ბა თბი­ლი­სი 2025 წელს. იგი­ვე ვი­ზუ­ა­ლი გავ­რცელ­დე­ბა სო­ცი­ა­ლურ მე­დი­ა­ში, რომ მეტ­მა ადა­მი­ან­მა მი­ი­ღოს გზავ­ნი­ლი, რამ­დე­ნად მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია მდგრა­დი გან­ვი­თა­რე­ბა და ეკო­ლო­გი­ა­ზე ზრუნ­ვა, რა­საც მნიშ­ვნე­ლოვ­ნად უწყობს ხელს და­მუხ­ტვა­დი ჰიბ­რი­დუ­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბით გა­და­ად­გი­ლე­ბა.“

რა მო­ლო­დი­ნე­ბი გაქვთ ამ კამ­პა­ნი­ას­თან და­კავ­ში­რე­ბით?

რუ­სუ­დან გრძე­ლი­ძე: „ეს კამ­პა­ნია არის კონ­კრე­ტუ­ლი სეგ­მენ­ტის­თვის: მათ­თვის, ვინც ირ­ჩევს „ვოლ­ვოს“, ვის­თვი­საც მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია გა­რე­მოს დაც­ვა და ეკო­ლო­გია, ჩვენს პლა­ნე­ტა­ზე ზრუნ­ვა.

კამ­პა­ნი­ის ვი­დე­ო­ზე „სტოქ­ტონ­მა“ იმუ­შა­ვა. კოკა გო­გო­ხია "სტოქ­ტო­ნის“ დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი: - „ვოლ­ვოს­თან თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა ყო­ველ­თვის ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სოა, რო­გორც ში­ნა­არ­სობ­რი­ვად, ასე­ვე მათი სა­მუ­შაო მიდ­გო­მე­ბის გამო, რაც გუ­ლის­ხმობს მაქ­სი­მა­ლურ ნდო­ბას და შე­მოქ­მე­დე­ბით თა­ვი­სუფ­ლე­ბას. სწო­რედ ამ გა­რე­მო­ე­ბე­ბის წყა­ლო­ბით, გაჩ­ნდა იდეა, სტან­დარ­ტუ­ლი კო­ლა­ბო­რა­ცი­უ­ლი ვი­დე­ოს მა­გივ­რად, ეს თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა გვექ­ცია თა­ნა­მედ­რო­ვე ხე­ლოვ­ნე­ბის სა­გა­მო­ფე­ნო გა­მოც­დი­ლე­ბად. იდე­ის ავ­ტო­რი კლი­პის რე­ჟი­სო­რი გი­ორ­გი ზა­თი­აშ­ვი­ლია და მას­ვე ეკუთ­ვნის ამ სა­გა­მო­ფე­ნო სივ­რცის ვი­ზუ­ა­ლუ­რი კონ­ცეფ­ცი­აც. მსგავ­სი კამ­პა­ნია ჩვენ­თვი­საც პირ­ვე­ლი იყო, რაც არ არის გა­საკ­ვი­რი, იმი­ტომ რომ ეს ვი­დეო სრუ­ლი­ად გან­სხვავ­დე­ბა არა მხო­ლოდ ავტო-ინ­დუსტრი­ა­ში, არა­მედ მთლი­ა­ნად სა­რეკ­ლა­მო ბა­ზარ­ზე არ­სე­ბუ­ლი სტან­დარ­ტის­გან. ამ ყვე­ლაფ­რის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით კი, ეს პრო­ექ­ტი ცალ­სა­ხად ყვე­ლა­ზე გა­მორ­ჩე­უ­ლია მთე­ლი ჩვე­ნი გუნ­დის­თვის.““

„ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლოს“ კამ­პა­ნია სტრიტ არ­ტით დას­რულ­დე­ბა, რო­მე­ლიც თბი­ლი­სის ერთ-ერთ ცენ­ტრა­ლურ ქუ­ჩა­ზე გან­თავ­სდე­ბა. კე­დელ­ზე იგი­ვე ანი­მა­ცია და თბი­ლი­სის ღირ­სშე­სა­ნიშ­ნა­ო­ბე­ბი გა­და­ვა, რაც ნიკა მა­ჩა­ი­ძემ შექ­მნა.

NS

ავტორი:

ნიკაკოის  მომავლის მუსიკა და „ვოლვო ქარ საქართველოს“ დამუხტვადი ჰიბრიდი

ნიკაკოის  მომავლის მუსიკა და „ვოლვო ქარ საქართველოს“ დამუხტვადი ჰიბრიდი

„ვოლვო ქარ საქართველომ“, არტისტ ნიკა მაჩაიძესთან ერთად, ახალი საკომუნიკაციო კამპანია დაიწყო. მთავარი მიზანი დამუხტვადი ორძრავიანი ჰიბრიდული ავტომობილების საზოგადოებისთვის წარდგენა და ბრენდის გლობალური ტრენდის გაგრძელება - ანუ ადგილობრივ მომხმარებელთან მდგრადი განვითარებისა და ეკოლოგიის შესახებ საუბარია.

საქართველოში „ვოლვოს“ კამპანია თიზერ ვიდეოთი დაიწყო, რომელსაც სოციალურ მედიაში საკმაოდ აქტიური გამოხმაურება მოჰყვა. სპეციალურად ამ კამპანიისთვის, არტისტმა ნიკა მაჩაიძემ ანიმაცია შექმნა.

კამპანიის ფარგლებში, დაგეგმილია კიდევ რამდენიმე აქტივობა, რომ რაც შეიძლება მეტი ადამიანის ყურადღება მიიქციონ და არა მხოლოდ მაყურებლის როლში. მნიშვნელოვანი იქნება მათი ჩართულობა და ინტერაქცია.

„ვოლვოს“ საკომუნიკაციო კამპანიის კულმინაცია ნიკა მაჩაიძის ანიმაციაზე შექმნილი ვიდეორგოლია, რომელიც თანამედროვე ხელოვნების საგამოფენო გამოცდილებას ქმნის.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=314&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FVolvoCarSakartvelo%2Fvideos%2F464624658313455%2F&show_text=false&width=560&t=0" width="560" height="314" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

თუმცა, მივყვეთ თანმიმდევრობით.

„ვოლვო ქარ კავკასიის“ დირექტორი გაგა კოხრეიძე ამბობს, რომ ამ კამპანიის მიზანი მომხმარებლებისთვის პრემიუმ კლასის დამუხტვადი ჰიბრიდების წარდგენა და ბრენდის გლობალური საკომუნიკაციო ტენდენციების საქართველოში გადმოტანაა - სურთ, სამიზნე სეგმენტამდე მიიტანონ მთავარი სათქმელი - რამდენად მნიშვნელოვანია მდგრადი გარემო და ეკოლოგიაზე ზრუნვა, რაშიც „ვოლვოს“ ამ მოდელების შეძენით, თითოეულ მათგანს დიდი წვლილის შეტანა შეუძლია.

გაგა კოხრეიძე: „ვოლვო ქარ საქართველო“ მომხმარებელს, საქართველოს ბაზრისთვის, ახალ დამუხტვად ჰიბრიდებს სთავაზობს, რომლებიდანაც სრულ ელექტრომობილამდე, ერთი საფეხურია. მართალია, დაახლოებით, ორი წელია, ეს ავტომობილები შემოგვყავს, თუმცა, ოფიციალური წარდგენა არ გვქონია. ამიტომ, გადავწყვიტეთ ისინი საზოგადოებისთვის გაგვეცნო.

კალკულაციაც კი გავაკეთეთ, რა მოცულობის CO-ს დაზოგავს, თუ მომხმარებელი, აირჩევს „ვოლვოს“ ფლაგ ინ ჰიბრიდს და არა შიდა წვის ძრავიან მოდელს. გლობალურ ბაზარზე, „ვოლვოს“ აქვს ამბიცია - 2025 წელს, ყველა გაყიდული ავტომობილიდან, 50% იყოს ელექტრო და მეორე 50% - დამუხტვადი ჰიბრიდი. 2030 წლისთვის კი სურს, რომ მის სრულ სამოდელო რიგს ელექტრომობილები შეადგენდნენ.

ბრენდის გლობალური საკომუნიკაციო კამპანია სრულად მდგრად განვითარებასა და ეკოლოგიაზეა გადართული.

ჩვენც გადავწყვიტეთ, ეს ტენდენცია გავაგრძელოთ და ფლაგ ინ ჰიბრიდული ავტომობილების გაყიდვებს შევუწყოთ ხელი. სწორედ ამ მიზანს და „ვოლვოს“ გლობალური კომუნიკაციის ადგილობრივ ბაზარზე გაგრძელებას ემსახურება ჩვენი ახალი კამპანია“.

კამპანიის იდეა და თემა მიმზიდველი აღმოჩნდა თავად ნიკა მაჩაიძისთვის. ამბობს, რომ მისთვის, როგორც ხელოვანისთვის, ეს კოლაბორაცია ახალი და საინტერესო იყო. ანიმაციაც და ზოგადად, ვიდეოც, რომელიმე ბრენდის კამპანიაზე მეტად, არტისტის შექმნილ დამოუკიდებელ ნამუშევარს უფრო მოგაგონებთ. „ვოლვოს“ სპეციფიკაც ეს არის - მისი კომუნიკაცია ყოველთვის ბუნებრივია და პირველ ადგილზე ხელოვანი და მისი შემოქმედებაა.

„მნიშვნელოვანია, რომ აქ საუბარია დამუხტვად ჰიბრიდულ ავტომობილებზე. ეს რომ მხოლოდ საწვავზე მომუშავე მანქანა ყოფილიყო, არ ჩავერთვებოდი კამპანიაში. გარდა ამისა, ჩემთვის, როგორც არტისტისთვის, ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა მუშაობა, როცა მუსიკა და გამოსახულება სხვა ჩარჩოში იყო მოცემული.

კომფორტული იყო უშუალოდ პროცესიც, - შეზღუდული არაფერში ვიყავი. მშვიდად ვმუშაობდი ჯერ მარტო, როდესაც ანიმაციას ვქმნიდი და შემდეგ უკვე იმ გუნდთან ერთად, ვინც ვიდეო გადაიღო, - ვფიქრობ კოლაბორაცია შედგა.“, - ამბობს ნიკა მაჩაიძე.

მთავარი პერსონაჟი და მთავარი არტისტი, რა თქმა უნდა, შემთხვევით არ შეურჩევიათ. ნიკა მაჩაიძე, როგორც ელექტრონული მუსიკის ერთ-ერთი პიონერი საქართველოში, კამპანიის იდეასა და მთავარ სათქმელთან ასოცირდება. თიზერის გამოჩენისთანავე სოციალურ ქსელში აქტიურად წერდნენ, რომ ვიდეო ელექტრომობილებთან უნდა ყოფილიყო დაკავშირებული. როგორც „ვოლვო ქარ საქართველოს“ მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი რუსუდან გრძელიძე ამბობს, ეს ნიშნავს, რომ ბრენდი სწორ გზას მიჰყვება.

სპეციალურად ამ კამპანიისთვის, ნიკა მაჩაიძემ ორი ახალი კომპოზიციაც შექმნა, რომელიც მალე Spotify-ზე განთავსება და ვინც „ვოლვოს“ ახალ დამუხტვად ჰიბრიდს შეიძენს, პლატფორმის წევრობასაც მიიღებს საჩუქრად, რომ ამ მუსიკასაც ყველაზე ხშირად უსმინოს.

რუსუდან გრძელიძე „ვოლვოს“ კამპანიის დეტალებზე გვიყვება:

„ „ვოლვომ“ უკვე იცის, როგორი უნდა იყოს მისი წარმოება 2025 წელს, ნიკა მაჩაიძეს ვთხოვეთ, შეექმნა ანიმაცია, თუ როგორი წარმოუდგენია თბილისი 4 წლის შემდეგ. შედეგად მივიღეთ ძალიან ფერადი ვიზუალები, სადაც „ვოლვოს“ ჰიბრიდი სხვადასხვა ღირსშესანიშნაობის ფონზე დედაქალაქის ქუჩებში მოძრაობს.

კამპანია უფრო მასშტაბური გახდება, - მაგალითად, გასაფერადებლებს, ეკო-მეგობრულ ფანქრებთან ერთად, საზოგადოებისათვის ცნობილ სახეებს გავუგზავნით და შევთავაზებთ, თავიანთი წარმოდგენით გააფერადონ, როგორი იქნება თბილისი 2025 წელს. იგივე ვიზუალი გავრცელდება სოციალურ მედიაში, რომ მეტმა ადამიანმა მიიღოს გზავნილი, რამდენად მნიშვნელოვანია მდგრადი განვითარება და ეკოლოგიაზე ზრუნვა, რასაც მნიშვნელოვნად უწყობს ხელს დამუხტვადი ჰიბრიდული ავტომობილებით გადაადგილება.“

რა მოლოდინები გაქვთ ამ კამპანიასთან დაკავშირებით?

რუსუდან გრძელიძე: „ეს კამპანია არის კონკრეტული სეგმენტისთვის: მათთვის, ვინც ირჩევს „ვოლვოს“, ვისთვისაც მნიშვნელოვანია გარემოს დაცვა და ეკოლოგია, ჩვენს პლანეტაზე ზრუნვა.

კამპანიის ვიდეოზე „სტოქტონმა“ იმუშავა. კოკა გოგოხია "სტოქტონის“ დამფუძნებელი: - „ვოლვოსთან თანამშრომლობა ყოველთვის ძალიან საინტერესოა, როგორც შინაარსობრივად, ასევე მათი სამუშაო მიდგომების გამო, რაც გულისხმობს მაქსიმალურ ნდობას და შემოქმედებით თავისუფლებას. სწორედ ამ გარემოებების წყალობით, გაჩნდა იდეა, სტანდარტული კოლაბორაციული ვიდეოს მაგივრად, ეს თანამშრომლობა გვექცია თანამედროვე ხელოვნების საგამოფენო გამოცდილებად. იდეის ავტორი კლიპის რეჟისორი გიორგი ზათიაშვილია და მასვე ეკუთვნის ამ საგამოფენო სივრცის ვიზუალური კონცეფციაც. მსგავსი კამპანია ჩვენთვისაც პირველი იყო, რაც არ არის გასაკვირი, იმიტომ რომ ეს ვიდეო სრულიად განსხვავდება არა მხოლოდ ავტო-ინდუსტრიაში, არამედ მთლიანად სარეკლამო ბაზარზე არსებული სტანდარტისგან. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი, ეს პროექტი ცალსახად ყველაზე გამორჩეულია მთელი ჩვენი გუნდისთვის.““

„ვოლვო ქარ საქართველოს“ კამპანია სტრიტ არტით დასრულდება, რომელიც თბილისის ერთ-ერთ ცენტრალურ ქუჩაზე განთავსდება. კედელზე იგივე ანიმაცია და თბილისის ღირსშესანიშნაობები გადავა, რაც ნიკა მაჩაიძემ შექმნა.

NS