სამხედრო
სამართალი
სპორტი
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
სნოს ახალი ნატურალური არომატები - ზაფხულში მეტი სიგრილესთვის ვაშლი და საზამთრო ნესვით
სნოს ახალი  ნატურალური არომატები - ზაფხულში მეტი სიგრილესთვის ვაშლი და საზამთრო ნესვით

ყვე­ლა, ვინც ჯან­საღ ცხოვ­რე­ბის წესს მიყ­ვე­ბა თან­ხმდე­ბა, რომ მთე­ლი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში, გან­სა­კუთ­რე­ბით კი ზა­ფხულ­ში, აუ­ცი­ლე­ბე­ლია მი­ვი­ღოთ დიდი რა­ო­დე­ნო­ბით წყა­ლი და ხილი. პრო­ცე­სი მე­ტად სა­სი­ა­მოვ­ნოა, რო­დე­საც ეს ერ­თდრო­უ­ლად ხდე­ბა. წყა­ლი ხი­ლის გე­მო­თი – გა­მაგ­რი­ლე­ბე­ლი სას­მე­ლი, რო­მე­ლიც მა­ნამ­დე მხო­ლოდ სახ­ლში შე­გეძ­ლოთ მო­გემ­ზა­დე­ბი­ნათ, სნომ უფრო ხელ­მი­საწ­ვდო­მი გა­ხა­და. კომ­პა­ნი­ამ და­ამ­სხვრია სტე­რე­ო­ტი­პი იმის შე­სა­ხებ, რომ ამ ტი­პის სას­მე­ლი აუ­ცი­ლებ­ლად უნდა შე­ი­ცავ­დეს შა­ქარს და ჩა­მო­ას­ხა წყა­ლი ლი­მო­ნის არო­მა­ტით, რო­მე­ლიც მაქ­სი­მა­ლუ­რად ინარ­ჩუ­ნებს სა­სარ­გებ­ლო თვი­სე­ბებ­სა თუ მი­ნე­რა­ლებს და თან ახ­ლავს ლი­მო­ნის სა­სი­ა­მოვ­ნო, გა­მაგ­რი­ლე­ბე­ლი არო­მა­ტი.

ახა­ლი წა­მო­წყე­ბის წარ­მა­ტე­ბამ აჩ­ვე­ნა რომ ბა­ზარ­ზე არო­მა­ტი­ზი­რე­ბუ­ლი წყლის მო­თხოვ­ნა დი­დია, ამი­ტომ გა­და­წყდა 10 წლის იუ­ბი­ლე სწო­რედ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის სურ­ვი­ლე­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, მათ­თვის სა­ჩუქ­რის მი­ძღვნით აღ­ნიშ­ნუ­ლი­ყო. ასე და­ე­მა­ტა მი­ნე­რა­ლე­ბით გა­ჯე­რე­ბულ წყალს ორი ახა­ლი არო­მა­ტი – ვაშ­ლი და სა­ზამ­თრო­სა და ნეს­ვის მიქ­სი. შე­ფუთ­ვის დი­ზა­ინ­ზე ზვი­ად ცი­კო­ლი­ამ იმუ­შა­ვა, თუმ­ცა ამას წინ უძღვო­და სა­ინ­ტე­რე­სო სა­მუ­შა­ო­ბი, რო­მე­ლიც სა­წარ­მო­ში სა­ერ­თა­შო­რი­სო სპე­ცი­ა­ლის­ტებ­თან ერ­თად, მათი გა­მოც­დი­ლე­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით მიმ­დი­ნა­რე­ობ­და. რე­ცეპ­ტუ­რის შექ­მნა ძა­ლი­ან შრო­მა­ტე­ვა­დი პრო­ცე­სია. თა­ნამ­შრომ­ლე­ბი, ხან­გრძლი­ვი დრო­ის გან­მავ­ლო­ბა­ში, სწავ­ლობ­დნენ თი­თო­ე­უ­ლი კომ­პო­ნენ­ტის თვი­სე­ბებს, ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის ურ­თი­ერთქმე­დე­ბის თა­ვი­სე­ბუ­რე­ბებს და ცდი­ლობ­დნენ მომ­ხმა­რებ­ლამ­დე ჰარ­მო­ნი­უ­ლი, ბა­ლან­სი­რე­ბუ­ლი ერ­თი­ა­ნი გე­მო­სა და არო­მა­ტის მი­ტა­ნას. ამ ყვე­ლა­ფერს კი ისიც ემა­ტე­ბა, რომ გე­მოს მი­სა­ღე­ბად არ ყო­ფი­ლა გა­მო­ყე­ნე­ბუ­ლი შა­ქა­რი. სნომ არ უღა­ლა­ტა ტრა­დი­ცი­ებს და მხო­ლოდ სა­სარ­გებ­ლო მი­ნე­რა­ლე­ბით გვავ­სებს.

თა­მარ და­ვი­თა­ია – ხა­რის­ხის მარ­თვის და კონ­ტრო­ლის სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლი: „პრო­დუქ­ტის კონ­კუ­რენ­ტუ­ნა­რი­ა­ნო­ბას ზრდის ბუ­ნებ­რი­ვი და­მატ­კბო­ბე­ბე­ლი სტე­ვია (MultiSweet® Stevia), რომ­ლის და­მა­ტე­ბამ სა­სი­ა­მოვ­ნო სიტ­კბო შე­მა­ტა სას­მელს. წარ­მო­ე­ბის, ნედ­ლე­უ­ლი­სა და მა­სა­ლე­ბის, გა­რე­მო პი­რო­ბე­ბის მკაც­რი კონ­ტრო­ლი, მზა პრო­დუქ­ცი­ის ლა­ბო­რა­ტო­რი­უ­ლი შე­მოწ­მე­ბა, შე­ნახ­ვის ვა­დის გან­მავ­ლო­ბა­ში პრო­დუქ­ტის ხა­რის­ხის შე­ფა­სე­ბა, უზ­რუნ­ველ­ყოფს წარ­მო­ე­ბუ­ლი პრო­დუქ­ცი­ის უსაფრ­თხო­ე­ბა­სა და მა­ღალ ხა­რისხს.“

სა­ქარ­თვე­ლოს სა­ზღვრებს გა­რეთ უკვე წარ­მა­ტე­ბუ­ლი პრო­ექ­ტი ჩვენ­თან პირ­ვე­ლად სწო­რედ სნომ 2019 წელს გა­ნა­ხორ­ცი­ე­ლა. ეპო­ქა­ში, რო­დე­საც პრი­ო­რი­ტე­ტუ­ლია სა­კუ­თარ ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე ზრუნ­ვა და წყლის ბა­ლან­სი ორ­გა­ნიზ­მში, პრო­დუქ­ტი შაქ­რი­სა და კა­ლო­რი­ე­ბის გა­რე­შე, გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი გა­მაგ­რი­ლე­ბე­ლი გე­მო­თი, მომ­ხმა­რე­ბელ­მა ძა­ლი­ან სწრა­ფად შე­იყ­ვა­რა.

ლე­ვან შავ­ლა­ყა­ძე – მარ­კე­ტინ­გის ხელ­მძღვა­ნე­ლი: „სას­მე­ლე­ბის ინ­დუსტრი­ა­ში არო­მა­ტი­ზი­რე­ბუ­ლი წყლის ბა­ზა­რი ძა­ლი­ან დი­ნა­მი­უ­რად ვი­თარ­დე­ბა. ბოლო დროს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ბევ­რად მეტ ყუ­რა­დღე­ბას აქ­ცევს სა­კუ­თარ ჯან­მრთე­ლო­ბას. მან ზუს­ტად იცის რო­მე­ლი საკ­ვე­ბი და ნივ­თი­ე­რე­ბე­ბია მის­თვის კარ­გი და რო­მელ­ზეა უკე­თე­სი უა­რის თქმა. ნაკ­ლე­ბი კა­ლო­რია, ნაკ­ლე­ბად ტკბი­ლი, ბუ­ნებ­რი­ვი და ჯან­სა­ღი- ეს არის ძი­რი­თა­დი მი­მარ­თუ­ლე­ბე­ბი, რო­მელ­ზეც ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლია მომ­ხმა­რე­ბე­ლი და ჩვე­ნი კომ­პა­ნია. სნო მომ­ხმა­რე­ბელს სთა­ვა­ზობს ინო­ვა­ცი­ურ პრო­დუქტს – მხო­ლოდ ნა­ტუ­რა­ლურ არო­მა­ტი­ზა­ტო­რებ­ზე, მხო­ლოდ ბუ­ნებ­რივ და­მატ­კბო­ბელ­ზე დამ­ზა­დე­ბულ გა­მაგ­რი­ლე­ბელ და გემ­რი­ელ არო­მა­ტი­ზი­რე­ბულ წყალს.“

პირ­ვე­ლი ქარ­თუ­ლი არო­მა­ტი­ზი­რე­ბუ­ლი წყლის მწარ­მო­ებ­ლე­ბი დარ­წმუ­ნე­ბულ­ნი არი­ან, რომ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი ისე­ვე შე­იყ­ვა­რე­ბენ ახალ არო­მა­ტებს, რო­გორც ეს 2019 წელს მოხ­და, რო­დე­საც სნო ლი­მო­ნის არო­მა­ტით გა­მოჩ­ნდა. ვაშ­ლის, ნეს­ვი­სა და სა­ზამ­თროს არო­მა­ტე­ბიც ხომ სწო­რედ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის შერ­ჩე­უ­ლია. თა­ვის მხრივ კომ­პა­ნი­ა­ში ახალ პრო­დუ­ტებ­ზე და ინო­ვა­ცი­ებ­ზე მუ­შა­ო­ბა არ ჩერ­დე­ბა. აქ კი­დევ არა­ერ­თხელ და­ამ­ტკი­ცე­ბენ, რომ წყა­ლი არის სნო!

R

00:00 / 00:00
მკითხველის კომენტარები / 6 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
ნუგზარი
3

წარმატებები მაგარი კაცების დაფუძნებულ კომპანიას!

ლაშარელა
1
უბრალო წყალი ბევრად ჯობია
რუბრიკის სხვა სიახლეები
ავტორი:

სნოს ახალი ნატურალური არომატები - ზაფხულში მეტი სიგრილესთვის ვაშლი და საზამთრო ნესვით

სნოს ახალი  ნატურალური არომატები - ზაფხულში მეტი სიგრილესთვის ვაშლი და საზამთრო ნესვით

ყველა, ვინც ჯანსაღ ცხოვრების წესს მიყვება თანხმდება, რომ მთელი წლის განმავლობაში, განსაკუთრებით კი ზაფხულში, აუცილებელია მივიღოთ დიდი რაოდენობით წყალი და ხილი. პროცესი მეტად სასიამოვნოა, როდესაც ეს ერთდროულად ხდება. წყალი ხილის გემოთი – გამაგრილებელი სასმელი, რომელიც მანამდე მხოლოდ სახლში შეგეძლოთ მოგემზადებინათ, სნომ უფრო ხელმისაწვდომი გახადა. კომპანიამ დაამსხვრია სტერეოტიპი იმის შესახებ, რომ ამ ტიპის სასმელი აუცილებლად უნდა შეიცავდეს შაქარს და ჩამოასხა წყალი ლიმონის არომატით, რომელიც მაქსიმალურად ინარჩუნებს სასარგებლო თვისებებსა თუ მინერალებს და თან ახლავს ლიმონის სასიამოვნო, გამაგრილებელი არომატი.

ახალი წამოწყების წარმატებამ აჩვენა რომ ბაზარზე არომატიზირებული წყლის მოთხოვნა დიდია, ამიტომ გადაწყდა 10 წლის იუბილე სწორედ მომხმარებლების სურვილების გათვალისწინებით, მათთვის საჩუქრის მიძღვნით აღნიშნულიყო. ასე დაემატა მინერალებით გაჯერებულ წყალს ორი ახალი არომატი – ვაშლი და საზამთროსა და ნესვის მიქსი. შეფუთვის დიზაინზე ზვიად ციკოლიამ იმუშავა, თუმცა ამას წინ უძღვოდა საინტერესო სამუშაობი, რომელიც საწარმოში საერთაშორისო სპეციალისტებთან ერთად, მათი გამოცდილების გათვალისწინებით მიმდინარეობდა. რეცეპტურის შექმნა ძალიან შრომატევადი პროცესია. თანამშრომლები, ხანგრძლივი დროის განმავლობაში, სწავლობდნენ თითოეული კომპონენტის თვისებებს, ინგრედიენტების ურთიერთქმედების თავისებურებებს და ცდილობდნენ მომხმარებლამდე ჰარმონიული, ბალანსირებული ერთიანი გემოსა და არომატის მიტანას. ამ ყველაფერს კი ისიც ემატება, რომ გემოს მისაღებად არ ყოფილა გამოყენებული შაქარი. სნომ არ უღალატა ტრადიციებს და მხოლოდ სასარგებლო მინერალებით გვავსებს.

თამარ დავითაია – ხარისხის მართვის და კონტროლის სამსახურის ხელმძღვანელი: „პროდუქტის კონკურენტუნარიანობას ზრდის ბუნებრივი დამატკბობებელი სტევია (MultiSweet® Stevia), რომლის დამატებამ სასიამოვნო სიტკბო შემატა სასმელს. წარმოების, ნედლეულისა და მასალების, გარემო პირობების მკაცრი კონტროლი, მზა პროდუქციის ლაბორატორიული შემოწმება, შენახვის ვადის განმავლობაში პროდუქტის ხარისხის შეფასება, უზრუნველყოფს წარმოებული პროდუქციის უსაფრთხოებასა და მაღალ ხარისხს.“

საქართველოს საზღვრებს გარეთ უკვე წარმატებული პროექტი ჩვენთან პირველად სწორედ სნომ 2019 წელს განახორციელა. ეპოქაში, როდესაც პრიორიტეტულია საკუთარ ჯანმრთელობაზე ზრუნვა და წყლის ბალანსი ორგანიზმში, პროდუქტი შაქრისა და კალორიების გარეშე, განსაკუთრებული გამაგრილებელი გემოთი, მომხმარებელმა ძალიან სწრაფად შეიყვარა.

ლევან შავლაყაძე – მარკეტინგის ხელმძღვანელი: „სასმელების ინდუსტრიაში არომატიზირებული წყლის ბაზარი ძალიან დინამიურად ვითარდება. ბოლო დროს მომხმარებელი ბევრად მეტ ყურადღებას აქცევს საკუთარ ჯანმრთელობას. მან ზუსტად იცის რომელი საკვები და ნივთიერებებია მისთვის კარგი და რომელზეა უკეთესი უარის თქმა. ნაკლები კალორია, ნაკლებად ტკბილი, ბუნებრივი და ჯანსაღი- ეს არის ძირითადი მიმართულებები, რომელზეც ორიენტირებულია მომხმარებელი და ჩვენი კომპანია. სნო მომხმარებელს სთავაზობს ინოვაციურ პროდუქტს – მხოლოდ ნატურალურ არომატიზატორებზე, მხოლოდ ბუნებრივ დამატკბობელზე დამზადებულ გამაგრილებელ და გემრიელ არომატიზირებულ წყალს.“

პირველი ქართული არომატიზირებული წყლის მწარმოებლები დარწმუნებულნი არიან, რომ მომხმარებლები ისევე შეიყვარებენ ახალ არომატებს, როგორც ეს 2019 წელს მოხდა, როდესაც სნო ლიმონის არომატით გამოჩნდა. ვაშლის, ნესვისა და საზამთროს არომატებიც ხომ სწორედ მომხმარებლების შერჩეულია. თავის მხრივ კომპანიაში ახალ პროდუტებზე და ინოვაციებზე მუშაობა არ ჩერდება. აქ კიდევ არაერთხელ დაამტკიცებენ, რომ წყალი არის სნო!

R

ევროკავშირის და ევროპის საინვესტიციო ბანკის ჯგუფის მხარდაჭერით ქართული თხილის საწარმო პანდემიის დროს კვლავ იფუნქციონირებს

მარტივი გათამაშება და განსაკუთრებული საჩუქარი - „ნიკორა“ ახალ გათამაშებას იწყებს

ვოლტი უკვე რუსთავშია!