პოლიტიკა
მოზაიკა

25

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის ოცდამეშვიდე დღე დაიწყება 05:13-ზე, მთვარე 11:20-ზე ესტუმრება ვერძს კარგი დღეა ახალი საქმეების დასაწყებად. შანსი მოგეცემათ მოაგვაროთ ძველი პრობლემები. კარგი დღეა ბიზნესისა და სავაჭრო საქმეებისთვის; უფროს თაობასთან ურთიერთობისთვის. მათგან რჩევის მიღება. ურთიერთობის, საქმეების გარჩევას არ გირჩევთ. კარგი დღეა საქმიანობის, სამუშაო ადგილის შესაცვლელად. კარგია მოგზაურობის დაწყება. მცირე ფიზიკური დატვირთვა არ გაწყენთ, კარგი დღეა საოჯახო საქმეების შესასრულებლად, ყვავილების დასარგავად; ქორწინებისა და ნიშნობისათვის. თავის ტკივილი რომ აირიდოთ, არ გადაიღალოთ გონებრივი სამუშაოთი. მოერიდეთ დიდხანს კითხვასა და ტელევიზორის ყურებას.
მსოფლიო
Faceამბები
სამხედრო
სპორტი
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
თვის კითხვადი სტატიები
მეუფე სტეფანემ არქიმანდრიტი ათინოგენი ​სამღვდელო ხარისხიდან განკვეთა, რამდენიმე სასულიერო პირს კი მღვდელმსახურება აუკრძალა
მეუფე სტეფანემ არქიმანდრიტი ათინოგენი ​სამღვდელო ხარისხიდან განკვეთა, რამდენიმე სასულიერო პირს კი მღვდელმსახურება აუკრძალა

ჭყონ­დი­დის მიტ­რო­პო­ლი­ტის, მე­უ­ფე სტე­ფა­ნეს გან­ცხა­დე­ბით, დღე­ი­დან არ­ქი­მან­დრიტ ათი­ნო­გენს მო­ნა­ზო­ნი ეწო­დე­ბა. გარ­და ამი­სა, რამ­დე­ნი­მე სა­სუ­ლი­ე­რო პირს მღვდელმსა­ხუ­რე­ბა აეკ­რძა­ლე­ბა.

მე­უ­ფის თქმით, აღ­ნიშ­ნუ­ლი სა­სუ­ლი­ე­რო პი­რე­ბი მრა­ვა­ლი გაფრ­თხი­ლე­ბის მი­უ­ხე­და­ვად, ეკ­ლე­სი­ის სა­წი­ნა­აღ­მდე­გო ქმე­დე­ბებს ახორ­ცი­ე­ლებ­დნენ.

"ბრძა­ნე­ბა N 6, სა­ქარ­თვე­ლოს მარ­თლმა­დი­დე­ბე­ლი ეკ­ლე­სი­ის წი­ნა­აღ­მდეგ მო­წყო­ბილ ამ­ბოხ­ში მო­ნა­წი­ლე­ბი­სათ­ვის და სა­სუ­ლი­ე­რო პირ­თათ­ვის შე­უ­ფე­რე­ბე­ლი საქ­ცი­ე­ლის­თვის, გა­ნიკ­ვე­თოს სამ­ღვდე­ლო ხა­რის­ხი­დან არ­ქი­მან­დრი­ტი ათი­ნო­გე­ნი (მდი­ვა­ნი), რო­მელ­საც აკ­რძა­ლუ­ლი ჰქონ­და მღვდელმსა­ხუ­რე­ბა, მაგ­რამ მი­უ­ხე­და­ვად მრა­ვა­ლი გაფრ­თხი­ლე­ბი­სა გა­ნაგ­რძობ­და ეკ­ლე­სი­ის სა­წი­ნა­აღ­მდე­გო ქმე­დე­ბებს. ამი­ე­რი­დან მას აღარ ეწო­დე­ბა არ­ქი­მან­დრი­ტი ათი­ნო­გე­ნი, არა­მედ მო­ნა­ზო­ნი ათი­ნო­გე­ნი მდი­ვა­ნი.

ამა­ვე და­ნა­შა­უ­ლე­ბე­ბის­თვის აეკ­რძა­ლოს მღვდელმსა­ხუ­რე­ბა იღუ­მენ და­ნი­ელს (გვი­ლა­ვა), მღვდელს მი­რი­ან (მეს­ხა­ძე), მღვდელ­მო­ნა­ზონ ლუ­კას ( იბ­რა­გიმო­ვი ), დი­ა­კონ ანა­ნია (კა­ლან­დი­ას) სა­ჯა­როდ გა­მოთ­ქმუ­ლი სი­ნა­ნუ­ლი შე­იძ­ლე­ბა იქ­ცეს მათ­თვის მღვდელ­მოქ­მე­დე­ბის უფ­ლე­ბე­ბის დაბ­რუ­ნე­ბი­სა. ხოლო რაც შე­ე­ხე­ბა მო­ნა­ზონ ათი­ნო­გენს მის­თვის მღვდელ­მოქ­მე­დე­ბის დაბ­რუ­ნე­ბა ამი­ე­რი­დან შე­უძ­ლე­ბე­ლია. თუმ­ცა უფ­ლე­ბა აქვს მო­ი­ნა­ნი­ოს თა­ვი­სი ცოდ­ვე­ბი და ეზი­ა­როს. ბრძა­ნე­ბა ძა­ლა­ში შე­ვი­და ხელ­მო­წე­რის­თა­ნა­ვე", - გა­ნა­ცხა­და მე­უ­ფემ.

beso
0

 

 

 

 

საქჟურნალისტიკა და ეს კაცი ერთი და იგივეა, ოროვე ბოროტებას ემსახურება, რადგან არქიმანდრიტი ჯერ გაიზარდა მონაზვნობაში ჭყონდიდში და მერე უფლისა და დიდი სჯულის კანონებში რომ დაიწყო კითხვების დასმა განიკვეთა. >>>>>>>>>>>>>>>>>>ქრისტეს მითოსი კი არ შეუცვლია, მითოსისა და ადამიანის ქცევის ახალი განმარტება მოგვცა, ხოლო მითოსი ყველასათვის უცვლელია, ის სამყაროა და ღმერთია. ამ მითოსში ჩანს პერპენდიკულარებში ბოროტება და სიკეთე. ამის იქით თავად უფალიც კი არ წასულა დანარჩენი მონაზვნებს, მონაზვნობას დაუტოვა ამოსახსნელად. დიდება უფალს, რომ სურათები საქართველოსი ღია დანახვაობაშია. ყანდურების საქართველო ღიად გამოჩდა და დასანახი გახდა.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ერმა და ქვეყანამ ერთი წიგნი ვერ წაიკითხა, ხოლო ბომონდური საქართველო მასზე გაერთო. ხო რაც არის ეს არის, არც მეტი და არც ნაკლები>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ვინ დაწერა დათა თუთაშხია და რა თქვა მან? გუძა შელია ესაუბრება ადამიანს, ან საქართველოს. ვაი თქვენს პატრონს>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>მოდერნიზმისა და ავანგარდიზმის ავტორები ესაუბრება ყანდურების სამეფოს, რომლებიც ქმნიან ამ საქართველოსა და რუსეთს, დაყავს ტიპი ყველგან ამ სამეფოში აჩვენებს მას და ამარცხებს ყველგან ამ გმირს ადამიანის გაგებაში>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>გმირი შეკაზმა წინარე აზროვნების ბუტაფორიაში, სახელი და გვარიც შეურჩია, ხოლო რეალობაში აბრეკია,ადამიანის გაგებაში, რადგან ცივილიზაციის ისტორია ეს ბიბლიური პატრიარქების სახიერებისა და ნათქვამის ისტორიია, ის ისტორიის წიგნია და სააღდგომო მარხვის პირველი კვირა ამის გაცნობით იწყება. ანუ ნოეს იქითელია დათა თუთაშხიას აზროვნება, თუ ნოეს აქეთელი. ავტორია საუბრობს სტეფანესა და მის ძმათა საქართველოსა და რუსეთის იმდროინდელ გარემოებაზე, მსოფლმხედველობაზე და თანაც ავანგარდიზმისა და მოდერნიზმის შემქნელი ავტორთა თვალით იხილავს ქრისტიანობას>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>გეუბნება რევოლუცია ამის გამო უნდა მოხდესო, რადგან ესენი ადამიანისა და ქვეყნის მტერია. ავტორმა დამარხა ყანდური, ხოლო ნაწარმოების ავტორმა ამით გაამართლა ისტორიაში, რაც მოხდა, ხოლო ყველაფერი ეს რევოლუციები და მსოფლიო ომები ჩაიდინა ყორაობამ და სიზარმაცემ, აიფონელთა და ჟიპების მოყვარულთა გახრწნილობამ>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>საქართველოში ეს სახეზეა ჟურნალისტიკა, სტეფაინიანები და საქპოლიტიკა ერთსინქრონულობაში გამოჩდა>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ადამიანები არ ებრძვიან უკეთურებასა და ბოროტემას, რომლის სახიერებაშია ქვეყანა და ერი და ებრძვიან მონაზონს>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ეს რომ დაგანახოს კაცმა, ეს გამოჩენილობა გარემოებისა უნდა ინატრო, რადგან ამის იქით უყურე თოქშოუები რას გელაპარაკება და რა ამბავშია ჟურნალისტიკა, მართალი სიტყვა და საქმე>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>რაც უფრო დაყოვნდება საუბარი, მით საუკეთესოდ იშლება ბოროტების სურათი>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>მათ უკვე ყველას აერია და ისე დაბოდიალობენ მოედანზე, რო ერთი ნებისმიერ რეჟისურაში ვერ მოთავსდებიან ვერასდროს. რეალობა თავადაც შიფრავს ყველას, ხოლო გარედან და შიგნიდან ისეა სურათები დანახვაში, რომ ამაზე უფრო სასიხაროლო რა უნდა მომხდარიყო. გაიხარეთ საქჟურნალისტიკა და სტეფანიანებო ესააა თქვენი ქრისტეობა და მართალი სიტყვა!?

ავტორი:

მეუფე სტეფანემ არქიმანდრიტი ათინოგენი ​სამღვდელო ხარისხიდან განკვეთა, რამდენიმე სასულიერო პირს კი მღვდელმსახურება აუკრძალა

მეუფე სტეფანემ არქიმანდრიტი ათინოგენი ​სამღვდელო ხარისხიდან განკვეთა, რამდენიმე სასულიერო პირს კი მღვდელმსახურება აუკრძალა

ჭყონდიდის მიტროპოლიტის, მეუფე სტეფანეს განცხადებით, დღეიდან არქიმანდრიტ ათინოგენს მონაზონი ეწოდება. გარდა ამისა, რამდენიმე სასულიერო პირს მღვდელმსახურება აეკრძალება.

მეუფის თქმით, აღნიშნული სასულიერო პირები მრავალი გაფრთხილების მიუხედავად, ეკლესიის საწინააღმდეგო ქმედებებს ახორციელებდნენ.

"ბრძანება N 6, საქართველოს მართლმადიდებელი ეკლესიის წინააღმდეგ მოწყობილ ამბოხში მონაწილებისათვის და სასულიერო პირთათვის შეუფერებელი საქციელისთვის, განიკვეთოს სამღვდელო ხარისხიდან არქიმანდრიტი ათინოგენი (მდივანი), რომელსაც აკრძალული ჰქონდა მღვდელმსახურება, მაგრამ მიუხედავად მრავალი გაფრთხილებისა განაგრძობდა ეკლესიის საწინააღმდეგო ქმედებებს. ამიერიდან მას აღარ ეწოდება არქიმანდრიტი ათინოგენი, არამედ მონაზონი ათინოგენი მდივანი.

ამავე დანაშაულებებისთვის აეკრძალოს მღვდელმსახურება იღუმენ დანიელს (გვილავა), მღვდელს მირიან (მესხაძე), მღვდელმონაზონ ლუკას ( იბრაგიმოვი ), დიაკონ ანანია (კალანდიას) საჯაროდ გამოთქმული სინანული შეიძლება იქცეს მათთვის მღვდელმოქმედების უფლებების დაბრუნებისა. ხოლო რაც შეეხება მონაზონ ათინოგენს მისთვის მღვდელმოქმედების დაბრუნება ამიერიდან შეუძლებელია. თუმცა უფლება აქვს მოინანიოს თავისი ცოდვები და ეზიაროს. ბრძანება ძალაში შევიდა ხელმოწერისთანავე", - განაცხადა მეუფემ.

"ცოტა ხანში საქართველოში კოვიდპასპორტის გაცემის პრაქტიკა დაინერგება" - თამარ გაბუნია

შეიზღუდება თუ არა საქალაქთაშორისო ტრანსპორტის მოძრაობა - რა გადაწყვეტილება მიიღო საკოორდინაციო საბჭომ?

1 მაისს ე.წ. "კომენდანტის საათი" 23:00 საათიდან 04:00 საათამდე იმოქმედებს