სამართალი
პოლიტიკა
მსოფლიო

29

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

შაბათი, მთვარის ოცდამეათე დღე დაიწყება 07:05-ზე მთვარის პირველი დღე დადგება 14:57-ზე, მთვარე ვერძშია შუადღემდე დაასრულეთ ძველი საქმეები. გათავისუფლდით უსარგებლო ნივთებისაგან. კარგია შემოქმედებითი საქმიანობა, სწავლა. აკონტროლეთ ემოციები. კარგი დღეა დასვენებისთვის. ბუნებაში, ქალაქგარეთ სასეირნოდ. საღამოს დაგეგმეთ ახალი საქმეები, მაგრამ მათი დაწყებისგან თავი შეიკავეთ. მოერიდეთ ყველა მნიშვნელოვან საქმეს, გადაწყვეტილებას. კონფლიქტისგან თავი შეიკავეთ. მოერიდეთ ფიზიკურ გადაღლას, მოსალოდნელია ტრავმები. არ გადატვირთოთ კუჭი. მოერიდეთ ცხელ და ცხარე საკვებს. არ მიიღოთ ალკოჰოლი. თავის ტკივილი რომ აირიდოთ, არ გადაიღალოთ გონებრივი სამუშაოთი.
საზოგადოება
Faceამბები
მოზაიკა
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
სპორტი
მეცნიერება
კონფლიქტები
დღის ბოლო სიახლეები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ახალი ბრენდი და დიდი გეგმები- კია 2021 წელს მნიშვნელოვანი სიახლეებით იწყებს
ახალი ბრენდი და დიდი გეგმები- კია 2021 წელს მნიშვნელოვანი სიახლეებით იწყებს

მოძ­რა­ო­ბა რო­მე­ლიც შთა­გა­გო­ნებს (Movement that Inspires), - ეს „კიას“ ახა­ლი სლო­გა­ნია, რო­მე­ლიც იდე­ა­ლუ­რად გა­მო­ხა­ტავს ბრენ­დის ახალ ფი­ლო­სო­ფი­ას. რო­გორც მის ახალ ვი­დე­ორ­გოლ­შიც გა­მოჩ­ნდა, „კია“ ინარ­ჩუ­ნებს კონ­ცეფ­ცი­ას, რო­მე­ლიც მუდ­მივ მოძ­რა­ო­ბა­სა და გან­ვი­თა­რე­ბას გუ­ლის­ხმობს და ამავდრო­უ­ლად, ბრენ­დი მო­მავ­ლის ტექ­ნო­ლო­გი­ებ­ზე იწყებს მუ­შა­ო­ბას.

„კიამ“ სი­ახ­ლე­ე­ბი გრან­დი­ო­ზუ­ლი პრე­ზენ­ტა­ცი­ით აღ­ნიშ­ნა და სლო­გა­ნის წარ­დგე­ნი­სას ცაზე პო­ლიდ­რო­ნე­ბის რე­კორ­დი და­ამ­ყა­რა.ბრენ­დის დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი და ტექ­ნი­კო­სე­ბი გვპირ­დე­ბი­ან, რომ მსოფ­ლიო მალე გა­ნახ­ლე­ბულ სლო­გან­თან და ლო­გოს­თან ერ­თად, სრუ­ლი­ად გა­ნახ­ლე­ბულ ბრენ­დს იხი­ლავს, ახა­ლი თა­ო­ბის, მო­მავ­ლის ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბით. აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ კომ­პა­ნი­ის სა­ხე­ლი უფრო გა­მარ­ტივ­და და „კია მო­ტორ­სის“ ნაც­ვლად უბ­რა­ლოდ „კია“ გა­ნი­სა­ზღვრა.

მთა­ვა­რი დი­ზა­ი­ნე­რი ქე­რიმ ჰა­ბი­ბი:„კი­ა­ში“, ჩვენ გვსურს ახალ­მა ლო­გომ გა­მო­სა­ხოს მო­მავ­ლის პო­ტენ­ცი­ა­ლი, ჩვენ გვჯე­რა მო­მავ­ლის და ახა­ლი ლო­გოს სი­მეტ­რია, სწო­რედ ამ თავ­და­ჯე­რე­ბას გა­მო­ხა­ტავს, ხოლო აღ­მას­ვლა, რო­მელ­საც ლო­გოს სი­ლუ­ეტ­ში ხე­დავთ, აგ­რეთ­ვე ის აღ­მას­ვლაა, რო­მე­ლიც ჩვენ გვინ­და ჩვენ­თვის, ჩვე­ნი ბრენ­დის­თვის და რაც ყვე­ლა­ზე მთა­ვა­რია - ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის“.

ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი კი, რაც ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის კო­რე­ულ­მა მწარ­მო­ე­ბელ­მა და­ა­ა­ნონ­სა, ეკო­ლო­გი­ა­ზე ზრუნ­ვის ფარ­გლებ­ში, 2027 წლის­თვის 7 ახა­ლი ელექტრო­მო­ბი­ლის გა­მოშ­ვე­ბაა. ახალ ელექტრო­მო­ბი­ლებს შო­რის იქ­ნე­ბა სხვა­დას­ხვა სეგ­მენ­ტის ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბი, გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი გე­მოვ­ნე­ბის მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის.

„კიას“ ვიცე-პრე­ზი­დენ­ტი, გლო­ბა­ლუ­რი ბრენ­დი­სა და მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვის მი­მარ­თუ­ლე­ბის ხელ­მძღვა­ნე­ლი, არ­ტურ მარ­ტინ­სი აღ­ნიშ­ნავს, რომ „მოძ­რა­ო­ბა ყო­ველ­თვის იყო „კიას“ მთა­ვა­რი მა­მოძ­რა­ვე­ბე­ლი ძალა, ხოლო ადა­მი­ა­ნე­ბის­თვის გა­და­ად­გი­ლე­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბის შექ­მნა - კომ­პა­ნი­ის მი­ზა­ნი.

„მოძ­რა­ო­ბას ადა­მი­ა­ნე­ბი პროგ­რე­სამ­დე მიჰ­ყავს, ავი­თა­რებს და უკე­თესს ხდის მათ. სწო­რედ ამი­ტომ გვჯე­რა, რომ მოძ­რა­ო­ბა შთა­ა­გო­ნებს იდე­ებს“, - გან­მარ­ტა მან.

„კი­ა­ში“ გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბულ სი­ახ­ლე­ებ­თან და­კავ­ში­რე­ბით „კია სა­ქარ­თვე­ლოს“ გე­ნე­რა­ლუ­რი დი­რექ­ტო­რი გი­ორ­გი ამა­შუ­კე­ლი აღ­ნიშ­ნავს, რომ მომ­ხმა­რებ­ლებს ახა­ლი, სა­ინ­ტე­რე­სო შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი ელო­დე­ბათ.

„მოძ­რა­ო­ბა ყო­ველ­თვის იყო ჩვე­ნი ბრენ­დის მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი და გვჯე­რა, რომ ის შთა­ა­გო­ნებს იდე­ებს. ჩვე­ნი მი­ზა­ნია, მომ­ხმა­რებ­ლებს შე­ვუქ­მნათ გა­რე­მო, რო­მე­ლიც მათ შთა­გო­ნე­ბა­სა და იდე­ე­ბის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბა­ში და­ეხ­მა­რე­ბა. 2021 წელს „კია სა­ქარ­თვე­ლოს“ შო­უ­რუ­მიც გა­ნახ­ლდე­ბა, გვექ­ნე­ბა ახა­ლი მო­დე­ლე­ბის პრე­ზენ­ტა­ცი­ე­ბი, მომ­ხმა­რე­ბელს კი ბევრ სა­სი­ა­მოვნვო სი­ახ­ლეს, მათ­ზე მორ­გე­ბულ პი­რო­ბებ­სა და გა­მორ­ჩე­ულ სა­მომ­ხმა­რებ­ლო გა­მოც­დი­ლე­ბას ვპირ­დე­ბით. გლო­ბა­ლუ­რი რებ­რენ­დინ­გის ფარ­გლებ­ში, კომ­პა­ნი­ის სა­ხე­ლი შე­იც­ვა­ლა და „კია მო­ტორს სა­ქარ­თვე­ლოს“ ნაც­ვლად, „კია სა­ქარ­თვე­ლო“ გახ­და“, - გან­მარ­ტა მან.

R

00:00 / 00:00
სტუმარი
0

წარმატებები!

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
16 ხიდი და 3 კვანძი, ვნახოთ სად გაივლის და რა დაჯდება თბილისის შემოვლითი გზის 11 კმ-იანი მონაკვეთი
ავტორი:

ახალი ბრენდი და დიდი გეგმები- კია 2021 წელს მნიშვნელოვანი სიახლეებით იწყებს

ახალი ბრენდი და დიდი გეგმები- კია 2021 წელს მნიშვნელოვანი სიახლეებით იწყებს

მოძრაობა რომელიც შთაგაგონებს (Movement that Inspires), - ეს „კიას“ ახალი სლოგანია, რომელიც იდეალურად გამოხატავს ბრენდის ახალ ფილოსოფიას. როგორც მის ახალ ვიდეორგოლშიც გამოჩნდა, „კია“ ინარჩუნებს კონცეფციას, რომელიც მუდმივ მოძრაობასა და განვითარებას გულისხმობს და ამავდროულად, ბრენდი მომავლის ტექნოლოგიებზე იწყებს მუშაობას.

„კიამ“ სიახლეები გრანდიოზული პრეზენტაციით აღნიშნა და სლოგანის წარდგენისას ცაზე პოლიდრონების რეკორდი დაამყარა.ბრენდის დიზაინერები და ტექნიკოსები გვპირდებიან, რომ მსოფლიო მალე განახლებულ სლოგანთან და ლოგოსთან ერთად, სრულიად განახლებულ ბრენდს იხილავს, ახალი თაობის, მომავლის ავტომობილებით. აღსანიშნავია, რომ კომპანიის სახელი უფრო გამარტივდა და „კია მოტორსის“ ნაცვლად უბრალოდ „კია“ განისაზღვრა.

მთავარი დიზაინერი ქერიმ ჰაბიბი:„კიაში“, ჩვენ გვსურს ახალმა ლოგომ გამოსახოს მომავლის პოტენციალი, ჩვენ გვჯერა მომავლის და ახალი ლოგოს სიმეტრია, სწორედ ამ თავდაჯერებას გამოხატავს, ხოლო აღმასვლა, რომელსაც ლოგოს სილუეტში ხედავთ, აგრეთვე ის აღმასვლაა, რომელიც ჩვენ გვინდა ჩვენთვის, ჩვენი ბრენდისთვის და რაც ყველაზე მთავარია - ჩვენი მომხმარებლებისთვის“.

ყველაზე მნიშვნელოვანი კი, რაც ავტომობილების კორეულმა მწარმოებელმა დააანონსა, ეკოლოგიაზე ზრუნვის ფარგლებში, 2027 წლისთვის 7 ახალი ელექტრომობილის გამოშვებაა. ახალ ელექტრომობილებს შორის იქნება სხვადასხვა სეგმენტის ავტომობილები, განსხვავებული გემოვნების მომხმარებლებისთვის.

„კიას“ ვიცე-პრეზიდენტი, გლობალური ბრენდისა და მომხმარებელზე ზრუნვის მიმართულების ხელმძღვანელი, არტურ მარტინსი აღნიშნავს, რომ „მოძრაობა ყოველთვის იყო „კიას“ მთავარი მამოძრავებელი ძალა, ხოლო ადამიანებისთვის გადაადგილების შესაძლებლობის შექმნა - კომპანიის მიზანი.

„მოძრაობას ადამიანები პროგრესამდე მიჰყავს, ავითარებს და უკეთესს ხდის მათ. სწორედ ამიტომ გვჯერა, რომ მოძრაობა შთააგონებს იდეებს“, - განმარტა მან.

„კიაში“ განხორციელებულ სიახლეებთან დაკავშირებით „კია საქართველოს“ გენერალური დირექტორი გიორგი ამაშუკელი აღნიშნავს, რომ მომხმარებლებს ახალი, საინტერესო შეთავაზებები ელოდებათ.

„მოძრაობა ყოველთვის იყო ჩვენი ბრენდის მთავარი მიზანი და გვჯერა, რომ ის შთააგონებს იდეებს. ჩვენი მიზანია, მომხმარებლებს შევუქმნათ გარემო, რომელიც მათ შთაგონებასა და იდეების განხორციელებაში დაეხმარება. 2021 წელს „კია საქართველოს“ შოურუმიც განახლდება, გვექნება ახალი მოდელების პრეზენტაციები, მომხმარებელს კი ბევრ სასიამოვნვო სიახლეს, მათზე მორგებულ პირობებსა და გამორჩეულ სამომხმარებლო გამოცდილებას ვპირდებით. გლობალური რებრენდინგის ფარგლებში, კომპანიის სახელი შეიცვალა და „კია მოტორს საქართველოს“ ნაცვლად, „კია საქართველო“ გახდა“, - განმარტა მან.

R