მსოფლიო
სამხედრო

13

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეჩვიდმეტე დღე დაიწყება 23:15-ზე, მთვარე მშვილდოსანს ესტუმრება 12:33-ზე კარგი დღეა ფინანსური საკითხების მოსაგვარებლად, ახალი საქმეების დასაწყებად. ვაჭრობა, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარება. შეხვედრების, ურთიერთობისა და მხიარულების დღეა. მოერიდეთ საქმეების გარჩევას. უფროსთან კონტაქტი კარგს არაფერს მოგიტანთ. კარგი დღეა მოგზაურობის დასაწყებად, საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. კარგი დღეა ქორწინებისთვის, ნიშნობისთვის. გაუფრთხილდით ღვიძლს. მოერიდეთ ღვიძლისა და ნაღვლის ბუშტის ოპერაციას. არ გადაუსხათ სხვას სისხლი და პირიქით.
სამართალი
მეცნიერება
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სპორტი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
„საპარტნიორო ფონდის“ მხარდაჭერით შექმნილი ქართული ღვინის გლობალური ბრენდის შესახებ „The New YorkTimes“ სტატიას აქვეყნებს
„საპარტნიორო ფონდის“ მხარდაჭერით შექმნილი ქართული ღვინის გლობალური ბრენდის შესახებ „The New YorkTimes“ სტატიას აქვეყნებს

„სა­პარტნი­ო­რო ფონ­დის“ მხარ­და­ჭე­რით შექ­მნი­ლი, აშშ-ის ბაზ­რის­თვის მორ­გე­ბუ­ლი ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის გლო­ბა­ლუ­რი ბრენ­დის „Lost Eden“-ის პრო­დუქ­ცია აშშ-ის ბა­ზარ­ზე წარ­მა­ტე­ბით იმ­კვიდ­რებს ფეხს. ღვი­ნის შე­სა­ხებ ცნო­ბი­ლი გა­მო­ცე­მა „The New YorkTimes“-ის­ტა­ტი­ას აქ­ვეყ­ნებს.

„და­კარ­გუ­ლი ედე­მი“ ქარ­თუ­ლი წარ­მო­ე­ბის ღვი­ნოა, რო­მე­ლიც „სა­პარტნი­ო­რო ფონ­დის“ მხარ­და­ჭე­რით შექ­მნი­ლი კომ­პა­ნია„გლო­ბალ ბრენ­დის“ პრო­დუქ­ტია. სა­ინ­ვეს­ტი­ციო პრო­ექ­ტის მი­ზა­ნი სპე­ცი­ა­ლუ­რად აშშ-ის კონ­კუ­რენ­ტულ ბა­ზარ­ზე მორ­გე­ბუ­ლი ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის გლო­ბა­ლუ­რი ბრენ­დის შექ­მნა და მისი ამ მას­შტა­ბურ ბა­ზარ­ზე და­სამ­კვდრე­ლად სა­ჭი­რო ყვე­ლა მო­სამ­ზა­დე­ბე­ლი სა­მუ­შა­ოს ფი­ნან­სუ­რი ხელ­შე­წყო­ბაა. ღვი­ნის და­სა­ხე­ლე­ბა­ზე, გე­მო­ზე, შე­ფუთ­ვა­ზე, მარ­კე­ტინ­გუ­ლაქ­ტი­ვებ­სა და წარ­მა­ტე­ბუ­ლი ბრენ­დი­სათ­ვის სა­ჭი­რო სხვა ატ­რი­ბუ­ტი­კა­ზე­ქარ­თუ­ლი კომ­პა­ნია აშშ-ის წამ­ყვან მარ­კე­ტინ­გულ და კვლე­ვით კომ­პა­ნი­ებ­თან ერ­თად მუ­შა­ობ­და. ჩატრდა მას­შტა­ბუ­რი სა­მუ­შა­ო­ე­ბი, მათ შო­რის, აშშ-ის ღვი­ნის ბაზ­რის კვლე­ვა, მიზ­ნობ­რი­ვი ად­გი­ლობ­რი­ვი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის, ღვი­ნის მსხვი­ლი დის­ტრი­ბუ­ტო­რე­ბი­სა და გა­ყიდ­ვის პუნ­ქტე­ბის დე­ტა­ლუ­რი შე­სა­წავ­ლა.

„სა­ქარ­თვე­ლო ღვი­ნის სამ­შობ­ლოა და იქ ღვი­ნის წარ­მო­ე­ბის ტრა­დი­ცია 8000 წელს ით­ვლის. ღვი­ნის გე­მო­ე­ბის ნა­ზავ­ში სა­ფე­რა­ვი დო­მი­ნი­რებს, ის მუქი შე­ფე­რი­ლო­ბი­საა და მი­წი­სე­უ­ლია, დაჰ­კრავს ვე­ლუ­რი კენკრის არო­მა­ტიც. დაძ­ვე­ლე­ლე­ბუ­ლია ქარ­თულ ქვევრში, ერ­თგვარ თი­ხის ამ­ფო­რა­ში, რო­მე­ლიც იუ­ნეს­კოს მსოფ­ლიო მემ­კვიდ­რე­ო­ბის სი­ა­შია შე­ტა­ნი­ლი,“ წერს „The New YorkTimes“-ი.

„Lost Eden“-ი ამე­რი­კულ ბა­ზარ­ზე თავ­და­პირ­ვე­ლად ონ­ლა­ინ გა­ი­ყი­დე­ბა. ის გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი გე­მოვ­ნუ­რი თვი­სე­ბე­ბით და რე­ლი­ე­ფუ­რი შე­ფუთ­ვით გა­მო­ირ­ჩე­ვა, რო­მელ­ზეც ვა­ზის ორ­ნა­მენ­ტე­ბია და­ტა­ნი­ლი და ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის ის­ტო­რი­ულ წარ­სულს უს­ვამს ხაზს. ღვი­ნო ქარ­თულ ქვევრშია დაძ­ვე­ლე­ბუ­ლი, რაც აშშ-ის მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლად სა­ინ­ტე­რე­სოა.

უახ­ლო­ეს მო­მა­ვალ­ში ღვი­ნო ონ­ლა­ინ გა­ყიდ­ვე­ბი­დან აშშ-ის დახ­ლებ­ზეც გა­მოჩ­ნდე­ბა და პირ­ვე­ლი ხუთი შტა­ტის შემ­დეგ, „Lost Eden“-ი ამე­რი­კის მთელ ბა­ზარ­ზე გავ­რცელ­დე­ბა, რაც მთე­ლი ქვეყ­ნის მას­შტა­ბით სხვა ქარ­თუ­ლი ღვი­ნის ბრენ­დე­ბის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ა­საც შე­უ­წყობს ხელს.

NS

sponsored by ContentRoom
ავტორი:

„საპარტნიორო ფონდის“ მხარდაჭერით შექმნილი ქართული ღვინის გლობალური ბრენდის შესახებ „The New YorkTimes“ სტატიას აქვეყნებს

„საპარტნიორო ფონდის“ მხარდაჭერით შექმნილი ქართული ღვინის გლობალური ბრენდის შესახებ „The New YorkTimes“ სტატიას აქვეყნებს

„საპარტნიორო ფონდის“ მხარდაჭერით შექმნილი, აშშ-ის ბაზრისთვის მორგებული ქართული ღვინის გლობალური ბრენდის „Lost Eden“-ის პროდუქცია აშშ-ის ბაზარზე წარმატებით იმკვიდრებს ფეხს. ღვინის შესახებ ცნობილი გამოცემა „The New YorkTimes“-ისტატიას აქვეყნებს.

„დაკარგული ედემი“ ქართული წარმოების ღვინოა, რომელიც „საპარტნიორო ფონდის“ მხარდაჭერით შექმნილი კომპანია„გლობალ ბრენდის“ პროდუქტია. საინვესტიციო პროექტის მიზანი სპეციალურად აშშ-ის კონკურენტულ ბაზარზე მორგებული ქართული ღვინის გლობალური ბრენდის შექმნა და მისი ამ მასშტაბურ ბაზარზე დასამკვდრელად საჭირო ყველა მოსამზადებელი სამუშაოს ფინანსური ხელშეწყობაა. ღვინის დასახელებაზე, გემოზე, შეფუთვაზე, მარკეტინგულაქტივებსა და წარმატებული ბრენდისათვის საჭირო სხვა ატრიბუტიკაზექართული კომპანია აშშ-ის წამყვან მარკეტინგულ და კვლევით კომპანიებთან ერთად მუშაობდა. ჩატრდა მასშტაბური სამუშაოები, მათ შორის, აშშ-ის ღვინის ბაზრის კვლევა, მიზნობრივი ადგილობრივი მომხმარებლების, ღვინის მსხვილი დისტრიბუტორებისა და გაყიდვის პუნქტების დეტალური შესაწავლა.

„საქართველო ღვინის სამშობლოა და იქ ღვინის წარმოების ტრადიცია 8000 წელს ითვლის. ღვინის გემოების ნაზავში საფერავი დომინირებს, ის მუქი შეფერილობისაა და მიწისეულია, დაჰკრავს ველური კენკრის არომატიც. დაძველელებულია ქართულ ქვევრში, ერთგვარ თიხის ამფორაში, რომელიც იუნესკოს მსოფლიო მემკვიდრეობის სიაშია შეტანილი,“ წერს „The New YorkTimes“-ი.

„Lost Eden“-ი ამერიკულ ბაზარზე თავდაპირველად ონლაინ გაიყიდება. ის განსაკუთრებული გემოვნური თვისებებით და რელიეფური შეფუთვით გამოირჩევა, რომელზეც ვაზის ორნამენტებია დატანილი და ქართული ღვინის ისტორიულ წარსულს უსვამს ხაზს. ღვინო ქართულ ქვევრშია დაძველებული, რაც აშშ-ის მომხმარებლებისთვის განსაკუთრებულად საინტერესოა.

უახლოეს მომავალში ღვინო ონლაინ გაყიდვებიდან აშშ-ის დახლებზეც გამოჩნდება და პირველი ხუთი შტატის შემდეგ, „Lost Eden“-ი ამერიკის მთელ ბაზარზე გავრცელდება, რაც მთელი ქვეყნის მასშტაბით სხვა ქართული ღვინის ბრენდების პოპულარიზაციასაც შეუწყობს ხელს.

NS

"ლოქდაუნის" წინა დღე თბილისში: საცობები გზებზე და რიგები სავაჭრო ობიექტებთან - "ნეტა კი, მართლა შავად არ გვექცეს ეს "შავი პარასკევი"

"ბავშვებს სულზე მივუსწარი, როდესაც მშობლებმა მათ დაუწყეს კარდიომაგნილის მიცემა, ეს დაუშვებელია!" - ცნობილი პედიატრის კორონავირუსთან დაკავშირებული რჩევები მშობლებს

"1-ლი შენატანი უკვე გადავიხადეთ, როგორც კი ვაქცინა იქნება, 700 000 დოზას მივიღებთ" - გაბუნიას თქმით, ვაქცინაცია გაზაფხულზე დაიწყება