პოლიტიკა
Faceამბები
საზოგადოება

1

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეხუთე დღე დაიწყება 07:57-ზე, მთვარე ტყუპშია მოერიდეთ ახალი საქმეების დაწყებას, მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღებას. უძრავი ქონების ყიდვა-გაყიდვა სხვა დღისთვის გადადეთ. არ გირჩევთ საქმეების, ურთიერთობის გარჩევას. მშვიდად აკეთეთ თქვენი საქმე. ნუ განიხილავთ ახალ პროექტებს. ივარჯიშეთ.ცუდი დღეა ნიშნობისა და ქორწინებისთვის. მოერიდეთ ცხოველური საკვებს. ნაკლები დრო გაატარეთ უჰაერო ოთახში, მოერიდეთ ე.წ. მოწევის ადგილებს. გაანიავეთ ოთახი. შეამცირეთ დატვირთვა ხელებსა და მხრებზე.
მსოფლიო
სამართალი
სამხედრო
მოზაიკა
კონფლიქტები
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
„ჩვენი მთავარი პრინციპია დავეხმაროთ ადამიანებს ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებაში“ - Herbalife Nutrition – ის ამიერკავკასიის ბიზნესის მხარდაჭერის მენეჯერი ირაკლი ჩაჩანიძე
„ჩვენი მთავარი პრინციპია დავეხმაროთ ადამიანებს ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებაში“ - Herbalife Nutrition – ის ამიერკავკასიის ბიზნესის მხარდაჭერის მენეჯერი ირაკლი ჩაჩანიძე

Herbalife Nutrition და­ბა­ლან­სე­ბუ­ლი კვე­ბის პრო­დუქ­ტე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი გლო­ბა­ლუ­რი კომ­პა­ნი­აა, რო­მე­ლიც უკვე 40 წე­ლია მსოფ­ლი­ოს 95 ქვე­ყა­ნა­შია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი, მათ შო­რის სა­ქარ­თვე­ლო­შიც. ბრენ­დი სა­ქარ­თვე­ლოს ბა­ზარ­ზე 9 წლის წინ გა­მოჩ­ნდა და დღეს უკვე ჰყავს მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის დიდი რა­ო­დე­ნო­ბა, რომ­ლებ­მაც სა­ო­ცარ შე­დე­გებს მი­აღ­წი­ეს. ბრენ­დზე, მის ღი­რე­ბუ­ლე­ბებ­სა და სა­მო­მავ­ლო გეგ­მებ­ზე Herbalife Nutrition – ის ამი­ერ­კავ­კა­სი­ის ბიზ­ნე­სის მხარ­და­ჭე­რის მე­ნე­ჯე­რი ირაკ­ლი ჩა­ჩა­ნი­ძე გვე­სა­უბ­რე­ბა.

_ რო­გორ იწყე­ბა თქვე­ნი დილა

დი­ლას ვი­წყებ და­ბა­ლან­სე­ბუ­ლი სა­უზ­მით, რო­მელ­შიც, რა თქმა უნდა, შე­დის ჩვე­ნი პრო­ტე­ი­ნე­ბის კო­ტე­ი­ლი „ფორ­მუ­ლა 1“, რად­გან რე­გუ­ლა­რუ­ლად ვარ და­კა­ვე­ბუ­ლი სპორ­ტით და, ასე­ვე, მთე­ლი ჩვე­ნი სა­მუ­შაო დღე­ე­ბი საკ­მა­ოდ აქ­ტი­უ­რია, ჩემ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რომ დღე სწო­რი და და­ბა­ლან­სე­ბუ­ლი სა­უზ­მით და­ვი­წყო.

HN– ში ჩვენ ზუს­ტად ვი­ცით, რომ სა­უზ­მე გან­სა­ზღვრავს მთელს დღეს, პრო­ტე­ი­ნე­ბის კოქ­ტე­ილ „ფორ­მუ­ლა 1-ში“ შე­მა­ვა­ლი ცი­ლე­ბი ჩვე­ნი ორ­გა­ნიზ­მის სა­შე­ნი მა­სა­ლაა. ეს პრო­დუქ­ტი არის ყვე­ლას­თვის ვი­საც უნდა, რომ დღე და­ი­წყოს ჯან­სა­ღად და მათ­თვის, ვი­საც მთე­ლი დღე გა­დატ­ვირ­თუ­ლი გრა­ფი­კით მუ­შა­ობს და არ აქვთ ბევ­რი დრო იმის­თვის რომ დი­ე­ტა­სა და სა­კუ­თარ ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე იზ­რუ­ნონ.

_ თქვენ კომ­პა­ნი­ა­ში მა­ღა­ლი თა­ნამ­დე­ბო­ბა გი­ჭი­რავთ. რას ნიშ­ნავს ეს თქვენ­თვის?

ეს არის დიდი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბა, რო­მე­ლიც მუდ­მი­ვად იზ­რდე­ბა, კომ­პა­ნი­ის გან­ვი­თა­რე­ბას­თან ერ­თად. შე­სა­ბა­მი­სად იზ­რდე­ბა მო­თხოვ­ნე­ბი სა­კუ­თა­რი თა­ვის მი­მართ. ძა­ლი­ან გა­მი­მარ­თლა, რომ მუდ­მი­ვად მაქვს ახა­ლი შე­საძ­ლებ­ლო­ბე­ბი, მუდ­მი­ვად ვიზ­რდე­ბი პრო­ფე­სი­უ­ლად ჩემს გუნდთან ერ­თად. პა­ტი­ვი მაქვს, რომ ვიყო დიდი სა­ერ­თა­შო­რი­სო გუნ­დის ნა­წი­ლი, რო­მე­ლიც რე­გუ­ლა­რუ­ლად მარ­თავს დიდ შეხ­ვედ­რებს, სა­დაც ხდე­ბა გა­მოც­დი­ლე­ბის გაც­ვლა და ცოდ­ნის გა­ზი­ა­რე­ბა. გაზ­ვი­ა­დე­ბა არ იქ­ნე­ბა, თუ ვი­ტყვი, რომ ეს ჩემი მე­ო­რე ოჯა­ხია. მე ნამ­დვი­ლად ასე ვგრძნობ და მიყ­ვარს ის, რა­საც ყო­ველ­დღე ვა­კე­თებთ.

_ გთხოვთ მოკ­ლედ გვი­თხა­რით კომ­პა­ნი­ის შე­სა­ხებ

Herbalife Nutrition-ი 40 წლის იუ­ბი­ლეს აღ­ნიშ­ნავს. ეს არის და­ბა­ლან­სე­ბუ­ლი კვე­ბის პრო­დუქ­ტე­ბის მწარ­მო­ე­ბე­ლი გლო­ბა­ლუ­რი კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც მსოფ­ლი­ოს 95 ქვე­ყა­ნა­შია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. 1980 წლი­დან ჩვე­ნი მი­სი­აა, გა­ვა­უმ­ჯო­ბე­სოთ ადა­მი­ა­ნე­ბის კვე­ბი­თი ჩვე­ვე­ბი მთელს მსოფ­ლი­ო­ში, გემ­რი­ე­ლი, მეც­ნი­ე­რე­ბის მიერ მხარ­და­ჭე­რი­ლი და­ბა­ლან­სე­ბუ­ლი კვე­ბის პრო­დუქ­ტე­ბით; ისი­ნი ადა­მი­ა­ნებს ეხ­მა­რე­ბა ჯან­სა­ღი კვე­ბის სწო­რად და­ბა­ლან­სე­ბა­ში. იქ­ნე­ბა ეს ჩვე­ნი ინ­დუსტრი­ის წამ­ყვა­ნი საკ­ვე­ბის შემ­ცვლე­ლი პრო­დუქ­ტი - პრო­ტე­ი­ნე­ბის კოქ­ტე­ი­ლი, რო­მე­ლიც ათე­უ­ლო­ბით არო­მატს შე­ი­ცავს, თუ ჩვე­ნი ჩაი, ან ალო­ე­ზე დამ­ზა­დე­ბუ­ლი, ან ენერ­გე­ტი­კუ­ლი და ფიტ­ნეს პრო­დუქ­ტე­ბი, ასე­ვე გა­რე­გა­ნი კვე­ბის პრო­დუქ­ტე­ბი - ჩვენ ვუზ­რუნ­ველ­ყოფთ მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის მრა­ვალ­ფე­რო­ვან ყო­ველ­დღი­ურ კვე­ბის რა­ცი­ონს, 90-ზე მეტ ქვე­ყა­ნა­ში.

ჩვე­ნი პრო­დუქ­ცი­ის მი­ღე­ბა შე­საძ­ლე­ბე­ლია მხო­ლოდ Herbalife Nutrition–ის გა­მოც­დი­ლი და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი პარტნი­ო­რე­ბის­გან, რომ­ლე­ბიც მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის კვე­ბი­სა და ჯან­მრთე­ლო­ბის მიზ­ნე­ბის მი­საღ­წე­ვად სრულ­ყო­ფილ და პერ­სო­ნა­ლურ გეგ­მას ად­გე­ნენ. Herbalife Nutrition–ის პარტნი­ო­რე­ბი და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი მე­წარ­მე­ე­ბი არი­ან და ამა­ვე დროს კვე­ბის სა­კი­თხებ­ში კონ­სულ­ტან­ტე­ბიც, რომ­ლე­ბიც და­მო­უ­კი­დებ­ლად მარ­თა­ვენ სა­კუ­თარ ბიზ­ნესს.

კომ­პა­ნი­ა­ში მსოფ­ლიო მას­შტა­ბით და­საქ­მე­ბუ­ლია და­ახ­ლო­ე­ბით 8,900 ადა­მი­ა­ნი, ხოლო და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი პარტნი­ო­რე­ბის სა­ერ­თო რა­ო­დე­ნო­ბა 2,3 მი­ლი­ონს შე­ად­გენს.

_ დავ­ბრუნ­დეთ ჩვენ­თან, რამ­დე­ნად წარ­მა­ტე­ბუ­ლია ბიზ­ნე­სი სა­ქარ­თვე­ლო­ში?

ბრენ­დი სა­ქარ­თვე­ლო­ში უკვე 9 წე­ლია რაც წარ­მოდ­გე­ნი­ლია (2021 წლის თე­ბერ­ვალ­ში აღ­ვნიშ­ნავთ 10 წლის იუ­ბი­ლეს). დღე­ი­სათ­ვის თბი­ლის­ში გვაქვს ერთი მთა­ვა­რი გა­ყიდ­ვე­ბის ოფი­სი და ოფი­ცი­ა­ლუ­რი ვებ-გვერ­დის სა­შუ­ა­ლე­ბით ონ­ლა­ინ შე­ძე­ნის შე­საძ­ლებ­ლო­ბა.

ჩვე­ნი ბიზ­ნე­სი წლი­დან წლამ­დე იზ­რდე­ბა სა­ქარ­თვე­ლოს მას­შტა­ბით, იზ­რდე­ბა გა­ყიდ­ვე­ბის მო­ცუ­ლო­ბაც, თუმ­ცა ჩვე­ნი მთა­ვა­რი სა­ზო­მი - ჩვე­ნი მზარ­დი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი და და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი პარტნი­ო­რე­ბია, რომ­ლე­ბიც იზი­ა­რე­ბენ ჩვე­ნი კომ­პა­ნი­ის ღი­რე­ბუ­ლე­ბებს, ენ­დო­ბი­ან HN-ის შე­საძ­ლებ­ლო­ბებს და უყ­ვართ ჩვე­ნი პრო­დუქ­ტე­ბი. ამ თვალ­საზ­რი­სით შე­მიძ­ლია აღ­ვნიშ­ნო, რომ ჩვე­ნი ბიზ­ნე­სი აჩ­ვე­ნებს აბ­სო­ლუ­ტუ­რად სტა­ბი­ლურ გან­ვი­თა­რე­ბას და ზრდას.

- გაგ­ვი­ზი­ა­რეთ, თუ რა არის ასე­თი წარ­მა­ტე­ბის მი­ზე­ზი?

ჩვე­ნი მთა­ვა­რი პრინ­ცი­პი, რო­მე­ლიც შე­იქ­მნა კომ­პა­ნი­ის დამ­ფუძ­ნებ­ლი­სა და პირ­ვე­ლი დის­ტრი­ბუ­ტო­რის, მარკ ჰი­უ­ზის მიერ, არის ის, რომ ჩვენ არა მხო­ლოდ ვყი­დით პრო­დუქტს, არა­მედ, ვეხ­მა­რე­ბით ადა­მი­ა­ნებს ცხოვ­რე­ბის ხა­რის­ხის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა­ში კვე­ბი­თი ჩვე­ვე­ბის შეც­ვლის გზით.

Herbalife Nutrition–ის და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი პარტნი­ო­რე­ბი უკვე 40 წე­ლია, რაც წარ­მა­ტე­ბულ­ნი არი­ან სა­კუ­თარ საქ­მი­ა­ნო­ბა­ში. მათ აქვთ ყვე­ლა სა­ჭი­რო ცოდ­ნა წარ­მა­ტე­ბუ­ლი ბიზ­ნე­სის მარ­თვის­თვის და თა­ვი­ანთ მომ­ხმა­რებ­ლებს უზ­რუნ­ველ­ყო­ფენ მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბით, რო­გორც და­ბა­ლან­სე­ბუ­ლი კვე­ბის კონ­სულ­ტან­ტე­ბი, ხოლო თა­ვი­ან­თი ფას­და­უ­დე­ბე­ლი გა­მოც­დი­ლე­ბით - კომ­პა­ნი­ის სა­ფუძ­ველს წარ­მო­ად­გე­ნენ. რა თქმა უნდა ჩვე­ნი წარ­მა­ტე­ბის უმ­თავ­რე­სი მი­ზე­ზი ჩვე­ნი უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ტე­ბია.

_ რამ­დე­ნად და­ინ­ტე­რე­სე­ბუ­ლია თქვე­ნი კომ­პა­ნი­ის ბიზ­ნეს-მო­დე­ლით ახალ­გაზ­რდა თა­ო­ბა?

დიახ, ჩვენ ვხე­დავთ მი­ლე­ნი­ა­ლე­ბის ინ­ტე­რე­სის ზრდას, რო­მელ­თაც სურთ იყ­ვნენ და­მო­უ­კი­დებ­ლე­ბი თა­ვი­ან­თი შე­მო­სავ­ლი­სა და დრო­ის მარ­თვის თვალ­საზ­რი­სით. ჩვე­ნი ბიზ­ნეს მო­დე­ლი სა­შუ­ა­ლე­ბას იძ­ლე­ვა, რომ გახ­დე პარტნი­ო­რი მი­ნი­მა­ლუ­რი ფი­ნან­სუ­რი რე­სურ­სით. კომ­პა­ნი­ის გა­მოც­დი­ლი და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი პარტნი­ო­რე­ბი გან­სა­კუთ­რე­ბულ მხარ­და­ჭე­რას უწე­ვენ ახალ­გაზ­რდებს, უზი­ა­რე­ბენ გა­მოც­დი­ლე­ბას და ცოდ­ნას ბიზ­ნე­სის სწორ მე­ნე­ჯმენ­ტთან და­კავ­ში­რე­ბით. ონ­ლა­ინ მუ­შა­ო­ბა ეხლა ისე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რო­გორც არას­დროს. თქვენ არ გყავთ უფ­რო­სი, არ გაქვთ ოფი­სი; შე­გიძ­ლი­ათ გრა­ფი­კი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რად შე­ად­გი­ნოთ, ხოლო შე­მო­სა­ვა­ლი და­მო­კი­დე­ბუ­ლია სა­მუ­შა­ოს შეს­რუ­ლე­ბის­თვის გა­წე­ულ ძა­ლის­ხმე­ვა­ზე. სა­ქარ­თვე­ლო­ში ყო­ველ­წლი­უ­რად უფრო მეტი ახალ­გაზ­რდა იღებს გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბას, და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი ბიზ­ნე­სი და­ი­წყოს Herbalife Nutrition-თან ერ­თად. ასე­ვე ჩვენ გვყავს ე.წ. “თა­ო­ბა H“ რო­მე­ლიც ახალ­გაზ­რდე­ბის­გან შედ­გე­ბა და ან­ვი­თა­რებს ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბას.

_ თქვე­ნი ტრა­დი­ცი­უ­ლი გა­ყიდ­ვე­ბის მო­დე­ლი ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სოა. აპი­რებთ რა­ი­მე ცვლი­ლე­ბას ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით?

ურ­თი­ერ­თო­ბა კომ­პა­ნი­ა­სა და მის და­მო­უ­კი­დე­ბელ პარტნი­ო­რებს შო­რის 40 წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში არ შეც­ვლი­ლა და არც მო­მა­ვალ­ში ვა­პი­რებს შეც­ვლას. ეს არის ჩვე­ნი მთა­ვა­რი ღი­რე­ბუ­ლე­ბა.

დღე­ვან­დელ ერა­ში ჩვენ, ისე­ვე რო­გორც მთე­ლი მსოფ­ლიო ვან­ვი­თა­რებთ ციფ­რულ მი­მარ­თუ­ლე­ბას, სხვა მხრივ არა­ფერს არ ვცვლით. მო­გეხ­სე­ნე­ბათ, რომ ჩვენს ბიზ­ნეს მო­დელ­ში ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი არის ის რომ პრო­დუქ­ტის გარ­და იღებს კვა­ლი­ფი­ცი­ურ მხარ­და­ჭე­რას.ჩვენ კარ­გად გვაქვს გა­აზ­რე­ბუ­ლი ჩვე­ნი ბიზ­ნეს-ოპე­რი­რე­ბის მო­დე­ლის უპი­რა­ტე­სო­ბე­ბი და ეს ჩვე­ნი ძლი­ე­რი მხა­რეა.

_ რო­გორ ხე­დავთ კომ­პა­ნი­ის მო­მა­ვალს სა­ქარ­თვე­ლო­ში?

მო­მა­ვალს დიდი მო­ლო­დი­ნი­თა და ოპ­ტი­მიზ­მით ვუ­ყუ­რებ. ასე­თი ოპ­ტი­მიზ­მის სა­ფუძ­ვე­ლია, რა თქმა უნდა, ჩვე­ნი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, რო­მე­ლიც იზი­ა­რებს ჩვე­ნი კომ­პა­ნი­ის ღი­რე­ბუ­ლე­ბებს.

ამა­ვე დროს, ყო­ველ­დღი­უ­რად სულ უფრო მეტი ადა­მი­ა­ნი იწყებს ფიქ­რს ჯან­საღ ცხოვ­რე­ბის წეს­სა და და­ბა­ლან­სე­ბულ კვე­ბა­ზე. ჩვენ გვყავს მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის დიდი რა­ო­დე­ნო­ბა, რომ­ლებ­მაც მი­აღ­წი­ეს სა­ო­ცარ შე­დე­გებს და ამ შე­დე­გებს სხვებ­საც უზი­ა­რე­ბენ. ეს ჩვე­ნი ყვე­ლა­ზე დიდი რეკ­ლა­მაა. ამი­ტომ ჩვენ ვა­პი­რებთ წინსვლას, დი­ნა­მი­უ­რი გან­ვი­თა­რე­ბის გზით. საქ­მი­ა­ნი მიზ­ნე­ბის მი­უ­ხე­და­ვად, ჩვენ ვგრძნობთ სო­ცი­ა­ლურ პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბას და გვაქვს მი­სია - და­ვეხ­მა­როთ ადა­მი­ა­ნებს, რომ და­უბ­რუნ­დნენ მათ­თვის ოპ­ტი­მა­ლურ ფი­ზი­კურ მდგო­მა­რე­ო­ბას კომ­ფორ­ტუ­ლი და სრულ­ყო­ფი­ლი ცხოვ­რე­ბით.

მე­ო­რე ფაქ­ტო­რი ეწი­ნა­აღ­მდე­გე­ბა პირ­ველს. მზარ­დი ტენ­დენ­ცი­აა შეგ­ნე­ბუ­ლი და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბა სა­კუ­თარ თავ­თან და მაქ­სი­მა­ლუ­რად აქ­ტი­უ­რი ცხოვ­რე­ბის წე­სის მიმ­დევ­რო­ბის სურ­ვი­ლი.

მე­სა­მე ფაქ­ტო­რია მზარ­დი სა­მე­წარ­მეო ინ­ტე­რე­სი, გან­სა­კუთ­რე­ბით ახალ­გაზ­რდებ­ში და გან­სა­კუთ­რე­ბით დღეს.

მე­ო­თხე არის ციფ­რუ­ლი გან­ვი­თა­რე­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბა, რაც ჩვენს და­მო­უ­კი­დე­ბელ პარტნი­ო­რებს ეხ­მა­რე­ბა, რომ მნიშ­ვნე­ლოვ­ნად გა­ზარ­დონ თა­ვი­ან­თი საქ­მი­ა­ნო­ბის სფე­რო­ე­ბი, შე­სა­ბა­მი­სად, თა­ვი­ან­თი ბიზ­ნე­სიც.

_ მე ბევ­რი მსმე­ნია თქვე­ნი კომ­პა­ნი­ის SCR საქ­მი­ა­ნო­ბის შე­სა­ხებ, გთხოვთ გვი­თხრათ, თუ რამ­დე­ნად მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ეს მი­მარ­თუ­ლე­ბა კომ­პა­ნი­ის­თვის?

ჩვე­ნი კომ­პა­ნი­ის­თვის სო­ცი­ა­ლუ­რი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბა და ქველ­მოწ­მე­დე­ბა არის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ღი­რე­ბუ­ლე­ბა. Herbalife Nutrition–მა და­ა­არ­სა ბავშთა საქ­ველ­მოქ­მე­დო ფონ­დი, რო­მე­ლიც მთელს მსოფ­ლი­ო­შია წარ­მოდ­გე­ნე­ლი და ეხ­მა­რე­ბა ბავ­შვებს სხვა­დას­ხვა ქვეყ­ნებ­ში. რაც შე­ე­ხე­ბა სა­ქარ­თვე­ლოს - უკან­საკ­ნე­ლი 5 წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში ჩვე­ნი მხარ­და­ჭე­რით ჩვე­ნი და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი პარტნი­ო­რე­ბი ეხ­მა­რე­ბი­ან სხვა­დას­ხვა ბავშთა თავ­შე­სა­ფა­რებს და სხვა და­წე­სე­ბუ­ლე­ბებს, რო­მელ­თაც ესა­ჭი­რო­ე­ბათ დახ­მა­რებ.

ასე­ვე ჩვენ რო­დე­საც ვსა­უბ­რობთ ჯან­საღ ცხოვ­რე­ბის წეს­ზე და და­ბა­ლან­სე­ბულ კვე­ბა­ზე, სა­ერ­თოდ ამ ინ­დუსტრი­ა­ზე, რა თქმა უნდა მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია სხვა­დას­ხვა სპორ­ტუ­ლი აქ­ტი­ვო­ბე­ბის მხარ­და­ჭე­რა, რომ­ლე­ბიც ძი­რი­თა­დად საქ­ველ­მოქ­მე­დო ხა­სი­ათს ატა­რებს. გა­მო­ვარ­ჩევ­დი თბი­ლი­სი მა­რა­თონს, 2018 წლი­დან კომ­პა­ნია აქ­ტი­უ­რად იღებს მო­ნა­წი­ლე­ო­ბას და ბო­ლოს რე­კორ­დიც კი მოხ­სნა ყვე­ლა­ზე წარ­მო­მად­გენ­ლო­ბი­თი გუნ­დის მი­ხედ­ვით: სულ 900-მა მო­ტი­ვი­რე­ბულ­მა თა­ნამ­შრო­მე­ლი­მა და და­მო­უ­კი­დე­ბელ­მა პარტნი­ორ­მა მი­ი­ღო მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა. სწო­რედ ეს არის ჩვე­ნი მი­სია, რომ ყვე­ლა შე­საძ­ლო გზით მხა­რი და­ვუ­ჭი­როთ და მა­გა­ლი­თი მივ­ცეთ ადა­მი­ა­ნებს, რომ შეც­ვა­ლონ სა­კუ­თა­რი ცხოვ­რე­ბის წესი უკე­თე­სო­ბის­კენ.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ვლადიმირ პუტინმა სამხედრო სამსახურში საგაზაფხულო გაწვევის შესახებ ბრძანებას ხელი მოაწერა
ავტორი:

„ჩვენი მთავარი პრინციპია დავეხმაროთ ადამიანებს ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებაში“ - Herbalife Nutrition – ის ამიერკავკასიის ბიზნესის მხარდაჭერის მენეჯერი ირაკლი ჩაჩანიძე

„ჩვენი მთავარი პრინციპია დავეხმაროთ ადამიანებს ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებაში“ - Herbalife Nutrition – ის ამიერკავკასიის ბიზნესის მხარდაჭერის მენეჯერი ირაკლი ჩაჩანიძე

Herbalife Nutrition დაბალანსებული კვების პროდუქტების მწარმოებელი გლობალური კომპანიაა, რომელიც უკვე 40 წელია მსოფლიოს 95 ქვეყანაშია წარმოდგენილი, მათ შორის საქართველოშიც. ბრენდი საქართველოს ბაზარზე 9 წლის წინ გამოჩნდა და დღეს უკვე ჰყავს მომხმარებლების დიდი რაოდენობა, რომლებმაც საოცარ შედეგებს მიაღწიეს. ბრენდზე, მის ღირებულებებსა და სამომავლო გეგმებზე Herbalife Nutrition – ის ამიერკავკასიის ბიზნესის მხარდაჭერის მენეჯერი ირაკლი ჩაჩანიძე გვესაუბრება.

_ როგორ იწყება თქვენი დილა

დილას ვიწყებ დაბალანსებული საუზმით, რომელშიც, რა თქმა უნდა, შედის ჩვენი პროტეინების კოტეილი „ფორმულა 1“, რადგან რეგულარულად ვარ დაკავებული სპორტით და, ასევე, მთელი ჩვენი სამუშაო დღეები საკმაოდ აქტიურია, ჩემთვის მნიშვნელოვანია, რომ დღე სწორი და დაბალანსებული საუზმით დავიწყო.

HN– ში ჩვენ ზუსტად ვიცით, რომ საუზმე განსაზღვრავს მთელს დღეს, პროტეინების კოქტეილ „ფორმულა 1-ში“ შემავალი ცილები ჩვენი ორგანიზმის საშენი მასალაა. ეს პროდუქტი არის ყველასთვის ვისაც უნდა, რომ დღე დაიწყოს ჯანსაღად და მათთვის, ვისაც მთელი დღე გადატვირთული გრაფიკით მუშაობს და არ აქვთ ბევრი დრო იმისთვის რომ დიეტასა და საკუთარ ჯანმრთელობაზე იზრუნონ.

_ თქვენ კომპანიაში მაღალი თანამდებობა გიჭირავთ. რას ნიშნავს ეს თქვენთვის?

ეს არის დიდი პასუხისმგებლობა, რომელიც მუდმივად იზრდება, კომპანიის განვითარებასთან ერთად. შესაბამისად იზრდება მოთხოვნები საკუთარი თავის მიმართ. ძალიან გამიმართლა, რომ მუდმივად მაქვს ახალი შესაძლებლობები, მუდმივად ვიზრდები პროფესიულად ჩემს გუნდთან ერთად. პატივი მაქვს, რომ ვიყო დიდი საერთაშორისო გუნდის ნაწილი, რომელიც რეგულარულად მართავს დიდ შეხვედრებს, სადაც ხდება გამოცდილების გაცვლა და ცოდნის გაზიარება. გაზვიადება არ იქნება, თუ ვიტყვი, რომ ეს ჩემი მეორე ოჯახია. მე ნამდვილად ასე ვგრძნობ და მიყვარს ის, რასაც ყოველდღე ვაკეთებთ.

_ გთხოვთ მოკლედ გვითხარით კომპანიის შესახებ

Herbalife Nutrition-ი 40 წლის იუბილეს აღნიშნავს. ეს არის დაბალანსებული კვების პროდუქტების მწარმოებელი გლობალური კომპანია, რომელიც მსოფლიოს 95 ქვეყანაშია წარმოდგენილი. 1980 წლიდან ჩვენი მისიაა, გავაუმჯობესოთ ადამიანების კვებითი ჩვევები მთელს მსოფლიოში, გემრიელი, მეცნიერების მიერ მხარდაჭერილი დაბალანსებული კვების პროდუქტებით; ისინი ადამიანებს ეხმარება ჯანსაღი კვების სწორად დაბალანსებაში. იქნება ეს ჩვენი ინდუსტრიის წამყვანი საკვების შემცვლელი პროდუქტი - პროტეინების კოქტეილი, რომელიც ათეულობით არომატს შეიცავს, თუ ჩვენი ჩაი, ან ალოეზე დამზადებული, ან ენერგეტიკული და ფიტნეს პროდუქტები, ასევე გარეგანი კვების პროდუქტები - ჩვენ ვუზრუნველყოფთ მომხმარებლისთვის მრავალფეროვან ყოველდღიურ კვების რაციონს, 90-ზე მეტ ქვეყანაში.

ჩვენი პროდუქციის მიღება შესაძლებელია მხოლოდ Herbalife Nutrition–ის გამოცდილი დამოუკიდებელი პარტნიორებისგან, რომლებიც მომხმარებლების კვებისა და ჯანმრთელობის მიზნების მისაღწევად სრულყოფილ და პერსონალურ გეგმას ადგენენ. Herbalife Nutrition–ის პარტნიორები დამოუკიდებელი მეწარმეები არიან და ამავე დროს კვების საკითხებში კონსულტანტებიც, რომლებიც დამოუკიდებლად მართავენ საკუთარ ბიზნესს.

კომპანიაში მსოფლიო მასშტაბით დასაქმებულია დაახლოებით 8,900 ადამიანი, ხოლო დამოუკიდებელი პარტნიორების საერთო რაოდენობა 2,3 მილიონს შეადგენს.

_ დავბრუნდეთ ჩვენთან, რამდენად წარმატებულია ბიზნესი საქართველოში?

ბრენდი საქართველოში უკვე 9 წელია რაც წარმოდგენილია (2021 წლის თებერვალში აღვნიშნავთ 10 წლის იუბილეს). დღეისათვის თბილისში გვაქვს ერთი მთავარი გაყიდვების ოფისი და ოფიციალური ვებ-გვერდის საშუალებით ონლაინ შეძენის შესაძლებლობა.

ჩვენი ბიზნესი წლიდან წლამდე იზრდება საქართველოს მასშტაბით, იზრდება გაყიდვების მოცულობაც, თუმცა ჩვენი მთავარი საზომი - ჩვენი მზარდი მომხმარებლები და დამოუკიდებელი პარტნიორებია, რომლებიც იზიარებენ ჩვენი კომპანიის ღირებულებებს, ენდობიან HN-ის შესაძლებლობებს და უყვართ ჩვენი პროდუქტები. ამ თვალსაზრისით შემიძლია აღვნიშნო, რომ ჩვენი ბიზნესი აჩვენებს აბსოლუტურად სტაბილურ განვითარებას და ზრდას.

- გაგვიზიარეთ, თუ რა არის ასეთი წარმატების მიზეზი?

ჩვენი მთავარი პრინციპი, რომელიც შეიქმნა კომპანიის დამფუძნებლისა და პირველი დისტრიბუტორის, მარკ ჰიუზის მიერ, არის ის, რომ ჩვენ არა მხოლოდ ვყიდით პროდუქტს, არამედ, ვეხმარებით ადამიანებს ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებაში კვებითი ჩვევების შეცვლის გზით.

Herbalife Nutrition–ის დამოუკიდებელი პარტნიორები უკვე 40 წელია, რაც წარმატებულნი არიან საკუთარ საქმიანობაში. მათ აქვთ ყველა საჭირო ცოდნა წარმატებული ბიზნესის მართვისთვის და თავიანთ მომხმარებლებს უზრუნველყოფენ მაღალი ხარისხის მომსახურებით, როგორც დაბალანსებული კვების კონსულტანტები, ხოლო თავიანთი ფასდაუდებელი გამოცდილებით - კომპანიის საფუძველს წარმოადგენენ. რა თქმა უნდა ჩვენი წარმატების უმთავრესი მიზეზი ჩვენი უმაღლესი ხარისხის პროდუქტებია.

_ რამდენად დაინტერესებულია თქვენი კომპანიის ბიზნეს-მოდელით ახალგაზრდა თაობა?

დიახ, ჩვენ ვხედავთ მილენიალების ინტერესის ზრდას, რომელთაც სურთ იყვნენ დამოუკიდებლები თავიანთი შემოსავლისა და დროის მართვის თვალსაზრისით. ჩვენი ბიზნეს მოდელი საშუალებას იძლევა, რომ გახდე პარტნიორი მინიმალური ფინანსური რესურსით. კომპანიის გამოცდილი დამოუკიდებელი პარტნიორები განსაკუთრებულ მხარდაჭერას უწევენ ახალგაზრდებს, უზიარებენ გამოცდილებას და ცოდნას ბიზნესის სწორ მენეჯმენტთან დაკავშირებით. ონლაინ მუშაობა ეხლა ისე მნიშვნელოვანია, როგორც არასდროს. თქვენ არ გყავთ უფროსი, არ გაქვთ ოფისი; შეგიძლიათ გრაფიკი ინდივიდუალურად შეადგინოთ, ხოლო შემოსავალი დამოკიდებულია სამუშაოს შესრულებისთვის გაწეულ ძალისხმევაზე. საქართველოში ყოველწლიურად უფრო მეტი ახალგაზრდა იღებს გადაწყვეტილებას, დამოუკიდებელი ბიზნესი დაიწყოს Herbalife Nutrition-თან ერთად. ასევე ჩვენ გვყავს ე.წ. “თაობა H“ რომელიც ახალგაზრდებისგან შედგება და ანვითარებს ამ მიმართულებას.

_ თქვენი ტრადიციული გაყიდვების მოდელი ძალიან საინტერესოა. აპირებთ რაიმე ცვლილებას ამ მიმართულებით?

ურთიერთობა კომპანიასა და მის დამოუკიდებელ პარტნიორებს შორის 40 წლის განმავლობაში არ შეცვლილა და არც მომავალში ვაპირებს შეცვლას. ეს არის ჩვენი მთავარი ღირებულება.

დღევანდელ ერაში ჩვენ, ისევე როგორც მთელი მსოფლიო ვანვითარებთ ციფრულ მიმართულებას, სხვა მხრივ არაფერს არ ვცვლით. მოგეხსენებათ, რომ ჩვენს ბიზნეს მოდელში ყველაზე მნიშვნელოვანი არის ის რომ პროდუქტის გარდა იღებს კვალიფიციურ მხარდაჭერას.ჩვენ კარგად გვაქვს გააზრებული ჩვენი ბიზნეს-ოპერირების მოდელის უპირატესობები და ეს ჩვენი ძლიერი მხარეა.

_ როგორ ხედავთ კომპანიის მომავალს საქართველოში?

მომავალს დიდი მოლოდინითა და ოპტიმიზმით ვუყურებ. ასეთი ოპტიმიზმის საფუძველია, რა თქმა უნდა, ჩვენი მომხმარებელი, რომელიც იზიარებს ჩვენი კომპანიის ღირებულებებს.

ამავე დროს, ყოველდღიურად სულ უფრო მეტი ადამიანი იწყებს ფიქრს ჯანსაღ ცხოვრების წესსა და დაბალანსებულ კვებაზე. ჩვენ გვყავს მომხმარებლების დიდი რაოდენობა, რომლებმაც მიაღწიეს საოცარ შედეგებს და ამ შედეგებს სხვებსაც უზიარებენ. ეს ჩვენი ყველაზე დიდი რეკლამაა. ამიტომ ჩვენ ვაპირებთ წინსვლას, დინამიური განვითარების გზით. საქმიანი მიზნების მიუხედავად, ჩვენ ვგრძნობთ სოციალურ პასუხისმგებლობას და გვაქვს მისია - დავეხმაროთ ადამიანებს, რომ დაუბრუნდნენ მათთვის ოპტიმალურ ფიზიკურ მდგომარეობას კომფორტული და სრულყოფილი ცხოვრებით.

მეორე ფაქტორი ეწინააღმდეგება პირველს. მზარდი ტენდენციაა შეგნებული დამოკიდებულება საკუთარ თავთან და მაქსიმალურად აქტიური ცხოვრების წესის მიმდევრობის სურვილი.

მესამე ფაქტორია მზარდი სამეწარმეო ინტერესი, განსაკუთრებით ახალგაზრდებში და განსაკუთრებით დღეს.

მეოთხე არის ციფრული განვითარების შესაძლებლობა, რაც ჩვენს დამოუკიდებელ პარტნიორებს ეხმარება, რომ მნიშვნელოვნად გაზარდონ თავიანთი საქმიანობის სფეროები, შესაბამისად, თავიანთი ბიზნესიც.

_ მე ბევრი მსმენია თქვენი კომპანიის SCR საქმიანობის შესახებ, გთხოვთ გვითხრათ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია ეს მიმართულება კომპანიისთვის?

ჩვენი კომპანიისთვის სოციალური პასუხისმგებლობა და ქველმოწმედება არის მნიშვნელოვანი ღირებულება. Herbalife Nutrition–მა დააარსა ბავშთა საქველმოქმედო ფონდი, რომელიც მთელს მსოფლიოშია წარმოდგენელი და ეხმარება ბავშვებს სხვადასხვა ქვეყნებში. რაც შეეხება საქართველოს - უკანსაკნელი 5 წლის განმავლობაში ჩვენი მხარდაჭერით ჩვენი დამოუკიდებელი პარტნიორები ეხმარებიან სხვადასხვა ბავშთა თავშესაფარებს და სხვა დაწესებულებებს, რომელთაც ესაჭიროებათ დახმარებ.

ასევე ჩვენ როდესაც ვსაუბრობთ ჯანსაღ ცხოვრების წესზე და დაბალანსებულ კვებაზე, საერთოდ ამ ინდუსტრიაზე, რა თქმა უნდა მნიშვნელოვანია სხვადასხვა სპორტული აქტივობების მხარდაჭერა, რომლებიც ძირითადად საქველმოქმედო ხასიათს ატარებს. გამოვარჩევდი თბილისი მარათონს, 2018 წლიდან კომპანია აქტიურად იღებს მონაწილეობას და ბოლოს რეკორდიც კი მოხსნა ყველაზე წარმომადგენლობითი გუნდის მიხედვით: სულ 900-მა მოტივირებულმა თანამშრომელიმა და დამოუკიდებელმა პარტნიორმა მიიღო მონაწილეობა. სწორედ ეს არის ჩვენი მისია, რომ ყველა შესაძლო გზით მხარი დავუჭიროთ და მაგალითი მივცეთ ადამიანებს, რომ შეცვალონ საკუთარი ცხოვრების წესი უკეთესობისკენ.

რა შემთხვევაში ეკრძალება განქორწინებული მშობლებიდან ერთ–ერთს შვილის ნახვა

სამსუნგის The Serif ტელევიზორი საქართველოში უკვე იყიდება

გიგანტური ფილები გალერეა დემასში