ავტორი:

ინფლუენსერები და ინფლუენსერ მარკეტინგი - infleuncer.ge

ინფლუენსერები და ინფლუენსერ მარკეტინგი - infleuncer.ge

დღევანდელ თანამედროვე სამყაროში ყველაზე მნიშვნელოვანი სიტყვა ,,გავლენაა". ბოლო დროს, ორგანიზაციები და ბრენდები ადამიანებზე გავლენის მოსახდენად ნაკლებად იყენებენ მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის (PR) ტრადიციულ საშუალებებსა და მეთოდებს. ცვლილებები კომუნიკაციაში მსოფლიო მასშტაბით განაპირობა ციფრული სამყაროს, სოციალური ქსელების, ახალი მედიის შექმნამ და განვითარებამ. შეიცვალა სამყარო, მასთან ერთად - კომუნიკაციის ფორმები და საშუალებები, შესაბამისად, შეიცვალნენ ადამიანები, მათი შეხედულებები, განწყობები და, რაც ყველაზე მთავარია, მათი ნდობის ხარისხი.

ახალ სამყაროში ძველი მეთოდებით ბრენდები ვეღარ იღებენ სასურველ შედეგს, სწორედ ამიტომ, ბრენდებისთვის, მარკეტერებისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის (PR) სპეციალისტებისთვის მნიშვნელოვანი გახდა ,,სოციალური ვალუტა", რომელიც პირდაპირ კავშირშია გავლენიანი ადამიანების - ინფლუენსერების მუშაობასთან.

დღესდღეობით, ყველას შეუძლია გახდეს ინფლუენსერი, ბლოგერი, ვლოგერი. განსხვავებულობა, ინდივიდუალიზმი და საკუთარი თავის წარმოჩენა ძალიან პოპულარული და ხშირ შემთხვევაში, ონლაინ საზოგადოებაში მისაღები გახდა, რაც ძირითადად სოციალური ქსელების მეშვეობით ხდება. ინფლუენსერების ძირითადი გამოწვევა არის: დამატებითი ღირებულების შექმნა კარიერისთვის, ცნობადობისა და იმიჯის შექმნა, რომელიც გენერირდება შემოსავლებში ან უბრალოდ გართობასა და ჰობში.

არსებობს ინფლუენსერების ორი ტიპი:

  • კონტენტკრეატორები: ბლოგერები, ვლოგერები, ექსპერტები და ა.შ
  • ლაიფკასტერები: სელებრითები, ანტრეპრენერები, მოდელები, ბიზნესმენები, პოლიტიკოსები და ა.შ

ლაიფკასტერები არიან ის ადამიანები, რომლებიც სოციალური ქსელების გარეშეც წარმატებულები და ცნობილები არიან, ისინი გავლენას ახდენენ ადამიანების გარკვეულ ჯგუფებზე, მათ გავლენა ოფლაინში მოიპოვეს და შემდეგ გადმოიტანეს თავიანთი იმიჯი და სანდოობა ონლაინში.

კონტენტკრეატორები არიან ის ინფლუენსერები, რომლებიც სოციალური ქსელების დახმარებით გახდნენ პოპულარულები, ისინი ქმნიან სპეციალურ იმიჯებსა და ტექსტებს (კონტენტს) ცხოვრების სტილისა თუ სხვადასხვა მიმართულებების საჩვენებლად, ისინი, როგორც ლაიფკასტერების, სელებრითების მსგავსად ადამიანებისთვის (გამომწერებისთვის ) როლური მოდელები არიან.

ინფლუენსერების მთავრი ღირებულება მათი შედეგია, დღეს კომუნიკაცია გახდა ყველაზე თვლადი მისი ისტორიის მანძილზე. ცნობადობის შექმნა, აუდიტორიის სწორად შერჩევა, მათი გააქტიურება და მაღალი ჩართულობის გამოწვევა ინფლუენსერების ძირითადი დავალებაა.

https://influencer.ge/ წამყვანი ინფლუენსერ სააგენტოა საქართველოში, რომელიც ფლობს კვლევებზე დაფუძნებულ მნიშვნელოვან ინფორმაციას ინფლუენსერ მარკეტინგის ეფექტური სტრატეგიებისა და ქართველი ინფლუენსერების მუშაობის სპეციფიკის შესახებ, influencer.ge-ს გუნდა წარმატებით განახორციელა საერთაშორისო და ადგილობრივი ბრენდების ოცამდე ინფლუენსერ კამპანია.

მასალა მოამზადა ჟურნალისტმა თამუნა მაისურაძემ

NS

1 ბავშვი 5 კვ.მ-ზე - რა წესების დაცვა მოუწევთ მშობლებსა და პედაგოგებს ბაგა-ბაღებში

"ოთახი, სადაც მოხდა ჩხუბი, დალუქულია და იკვლევენ" - რას აცხადებს ლევან თოფაძის მამა

რას ამბობენ მშობიარე ქალის გარდაცვალებაზე ახლობლები და რას აცხადებენ "ჰერაში"