სამართალი
პოლიტიკა
მსოფლიო

23

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 05:06-ზე, მთვარე თევზებშია საკმაოდ რთული დღეა. თავი შეიკავეთ ყოველგვარი კონფლიქტისგან. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფულის ხარჯვას; ვაჭრობაში არ მოტყუვდეთ. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდის ჩასაბარებლად. მოერიდეთ სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. უფროსთან კამათს. მგზავრობა და მივლინება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში; საოჯახო საქმეების შესრულება. თავი შეიკავეთ მოწევისა და ალკოჰოლისგან. გაუფრთხილდით ფეხებს. არ გადაღალოთ, ჩაიცვით მოსახერხებელი ფეხსაცმელი. კარგია ტერფების მასაჟი.
სპორტი
საზოგადოება
Faceამბები
მოზაიკა
სამხედრო
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
დაზოგილი დრო, მეტი სანდოობა და კომფორტი - რას გულისხმობს „კერხერის“ მობილური სერვისი
დაზოგილი დრო, მეტი სანდოობა და კომფორტი - რას გულისხმობს „კერხერის“ მობილური სერვისი

თა­ნა­მედ­რო­ვე ცხოვ­რე­ბის ტემ­პი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, ნე­ბის­მი­ერ სფე­რო­ში ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე მო­თხოვ­ნა­დი ად­გილ­ზე მომ­სა­ხუ­რე­ბის სერ­ვი­სია. და­ზო­გი­ლი დრო, მეტი სან­დო­ო­ბაა და რაც მთა­ვა­რია კომ­პფორ­ტი, ეს ის უპი­რა­ტე­სო­ბე­ბია, რის გა­მოც მომ­სა­ხუ­რე­ბა გა­მო­ძა­ხე­ბით სულ უფრო პო­პუ­ლა­რუ­ლი ხდე­ბა. სწო­რედ აღ­ნიშ­ნუ­ლი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, გერ­მა­ნუ­ლი კომ­პა­ნია „კერ­ხე­რი“ თა­ვის მომ­ხმა­რე­ბელს ამ­ჯე­რად უკვე მო­ბი­ლურ სერ­ვისს სთა­ვა­ზობს.

რო­გორც კომ­პა­ნი­ის სერ­ვი­სის მე­ნე­ჯე­რი მი­ხელ მა­რე­ხაშ­ვი­ლი ამ­ბობს, „კერ­ხე­რის“ ფირ­მის პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლუ­რი აპა­რა­ტის ად­გიზ­ლე დი­აგ­ნოს­ტი­კა და შე­კე­თე­ბა საქრთვე­ლოს მას­შტა­ბით არის შე­საძ­ლე­ბე­ლი.

მი­სი­ვე ინ­ფორ­მა­ცი­ით, გა­მარ­ტი­ვე­ბუ­ლი სერ­ვი­სის წყა­ლო­ბით, მომ­ხმა­რე­ბელს არ მო­უ­წევს აპა­რა­ტის ად­გილ­ზე, სერ­ვის ცენ­ტრში მი­ტა­ნა, ლო­დი­ნი და შემ­დეგ მის უკან წა­მო­ღე­ბა­ზე ფიქ­რი.

მი­ხე­ილ მა­რე­ხაშ­ვი­ლის თქმით, გე­მა­ნუ­ლი სტან­დარ­ტე­ბით, ახა­ლი და ინო­ვა­ცი­უ­რი ტექ­ნო­ლო­გი­ით აღ­ჭურ­ვი­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლით შე­საძ­ლე­ბე­ლია კერ­ხე­რის ფირ­მის მხო­ლოდ პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლუ­რი აპა­რა­ტე­ბის შე­კე­თე­ბა და დი­აგ­ნოს­ტი­კა.

ცნო­ბის­თვის, გერ­მა­ნულ ბრენდ „კერ­ხერს“ თით­ქმის 100 წლის არ­სე­ბო­ბის ის­ტო­რია აქვს. იგი შე­იქ­მნა რო­გორც პა­ტა­რა სა­ო­ჯა­ხო ბიზ­ნე­სი და წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში და­სუფ­თა­ვე­ბის ტექ­ნი­კის წარ­მო­ე­ბა­ში მსოფ­ლიო ლი­დე­რად იქცა. ამას­თან, მისი პრო­დუქ­ცია პირ­ველ რიგ­ში ხა­რის­ხით და სან­დო­ო­ბით გა­მო­ირ­ჩე­ვა.

„კერ­ხე­რის“ ოფი­ცი­ა­ლუ­რი წარ­მო­მად­გენ­ლო­ბა სა­ქარ­თვე­ლო­ში უკვე 3 წე­ლია არ­სე­ბობს და მომ­ხმა­რე­ბელს სრულ­ყო­ფილ სერ­ვი­სის მომ­სა­ხუ­რე­ბას, სერ­ტი­ფი­ცი­რე­ბუ­ლი პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი ტექ­ნი­კო­სე­ბით და ევ­რო­პუ­ლი სტან­დარ­ტე­ბის შე­სა­ბა­მი­სი ტექ­ნი­კუ­რი აღ­ჭურ­ვი­ლო­ბით სთა­ვა­ზობს.

კომ­პა­ნი­ის სერ­ვი­სის მე­ნე­ჯე­რი მი­ხე­ილ მა­რე­ხაშ­ვი­ლი - „კერ­ხე­რის „მო­ბი­ლუ­რი სერ­ვი­სი“ ეს არის სერ­ვისს და­მა­ტე­ბუ­ლი სარ­გე­ბე­ლი, რო­მელ­საც ვთა­ვა­ზობთ მომ­ხმა­რე­ბელს. იქი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, რომ ჩვე­ნი კომ­პა­ნია მოხ­მა­რე­ბელ­ზეა ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი, ვცდი­ლობთ, მაქ­სი­მა­ლუ­რი კომ­ფორ­ტი შე­ვუქ­მნათ მათ და ად­გილ­ზე შე­ვა­კე­თოთ ნე­ბის­მი­ე­რი სირ­თუ­ლის პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლუ­რი და­ნიშ­ნუ­ლე­ბის აპა­რა­ტი სა­ქარ­თვე­ლოს მას­შტა­ბით. ეს არის უნი­კა­ლუ­რი სერ­ვი­სი, რო­დე­საც მწარ­მო­ე­ბე­ლი სთა­ვა­ზობს მომ­ხმა­რე­ბელს არა­სა­გა­რან­ტიო აპა­რა­ტე­ბის ად­გილ­ზე დი­აგ­ნოს­ტი­რე­ბას და შე­კე­თე­ბას. ეს კი ნიშ­ნავს, მომ­ხმა­რებ­ლის მხრი­დან და­ზო­გილ სვა­დას­ხვა რე­სურ­სებს, რომ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბი­თაც მას და­ჭირ­დე­ბო­და სა­კუ­თა­რი ბიზ­ნე­სის მოც­დე­ნა, აპა­რა­ტის ტრან­სპორ­ტი­რე­ბა სერ­ვის ცენ­ტრამ­დე და შემ­დეგ რამ­დე­ნი­მე დღი­ა­ნი ლო­დი­ნი აპა­რა­ტის შე­კე­თე­ბის­თვის.

ჩვენ უკვე პირ­ვე­ლი ოქ­ტომ­ბრი­დან ვა­ხორ­ცი­ე­ლებთ ამ სერ­ვისს და მომ­ხმა­რებ­ლის და­ინ­ტე­რე­სე­ბა ყო­ველ­დღი­უ­რად იზ­რდე­ბა“.

რაც შე­ე­ხე­ბა მომ­სა­ხუ­რე­ბის სა­ფა­სურს, კომ­პა­ნი­ის სერ­ვი­სის მე­ნე­ჯე­რი ამ­ბობს, რომ საკ­მა­ოდ ხელ­მი­საწ­ვდო­მია.

„ფა­სე­ბი მაქ­სი­მა­ლუ­რად მორ­გე­ბუ­ლია მომ­ხმა­რე­ბელს. თბი­ლი­სის მას­შტა­ბით გა­მო­ძა­ხე­ბა ფიქ­სი­რე­ბუ­ლია და ღირს 20 ლარი, ხოლო რე­გი­ო­ნებ­ში ფასი ან­გა­რიშ­დე­ბა მან­ძი­ლის მი­ხედ­ვით, რო­მე­ლიც ით­ვლე­ბა მხო­ლოდ 1 მი­მარ­თუ­ლე­ბით (1 კმ - 0,80 ლარი)“,- აღ­ნიშ­ნავს მი­ხე­ილ მა­რე­ხაშ­ვი­ლი.

მი­სი­ვე თქმით კომ­პა­ნი­ა­ში ამ­ჟა­მად სერ­ვი­სის 7 თა­ნამ­შრო­მე­ლია და კონ­კრე­ტუ­ლად მო­ბი­ლურ სერ­ვისს 2 ავ­ტო­მო­ბი­ლი ემ­სა­ხუ­რე­ბა.

„ამ ეტაპ­ზე 7 წარ­მო­მად­გე­ნე­ლი გვყავს სერ­ვის ცენ­ტრში. ხოლო, ად­გილ­ზე მომ­სა­ხუ­რე­ბის გა­სა­წე­ვად 2 ავ­ტო­მო­ბი­ლია მო­ბი­ლი­ზე­ბუ­ლი. ჩვე­ნი სტან­დარ­ტე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე გა­მო­ძა­ხე­ბა­ზე რე­ა­გი­რე­ბა და ად­გილ­ზე ვი­ზი­დი ხდე­ბა მე-2 დღეს“,-აცხა­დებს მი­ხე­ილ მა­რე­ხაშ­ვი­ლი.

რო­გორც კომ­პა­ნი­ის სერ­ვი­სის მე­ნე­ჯე­რი აღ­ნიშ­ნავს, იქი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, რომ მსგავ­სი ტი­პის მომ­სა­ხუ­რე­ბა სა­ქარ­თვე­ლო­ში არ არ­სე­ბობს, რაც მო­ბი­ლურ სერ­ვისს კი­დევ უფრო მიმ­ზიდ­ველს ხდის ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის. კომ­პა­ნია მზად არის, რომ მომ­ხმა­რებ­ლის მო­თხოვ­ნისზრდის შე­სა­ბა­მი­სად აღ­ნიშ­ნუ­ლი სერ­ვი­სი უმოკ­ლეს დრო­ში გა­ა­ფარ­თო­ვოს და კი­დევ უფრო მეტი თა­ნამ­შრო­მე­ლი და­ა­საქ­მოს ამ მი­მარ­თუ­ლებთ.

„ჩვე­ნი ტექ­ნი­კა გათ­ვლი­ლია სხვა­დას­ხვა სეგ­მენ­ტის მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე. იქი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, რომ დრო­ის ფაქ­ტო­რი ნეს­ბი­მი­ერ ბიზ­ნეს­ზე საკ­მა­ოდ დიდ გავ­ლე­ნას ახ­დენს, ჩვენ ვცდი­ლობთ, ად­გილ­ზე მომ­სა­ხუ­რე­ბით, მი­სა­ღე­ბი ფა­სე­ბით და ოპე­რა­ტი­უ­ლო­ბით შე­ვუ­წყოთ ხელი მათ ბიზ­ნე­სის შუ­ე­ფერ­ხებ­ლად მუ­შა­ო­ბას. ამავდრო­უ­ლად გე­ტყვით, რომ ჩვე­ნი მო­ბი­ლუ­რი სერ­ვი­სის ავ­ტო­მო­ბი­ლი სრუ­ლი­ად აღ­ჭურ­ვი­ლია ყვე­ლა იმ სა­ჭი­რო სა­თა­და­რი­გო ნა­წი­ლით, თუ სპეც ხელ­სა­წყო­თი, რო­მე­ლიც სა­ჭი­როა ად­გილ­ზე დი­აგ­ნოს­ტრე­ბი­სა და შე­კე­თე­ბის­თვის“,-ამ­ბობს მი­ხელ მა­რე­ხაშ­ვი­ლი.

რაც შე­ე­ხე­ბა სა­მო­მავ­ლო გეგ­მებს, კომ­პა­ნი­ის სერ­ვი­სის მე­ნე­ჯე­რი ამ­ბობს, რომ ყო­ვე­ლი და­სა­ხუ­ლი მი­ზა­ნი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის კომ­ფორტზე იქ­ნე­ბა გათ­ვლი­ლი.

ავ­ტო­რი: ნინი ქე­თე­ლა­უ­რი

R

ავტორი:

დაზოგილი დრო, მეტი სანდოობა და კომფორტი - რას გულისხმობს „კერხერის“ მობილური სერვისი

დაზოგილი დრო, მეტი სანდოობა და კომფორტი - რას გულისხმობს „კერხერის“ მობილური სერვისი

თანამედროვე ცხოვრების ტემპიდან გამომდინარე, ნებისმიერ სფეროში ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი ადგილზე მომსახურების სერვისია. დაზოგილი დრო, მეტი სანდოობაა და რაც მთავარია კომპფორტი, ეს ის უპირატესობებია, რის გამოც მომსახურება გამოძახებით სულ უფრო პოპულარული ხდება. სწორედ აღნიშნულიდან გამომდინარე, გერმანული კომპანია „კერხერი“ თავის მომხმარებელს ამჯერად უკვე მობილურ სერვისს სთავაზობს.

როგორც კომპანიის სერვისის მენეჯერი მიხელ მარეხაშვილი ამბობს, „კერხერის“ ფირმის პროფესიონალური აპარატის ადგიზლე დიაგნოსტიკა და შეკეთება საქრთველოს მასშტაბით არის შესაძლებელი.

მისივე ინფორმაციით, გამარტივებული სერვისის წყალობით, მომხმარებელს არ მოუწევს აპარატის ადგილზე, სერვის ცენტრში მიტანა, ლოდინი და შემდეგ მის უკან წამოღებაზე ფიქრი.

მიხეილ მარეხაშვილის თქმით, გემანული სტანდარტებით, ახალი და ინოვაციური ტექნოლოგიით აღჭურვილი ავტომობილით შესაძლებელია კერხერის ფირმის მხოლოდ პროფესიონალური აპარატების შეკეთება და დიაგნოსტიკა.

ცნობისთვის, გერმანულ ბრენდ „კერხერს“ თითქმის 100 წლის არსებობის ისტორია აქვს. იგი შეიქმნა როგორც პატარა საოჯახო ბიზნესი და წლების განმავლობაში დასუფთავების ტექნიკის წარმოებაში მსოფლიო ლიდერად იქცა. ამასთან, მისი პროდუქცია პირველ რიგში ხარისხით და სანდოობით გამოირჩევა.

„კერხერის“ ოფიციალური წარმომადგენლობა საქართველოში უკვე 3 წელია არსებობს და მომხმარებელს სრულყოფილ სერვისის მომსახურებას, სერტიფიცირებული პროფესიონალი ტექნიკოსებით და ევროპული სტანდარტების შესაბამისი ტექნიკური აღჭურვილობით სთავაზობს.

კომპანიის სერვისის მენეჯერი მიხეილ მარეხაშვილი - „კერხერის „მობილური სერვისი“ ეს არის სერვისს დამატებული სარგებელი, რომელსაც ვთავაზობთ მომხმარებელს. იქიდან გამომდინარე, რომ ჩვენი კომპანია მოხმარებელზეა ორიენტირებული, ვცდილობთ, მაქსიმალური კომფორტი შევუქმნათ მათ და ადგილზე შევაკეთოთ ნებისმიერი სირთულის პროფესიონალური დანიშნულების აპარატი საქართველოს მასშტაბით. ეს არის უნიკალური სერვისი, როდესაც მწარმოებელი სთავაზობს მომხმარებელს არასაგარანტიო აპარატების ადგილზე დიაგნოსტირებას და შეკეთებას. ეს კი ნიშნავს, მომხმარებლის მხრიდან დაზოგილ სვადასხვა რესურსებს, რომლის საშუალებითაც მას დაჭირდებოდა საკუთარი ბიზნესის მოცდენა, აპარატის ტრანსპორტირება სერვის ცენტრამდე და შემდეგ რამდენიმე დღიანი ლოდინი აპარატის შეკეთებისთვის.

ჩვენ უკვე პირველი ოქტომბრიდან ვახორციელებთ ამ სერვისს და მომხმარებლის დაინტერესება ყოველდღიურად იზრდება“.

რაც შეეხება მომსახურების საფასურს, კომპანიის სერვისის მენეჯერი ამბობს, რომ საკმაოდ ხელმისაწვდომია.

„ფასები მაქსიმალურად მორგებულია მომხმარებელს. თბილისის მასშტაბით გამოძახება ფიქსირებულია და ღირს 20 ლარი, ხოლო რეგიონებში ფასი ანგარიშდება მანძილის მიხედვით, რომელიც ითვლება მხოლოდ 1 მიმართულებით (1 კმ - 0,80 ლარი)“,- აღნიშნავს მიხეილ მარეხაშვილი.

მისივე თქმით კომპანიაში ამჟამად სერვისის 7 თანამშრომელია და კონკრეტულად მობილურ სერვისს 2 ავტომობილი ემსახურება.

„ამ ეტაპზე 7 წარმომადგენელი გვყავს სერვის ცენტრში. ხოლო, ადგილზე მომსახურების გასაწევად 2 ავტომობილია მობილიზებული. ჩვენი სტანდარტებიდან გამომდინარე გამოძახებაზე რეაგირება და ადგილზე ვიზიდი ხდება მე-2 დღეს“,-აცხადებს მიხეილ მარეხაშვილი.

როგორც კომპანიის სერვისის მენეჯერი აღნიშნავს, იქიდან გამომდინარე, რომ მსგავსი ტიპის მომსახურება საქართველოში არ არსებობს, რაც მობილურ სერვისს კიდევ უფრო მიმზიდველს ხდის ჩვენი მომხმარებლისთვის. კომპანია მზად არის, რომ მომხმარებლის მოთხოვნისზრდის შესაბამისად აღნიშნული სერვისი უმოკლეს დროში გააფართოვოს და კიდევ უფრო მეტი თანამშრომელი დაასაქმოს ამ მიმართულებთ.

„ჩვენი ტექნიკა გათვლილია სხვადასხვა სეგმენტის მომხმარებელზე. იქიდან გამომდინარე, რომ დროის ფაქტორი ნესბიმიერ ბიზნესზე საკმაოდ დიდ გავლენას ახდენს, ჩვენ ვცდილობთ, ადგილზე მომსახურებით, მისაღები ფასებით და ოპერატიულობით შევუწყოთ ხელი მათ ბიზნესის შუეფერხებლად მუშაობას. ამავდროულად გეტყვით, რომ ჩვენი მობილური სერვისის ავტომობილი სრულიად აღჭურვილია ყველა იმ საჭირო სათადარიგო ნაწილით, თუ სპეც ხელსაწყოთი, რომელიც საჭიროა ადგილზე დიაგნოსტრებისა და შეკეთებისთვის“,-ამბობს მიხელ მარეხაშვილი.

რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს, კომპანიის სერვისის მენეჯერი ამბობს, რომ ყოველი დასახული მიზანი მომხმარებლების კომფორტზე იქნება გათვლილი.

ავტორი: ნინი ქეთელაური

R