პოლიტიკა
სამხედრო
მსოფლიო

21

იანვარი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამეორე დღე დაიწყება 01:42-ზე, მთვარე მორიელში იქნება 20:19-დან არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. ყოველდღიური საქმეებით შემოიფარგლეთ. ნუ მიიღებთ მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს. ვაჭრობისთვის არახელსაყრელი დღეა. მოერიდეთ საქმეების, ურთიერთობების გარჩევას. აკონტროლეთ ემოციები. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ცოდნის მისაღებად, გამოცდის ჩასაბარებლად. ცუდი დღეა საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. უფროსთან ურთიერთობა კარგს არაფერს მოგიტანთ. გახსოვდეთ, რომ ამ დღეს ადამიანები უფრო მეტ დაპირებას იძლევიან, ვიდრე სინამდვილეში გაგიკეთებენ. მეტად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ, მაგრამ მკვეთრ ილეთებს მოერიდეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. მატულობს ვენერიული დაავადებების რისკი. მოიმატებს სტრესული და სარისკო ქმედებების რაოდენობა. მოსალოდნელია ტრავმები, ქირურგიული ჩარევის ალბათობა.
საზოგადოება
სამართალი
მოზაიკა
Faceამბები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
Dyson ოფიციალურად საქართველოშია – სად შეძლებთ მისი პროდუქციის შეძენას?
Dyson ოფიციალურად საქართველოშია – სად შეძლებთ მისი პროდუქციის შეძენას?

Dyson-ის პრო­დუქ­ცია, რო­მე­ლიც უნი­კა­ლუ­რი და ინო­ვა­ცი­უ­რი ტექ­ნო­ლო­გი­ით გა­მო­ირ­ჩე­ვა, ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე ახლა უკვე ოფი­ცი­ა­ლუ­რა­დაა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. „ჯე­ო­ტეკ დის­ტრი­ბუ­ცი­ამ“ სულ რამ­დე­ნი­მე თვეა ბრენდთან თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა გა­ა­ფორ­მა და მისი ერ­თა­დერ­თი დის­ტრი­ბუ­ტო­რი გახ­და რე­გი­ო­ნის სამ ქვე­ყა­ნა­ში – სა­ქარ­თვე­ლო­ში, სომ­ხეთ­სა და აზერ­ბა­ი­ჯან­ში.

Dyson-ის პრო­დუქ­ცი­ას ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი მა­ნამ­დეც იც­ნობ­და, თუმ­ცა ამ დრომ­დე ხელი არ მი­უწ­ვდე­ბო­და ბრენ­დის ოფი­ცი­ა­ლურ ტექ­ნი­კა­ზე. ახლა კი, მომ­ხმა­რებ­ლებს შე­ეძ­ლე­ბათ ისარ­გებ­ლონ Dyson-ის ოფი­ცი­ა­ლუ­რი სა­გა­რან­ტიო პი­რო­ბე­ბი­თა და ავ­ტო­რი­ზე­ბუ­ლი სერ­ვის ცენ­ტრე­ბის მომ­სა­ხუ­რე­ბით.

ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე წარ­მოდ­გე­ნი­ლი პრო­დუქ­ცი­ის ასორ­ტი­მენ­ტი მო­ი­ცავს სამ კა­ტე­გო­რი­ას – მტვერ­სას­რუ­ტებს, ჰა­ე­რის გამ­წმენდ მო­წყო­ბი­ლო­ბებ­სა და თმის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბებს, რო­გო­რე­ბი­ცაა თმის საშ­რო­ბი, სტა­ი­ლე­რი და უთო.

„Dyson-თან თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის გა­ფორ­მე­ბა მარ­ტი­ვი პრო­ცე­დუ­რა არ ყო­ფი­ლა, რად­გან ის ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე მო­თხოვ­ნა­დი ბრენ­დია მთელ მსოფ­ლი­ო­ში და, შე­სა­ბა­მი­სად, ყვე­ლა დის­ტრი­ბუ­ტო­რი­სა თუ სა­ცა­ლო ქსე­ლის სა­სურ­ვე­ლი პარტნი­ო­რია. თუმ­ცა ჩვე­ნი გა­მოც­დი­ლე­ბი­სა და სწო­რი მიდ­გო­მის დახ­მა­რე­ბით, მო­ვი­პო­ვეთ Dyson-ის ნდო­ბა და 2023 წლის იან­ვარ­ში მო­ლა­პა­რა­კე­ბე­ბიც წარ­მა­ტე­ბით და­ვას­რუ­ლეთ. გვი­ხა­რია, რომ Dyson-ის უნი­კა­ლუ­რი ტექ­ნო­ლო­გია რე­გი­ონ­ში ფარ­თოდ ხელ­მი­საწ­ვდო­მი გავ­ხა­დეთ“, – ამ­ბობს „ჯე­ო­ტეკ დის­ტრი­ბუ­ცი­ის“ ბიზ­ნეს სტრა­ტე­გი­ის გან­ვი­თა­რე­ბის ხელ­მძღვა­ნე­ლი, სო­ფიო ჭუმ­ბუ­რი­ძე.

Dyson-ის პრო­დუქ­ცი­ის შე­ძე­ნა ქარ­თველ მომ­ხმა­რე­ბელს შე­უძ­ლია რო­გორც ონ­ლა­ინ, ისე სხვა­დას­ხვა ტექ­ნი­კის მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ­ში. მათ შო­რი­საა: ალტა, ზუ­მე­რი, ელიტ ელექტრო­ნიქ­სი, კონ­ტაქტ ჰო­უ­მი, ეფლ სითი, აი­ტექ­ნიკ­სი, ვენ­დუ, ველი სთო­რი და ექ­სტრა ჯი.

„უახ­ლო­ეს მო­მა­ვალ­ში ვგეგ­მავთ ჩვენს პარტნი­ორ კომ­პა­ნი­ებს შევ­თა­ვა­ზოთ Dyson-ის ბრენ­დი­რე­ბუ­ლი ზო­ნე­ბი მათ­სა­ვე მა­ღა­ზი­ებ­ში, სა­დაც მომ­ხმა­რე­ბელს დახ­ვდე­ბი­ან გა­დამ­ზა­დე­ბუ­ლი, პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი ექ­სპერ­ტე­ბი. აქ და­ინ­ტე­რე­სე­ბულ პი­რებს პრო­დუქ­ცი­ას ად­გილ­ზე გა­აც­ნო­ბენ, გა­უ­წე­ვენ სრულ­ფა­სო­ვან კონ­სულ­ტა­ცი­ას მის ტექ­ნი­კურ მა­ხა­სი­ა­თებ­ლებ­ზე და ამით და­ეხ­მა­რე­ბი­ან მარ­ტი­ვად მი­ი­ღონ Dyson-ის პრე­მი­უმ პრო­დუქ­ცი­ის შე­ძე­ნის სა­სი­ა­მოვ­ნო გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბა.

ასე­ვე, მომ­ხმა­რებ­ლებს რე­გუ­ლა­რუ­ლად შევ­თა­ვა­ზებთ ბევრ სხვა­დას­ხვა კამ­პა­ნი­ას, რაც უახ­ლო­ეს მო­მა­ვალ­ში ბა­ზარ­ზე კი­დევ უფრო მე­ტად აა­მაღ­ლებს ბრენ­დის ცნო­ბა­დო­ბას“, – გვი­თხრა სო­ფიო ჭუმ­ბუ­რი­ძემ.

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ ინ­გლი­სუ­რი ბრენ­დი Dyson 30 წე­ლია აწარ­მო­ებს პრე­მი­უმ კლა­სის სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო ტექ­ნი­კას, რო­მე­ლიც მომ­ხმა­რებ­ლებს დახ­ვე­წი­ლი დი­ზა­ი­ნი­თა და ინო­ვა­ცი­უ­რი მა­ხა­სი­ა­თებ­ლე­ბით ხიბ­ლავს. ბრენ­დის ტექ­ნი­კას რამ­დე­ნი­მე უპი­რა­ტე­სო­ბა გა­აჩ­ნია – არის გა­მო­სა­ყე­ნებ­ლად კომ­ფორ­ტუ­ლი და მო­სა­ხერ­ხე­ბე­ლი, მრა­ვალ­ფუნ­ქცი­უ­რი, მძლავ­რი და აქვს ექ­სპლუ­ა­ტა­ცი­ის ხან­გრძლი­ვი ვადა. Dyson-ის პრო­დუქ­ცი­ის სა­ერ­თო უნი­კა­ლუ­რო­ბა კი, მის ძრა­ვა­ში მდგო­მა­რე­ო­ბას, რო­მე­ლიც გა­მო­ირ­ჩე­ვა ხმის და­ბა­ლი დო­ნით, დიდი სიმ­ძლავ­რი­თა და კომ­პაქ­ტუ­რი ზო­მით.

„რო­დე­საც ვსა­უბ­რობთ Dyson-ზე, ვსა­უბ­რობთ ინო­ვა­ცი­ურ პრე­მი­უმ ხა­რისხზე. ყვე­ლა­სათ­ვის მიმ­ზიდ­ვე­ლი ვი­ზუ­ა­ლის უკან დგას უმ­თავ­რე­სი რამ – ეს არის უნი­კა­ლუ­რი, და­პა­ტენ­ტე­ბუ­ლი ტექ­ნო­ლო­გია, რო­მელ­საც მხო­ლოდ Dyson სთა­ვა­ზობს მომ­ხმა­რე­ბელს.

Dyson-ის იდენ­ტო­ბა სრუ­ლად ეფუძ­ნე­ბა გა­მორ­ჩე­ულ ტექ­ნო­ლო­გი­ებს. ბრენდმა იცის, რომ მომ­ხმა­რე­ბელს აღი­ზი­ა­ნებს პრო­დუქ­ტი, რო­მე­ლიც არ მუ­შა­ობს სწო­რად და ამ პრობ­ლე­მას მარ­ტი­ვად ჭრის – მუდ­მი­ვი სი­ახ­ლე­ე­ბი­თა და პროგ­რე­სით“, – ამ­ბობს სო­ფიო ჭუმ­ბუ­რი­ძე.

R

LL
0

ალტას ხომ ჰქონდა ავუთენტურობასთან დაკავშირებული პრობლემა? კონკრეტულდ ამ ბრენდზე, ვგეგმავ სთაილერის ყიდვას და ეგ მაფერხებს, ძვირი ღირს საკმაოდ. ვინმემ რამე თუ იცით დაწერეთ, ჭორები არ მინდა და ვარაუდები, ცალსახა ინფო თუ გაქვთ, არის საფრთხე რომ პატენტი ან ფეიკი შემომასაღონ?

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ცვლილებების წინაშე დადგა აშშ-ი და რა გამოხმაურება მოჰყვა დონალდ ტრამპის ინაუგურაციას
ავტორი:

Dyson ოფიციალურად საქართველოშია – სად შეძლებთ მისი პროდუქციის შეძენას?

Dyson ოფიციალურად საქართველოშია – სად შეძლებთ მისი პროდუქციის შეძენას?

Dyson-ის პროდუქცია, რომელიც უნიკალური და ინოვაციური ტექნოლოგიით გამოირჩევა, ქართულ ბაზარზე ახლა უკვე ოფიციალურადაა წარმოდგენილი. „ჯეოტეკ დისტრიბუციამ“ სულ რამდენიმე თვეა ბრენდთან თანამშრომლობა გააფორმა და მისი ერთადერთი დისტრიბუტორი გახდა რეგიონის სამ ქვეყანაში – საქართველოში, სომხეთსა და აზერბაიჯანში.

Dyson-ის პროდუქციას ქართველი მომხმარებელი მანამდეც იცნობდა, თუმცა ამ დრომდე ხელი არ მიუწვდებოდა ბრენდის ოფიციალურ ტექნიკაზე. ახლა კი, მომხმარებლებს შეეძლებათ ისარგებლონ Dyson-ის ოფიციალური საგარანტიო პირობებითა და ავტორიზებული სერვის ცენტრების მომსახურებით.

ქართულ ბაზარზე წარმოდგენილი პროდუქციის ასორტიმენტი მოიცავს სამ კატეგორიას – მტვერსასრუტებს, ჰაერის გამწმენდ მოწყობილობებსა და თმის მოვლის საშუალებებს, როგორებიცაა თმის საშრობი, სტაილერი და უთო.

„Dyson-თან თანამშრომლობის გაფორმება მარტივი პროცედურა არ ყოფილა, რადგან ის ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი ბრენდია მთელ მსოფლიოში და, შესაბამისად, ყველა დისტრიბუტორისა თუ საცალო ქსელის სასურველი პარტნიორია. თუმცა ჩვენი გამოცდილებისა და სწორი მიდგომის დახმარებით, მოვიპოვეთ Dyson-ის ნდობა და 2023 წლის იანვარში მოლაპარაკებებიც წარმატებით დავასრულეთ. გვიხარია, რომ Dyson-ის უნიკალური ტექნოლოგია რეგიონში ფართოდ ხელმისაწვდომი გავხადეთ“, – ამბობს „ჯეოტეკ დისტრიბუციის“ ბიზნეს სტრატეგიის განვითარების ხელმძღვანელი, სოფიო ჭუმბურიძე.

Dyson-ის პროდუქციის შეძენა ქართველ მომხმარებელს შეუძლია როგორც ონლაინ, ისე სხვადასხვა ტექნიკის მაღაზიათა ქსელში. მათ შორისაა: ალტა, ზუმერი, ელიტ ელექტრონიქსი, კონტაქტ ჰოუმი, ეფლ სითი, აიტექნიკსი, ვენდუ, ველი სთორი და ექსტრა ჯი.

„უახლოეს მომავალში ვგეგმავთ ჩვენს პარტნიორ კომპანიებს შევთავაზოთ Dyson-ის ბრენდირებული ზონები მათსავე მაღაზიებში, სადაც მომხმარებელს დახვდებიან გადამზადებული, პროფესიონალი ექსპერტები. აქ დაინტერესებულ პირებს პროდუქციას ადგილზე გააცნობენ, გაუწევენ სრულფასოვან კონსულტაციას მის ტექნიკურ მახასიათებლებზე და ამით დაეხმარებიან მარტივად მიიღონ Dyson-ის პრემიუმ პროდუქციის შეძენის სასიამოვნო გადაწყვეტილება.

ასევე, მომხმარებლებს რეგულარულად შევთავაზებთ ბევრ სხვადასხვა კამპანიას, რაც უახლოეს მომავალში ბაზარზე კიდევ უფრო მეტად აამაღლებს ბრენდის ცნობადობას“, – გვითხრა სოფიო ჭუმბურიძემ.

აღსანიშნავია, რომ ინგლისური ბრენდი Dyson 30 წელია აწარმოებს პრემიუმ კლასის საყოფაცხოვრებო ტექნიკას, რომელიც მომხმარებლებს დახვეწილი დიზაინითა და ინოვაციური მახასიათებლებით ხიბლავს. ბრენდის ტექნიკას რამდენიმე უპირატესობა გააჩნია – არის გამოსაყენებლად კომფორტული და მოსახერხებელი, მრავალფუნქციური, მძლავრი და აქვს ექსპლუატაციის ხანგრძლივი ვადა. Dyson-ის პროდუქციის საერთო უნიკალურობა კი, მის ძრავაში მდგომარეობას, რომელიც გამოირჩევა ხმის დაბალი დონით, დიდი სიმძლავრითა და კომპაქტური ზომით.

„როდესაც ვსაუბრობთ Dyson-ზე, ვსაუბრობთ ინოვაციურ პრემიუმ ხარისხზე. ყველასათვის მიმზიდველი ვიზუალის უკან დგას უმთავრესი რამ – ეს არის უნიკალური, დაპატენტებული ტექნოლოგია, რომელსაც მხოლოდ Dyson სთავაზობს მომხმარებელს.

Dyson-ის იდენტობა სრულად ეფუძნება გამორჩეულ ტექნოლოგიებს. ბრენდმა იცის, რომ მომხმარებელს აღიზიანებს პროდუქტი, რომელიც არ მუშაობს სწორად და ამ პრობლემას მარტივად ჭრის – მუდმივი სიახლეებითა და პროგრესით“, – ამბობს სოფიო ჭუმბურიძე.

R