27 სექტემბერს, 19:00 საათზე, ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტში (BTU) მარკეტინგული ივენთი „Content Marketing with Content” გაიმართება. სპიკერი: მედია ექსპერტი პიტერ ლუთსი. პიტერ ლუთსს მრავალწლიანი გამოცდილება აქვს რეკლამირებისა და მარკეტინგის სფეროში, წლების განმავლობაში უძღვებოდა მულტიმედია კომპანიას, ასევე კონსულტაციას უწევს მსოფლიოს მრავალ ორგანიზაციას სტრატეგიის შემუშავების, ცვლილების მენეჯმენტისა და პროდაქშენის მიმართულებით. ამჟამად მუშაობს ნიდერლანდების ყველაზე გავლენიან ჟურნალში De Telegraaf.
პიტერ ლუთსი ისაუბრებს კონტენტ მარკეტინგის დანიშნულებისა და როლის შესახებ, აუდიტორიას გააცნობს სხვადასხვა ხერხს, თუ როგორ გამოიყენონ კონტენტ მარკეტინგი მომხმარებელის ქცევაზე გავლენის მოსახდენად და ამის მეშვეობით შეძლონ გაყიდვების სტიმულირება.
ღონისძიება ტარდება ბიზნესლიტერატურის პროექტ, „ლურჯი ოკეანის“ ორგანიზებით.
სამუშაო ენა: ინგლისური.
პროექტის შესახებ:
პროექტი „ლურჯი ოკეანე“ ბიზნესლიტერატურის სერიაა, რომელიც ცნობილი ბიზნეს ბესტსელერების ქართულ ენაზე გამოცემას გულისხმობს. სერია აერთიანებს ისეთი ავტორების ნამუშევრებს, როგორებიც არიან: ერიკ რისი, დევიდ ალენი, გაი კავასაკი, ჯონ კინგი და სხვა. ლურჯი ოკეანის სერიის წიგნები გამოიცემა ქართველ ბიზნესპროფესიონალთა კონსულტაციითა და ჩართულობით.
მისამართი: ი.ჭავჭავაძის გამზირი N82 (BTU)
ღონისძიების ბმული: https://www.facebook.com/events/247516109440748/