კონფლიქტები
სპორტი
Faceამბები
მსოფლიო
პოლიტიკა
საზოგადოება
მოზაიკა
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ლევან ლეფსვერიძე - Cannes Lions-ის ბრინჯაოს ლომის მფლობელი AdBlackSea -ზე
ლევან ლეფსვერიძე - Cannes Lions-ის ბრინჯაოს ლომის მფლობელი AdBlackSea -ზე

ლე­ვან ლეფსვე­რი­ძე, Leavingstone-ის კრე­ა­ტი­უ­ლი დი­რექ­ტო­რი და თა­ნამ­ფლო­ბე­ლი, AdBlackSea -ის სე­მი­ნა­რუ­ლი პროგ­რა­მის ფარ­გლებ­ში ისა­უბ­რებს ახალ­გაზ­რდა კრე­ა­ტო­რე­ბის მნიშ­ვნე­ლო­ბა­ზე სა­რეკ­ლა­მო ინ­დუსტრი­ა­ში. მისი თემა "Smells Like Team Spirit" ფეს­ტი­ვა­ლის მო­ნა­წი­ლე­ებს მო­უ­თხრობს, რომ თი­ნე­ი­ჯე­რებს შე­საძ­ლოა აკ­ლდეთ გა­მოც­დი­ლე­ბა, მაგ­რამ გა­აჩ­ნი­ათ უნა­რი იპო­ვონ მოკ­ლე გზა სა­სურ­ვე­ლი შე­დე­გის მი­საღ­წე­ვად.

ლე­ვან ლეფსვე­რი­ძე ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე აღი­ა­რე­ბუ­ლი კრე­ა­ტი­უ­ლი დი­რექ­ტო­რია სა­ქარ­თვე­ლო­ში. ლე­ვა­ნი თა­ვი­სი დრო­ის უმე­ტეს ნა­წილს სა­კუ­თარ კრე­ა­ტი­ულ სა­ა­გენ­ტოს Leavingstone-ს უთ­მობს. 5 წლის შრო­მის შე­დე­გად, ლე­ვან­მა თა­ვის პარტნი­ო­რებ­თან ერ­თად მო­ა­ხერ­ხა შე­ექ­მნა რე­გი­ონ­ში ყვე­ლა­ზე აღი­ა­რე­ბულ კრე­ა­ტი­უ­ლი ციფ­რუ­ლი სა­ა­გენ­ტო. ლე­ვა­ნის კრე­ა­ტი­უ­ლი დი­რექ­ტო­რო­ბის ქვეშ Leavingstone -მა მო­ი­პო­ვა 17 ჯილ­დო სა­ერ­თა­შო­რი­სო სა­რეკ­ლა­მო ფეს­ტი­ვა­ლებ­ზე, მათ შო­რის ბრინ­ჯა­ოს ლომი Cannes Lions Festival-ზე, რომ­ლის შე­დე­გა­დაც Leavingstone პირ­ვე­ლი ქარ­თუ­ლი სა­ა­გენ­ტოდ იქცა, რო­მელ­მაც შეძ­ლო კა­ნის ფეს­ტი­ვალ­ზე გა­მარ­ჯვე­ბა.

კრე­ა­ტი­უ­ლი სა­მუ­შა­ოს გარ­და, ლე­ვა­ნი აქ­ტი­უ­რა­დაა ჩარ­თუ­ლი ბიზ­ნეს და მარ­კე­ტინ­გის სა­კონ­სულ­ტა­ციო პრო­ექ­ტებ­ში მცი­რე და სა­შუ­ა­ლო კომ­პა­ნი­ე­ბის მხარ­და­სა­ჭე­რად აზი­ის გან­ვი­თა­რე­ბის ბან­კის პროგ­რა­მის ფარ­გლებ­ში.

"მთა­ვა­რია შე­დე­გი და არა ცოდ­ნა იმ გზე­ბი­სა, რომ­ლებ­საც შე­დე­გამ­დე მი­ყავ­ხარ. დღეს გა­რე­მო უკვე ელ­ვის სის­წრა­ფით იც­ვლე­ბა, ამი­ტომ პრო­ფე­სო­ნა­ლუ­რად გა­წე­რი­ლი სქე­მით მოქ­მე­დე­ბა ხშირ შემ­თხვე­ვა­ში წამ­გე­ბი­ა­ნი ხდე­ბა. ამ გად­მო­სა­ხე­დით, გო­ნე­ბაგ­ხსნილ ბავ­შვებს აქვთ დიდი პო­ტენ­ცი­ა­ლი იყ­ვნენ წარ­მა­ტე­ბუ­ლე­ბი, ისე რომ არ და­ჭირ­დეთ აპ­რო­ბი­რე­ბუ­ლი მე­თო­დე­ბის დას­წავ­ლა. სწო­რედ ახალ თა­ო­ბას გა­აჩ­ნია უნა­რი მი­აგ­ნოს აქამ­დე არ­ნა­ხულ მოკ­ლე გზას სა­სურ­ველ შე­დე­გამ­დე მი­საღ­წე­ვად." -ასე­თი კო­მენ­ტა­რი გა­უ­კე­თა ლე­ვან ლეფსვერ­ძემ თა­ვის გა­მოს­ვლას AdBlackSea-ის სე­მი­ნა­რუ­ლი პროგ­რა­მის ფარ­გლებ­ში.

—————–

რეკ­ლა­მის სა­ერ­თა­შო­რი­სო ფეს­ტი­ვა­ლი AdBlackSea ტარ­დე­ბა ბა­თუმ­ში 2015 წლის 24-27 სექ­ტემ­ბერს სა­ქარ­თვე­ლოს მთავ­რო­ბი­სა და ბა­თუ­მის მე­რი­ის მხარ­და­ჭე­რით.

რეკ­ლა­მის სა­ერ­თა­შო­რი­სო ფეს­ტი­ვალ AdBlackSea -ის მე­დია მხარ­დამ­ჭე­რე­ბი არი­ან: Marketer.ge, რა­დიო ჰოლ­დინ­გი ფორ­ტუ­ნა, Palitra tv, რა­დიო პა­ლიტ­რა, Georgian Journal, CBW.ge, ABW.ge, ipress.ge, ibusiness.ge, Myvideo.ge, Flit Media - ჟურ­ნა­ლე­ბი EGO და EGO Men, მულ­ტი­მე­დია-ციფ­რუ­ლი პლატ­ფორ­მა "სტარ­ვი­ზია", რა­დიო პო­ზი­ტი­ვი, რა­დიო იმე­დი, ტე­ლე­კომ­პა­ნია მა­ესტრო, სა­ინ­ფორ­მა­ციო სა­ა­გენ­ტო Editori, Leavingstone, აჭა­რის ტუ­რიზ­მი­სა და კუ­რორ­ტე­ბის დე­პარ­ტა­მენ­ტი.

რეკ­ლა­მის სა­ერ­თა­შო­რი­სო ფეს­ტი­ვალ AdBlackSea -ის მხარ­დამ­ჭე­რე­ბი არი­ან: თე­ლი­ა­ნი ველი, ბორ­ჯო­მი.

არ გა­მო­ტო­ვოთ, და­რე­გის­ტრირ­დით ფეს­ტი­ვა­ლის სა­იტ­ზე და გა­ი­რეთ აკ­რე­დი­ტა­ცია:www.adblacksea.com

დამ­სწრე­თა რე­გის­ტრა­ცია გრძელ­დე­ბა 18 სექ­ტემ­ბრამ­დე. სა­ქარ­თვე­ლოს მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბი­სათ­ვის დას­წრე­ბა უფა­სოა.

აქვე შე­გიძ­ლი­ათ გა­ეც­ნოთ სა­სე­მი­ნა­რო პროგ­რა­მის სხვა მო­ნა­წი­ლე­ებს, ისე­ვე რო­გორც ფეს­ტი­ვა­ლის გა­ნახ­ლე­ბად პროგ­რა­მას.

და­მა­ტე­ბი­თი კი­თხვე­ბის შემ­თხვე­ვა­ში მი­მარ­თეთ: pr@adblacksea.com (Elena)

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
შსს ფარულ ჩანაწერებს აქვეყნებს - დაკავებულია 3 პირი: კადრებში ჩანს, როგორ ყიდიან ნარკოტიკს

ლევან ლეფსვერიძე - Cannes Lions-ის ბრინჯაოს ლომის მფლობელი AdBlackSea -ზე

ლევან ლეფსვერიძე - Cannes Lions-ის ბრინჯაოს ლომის მფლობელი AdBlackSea -ზე

ლევან ლეფსვერიძე, Leavingstone-ის კრეატიული დირექტორი და თანამფლობელი, AdBlackSea -ის სემინარული პროგრამის ფარგლებში ისაუბრებს ახალგაზრდა კრეატორების მნიშვნელობაზე სარეკლამო ინდუსტრიაში. მისი თემა “Smells Like Team Spirit” ფესტივალის მონაწილეებს მოუთხრობს, რომ თინეიჯერებს შესაძლოა აკლდეთ გამოცდილება, მაგრამ გააჩნიათ უნარი იპოვონ მოკლე გზა სასურველი შედეგის მისაღწევად.

ლევან ლეფსვერიძე ერთ-ერთი ყველაზე აღიარებული კრეატიული დირექტორია საქართველოში. ლევანი თავისი დროის უმეტეს ნაწილს საკუთარ კრეატიულ სააგენტოს Leavingstone-ს უთმობს. 5 წლის შრომის შედეგად, ლევანმა თავის პარტნიორებთან ერთად მოახერხა შეექმნა რეგიონში ყველაზე აღიარებულ კრეატიული ციფრული სააგენტო. ლევანის კრეატიული დირექტორობის ქვეშ Leavingstone -მა მოიპოვა 17 ჯილდო საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალებზე, მათ შორის ბრინჯაოს ლომი Cannes Lions Festival-ზე, რომლის შედეგადაც Leavingstone პირველი ქართული სააგენტოდ იქცა, რომელმაც შეძლო კანის ფესტივალზე გამარჯვება.

კრეატიული სამუშაოს გარდა, ლევანი აქტიურადაა ჩართული ბიზნეს და მარკეტინგის საკონსულტაციო პროექტებში მცირე და საშუალო კომპანიების მხარდასაჭერად აზიის განვითარების ბანკის პროგრამის ფარგლებში.

„მთავარია შედეგი და არა ცოდნა იმ გზებისა, რომლებსაც შედეგამდე მიყავხარ. დღეს გარემო უკვე ელვის სისწრაფით იცვლება, ამიტომ პროფესონალურად გაწერილი სქემით მოქმედება ხშირ შემთხვევაში წამგებიანი ხდება. ამ გადმოსახედით, გონებაგხსნილ ბავშვებს აქვთ დიდი პოტენციალი იყვნენ წარმატებულები, ისე რომ არ დაჭირდეთ აპრობირებული მეთოდების დასწავლა. სწორედ ახალ თაობას გააჩნია უნარი მიაგნოს აქამდე არნახულ მოკლე გზას სასურველ შედეგამდე მისაღწევად.“ -ასეთი კომენტარი გაუკეთა ლევან ლეფსვერძემ თავის გამოსვლას AdBlackSea-ის სემინარული პროგრამის ფარგლებში.

—————–

რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალი AdBlackSea ტარდება ბათუმში 2015 წლის 24-27 სექტემბერს საქართველოს მთავრობისა და ბათუმის მერიის მხარდაჭერით.

რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალ AdBlackSea -ის მედია მხარდამჭერები არიან: Marketer.ge, რადიო ჰოლდინგი ფორტუნა, Palitra tv, რადიო პალიტრა, Georgian Journal, CBW.ge, ABW.ge, ipress.ge, ibusiness.ge, Myvideo.ge, Flit Media - ჟურნალები EGO და EGO Men, მულტიმედია-ციფრული პლატფორმა ,,სტარვიზია", რადიო პოზიტივი, რადიო იმედი, ტელეკომპანია მაესტრო, საინფორმაციო სააგენტო Editori, Leavingstone, აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი.

რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალ AdBlackSea -ის მხარდამჭერები არიან: თელიანი ველი, ბორჯომი.

არ გამოტოვოთ, დარეგისტრირდით ფესტივალის საიტზე და გაირეთ აკრედიტაცია:www.adblacksea.com

დამსწრეთა რეგისტრაცია გრძელდება 18 სექტემბრამდე. საქართველოს მოქალაქეებისათვის დასწრება უფასოა.

აქვე შეგიძლიათ გაეცნოთ სასემინარო პროგრამის სხვა მონაწილეებს, ისევე როგორც ფესტივალის განახლებად პროგრამას.

დამატებითი კითხვების შემთხვევაში მიმართეთ: pr@adblacksea.com (Elena)

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი