სპორტი
Faceამბები
მსოფლიო
პოლიტიკა
საზოგადოება
მოზაიკა
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
იმედი L-ის ახალი კამპანია - მომავალზე ფიქრისას უნო შეგეფერება
იმედი L-ის ახალი კამპანია - მომავალზე ფიქრისას უნო შეგეფერება

იმე­დი L-მა ახა­ლი სა­ინ­ტე­რე­სო კამ­პა­ნია წა­რად­გი­ნა.

„მო­მა­ვალ­ზე ფიქ­რი­სას უნო შე­გე­ფე­რე­ბა“ - ეს სლო­გა­ნი კამ­პა­ნი­ის მთა­ვა­რი მე­სი­ჯია.

უნო ჯან­მრთე­ლო­ბის ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი და­ზღვე­ვაა იმე­დი L-ის­გან, ჭოგ­რი­ტი კი, მო­მავ­ლის და­ნახ­ვის სა­შუ­ა­ლე­ბა. კამ­პა­ნი­ის მთა­ვა­რი ატ­რი­ბუ­ტი ვარ­დის­ფე­რი ჭოგ­რი­ტია, რო­მე­ლიც მო­მავ­ლის გან­ჭვრე­ტი­სა და მას­ზე და­ფიქ­რე­ბის სიმ­ბო­ლო­დაა გა­მო­ყე­ნე­ბუ­ლი.

ჯან­მრთე­ლო­ბის ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი და­ზღვე­ვა უნო, უკვე ერთი წე­ლია ბა­ზარ­ზეა წარ­მოდ­გე­ნი­ლია. მისი შე­ძე­ნა, ადა­მი­ა­ნებს, შე­უძ­ლი­ათ გა­ნურ­ჩევ­ლად პრო­ფე­სი­ი­სა და სა­მუ­შაო ად­გი­ლი­სა. პრო­დუქ­ტი გან­კუთ­ვნი­ლია ყვე­ლას­თვის ვი­საც არ აქვს კორ­პო­რა­ტი­უ­ლი და­ზღვე­ვა და სურს ისარ­გებ­ლოს აუ­ცი­ლე­ბე­ლი სა­მე­დი­ცი­ნო სერ­ვი­სე­ბით.

„ჯან­მრთე­ლო­ბის და­ზღვე­ვის შე­თა­ვა­ზე­ბა, ნე­ბის­მი­ე­რი პრო­ფე­სი­ის ადა­მი­ა­ნის­თვის, ჩვე­ნი მთა­ვა­რი ამო­ცა­ნაა. კამ­პა­ნი­ი­თაც, სწო­რედ ამის ჩვე­ნე­ბა გვინ­დო­და. რა­საც არ უნდა აკე­თებ­დე ახლა, არა­ფე­რია ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი და როცა მო­მავ­ლის და­გეგ­მვი­სას ჯან­მრთე­ლო­ბის და­ზღვე­ვას ით­ვა­ლის­წი­ნებ, თავს უფრო მშვი­დად და და­ცუ­ლად გრძნობ. კამ­პა­ნი­ის მი­ზა­ნი იყო, წარ­მოგ­ვე­ჩი­ნა რომ, ნე­ბის­მი­ე­რი გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი პრო­ფე­სი­ის ადა­მი­ანს მო­მა­ვალ­ზე ფიქ­რი­სას უნო შე­ე­ფე­რე­ბა.

რო­დე­საც ვსა­უბ­რობთ უნო­ზე, მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ხაზი გა­ვუს­ვათ იმ ფაქტს, რომ და­ზღვე­ვა მაქ­სი­მა­ლუ­რად მორ­გე­ბუ­ლია მომ­ხმა­რებ­ლის სა­ჭი­რო­ე­ბებ­სა და მო­თხოვ­ნებ­ზე. არ­ჩე­ვი­თი სერ­ვი­სე­ბი კი, ჩვენს და­ზღვე­ულს აძ­ლევს შე­საძ­ლებ­ლო­ბას, ჯან­მრთე­ლო­ბის და­ზღვე­ვა კი­დევ უფრო მე­ტად გა­ხა­დოს მას­ზე მორ­გე­ბუ­ლი. ამ შემ­თხვე­ვა­ში, და­ზღვე­ულს შე­უძ­ლია პერ­სო­ნა­ლუ­რი მე­ნე­ჯე­რის სერ­ვი­სის და­მა­ტე­ბით და­ზო­გოს დრო და და­ზღვე­ვა უფრო კომ­ფორ­ტუ­ლი და სწრა­ფი გა­ხა­დოს. ჩვე­ნი მი­ზა­ნია, რომ ადა­მი­ა­ნებს მივ­ცეთ შე­საძ­ლებ­ლო­ბა იზ­რუ­ნონ თა­ვი­ანთ ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე და გა­ი­ხან­გრძლი­ვონ სი­ცო­ცხლე. შე­სა­ბა­მი­სად ნე­ბის­მი­ე­რი სი­ახ­ლე, რო­მე­ლიც ჯან­მრთე­ლო­ბის და­ზღვე­ვის მი­მარ­თუ­ლე­ბით ინერ­გე­ბა, ამ მი­ზანს ემ­სა­ხუ­რე­ბა“, - ამ­ბო­ბენ იმე­დი L-ში.

უნოს შე­სა­ძე­ნად გა­და­დით ბმულ­ზე.

R

რუბრიკის სხვა სიახლეები
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
შსს ფარულ ჩანაწერებს აქვეყნებს - დაკავებულია 3 პირი: კადრებში ჩანს, როგორ ყიდიან ნარკოტიკს
ავტორი:

იმედი L-ის ახალი კამპანია - მომავალზე ფიქრისას უნო შეგეფერება

იმედი L-ის ახალი კამპანია - მომავალზე ფიქრისას უნო შეგეფერება

იმედი L-მა ახალი საინტერესო კამპანია წარადგინა.

„მომავალზე ფიქრისას უნო შეგეფერება“ - ეს სლოგანი კამპანიის მთავარი მესიჯია.

უნო ჯანმრთელობის ინდივიდუალური დაზღვევაა იმედი L-ისგან, ჭოგრიტი კი, მომავლის დანახვის საშუალება. კამპანიის მთავარი ატრიბუტი ვარდისფერი ჭოგრიტია, რომელიც მომავლის განჭვრეტისა და მასზე დაფიქრების სიმბოლოდაა გამოყენებული.

ჯანმრთელობის ინდივიდუალური დაზღვევა უნო, უკვე ერთი წელია ბაზარზეა წარმოდგენილია. მისი შეძენა, ადამიანებს, შეუძლიათ განურჩევლად პროფესიისა და სამუშაო ადგილისა. პროდუქტი განკუთვნილია ყველასთვის ვისაც არ აქვს კორპორატიული დაზღვევა და სურს ისარგებლოს აუცილებელი სამედიცინო სერვისებით.

„ჯანმრთელობის დაზღვევის შეთავაზება, ნებისმიერი პროფესიის ადამიანისთვის, ჩვენი მთავარი ამოცანაა. კამპანიითაც, სწორედ ამის ჩვენება გვინდოდა. რასაც არ უნდა აკეთებდე ახლა, არაფერია ჯანმრთელობაზე მნიშვნელოვანი და როცა მომავლის დაგეგმვისას ჯანმრთელობის დაზღვევას ითვალისწინებ, თავს უფრო მშვიდად და დაცულად გრძნობ. კამპანიის მიზანი იყო, წარმოგვეჩინა რომ, ნებისმიერი განსხვავებული პროფესიის ადამიანს მომავალზე ფიქრისას უნო შეეფერება.

როდესაც ვსაუბრობთ უნოზე, მნიშვნელოვანია ხაზი გავუსვათ იმ ფაქტს, რომ დაზღვევა მაქსიმალურად მორგებულია მომხმარებლის საჭიროებებსა და მოთხოვნებზე. არჩევითი სერვისები კი, ჩვენს დაზღვეულს აძლევს შესაძლებლობას, ჯანმრთელობის დაზღვევა კიდევ უფრო მეტად გახადოს მასზე მორგებული. ამ შემთხვევაში, დაზღვეულს შეუძლია პერსონალური მენეჯერის სერვისის დამატებით დაზოგოს დრო და დაზღვევა უფრო კომფორტული და სწრაფი გახადოს. ჩვენი მიზანია, რომ ადამიანებს მივცეთ შესაძლებლობა იზრუნონ თავიანთ ჯანმრთელობაზე და გაიხანგრძლივონ სიცოცხლე. შესაბამისად ნებისმიერი სიახლე, რომელიც ჯანმრთელობის დაზღვევის მიმართულებით ინერგება, ამ მიზანს ემსახურება“, - ამბობენ იმედი L-ში.

უნოს შესაძენად გადადით ბმულზე.

R