პოლიტიკა
მსოფლიო
საზოგადოება

14

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეთვრამეტე დღე დაიწყება 01:30-ზე, მთვარე მშვილდოსანშია არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები, სასამართლო პროცესები. არ გირჩევთ ვაჭრობას, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარებას. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ურთიერთობისას აკონტროლეთ ემოციები. კამათი დაუშვებელია. კარგი დღეა მოგზაურობისთვის, ხანგრძლივი მგზავრობისთვის. დაისვენეთ, მაგრამ ნაკლები იძინეთ. მოერიდეთ ქორწინებასა და ჯვრისწერას. გაამდიდრეთ თქვენი რაციონი თხილითა და მცენარეული ზეთით. სიგარეტის რაოდენობა და ალკოჰოლის დოზა შეამცირეთ. ჯანმრთელობის გაუმჯობესების მიზნით კარგ შედეგს მოგიტანთ: სირბილი, ველოსიპედი, სწრაფი სიარული.
სამართალი
მეცნიერება
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სამხედრო
კონფლიქტები
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
პრემიის "ჩვენი ვეფხისტყაოსანი" ფინალისტები ცნობილია
პრემიის "ჩვენი ვეფხისტყაოსანი" ფინალისტები ცნობილია

გა­ნათ­ლე­ბის კო­ა­ლი­ცი­ა­სა და ლი­ბერ­თის შო­რის სტრა­ტე­გი­უ­ლი პარტნი­ო­რო­ბის ფარ­გლებ­ში მიმ­დი­ნა­რე მას­წავ­ლებ­ლის ეროვ­ნუ­ლი ჯილ­დოს პრე­მი­ის „ჩვე­ნი ვე­ფხის­ტყა­ო­სა­ნი“ ფი­ნა­ლის­ტე­ბი და­სა­ხელ­დნენ.

ფი­ნა­ლის­ტე­ბი პრე­მი­ის „ჩვე­ნი ვე­ფხის­ტყა­ო­სა­ნი’“ ჟი­უ­რის წევ­რებ­მა და­ა­სა­ხე­ლეს. ესე­ნი არი­ან:

  • მაკა ბუ­და­ღაშ­ვი­ლი, გარ­დაბ­ნის მუ­ნი­ცი­პა­ლი­ტე­ტის სო­ფელ თე­ლე­თის სა­ჯა­რო სკო­ლის ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი;
  • ეკა­ტე­რი­ნე შვან­გი­რა­ძე, სამ­ტრე­დი­ის მუ­ნი­ცი­პა­ლი­ტე­ტის N1 სა­ჯა­რო სკო­ლის ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი;
  • საბა მე­ლის­კა­უ­რი, თი­ა­ნე­თის მუ­ნი­ცი­პა­ლი­ტე­ტის დაბა სი­ო­ნის სა­ჯა­რო სკო­ლის ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი;
  • მა­რე­ხი მერ­კვი­ლა­ძე, თბი­ლი­სის მი­ხე­ილ გრუ­შევ­სკის სა­ხე­ლო­ბის N41 სა­ჯა­რო სკო­ლის ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი
  • მა­რი­ამ მჭედ­ლი­ძე, თბი­ლი­სის მი­ხე­ილ გრუ­შევ­სკის სა­ხე­ლო­ბის N41 სა­ჯა­რო სკო­ლის ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი;
  • მა­რი­ნე კვა­რა­ცხე­ლია, აკა­დე­მი­კოს ეგ­ნა­ტე ფი­ფი­ას სა­ხე­ლო­ბის წა­ლენ­ჯი­ხის მუ­ნი­ცი­პა­ლი­ტე­ტის ჩქვა­ლე­რის თე­მის სა­ჯა­რო სკო­ლის ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი;
  • თი­ნა­თინ გი­ორ­გა­ძე, ბა­თუ­მის N6 ფი­ზი­კა-მა­თე­მა­ტი­კის სა­ჯა­რო სკო­ლის ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი;
  • ეკა­ტე­რი­ნე ქუ­თა­თე­ლა­ძე, ოზურ­გე­თის მუ­ნი­ცი­პა­ლი­ტე­ტის სო­ფელ ას­კა­ნის სა­ჯა­რო სკო­ლის ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი;
  • გი­ორ­გი ჭა­უ­ჭი­ძე, ბოლ­ნი­სის მუ­ნი­ცი­პა­ლი­ტე­ტის სო­ფელ ძვე­ლი ქვე­შის სა­ჯა­რო სკო­ლის და კერ­ძო სკო­ლის "და­ვი­თი­ა­ნი - მა­რი­ნა გორშკო­ვა“ ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი;
  • მა­რი­ნე წიკ­ლა­უ­რი, თბი­ლი­სის N147 სა­ჯა­რო სკო­ლის­ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი;
  • მა­რი­ამ ღვინ­ჯი­ლია, რუს­თა­ვის N21 სა­ჯა­რო სკო­ლის ქარ­თუ­ლი ენი­სა და ლი­ტე­რა­ტუ­რის მას­წავ­ლე­ბე­ლი.

„პრე­მი­ის „ჩვე­ნი ვე­ფხის­ტყა­ო­სა­ნი“ მი­ზა­ნია გა­მო­ვავ­ლი­ნოთ სა­ინ­ტე­რე­სო, გა­მორ­ჩე­უ­ლი სწავ­ლე­ბის მიდ­გო­მე­ბი, მე­თო­დე­ბი თუ სას­წავ­ლო პრო­ექ­ტე­ბი და წარ­მო­ვა­ჩი­ნოთ მათი ავ­ტო­რი პე­და­გო­გე­ბი. ასე­ვე, გვსურს ხელი შე­ვუ­წყოთ მას­წავ­ლებ­ლებს შო­რის ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით პრო­ფე­სი­უ­ლი გა­მოც­დი­ლე­ბის გა­ზი­ა­რე­ბას და გან­ვი­თა­რე­ბას. თუმ­ცა, იმავდრო­უ­ლად გვინ­და წა­ვა­ხა­ლი­სოთ აკა­დე­მი­უ­რი წრე­ე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი თუ სხვა და­ინ­ტე­რე­სე­ბუ­ლი პი­რე­ბი, რათა გა­აქ­ტი­ურ­დეს დი­ა­ლო­გი თე­მა­ზე თუ რო­გო­რი უნდა იყოს „ვე­ფხის­ტყა­ოს­ნის“ სწავ­ლე­ბის თა­ნა­მედ­რო­ვე პა­რა­დიგ­მა, რო­გორ შე­იძ­ლე­ბა ნა­წარ­მო­ე­ბი ეხ­მი­ა­ნე­ბო­დეს ჩვე­ნი დრო­ე­ბის და ახა­ლი თა­ო­ბის გა­მოწ­ვე­ვებს, რო­გორ შე­იძ­ლე­ბა ეს წიგ­ნი მე­ტად დაგ­ვეხ­მა­როს თა­ვი­სუ­ფა­ლი და დე­მოკ­რა­ტი­უ­ლი სა­ზო­გა­დო­ე­ბის გაძ­ლი­ე­რე­ბა­ში და ჩვე­ნი ქვეყ­ნის ევ­რო­პუ­ლი მის­წრა­ფე­ბე­ბის რე­ა­ლი­ზე­ბა­ში“, - გა­ნა­ცხა­და გა­ნათ­ლე­ბის კო­ა­ლი­ცი­ის გამ­გე­ო­ბის თავ­მჯდო­მა­რემ, ირი­ნა ხან­თა­ძემ.

პრე­მი­ის „ჩვე­ნი ვე­ფხის­ტყა­ო­სა­ნი“ სამი გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი, 5 ოქ­ტომ­ბერს, მას­წავ­ლებ­ლის ეროვ­ნუ­ლი ჯილ­დოს გა­და­ცე­მის ცე­რე­მო­ნი­ა­ზე და­ჯილ­დოვ­დე­ბა.

მას­წავ­ლებ­ლის ეროვ­ნუ­ლი ჯილ­დო, პრე­მი­ის მფლო­ბელ პე­და­გო­გებს წა­რუდ­გენს და გა­აც­ნობს სა­ზო­გა­დო­ე­ბას და უზ­რუნ­ველ­ყოფს გა­მორ­ჩე­უ­ლი პრაქ­ტი­კე­ბის გავ­რცე­ლე­ბას მას­წავ­ლე­ბელ­თა ფარ­თო წრე­ებ­ში.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
სასამართლომ ირაკლი ოქრუაშვილს გირაო პატიმრობით შეუცვალა
ავტორი:

პრემიის "ჩვენი ვეფხისტყაოსანი" ფინალისტები ცნობილია

პრემიის "ჩვენი ვეფხისტყაოსანი" ფინალისტები ცნობილია

განათლების კოალიციასა და ლიბერთის შორის სტრატეგიული პარტნიორობის ფარგლებში მიმდინარე მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს პრემიის „ჩვენი ვეფხისტყაოსანი“ ფინალისტები დასახელდნენ.

ფინალისტები პრემიის „ჩვენი ვეფხისტყაოსანი’“ ჟიურის წევრებმა დაასახელეს. ესენი არიან:

  • მაკა ბუდაღაშვილი, გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ თელეთის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
  • ეკატერინე შვანგირაძე, სამტრედიის მუნიციპალიტეტის N1 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
  • საბა მელისკაური, თიანეთის მუნიციპალიტეტის დაბა სიონის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
  • მარეხი მერკვილაძე, თბილისის მიხეილ გრუშევსკის სახელობის N41 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი
  • მარიამ მჭედლიძე, თბილისის მიხეილ გრუშევსკის სახელობის N41 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
  • მარინე კვარაცხელია, აკადემიკოს ეგნატე ფიფიას სახელობის წალენჯიხის მუნიციპალიტეტის ჩქვალერის თემის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
  • თინათინ გიორგაძე, ბათუმის N6 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
  • ეკატერინე ქუთათელაძე, ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ასკანის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
  • გიორგი ჭაუჭიძე, ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სოფელ ძველი ქვეშის საჯარო სკოლის და კერძო სკოლის ,,დავითიანი - მარინა გორშკოვა“ ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
  • მარინე წიკლაური, თბილისის N147 საჯარო სკოლისქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
  • მარიამ ღვინჯილია, რუსთავის N21 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი.

„პრემიის „ჩვენი ვეფხისტყაოსანი“ მიზანია გამოვავლინოთ საინტერესო, გამორჩეული სწავლების მიდგომები, მეთოდები თუ სასწავლო პროექტები და წარმოვაჩინოთ მათი ავტორი პედაგოგები. ასევე, გვსურს ხელი შევუწყოთ მასწავლებლებს შორის ამ მიმართულებით პროფესიული გამოცდილების გაზიარებას და განვითარებას. თუმცა, იმავდროულად გვინდა წავახალისოთ აკადემიური წრეების წარმომადგენლები თუ სხვა დაინტერესებული პირები, რათა გააქტიურდეს დიალოგი თემაზე თუ როგორი უნდა იყოს „ვეფხისტყაოსნის“ სწავლების თანამედროვე პარადიგმა, როგორ შეიძლება ნაწარმოები ეხმიანებოდეს ჩვენი დროების და ახალი თაობის გამოწვევებს, როგორ შეიძლება ეს წიგნი მეტად დაგვეხმაროს თავისუფალი და დემოკრატიული საზოგადოების გაძლიერებაში და ჩვენი ქვეყნის ევროპული მისწრაფებების რეალიზებაში“, - განაცხადა განათლების კოალიციის გამგეობის თავმჯდომარემ, ირინა ხანთაძემ.

პრემიის „ჩვენი ვეფხისტყაოსანი“ სამი გამარჯვებული, 5 ოქტომბერს, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს გადაცემის ცერემონიაზე დაჯილდოვდება.

მასწავლებლის ეროვნული ჯილდო, პრემიის მფლობელ პედაგოგებს წარუდგენს და გააცნობს საზოგადოებას და უზრუნველყოფს გამორჩეული პრაქტიკების გავრცელებას მასწავლებელთა ფართო წრეებში.

R