მსოფლიო
სამხედრო

14

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის მეთექვსმეტე დღე დაიწყება 19:51-ზე, მთვარე სასწორს ესტუმრება 22:58-ზე მშვიდობიანი საქმეები წარმატებით დასრულდება. კაპიტალდაბანდებებს მოერიდეთ. კარგი დღეა იურიდიული საკითხების მოსაგვარებლად, სასამართლო პროცესების დასაწყებად; შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. გარშემო მყოფებთან ურთიერთობისას გამოიჩინეთ ტაქტი. უფროსს მნიშვნელოვან საკითხებზე საუბრისთვის ნუ შეხვდებით; წვრილ-წვრილი საკითხები მოაგვარეთ. კარგი დღეა დასვენების, მოგზაურობის, ფიზიკური დატვირთვისა და საოჯახო საქმეების შესრულებისთვის. მოერიდეთ ალკოჰოლის მიღებას, მოწევას. არც იშიმშილოთ და არც კუჭი გადატვირთოთ. გაუფრთხილდით თირკმლებს. მოერიდეთ სითხისა და ალკოჰოლის მიღებას. აგრეთვე სუსტდება ენდოკრინული სისტემა.
საზოგადოება
სამართალი
სპორტი
მეცნიერება
Faceამბები
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რას ნიშნავს, როცა ბავშვს აქვს ამოჩემებული საყვარელი სათამაშო
რას ნიშნავს, როცა ბავშვს აქვს ამოჩემებული საყვარელი სათამაშო

ხში­რად ხდე­ბა, რომ მცი­რე­წლო­ვა­ნი ბავ­შვე­ბი და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბი ხდე­ბი­ან საყ­ვა­რელ საგ­ნებ­ზე. ეს შე­იძ­ლე­ბა იყოს სა­თა­მა­შო ან სხვა რამ. სწო­რედ ეს საგ­ნე­ბი უქ­მნი­ან მათ ემო­ცი­ურ კე­თილ­დღე­ო­ბას, გან­სა­კუთ­რე­ბით მა­შინ, რო­დე­საც ისი­ნი გრძნო­ბენ სტრესს, შიშს, შფოთ­ვას, ან როცა უბ­რა­ლოდ სჭირ­დე­ბათ დას­ვე­ნე­ბა, თუნ­დაც ძი­ლის დროს. ბევ­რი მშო­ბე­ლი ფიქ­რობს, რომ რო­დე­საც ბავ­შვი გარ­კვე­ულ ასაკს მი­აღ­წევს, კარ­გი იდე­აა ამ ნივ­თე­ბის თან­და­თან თა­ვი­დან მო­შო­რე­ბა, რათა ბავ­შვი აღარ იყოს მათ­ზე და­მო­კი­დე­ბუ­ლი.

აფექ­ტუ­რი კავ­ში­რი ნივ­თთან

რო­დე­საც ბავ­შვს ამო­ჩე­მე­ბუ­ლი აქვს ესა თუ ის ნივ­თი, ეს ნიშ­ნავს, რომ მას ამ ობი­ექტთან ემო­ცი­უ­რი კავ­ში­რი აქვს დამ­ყა­რე­ბუ­ლი. ეს ობი­ექ­ტი ეხ­მა­რე­ბა მას დამ­შვი­დე­ბა­ში. მა­გა­ლი­თად, ბავ­შვს, რო­მელ­საც მარ­ტო სძი­ნავს თა­ვის ოთახ­ში, შე­იძ­ლე­ბა დას­ჭირ­დეს სა­თა­მა­შო, რო­გორც მი­ჯაჭ­ვუ­ლო­ბის ობი­ექ­ტი, რათა და­აკ­მა­ყო­ფი­ლოს სა­კუ­თა­რი ემო­ცი­უ­რი მო­თხოვ­ნი­ლე­ბე­ბი უსაფრ­თხო­ე­ბის­თვის, თავი უფრო თავ­და­ჯე­რე­ბუ­ლად იგ­რძნოს და მშვი­დად და­ი­ძი­ნოს.

რა­ტომ ხდე­ბა ბავ­შვი სა­თა­მა­შო­ზე და­მო­კი­დე­ბუ­ლი

და­ბა­დე­ბი­დან, ბავ­შვე­ბი მთლი­ა­ნად არი­ან და­მო­კი­დე­ბულ­ნი მათ მომ­ვლელ­ზე, მის გა­რე­შე ისი­ნი უბ­რა­ლოდ ვერ იარ­სე­ბე­ბენ. მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია არა მხო­ლოდ ჩვი­ლის ძი­რი­თა­დი მო­თხოვ­ნი­ლე­ბე­ბი, რო­გო­რი­ცაა საკ­ვე­ბი, თავ­შე­სა­ფა­რი, ტან­საც­მე­ლი და ა.შ. ასე­ვე სიყ­ვა­რუ­ლის ემო­ცი­უ­რი მო­თხოვ­ნი­ლე­ბე­ბი და უშუ­ა­ლო კონ­ტაქ­ტი მათ მომ­ვლელ­თან. მაგ­რამ რო­დე­საც ბავ­შვს მშობ­ლებ­თან გან­ცალ­კე­ვე­ბა უწევს, მან უნდა და­ამ­ყა­როს ემო­ცი­უ­რი კავ­ში­რი სხვა სა­გან­თან.

ეს ყვე­ლა­ფე­რი სრუ­ლი­ად ნორ­მა­ლუ­რია

რო­დე­საც ბავ­შვი მი­ჯაჭ­ვუ­ლია კონ­კრე­ტულ სა­თა­მა­შო­ზე, ეს არ ნიშ­ნავს იმას, რომ მათ მო­მა­ვალ­ში ემო­ცი­უ­რი პრობ­ლე­მე­ბი შე­ექ­მნე­ბათ. ეს ნორ­მა­ლუ­რი ქცე­ვაა, რო­მელ­საც ჩვი­ლე­ბი იღე­ბენ სა­ზო­გა­დო­ე­ბის გამო, რო­მელ­შიც ჩვენ ვცხოვ­რობთ, მაგ­რამ მარ­ტი­ვად ადაპ­ტირ­დე­ბი­ან. ყვე­ლა­ზე ხში­რად, პა­ტა­რე­ბის საყ­ვა­რე­ლი სა­თა­მა­შო - ფუმ­ფუ­ლა ცხო­ვე­ლე­ბი ხდე­ბი­ან! ბავ­შვის­თვის სა­თა­მა­შოს არ­ჩე­ვი­სას, რე­კო­მენ­დე­ბუ­ლია, ყუ­რა­დღე­ბა მი­აქ­ცი­ოთ მის ხა­სი­ათს.

სა­კულ­ტო ფუმ­ფუ­ლა სა­თა­მა­შო­ე­ბის ბრენ­დი

1986 წელს, ამე­რი­კელ­მა მე­წარ­მემ, ტაი უორ­ნერ­მა კომ­პა­ნია სა­ხე­ლად Ty Inc და­ა­ფუძნა და მას­ში მთე­ლი თა­ვი­სი და­ნა­ზო­გი ჩადო. თავ­და­პირ­ვე­ლად, Ty Inc-მა პლუ­შის ფუმ­ფუ­ლა კა­ტე­ბის წარ­მო­ე­ბა და­ი­წყო, რომ­ლებ­მაც დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბა მო­ი­პო­ვეს. 1993 წელს, ბრენდმა ახა­ლი კო­ლექ­ცია - Beanie Babies გა­მო­უშ­ვა. ეს გახ­ლდათ პლუ­შის ცხო­ვე­ლე­ბი, რომ­ლებ­საც შიგ­ნით პო­ლი­ე­თი­ლე­ნის გრა­ნუ­ლე­ბი ჰქონ­და ჩა­ყო­ლე­ბუ­ლი. პირ­ვე­ლად, ცხრა ცხო­ვე­ლის ფორ­მის სა­თა­მა­შო გა­მო­ვი­და და ორ წე­ლი­წად­ში, უორ­ნერ­მა ზო­გი­ერ­თი მო­დე­ლის წარ­მო­ე­ბის შე­წყვე­ტა გა­მო­ა­ცხა­და. Ty-ს ფუმ­ფუ­ლა სა­თა­მა­შო­ე­ბი იმ­დე­ნად პო­პუ­ლა­რუ­ლი გახ­და, რომ კო­ლექ­ცი­ო­ნე­რებ­მა ლი­მი­ტი­რე­ბუ­ლი მო­დე­ლე­ბის შეს­ყიდ­ვა და­ი­წყეს.

1998 წელს, კომ­პა­ნი­ამ პო­პუ­ლა­რო­ბის პიკს მი­აღ­წია. წე­ლი­წად­ში თით­ქმის მი­ლი­არ­დი დო­ლა­რი მო­გე­ბა ნახა და Forbes-ის სი­ა­საც შე­უ­ერ­თდა. Beanie Babies მი­მართ აჟი­ო­ტაჟ­მა უპ­რე­ცე­დენ­ტო ზღვარს მი­აღ­წია. ზო­გი­ერ­თი დე­ფი­ცი­ტუ­რი მო­დე­ლის ფასი ათა­სო­ბით დო­ლა­რი გახ­და. კომ­პა­ნი­ამ ასორ­ტი­მენ­ტის გა­ფარ­თო­ე­ბა და­ი­წყო და სა­თა­მა­შო­ებს - აქ­სე­სუ­ა­რე­ბი, სა­კან­ცე­ლა­რიო ნივ­თე­ბი და ინ­ტე­რი­ე­რის ნივ­თე­ბი შე­ე­მა­ტა.

Ty Inc-თვის უსაფრ­თხო­ე­ბა ყო­ველ­თვის პირ­ველ ად­გილ­ზე იყო და არის. თი­თო­ე­უ­ლი სა­თა­მა­შო მკაცრ ტეს­ტი­რე­ბას გა­დის და ხა­რის­ხის მკაცრ სტან­დარ­ტებს აკ­მა­ყო­ფი­ლებს. კომ­პა­ნია იყე­ნებს მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მა­სა­ლებს, რო­გო­რი­ცაა პლუ­ში, გამ­ძლე პლასტმა­სა და უსაფრ­თხო ტექ­სტი­ლი.

ხა­რის­ხის ერ­თგუ­ლე­ბა არის ერთ-ერთი საყ­რდე­ნი, რო­მელ­ზე­დაც აგე­ბუ­ლია ბრენ­დის წარ­მა­ტე­ბა. Ty Inc-თვის ბავ­შვე­ბის უსაფრ­თხო­ე­ბა აბ­სო­ლუ­ტუ­რი პრი­ო­რი­ტე­ტია. სა­თა­მა­შო­ე­ბის ხა­რის­ხის ტეს­ტი­რე­ბა უზ­რუნ­ველ­ყოფს, რომ ბავ­შვებს შე­ეძ­ლოთ თა­ვი­ანთ საყ­ვა­რელ პლუ­შის მე­გობ­რებ­თან თა­მა­ში ყო­ველ­გვა­რი რის­კის გა­რე­შე. ხა­რის­ხი­ა­ნი მა­სა­ლე­ბის წყა­ლო­ბით, სა­თა­მა­შო­ე­ბი გამ­ძლეა, სა­სი­ა­მოვ­ნოა შე­ხე­ბი­სას და ინარ­ჩუ­ნებს პირ­ვან­დელ იერს მრა­ვა­ლი თა­მა­შის შემ­დე­გაც კი.

თი­თო­ე­უ­ლი Ty სა­თა­მა­შო შექ­მნი­ლია ზრუნ­ვით. კომ­პა­ნია დიდ ყუ­რა­დღე­ბას აქ­ცევს ისეთ დე­ტა­ლებს, რო­გო­რი­ცაა ექ­სპრე­სი­უ­ლი თვა­ლე­ბი, საყ­ვა­რე­ლი სა­ხე­ე­ბი და მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის ნა­კე­რი. ეს სა­თა­მა­შო­ებს კი­დევ უფრო მიმ­ზიდ­ველს ხდის და მათ ჩა­ხუ­ტე­ბას გან­დო­მებს.

სა­ბო­ლოო ჯამ­ში, ხა­რის­ხი­სად­მი ერ­თგუ­ლე­ბა არის ის, რაც გა­ნას­ხვა­ვებს Ty სა­თა­მა­შო­ებს მრა­ვა­ლი სხვა პლუ­შის სა­თა­მა­შოს­გან. მშობ­ლებს შე­უძ­ლი­ათ დარ­წმუ­ნე­ბულ­ნი იყ­ვნენ შვი­ლე­ბის უსაფრ­თხო­ე­ბა­ში და ბავ­შვებს შე­უძ­ლი­ათ ისი­ა­მოვ­ნონ საყ­ვა­რელ მე­გობ­რებ­თან თა­მა­შით, რომ­ლე­ბიც მათ­თან მრა­ვა­ლი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში დარ­ჩე­ბი­ან.

Ty ცნო­ბი­ლია თა­ვი­სი საყ­ვა­რე­ლი და ცნო­ბა­დი დი­ზა­ი­ნით, რო­მე­ლიც ერ­თნა­ი­რად მოს­წონთ ბავ­შვებ­საც და ზრდას­რუ­ლებ­საც. დღე­ი­სათ­ვის, Ty არის გლო­ბა­ლუ­რი ბრენ­დი, რო­მე­ლიც პლუ­შის სა­თა­მა­შო­ე­ბის ერთ-ერთ წამ­ყვან მწარ­მო­ებ­ლად რჩე­ბა მთელ მსოფ­ლი­ო­ში.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
კონექტიკურის ქუჩებში პატარა სელაპი იპვეს

რას ნიშნავს, როცა ბავშვს აქვს ამოჩემებული საყვარელი სათამაშო

რას ნიშნავს, როცა ბავშვს აქვს ამოჩემებული საყვარელი სათამაშო

ხშირად ხდება, რომ მცირეწლოვანი ბავშვები დამოკიდებულები ხდებიან საყვარელ საგნებზე. ეს შეიძლება იყოს სათამაშო ან სხვა რამ. სწორედ ეს საგნები უქმნიან მათ ემოციურ კეთილდღეობას, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ისინი გრძნობენ სტრესს, შიშს, შფოთვას, ან როცა უბრალოდ სჭირდებათ დასვენება, თუნდაც ძილის დროს. ბევრი მშობელი ფიქრობს, რომ როდესაც ბავშვი გარკვეულ ასაკს მიაღწევს, კარგი იდეაა ამ ნივთების თანდათან თავიდან მოშორება, რათა ბავშვი აღარ იყოს მათზე დამოკიდებული.

აფექტური კავშირი ნივთთან

როდესაც ბავშვს ამოჩემებული აქვს ესა თუ ის ნივთი, ეს ნიშნავს, რომ მას ამ ობიექტთან ემოციური კავშირი აქვს დამყარებული. ეს ობიექტი ეხმარება მას დამშვიდებაში. მაგალითად, ბავშვს, რომელსაც მარტო სძინავს თავის ოთახში, შეიძლება დასჭირდეს სათამაშო, როგორც მიჯაჭვულობის ობიექტი, რათა დააკმაყოფილოს საკუთარი ემოციური მოთხოვნილებები უსაფრთხოებისთვის, თავი უფრო თავდაჯერებულად იგრძნოს და მშვიდად დაიძინოს.

რატომ ხდება ბავშვი სათამაშოზე დამოკიდებული

დაბადებიდან, ბავშვები მთლიანად არიან დამოკიდებულნი მათ მომვლელზე, მის გარეშე ისინი უბრალოდ ვერ იარსებებენ. მნიშვნელოვანია არა მხოლოდ ჩვილის ძირითადი მოთხოვნილებები, როგორიცაა საკვები, თავშესაფარი, ტანსაცმელი და ა.შ. ასევე სიყვარულის ემოციური მოთხოვნილებები და უშუალო კონტაქტი მათ მომვლელთან. მაგრამ როდესაც ბავშვს მშობლებთან განცალკევება უწევს, მან უნდა დაამყაროს ემოციური კავშირი სხვა საგანთან.

ეს ყველაფერი სრულიად ნორმალურია

როდესაც ბავშვი მიჯაჭვულია კონკრეტულ სათამაშოზე, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ მათ მომავალში ემოციური პრობლემები შეექმნებათ. ეს ნორმალური ქცევაა, რომელსაც ჩვილები იღებენ საზოგადოების გამო, რომელშიც ჩვენ ვცხოვრობთ, მაგრამ მარტივად ადაპტირდებიან. ყველაზე ხშირად, პატარების საყვარელი სათამაშო - ფუმფულა ცხოველები ხდებიან! ბავშვისთვის სათამაშოს არჩევისას, რეკომენდებულია, ყურადღება მიაქციოთ მის ხასიათს.

საკულტო ფუმფულა სათამაშოების ბრენდი

1986 წელს, ამერიკელმა მეწარმემ, ტაი უორნერმა კომპანია სახელად Ty Inc დააფუძნა და მასში მთელი თავისი დანაზოგი ჩადო. თავდაპირველად, Ty Inc-მა პლუშის ფუმფულა კატების წარმოება დაიწყო, რომლებმაც დიდი პოპულარობა მოიპოვეს. 1993 წელს, ბრენდმა ახალი კოლექცია - Beanie Babies გამოუშვა. ეს გახლდათ პლუშის ცხოველები, რომლებსაც შიგნით პოლიეთილენის გრანულები ჰქონდა ჩაყოლებული. პირველად, ცხრა ცხოველის ფორმის სათამაშო გამოვიდა და ორ წელიწადში, უორნერმა ზოგიერთი მოდელის წარმოების შეწყვეტა გამოაცხადა. Ty-ს ფუმფულა სათამაშოები იმდენად პოპულარული გახდა, რომ კოლექციონერებმა ლიმიტირებული მოდელების შესყიდვა დაიწყეს.

1998 წელს, კომპანიამ პოპულარობის პიკს მიაღწია. წელიწადში თითქმის მილიარდი დოლარი მოგება ნახა და Forbes-ის სიასაც შეუერთდა. Beanie Babies მიმართ აჟიოტაჟმა უპრეცედენტო ზღვარს მიაღწია. ზოგიერთი დეფიციტური მოდელის ფასი ათასობით დოლარი გახდა. კომპანიამ ასორტიმენტის გაფართოება დაიწყო და სათამაშოებს - აქსესუარები, საკანცელარიო ნივთები და ინტერიერის ნივთები შეემატა.

Ty Inc-თვის უსაფრთხოება ყოველთვის პირველ ადგილზე იყო და არის. თითოეული სათამაშო მკაცრ ტესტირებას გადის და ხარისხის მკაცრ სტანდარტებს აკმაყოფილებს. კომპანია იყენებს მაღალი ხარისხის მასალებს, როგორიცაა პლუში, გამძლე პლასტმასა და უსაფრთხო ტექსტილი.

ხარისხის ერთგულება არის ერთ-ერთი საყრდენი, რომელზედაც აგებულია ბრენდის წარმატება. Ty Inc-თვის ბავშვების უსაფრთხოება აბსოლუტური პრიორიტეტია. სათამაშოების ხარისხის ტესტირება უზრუნველყოფს, რომ ბავშვებს შეეძლოთ თავიანთ საყვარელ პლუშის მეგობრებთან თამაში ყოველგვარი რისკის გარეშე. ხარისხიანი მასალების წყალობით, სათამაშოები გამძლეა, სასიამოვნოა შეხებისას და ინარჩუნებს პირვანდელ იერს მრავალი თამაშის შემდეგაც კი.

თითოეული Ty სათამაშო შექმნილია ზრუნვით. კომპანია დიდ ყურადღებას აქცევს ისეთ დეტალებს, როგორიცაა ექსპრესიული თვალები, საყვარელი სახეები და მაღალი ხარისხის ნაკერი. ეს სათამაშოებს კიდევ უფრო მიმზიდველს ხდის და მათ ჩახუტებას განდომებს.

საბოლოო ჯამში, ხარისხისადმი ერთგულება არის ის, რაც განასხვავებს Ty სათამაშოებს მრავალი სხვა პლუშის სათამაშოსგან. მშობლებს შეუძლიათ დარწმუნებულნი იყვნენ შვილების უსაფრთხოებაში და ბავშვებს შეუძლიათ ისიამოვნონ საყვარელ მეგობრებთან თამაშით, რომლებიც მათთან მრავალი წლის განმავლობაში დარჩებიან.

Ty ცნობილია თავისი საყვარელი და ცნობადი დიზაინით, რომელიც ერთნაირად მოსწონთ ბავშვებსაც და ზრდასრულებსაც. დღეისათვის, Ty არის გლობალური ბრენდი, რომელიც პლუშის სათამაშოების ერთ-ერთ წამყვან მწარმოებლად რჩება მთელ მსოფლიოში.