ხშირად ხდება, რომ მცირეწლოვანი ბავშვები დამოკიდებულები ხდებიან საყვარელ საგნებზე. ეს შეიძლება იყოს სათამაშო ან სხვა რამ. სწორედ ეს საგნები უქმნიან მათ ემოციურ კეთილდღეობას, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ისინი გრძნობენ სტრესს, შიშს, შფოთვას, ან როცა უბრალოდ სჭირდებათ დასვენება, თუნდაც ძილის დროს. ბევრი მშობელი ფიქრობს, რომ როდესაც ბავშვი გარკვეულ ასაკს მიაღწევს, კარგი იდეაა ამ ნივთების თანდათან თავიდან მოშორება, რათა ბავშვი აღარ იყოს მათზე დამოკიდებული.
როდესაც ბავშვს ამოჩემებული აქვს ესა თუ ის ნივთი, ეს ნიშნავს, რომ მას ამ ობიექტთან ემოციური კავშირი აქვს დამყარებული. ეს ობიექტი ეხმარება მას დამშვიდებაში. მაგალითად, ბავშვს, რომელსაც მარტო სძინავს თავის ოთახში, შეიძლება დასჭირდეს სათამაშო, როგორც მიჯაჭვულობის ობიექტი, რათა დააკმაყოფილოს საკუთარი ემოციური მოთხოვნილებები უსაფრთხოებისთვის, თავი უფრო თავდაჯერებულად იგრძნოს და მშვიდად დაიძინოს.
დაბადებიდან, ბავშვები მთლიანად არიან დამოკიდებულნი მათ მომვლელზე, მის გარეშე ისინი უბრალოდ ვერ იარსებებენ. მნიშვნელოვანია არა მხოლოდ ჩვილის ძირითადი მოთხოვნილებები, როგორიცაა საკვები, თავშესაფარი, ტანსაცმელი და ა.შ. ასევე სიყვარულის ემოციური მოთხოვნილებები და უშუალო კონტაქტი მათ მომვლელთან. მაგრამ როდესაც ბავშვს მშობლებთან განცალკევება უწევს, მან უნდა დაამყაროს ემოციური კავშირი სხვა საგანთან.
როდესაც ბავშვი მიჯაჭვულია კონკრეტულ სათამაშოზე, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ მათ მომავალში ემოციური პრობლემები შეექმნებათ. ეს ნორმალური ქცევაა, რომელსაც ჩვილები იღებენ საზოგადოების გამო, რომელშიც ჩვენ ვცხოვრობთ, მაგრამ მარტივად ადაპტირდებიან. ყველაზე ხშირად, პატარების საყვარელი სათამაშო - ფუმფულა ცხოველები ხდებიან! ბავშვისთვის სათამაშოს არჩევისას, რეკომენდებულია, ყურადღება მიაქციოთ მის ხასიათს.
1986 წელს, ამერიკელმა მეწარმემ, ტაი უორნერმა კომპანია სახელად Ty Inc დააფუძნა და მასში მთელი თავისი დანაზოგი ჩადო. თავდაპირველად, Ty Inc-მა პლუშის ფუმფულა კატების წარმოება დაიწყო, რომლებმაც დიდი პოპულარობა მოიპოვეს. 1993 წელს, ბრენდმა ახალი კოლექცია - Beanie Babies გამოუშვა. ეს გახლდათ პლუშის ცხოველები, რომლებსაც შიგნით პოლიეთილენის გრანულები ჰქონდა ჩაყოლებული. პირველად, ცხრა ცხოველის ფორმის სათამაშო გამოვიდა და ორ წელიწადში, უორნერმა ზოგიერთი მოდელის წარმოების შეწყვეტა გამოაცხადა. Ty-ს ფუმფულა სათამაშოები იმდენად პოპულარული გახდა, რომ კოლექციონერებმა ლიმიტირებული მოდელების შესყიდვა დაიწყეს.
1998 წელს, კომპანიამ პოპულარობის პიკს მიაღწია. წელიწადში თითქმის მილიარდი დოლარი მოგება ნახა და Forbes-ის სიასაც შეუერთდა. Beanie Babies მიმართ აჟიოტაჟმა უპრეცედენტო ზღვარს მიაღწია. ზოგიერთი დეფიციტური მოდელის ფასი ათასობით დოლარი გახდა. კომპანიამ ასორტიმენტის გაფართოება დაიწყო და სათამაშოებს - აქსესუარები, საკანცელარიო ნივთები და ინტერიერის ნივთები შეემატა.
Ty Inc-თვის უსაფრთხოება ყოველთვის პირველ ადგილზე იყო და არის. თითოეული სათამაშო მკაცრ ტესტირებას გადის და ხარისხის მკაცრ სტანდარტებს აკმაყოფილებს. კომპანია იყენებს მაღალი ხარისხის მასალებს, როგორიცაა პლუში, გამძლე პლასტმასა და უსაფრთხო ტექსტილი.
ხარისხის ერთგულება არის ერთ-ერთი საყრდენი, რომელზედაც აგებულია ბრენდის წარმატება. Ty Inc-თვის ბავშვების უსაფრთხოება აბსოლუტური პრიორიტეტია. სათამაშოების ხარისხის ტესტირება უზრუნველყოფს, რომ ბავშვებს შეეძლოთ თავიანთ საყვარელ პლუშის მეგობრებთან თამაში ყოველგვარი რისკის გარეშე. ხარისხიანი მასალების წყალობით, სათამაშოები გამძლეა, სასიამოვნოა შეხებისას და ინარჩუნებს პირვანდელ იერს მრავალი თამაშის შემდეგაც კი.
თითოეული Ty სათამაშო შექმნილია ზრუნვით. კომპანია დიდ ყურადღებას აქცევს ისეთ დეტალებს, როგორიცაა ექსპრესიული თვალები, საყვარელი სახეები და მაღალი ხარისხის ნაკერი. ეს სათამაშოებს კიდევ უფრო მიმზიდველს ხდის და მათ ჩახუტებას განდომებს.
საბოლოო ჯამში, ხარისხისადმი ერთგულება არის ის, რაც განასხვავებს Ty სათამაშოებს მრავალი სხვა პლუშის სათამაშოსგან. მშობლებს შეუძლიათ დარწმუნებულნი იყვნენ შვილების უსაფრთხოებაში და ბავშვებს შეუძლიათ ისიამოვნონ საყვარელ მეგობრებთან თამაშით, რომლებიც მათთან მრავალი წლის განმავლობაში დარჩებიან.
Ty ცნობილია თავისი საყვარელი და ცნობადი დიზაინით, რომელიც ერთნაირად მოსწონთ ბავშვებსაც და ზრდასრულებსაც. დღეისათვის, Ty არის გლობალური ბრენდი, რომელიც პლუშის სათამაშოების ერთ-ერთ წამყვან მწარმოებლად რჩება მთელ მსოფლიოში.