სამხედრო
მსოფლიო
პოლიტიკა

29

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

შაბათი, მთვარის ოცდამეათე დღე დაიწყება 07:05-ზე მთვარის პირველი დღე დადგება 14:57-ზე, მთვარე ვერძშია შუადღემდე დაასრულეთ ძველი საქმეები. გათავისუფლდით უსარგებლო ნივთებისაგან. კარგია შემოქმედებითი საქმიანობა, სწავლა. აკონტროლეთ ემოციები. კარგი დღეა დასვენებისთვის. ბუნებაში, ქალაქგარეთ სასეირნოდ. საღამოს დაგეგმეთ ახალი საქმეები, მაგრამ მათი დაწყებისგან თავი შეიკავეთ. მოერიდეთ ყველა მნიშვნელოვან საქმეს, გადაწყვეტილებას. კონფლიქტისგან თავი შეიკავეთ. მოერიდეთ ფიზიკურ გადაღლას, მოსალოდნელია ტრავმები. არ გადატვირთოთ კუჭი. მოერიდეთ ცხელ და ცხარე საკვებს. არ მიიღოთ ალკოჰოლი. თავის ტკივილი რომ აირიდოთ, არ გადაიღალოთ გონებრივი სამუშაოთი.
საზოგადოება
კულტურა/შოუბიზნესი
სამართალი
მოზაიკა
Faceამბები
სპორტი
მეცნიერება
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ხარისხისა და დიზაინის სინთეზი ერთ სივრცეში - ვინ არის Mosaics-ი და რატომ აკეთებენ მასზე არჩევანს ინტერიერის დიზაინის მოწყობისას?
ხარისხისა და დიზაინის სინთეზი ერთ სივრცეში - ვინ არის Mosaics-ი და რატომ აკეთებენ მასზე არჩევანს ინტერიერის დიზაინის მოწყობისას?

ინ­ტე­რი­ე­რის დი­ზა­ი­ნი არის სურ­ვი­ლე­ბის, იდე­ე­ბი­სა და და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბის გა­მო­ხა­ტუ­ლე­ბა სა­კუ­თარ სივ­რცე­ში. ეს ჩვე­ნი ყო­ველ­დღი­უ­რი ცხოვ­რე­ბის ძლი­ე­რი და არ­სე­ბი­თი ნა­წი­ლია. ინ­ტე­რი­ე­რი გავ­ლე­ნას ახ­დენს ჩვენს გან­წყო­ბა­ზე, მო­ტი­ვა­ცი­ა­სა და პრო­დუქ­ტი­უ­ლო­ბა­ზეც კი. ამი­ტო­მაც სწო­რად და­გეგ­მილ სივ­რცე­ებს, იქ­ნე­ბა ეს კომ­ფორ­ტუ­ლი სახ­ლე­ბი თუ ფუნ­ქცი­უ­რი სა­მუ­შაო და სა­ჯა­რო სივ­რცე­ე­ბი, უდი­დე­სი მნიშ­ვნე­ლო­ბა ენი­ჭე­ბა.

მთელს მსოფ­ლი­ო­ში ინ­ტე­რი­ე­რის დი­ზა­ინს სულ უფრო და უფრო დიდი ყუ­რა­დღე­ბა ექ­ცე­ვა. სტა­ტის­ტი­კუ­რი მო­ნა­ცე­მე­ბით, სა­ქარ­თვე­ლო­ში მზარ­დია მო­თხოვ­ნა მსოფ­ლიო ბრენ­დებ­ზე, მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მა­სა­ლებ­ზე, ფე­რებ­სა და მსოფ­ლიო ტენ­დენ­ცი­ებ­ზე. თი­თო­ე­უ­ლი ჩვენ­გა­ნი ცდი­ლობს, ინ­ტე­რი­ერ­ში ნე­ბის­მი­ერ დე­ტალს მი­ა­ნი­ჭოს მნიშ­ვნე­ლო­ბა, მიმ­ზიდ­ვე­ლი და რაც მთა­ვა­რია, ფუნ­ქცი­უ­რი გა­ხა­დოს და ხაზი გა­უს­ვას თა­ვის ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლიზმს. ხში­რად ეს ხან­გრძლი­ვი პრო­ცე­სია, თუმ­ცა მი­ღე­ბუ­ლი შე­დე­გი გა­წე­ულ სა­მუ­შა­ოს ამარ­თლებს.

სწო­რედ აღ­ნიშ­ნუ­ლი მო­თხოვ­ნე­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით შე­იქ­მნა პრე­მი­უმ ტი­პის სა­რე­მონ­ტო მო­სა­პირ­კე­თე­ბე­ლი მა­სა­ლე­ბის შო­უ­რუ­მი - Mosaics, რო­მე­ლიც ყვე­ლა­ზე მომ­თხოვნ მომ­ხმა­რე­ბელ­საც კი აძ­ლევს სა­შუ­ა­ლე­ბას, ნე­ბის­მი­ერ კრე­ა­ტი­ულ იდე­ას შე­ას­ხას ფრთე­ბი.

Mosaics-ის ის­ტო­რია 2021 წლი­დან იწყე­ბა, კომ­პა­ნი­ის და­არ­სე­ბის ძი­რი­თად მი­ზანს წარ­მო­ად­გენ­და პრე­მი­უმ ტი­პის სა­რე­მონ­ტო - მო­სა­პირ­კე­თე­ბე­ლი მა­სა­ლე­ბის შო­უ­რუ­მის შექ­მნა, რო­მე­ლიც ხელ­მი­საწ­ვდომს გახ­დი­და გან­სხვა­ვე­ბულ, ფე­რად, თა­ნა­მედ­რო­ვე, მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მქო­ნე, ექ­სკლუ­ზი­ურ ევ­რო­პულ ბრენ­დებს.

შო­უ­რუმ Mosaics-ში წარ­მოდ­გე­ნი­ლია: კე­რა­მი­კუ­ლი და დიდი ზო­მის ფი­ლე­ბი, რა­დი­ა­ტო­რე­ბი, ბუ­ნებ­რი­ვი ხის ია­ტა­კი, სა­ნი­ტა­რუ­ლი კე­რა­მი­კა, აბა­ზა­ნე­ბი, საშ­ხა­პე სის­ტე­მე­ბი, შემ­რე­ვე­ბი, სარ­კე­ე­ბი და სხვა.

რა მო­თხოვ­ნე­ბი აქვს დღეს მომ­ხმა­რე­ბელს სა­რე­მონ­ტო და მო­სა­პირ­კე­თე­ბე­ლი მა­სა­ლე­ბის მი­მარ­თუ­ლე­ბით და რას სთა­ვა­ზობს მათ Mosaics-ი, ამის შე­სა­ხებ კომ­პა­ნი­ის დი­რექ­ტო­რი ირაკ­ლი შა­მე­ლაშ­ვი­ლი სა­უბ­რობს:

  • ვინ არის Mosaics-ი, რა მი­სია აქვს და რა სი­ახ­ლე­ე­ბი შეს­თა­ვა­ზა მან მომ­ხმა­რებ­ლებს?

ჩვენს ქვე­ყა­ნა­ში ურ­ბა­ნუ­ლი გან­ვი­თა­რე­ბის ტენ­დენ­ცი­ე­ბი მზარ­დია, გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი და ექ­სკლუ­ზი­უ­რი სა­რე­მონ­ტო მო­სა­პირ­კე­თე­ბელ მა­სა­ლებ­ზეც მუდ­მი­ვად იზ­რდე­ბა მო­თხოვ­ნა. საქ­მემ, რო­მელ­საც დამ­ფუძ­ნე­ბელ­თა გუნ­დი გა­სუ­ლი 10 წელი ვემ­სა­ხუ­რეთ, თვალ­ნათ­ლივ დაგ­ვა­ნა­ხა გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი კონ­ცეფ­ცი­ის შო­უ­რუ­მის სა­ჭი­რო­ე­ბა, გა­მოც­დი­ლე­ბა გა­დავ­ზარ­დეთ საქ­მე­ში და ასე შე­იქ­მნა Mosaics-ი. მის ირ­გვლივ ყვე­ლა სტა­ტუ­სი გა­ვა­ერ­თი­ა­ნეთ: თა­ნა­მედ­რო­ვე, ელე­გან­ტუ­რი, კლა­სი­კუ­რი, მი­ნი­მა­ლის­ტუ­რი და ვაქ­ცი­ეთ ახა­ლი კონ­ცეფ­ცი­ის სივ­რცედ, რო­მე­ლიც ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლია მომ­ხმა­რებ­ლის, დი­ზა­ი­ნე­რე­ბის, არ­ქი­ტექ­ტო­რე­ბის კომ­ფორ­ტი­სა და მყუდ­რო გა­რე­მოს შექ­მნა­ზე, იმი­სათ­ვის რომ უკეთ შეძ­ლონ თა­ვი­ან­თი ხედ­ვე­ბი­სა და მიზ­ნე­ბის რე­ა­ლი­ზე­ბა.

  • რო­გო­რია Mosaics-ის მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, რა სა­ჭი­რო­ე­ბე­ბი აქვთ მათ და რო­გორ პა­სუ­ხობთ თქვენ მათ მო­თხოვ­ნებს?

Mosaics-ს შე­უძ­ლია და­აკ­მა­ყო­ფი­ლოს ყვე­ლა­ზე მომ­თხოვ­ნი მომ­ხმა­რე­ბე­ლიც კი. ჩვენს შო­უ­რუმ­ში წარ­მოდ­გე­ნი­ლია რო­გორც თა­ნა­მედ­რო­ვე, ასე­ვე მი­ნი­მა­ლის­ტუ­რი, კლა­სი­კუ­რი და ვინ­ტა­ჟუ­რი კო­ლექ­ცი­ე­ბი.

მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი ყუ­რა­დღე­ბას ამახ­ვი­ლე­ბენ პრო­დუქ­ცი­ის ვი­ზუ­ა­ლურ ნა­წილ­ზე, ბრენ­დზე, წარ­მო­მავ­ლო­ბა­ზე და რაც მთა­ვა­რია, ფე­რებ­ზე. სა­მეც­ნი­ე­რო კვლე­ვებ­მა და­ა­დას­ტუ­რა, რომ ფე­რე­ბი ადა­მი­ა­ნებ­ზე ემო­ცი­უ­რად მოქ­მე­დებს. სწო­რედ ამი­ტომ, ჩვენს შო­უ­რუმ­ში აღ­ნიშ­ნულ მი­მარ­თუ­ლე­ბა­ზე გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი აქ­ცენ­ტი კეთ­დე­ბა და ჩვე­ნი მრა­ვალ­რი­ცხო­ვა­ნი პრო­დუქ­ცია იძ­ლე­ვა იმის შე­საძ­ლებ­ლო­ბას, მომ­ხმა­რე­ბელს არ­ჩე­ვა­ნის შე­უ­ზღუ­და­ვი სა­შუ­ა­ლე­ბა ჰქონ­დეს.

ჩვენ­თან ნე­ბის­მი­ე­რი გე­მოვ­ნე­ბის მქო­ნე მომ­ხმა­რე­ბელს შე­უძ­ლია, შე­არ­ჩი­ოს სა­სურ­ვე­ლი ფე­რის, ზო­მი­სა და ფორ­მის პრო­დუქ­ცია, იქ­ნე­ბა ეს კე­რა­მი­კუ­ლი ფილა, სა­ნი­ტა­რუ­ლი კე­რა­მი­კა, შემ­რე­ვი თუ რა­დი­ა­ტო­რი.

  • რო­გორც ვიცი, Mosaics-ში მომ­ხმა­რე­ბელ­თა გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი მომ­სა­ხუ­რე­ბის სტან­დარ­ტი გაქვთ, რას გუ­ლის­ხმობს ის?

დიახ, გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი პერ­სო­ნი­ფი­ცი­რე­ბუ­ლი მომ­სა­ხუ­რე­ბის მა­ღა­ლი სტან­დარ­ტი გვაქვს, რაც იმას ნიშ­ნავს, რომ თი­თო­ე­უ­ლი მომ­ხმა­რე­ბელს ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რად ვემ­სა­ხუ­რე­ბით. ეს მათ ჩვენ­თან ლო­ი­ა­ლუ­რი ურ­თი­ერ­თო­ბის ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბა­ში ეხ­მა­რე­ბა. ასე­ვე, ჩვენს შო­უ­რუმ­ში გა­მო­ყო­ფი­ლი გვაქვს სპე­ცი­ა­ლუ­რი სა­მუ­შაო სივ­რცე დი­ზა­ი­ნე­რე­ბის­თვი­სა და არ­ქი­ტექ­ტო­რე­ბის­თვის.

Mosaics-ის შო­უ­რუ­მი მი­სა­მარ­თზე: თბი­ლი­სი, აკ. ბე­ლი­აშ­ვი­ლის 68

  • რო­მე­ლი დი­ზა­ი­ნე­რუ­ლი ბრენ­დე­ბია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი Mosaics-ის შო­უ­რუმ­ში და რით არის ისი­ნი გა­მორ­ჩე­უ­ლი?

Mosaics-მა მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის ხელ­მი­საწ­ვდო­მი გა­ხა­და სხვა­დას­ხვა სა­ხე­ო­ბის 20-მდე ბრენ­დი, რო­მელ­თაც მსოფ­ლი­ო­ში წამ­ყვა­ნი ად­გი­ლი უჭი­რავს. მათ შო­რის არის: ABK Group, 41ZERO42, Emilgroup, Daniel, Globo, Flaminia, Irsap, Frevini, Parador და სხვა.

თი­თო­ე­ულ მათ­განს თა­ვი­ანთ კა­ტე­გო­რი­ა­ში გა­მო­არ­ჩევს ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რო­ბა და უმე­ტე­სი მათ­გა­ნი ევ­რო­პის წამ­ყვა­ნი დი­ზა­ი­ნე­რე­ბის მიერ არის შექ­მნი­ლი.

Mosaics-ის შო­უ­რუ­მი მი­სა­მარ­თზე: თბი­ლი­სი, აკ. ბე­ლი­აშ­ვი­ლის 68

ჩვენ ყო­ველ­თვის ვცდი­ლობთ, ხელი შე­ვუ­წყოთ სი­ახ­ლე­ე­ბის და­ნერგვას, მომ­ხმა­რე­ბელს მუდ­მი­ვად შევ­თა­ვა­ზოთ თა­ნა­მედ­რო­ვე კო­ლექ­ცი­ე­ბი, ხელ­მი­საწ­ვდო­მი გავ­ხა­დოთ მსოფ­ლიო ტენ­დენ­ცი­ე­ბი, რად­გა­ნაც მიგ­ვაჩ­ნია, რომ სახ­ლი არის სივ­რცე, სა­დაც მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, დი­ზა­ი­ნე­რუ­ლი შტრი­ხე­ბი ქმნი­დეს ჰარ­მო­ნი­ულ კლი­მატს.

  • სა­ინ­ტე­რე­სოა, დღეს ინ­ტე­რი­ე­რის დი­ზა­ი­ნი­სა და მა­სა­ლე­ბის რა ტენ­დენ­ცი­ე­ბია აქ­ტუ­ა­ლუ­რი და რას ანი­ჭე­ბენ სა­ქარ­თვე­ლო­ში მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი უპი­რა­ტე­სო­ბას?

მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის აქ­ტი­უ­რო­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე შეგ­ვიძ­ლია ვთქვათ, რომ მათი უმე­ტე­სი ნა­წი­ლი ფე­რად დე­ტა­ლებ­ზე აკე­თებს აქ­ცენტს. მა­გა­ლი­თის­თვის, Irsap-ის ფე­რად რა­დი­ა­ტო­რებს ჩვენ­თან საკ­მა­ოდ ზრდა­დი გა­ყიდ­ვე­ბის დი­ნა­მი­კა აქვს.

ასე­ვე ძა­ლი­ან აქ­ტი­უ­რია დიდი ფორ­მა­ტის ფი­ლე­ბი, მათ შო­რის, დე­კო­რა­ტი­უ­ლი სა­ხის მქო­ნე ფი­ლე­ბი 𝗔𝗥𝗧 𝗪𝗔𝗟𝗟𝗦 - ვი­ზუ­ა­ლი, რო­მე­ლიც გად­მოს­ცემს სი­ცო­ცხლეს.

ასე­ვე საკ­მა­ოდ მო­თხოვ­ნა­დია სა­ნი­ტა­რუ­ლი კე­რა­მი­კის დი­ზა­ი­ნე­რუ­ლი შტრი­ხე­ბი და ა.შ

  • რა წარ­მა­ტე­ბუ­ლი პრო­ექ­ტე­ბი აქვს გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბუ­ლი Mosaics-ს გან­ვლი­ლი ორი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში?

შექ­მნი­დან დღემ­დე, 1500-მდე წარ­მა­ტე­ბუ­ლი პრო­ექ­ტი გან­ვა­ხორ­ცი­ე­ლეთ, რო­მე­ლიც აერ­თი­ა­ნებს რო­გორც სა­ცხოვ­რე­ბელ სახ­ლებს, ასე­ვე კო­მერ­ცი­უ­ლი და­ნიშ­ნუ­ლე­ბის ობი­ექ­ტებს. დი­ნა­მი­კა მზარ­დია, რაც კი­დევ ერთხელ ადას­ტუ­რებს იმას, რომ ქარ­თველ მომ­ხმა­რე­ბელს აქვს მზა­ო­ბა და მო­თხოვ­ნა, მიჰ­ყვეს თა­ნა­მედ­რო­ვე მსოფ­ლიო ტენ­დენ­ცი­ებს.

  • რა სი­ახ­ლე­ებს შეს­თა­ვა­ზებს Mosaics-ი მომ­ხმა­რებ­ლებს უახ­ლო­ეს მო­მა­ვალ­ში?

ძა­ლი­ან მალე და­ვას­რუ­ლებთ მუ­შა­ო­ბას რამ­დე­ნი­მე მნიშ­ვნე­ლო­ვან პრო­ექ­ტზე. ასე­ვე გახ­სნის დღი­დან Mosaics-ი არ წყვეტს გან­ვი­თა­რე­ბას და სულ მალე, მომ­ხმა­რე­ბელს კი­დევ უფრო მეტ სა­ინ­ტე­რე­სო სი­ახ­ლეს შევ­თა­ვა­ზებთ.

NS

12
0

ვინ არის მოზაიქსი არა , რა არის? თქვენი კომპანიის გასულიერება როდის მოხდა :)

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
16 ხიდი და 3 კვანძი, ვნახოთ სად გაივლის და რა დაჯდება თბილისის შემოვლითი გზის 11 კმ-იანი მონაკვეთი
ავტორი:

ხარისხისა და დიზაინის სინთეზი ერთ სივრცეში - ვინ არის Mosaics-ი და რატომ აკეთებენ მასზე არჩევანს ინტერიერის დიზაინის მოწყობისას?

ხარისხისა და დიზაინის სინთეზი ერთ სივრცეში - ვინ არის Mosaics-ი და რატომ აკეთებენ მასზე არჩევანს ინტერიერის დიზაინის მოწყობისას?

ინტერიერის დიზაინი არის სურვილების, იდეებისა და დამოკიდებულების გამოხატულება საკუთარ სივრცეში. ეს ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრების ძლიერი და არსებითი ნაწილია. ინტერიერი გავლენას ახდენს ჩვენს განწყობაზე, მოტივაციასა და პროდუქტიულობაზეც კი. ამიტომაც სწორად დაგეგმილ სივრცეებს, იქნება ეს კომფორტული სახლები თუ ფუნქციური სამუშაო და საჯარო სივრცეები, უდიდესი მნიშვნელობა ენიჭება.

მთელს მსოფლიოში ინტერიერის დიზაინს სულ უფრო და უფრო დიდი ყურადღება ექცევა. სტატისტიკური მონაცემებით, საქართველოში მზარდია მოთხოვნა მსოფლიო ბრენდებზე, მაღალი ხარისხის მასალებზე, ფერებსა და მსოფლიო ტენდენციებზე. თითოეული ჩვენგანი ცდილობს, ინტერიერში ნებისმიერ დეტალს მიანიჭოს მნიშვნელობა, მიმზიდველი და რაც მთავარია, ფუნქციური გახადოს და ხაზი გაუსვას თავის ინდივიდუალიზმს. ხშირად ეს ხანგრძლივი პროცესია, თუმცა მიღებული შედეგი გაწეულ სამუშაოს ამართლებს.

სწორედ აღნიშნული მოთხოვნების გათვალისწინებით შეიქმნა პრემიუმ ტიპის სარემონტო მოსაპირკეთებელი მასალების შოურუმი - Mosaics, რომელიც ყველაზე მომთხოვნ მომხმარებელსაც კი აძლევს საშუალებას, ნებისმიერ კრეატიულ იდეას შეასხას ფრთები.

Mosaics-ის ისტორია 2021 წლიდან იწყება, კომპანიის დაარსების ძირითად მიზანს წარმოადგენდა პრემიუმ ტიპის სარემონტო - მოსაპირკეთებელი მასალების შოურუმის შექმნა, რომელიც ხელმისაწვდომს გახდიდა განსხვავებულ, ფერად, თანამედროვე, მაღალი ხარისხის მქონე, ექსკლუზიურ ევროპულ ბრენდებს.

შოურუმ Mosaics-ში წარმოდგენილია: კერამიკული და დიდი ზომის ფილები, რადიატორები, ბუნებრივი ხის იატაკი, სანიტარული კერამიკა, აბაზანები, საშხაპე სისტემები, შემრევები, სარკეები და სხვა.

რა მოთხოვნები აქვს დღეს მომხმარებელს სარემონტო და მოსაპირკეთებელი მასალების მიმართულებით და რას სთავაზობს მათ Mosaics-ი, ამის შესახებ კომპანიის დირექტორი ირაკლი შამელაშვილი საუბრობს:

  • ვინ არის Mosaics-ი, რა მისია აქვს და რა სიახლეები შესთავაზა მან მომხმარებლებს?

ჩვენს ქვეყანაში ურბანული განვითარების ტენდენციები მზარდია, განსხვავებული და ექსკლუზიური სარემონტო მოსაპირკეთებელ მასალებზეც მუდმივად იზრდება მოთხოვნა. საქმემ, რომელსაც დამფუძნებელთა გუნდი გასული 10 წელი ვემსახურეთ, თვალნათლივ დაგვანახა განსხვავებული კონცეფციის შოურუმის საჭიროება, გამოცდილება გადავზარდეთ საქმეში და ასე შეიქმნა Mosaics-ი. მის ირგვლივ ყველა სტატუსი გავაერთიანეთ: თანამედროვე, ელეგანტური, კლასიკური, მინიმალისტური და ვაქციეთ ახალი კონცეფციის სივრცედ, რომელიც ორიენტირებულია მომხმარებლის, დიზაინერების, არქიტექტორების კომფორტისა და მყუდრო გარემოს შექმნაზე, იმისათვის რომ უკეთ შეძლონ თავიანთი ხედვებისა და მიზნების რეალიზება.

  • როგორია Mosaics-ის მომხმარებელი, რა საჭიროებები აქვთ მათ და როგორ პასუხობთ თქვენ მათ მოთხოვნებს?

Mosaics-ს შეუძლია დააკმაყოფილოს ყველაზე მომთხოვნი მომხმარებელიც კი. ჩვენს შოურუმში წარმოდგენილია როგორც თანამედროვე, ასევე მინიმალისტური, კლასიკური და ვინტაჟური კოლექციები.

მომხმარებლები ყურადღებას ამახვილებენ პროდუქციის ვიზუალურ ნაწილზე, ბრენდზე, წარმომავლობაზე და რაც მთავარია, ფერებზე. სამეცნიერო კვლევებმა დაადასტურა, რომ ფერები ადამიანებზე ემოციურად მოქმედებს. სწორედ ამიტომ, ჩვენს შოურუმში აღნიშნულ მიმართულებაზე განსაკუთრებული აქცენტი კეთდება და ჩვენი მრავალრიცხოვანი პროდუქცია იძლევა იმის შესაძლებლობას, მომხმარებელს არჩევანის შეუზღუდავი საშუალება ჰქონდეს.

ჩვენთან ნებისმიერი გემოვნების მქონე მომხმარებელს შეუძლია, შეარჩიოს სასურველი ფერის, ზომისა და ფორმის პროდუქცია, იქნება ეს კერამიკული ფილა, სანიტარული კერამიკა, შემრევი თუ რადიატორი.

  • როგორც ვიცი, Mosaics-ში მომხმარებელთა განსაკუთრებული მომსახურების სტანდარტი გაქვთ, რას გულისხმობს ის?

დიახ, განსხვავებული პერსონიფიცირებული მომსახურების მაღალი სტანდარტი გვაქვს, რაც იმას ნიშნავს, რომ თითოეული მომხმარებელს ინდივიდუალურად ვემსახურებით. ეს მათ ჩვენთან ლოიალური ურთიერთობის ჩამოყალიბებაში ეხმარება. ასევე, ჩვენს შოურუმში გამოყოფილი გვაქვს სპეციალური სამუშაო სივრცე დიზაინერებისთვისა და არქიტექტორებისთვის.

Mosaics-ის შოურუმი მისამართზე: თბილისი, აკ. ბელიაშვილის 68

  • რომელი დიზაინერული ბრენდებია წარმოდგენილი Mosaics-ის შოურუმში და რით არის ისინი გამორჩეული?

Mosaics-მა მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომი გახადა სხვადასხვა სახეობის 20-მდე ბრენდი, რომელთაც მსოფლიოში წამყვანი ადგილი უჭირავს. მათ შორის არის: ABK Group, 41ZERO42, Emilgroup, Daniel, Globo, Flaminia, Irsap, Frevini, Parador და სხვა.

თითოეულ მათგანს თავიანთ კატეგორიაში გამოარჩევს ინდივიდუალურობა და უმეტესი მათგანი ევროპის წამყვანი დიზაინერების მიერ არის შექმნილი.

Mosaics-ის შოურუმი მისამართზე: თბილისი, აკ. ბელიაშვილის 68

ჩვენ ყოველთვის ვცდილობთ, ხელი შევუწყოთ სიახლეების დანერგვას, მომხმარებელს მუდმივად შევთავაზოთ თანამედროვე კოლექციები, ხელმისაწვდომი გავხადოთ მსოფლიო ტენდენციები, რადგანაც მიგვაჩნია, რომ სახლი არის სივრცე, სადაც მნიშვნელოვანია, დიზაინერული შტრიხები ქმნიდეს ჰარმონიულ კლიმატს.

  • საინტერესოა, დღეს ინტერიერის დიზაინისა და მასალების რა ტენდენციებია აქტუალური და რას ანიჭებენ საქართველოში მომხმარებლები უპირატესობას?

მომხმარებლების აქტიურობიდან გამომდინარე შეგვიძლია ვთქვათ, რომ მათი უმეტესი ნაწილი ფერად დეტალებზე აკეთებს აქცენტს. მაგალითისთვის, Irsap-ის ფერად რადიატორებს ჩვენთან საკმაოდ ზრდადი გაყიდვების დინამიკა აქვს.

ასევე ძალიან აქტიურია დიდი ფორმატის ფილები, მათ შორის, დეკორატიული სახის მქონე ფილები 𝗔𝗥𝗧 𝗪𝗔𝗟𝗟𝗦 - ვიზუალი, რომელიც გადმოსცემს სიცოცხლეს.

ასევე საკმაოდ მოთხოვნადია სანიტარული კერამიკის დიზაინერული შტრიხები და ა.შ

  • რა წარმატებული პროექტები აქვს განხორციელებული Mosaics-ს განვლილი ორი წლის განმავლობაში?

შექმნიდან დღემდე, 1500-მდე წარმატებული პროექტი განვახორციელეთ, რომელიც აერთიანებს როგორც საცხოვრებელ სახლებს, ასევე კომერციული დანიშნულების ობიექტებს. დინამიკა მზარდია, რაც კიდევ ერთხელ ადასტურებს იმას, რომ ქართველ მომხმარებელს აქვს მზაობა და მოთხოვნა, მიჰყვეს თანამედროვე მსოფლიო ტენდენციებს.

  • რა სიახლეებს შესთავაზებს Mosaics-ი მომხმარებლებს უახლოეს მომავალში?

ძალიან მალე დავასრულებთ მუშაობას რამდენიმე მნიშვნელოვან პროექტზე. ასევე გახსნის დღიდან Mosaics-ი არ წყვეტს განვითარებას და სულ მალე, მომხმარებელს კიდევ უფრო მეტ საინტერესო სიახლეს შევთავაზებთ.

NS