ავტორი:

ლურჯი ოკეანე და ბიზნეს სასტუმრო “მეტა” ბიზნესშეხვედრების ციკლს იწყებენ

ლურჯი ოკეანე და ბიზნეს სასტუმრო “მეტა” ბიზნესშეხვედრების ციკლს იწყებენ

გამომცემლობა „პალიტრა L-ის“ პროექტმა „ლურჯი ოკეანე“ დაიწყო ახალი პროექტი „ბიზნეს შეხვედრების ციკლი“, რომელიც ითვალისწინებს ყოველთვიური ღონისძიებების ჩატარებასა და სხვადასხვა დარგის სპეციალისტის სადისკუსიოდ გაერთიანებას.

პირველი ღონისძიების მოწვეული სპიკერი იქნება საშა კაცმანი, რომელიც ისაუბრებს ლიდერობაზე და აღნიშნულ თემაზე აუდიტორიას საინტერესო მოსაზრებებს გაუზიარებს. შეხვედრა გაიმართება 28 აპრილს 19:00 საათზე ბიზნეს სასტუმრო „მეტაში“ (მისამართი: ალექსიძის 12, შენობა - King David)

„პალიტრა L-ის“ პიარისა და მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელის მარიამ გიორგაძის განმარტებით, სწრაფ და ტურბულენტურ ბიზნესგარემოში მსგავსი სივრცის არსებობა ბიზნესის წარმომადგენლებს დაეხმარება, გაცვალონ ინფორმაცია, ერთმანეთს გაუზიარონ გამოცდილება და თანამედროვე ტენდენციები.

„თითოეული შეხვედრის თემატიკა შეირჩევა „ლურჯი ოკეანის“ პროექტის ფარგლებში გამოცემული უახლესი წიგნების მიხედვით და ამის შესაბამისად მოვიწვევთ სპიკერს ან სპიკერებს. პირველი შეხვედრის თემა ლიდერობაა, რასაც პირველი სპიკერი საშა კაცმანი განიხილავს. თემატიკა კი სწორედ „ლურჯი ოკეანის“ მიერ გამოცემული წიგნის რობერტ სატონის ,,კარგი ბოსი, ცუდი ბოსის“ მიხედვით შევარჩიეთ,“ - განაცხადა მარიამ გიორგაძემ.

როგორც ბიზნეს სასტუმრო „მეტას“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი მარიამ დვალიშვილი აღნიშნავს „ლურჯ ოკეანესთან“ პარტნიორობისგან საინტერესო შედეგებს ელოდებიან:

„მეტა“ გახსნის დღიდან ოპერირებს, როგორც ბიზნეს სასტუმრო, „ლურჯი ოკეანე“ კი გამოსცემს ბიზნესლიტერატურას, ვფიქრობთ, რომ ჩვენი საქმიანობა ამ კუთხით ერთმანეთთან დაკავშირებულია. ბიზნესს ვეხმარებით თავიანთი მიმართულების განვითარებაში და თავადაც ვვითარდებით. „ლურჯი ოკეანე“ იმდენად მნიშვნელოვანი პროექტია და ღონისძიებების თემებიც იმდენად საინტერესო იქნება, რომ ვფიქრობ, ამ შეხვედრასაც დიდი გამოხმაურება ექნება მათგან, ვინც ამ მიმართულებით არის დაინტერესებული,“ - განმარტა მარიამ დვალიშვილმა.

პროექტი 6 თვე გაგრძელდება და სხვადასხვა თემატიკას მოიცავს. მისი მთავარი იდეაა საშუალო და მაღალი რგოლის მენეჯერებისთვის საინტერესო შეხვედრების ორგანიზება, მოსაზრებებისა და გამოცდილების გაზიარება, რაც სხვადასხვა პროფესიის ადამიანებს თავიანთ საქმიანობაში დაეხმარება.

R