სამართალი
პოლიტიკა
საზოგადოება

14

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეთვრამეტე დღე დაიწყება 01:30-ზე, მთვარე მშვილდოსანშია არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები, სასამართლო პროცესები. არ გირჩევთ ვაჭრობას, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარებას. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ურთიერთობისას აკონტროლეთ ემოციები. კამათი დაუშვებელია. კარგი დღეა მოგზაურობისთვის, ხანგრძლივი მგზავრობისთვის. დაისვენეთ, მაგრამ ნაკლები იძინეთ. მოერიდეთ ქორწინებასა და ჯვრისწერას. გაამდიდრეთ თქვენი რაციონი თხილითა და მცენარეული ზეთით. სიგარეტის რაოდენობა და ალკოჰოლის დოზა შეამცირეთ. ჯანმრთელობის გაუმჯობესების მიზნით კარგ შედეგს მოგიტანთ: სირბილი, ველოსიპედი, სწრაფი სიარული.
მსოფლიო
მეცნიერება
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სამხედრო
კონფლიქტები
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
LEXUS-ი წარმოგიდგენთ უახლეს ფლაგმან მოდელს LX 600
LEXUS-ი წარმოგიდგენთ უახლეს ფლაგმან მოდელს LX 600

13 ოქ­ტომ­ბერს, რუ­სეთ­ში, მოს­კოვ­ში გა­მარ­თულ ექ­სკლუ­ზი­ურ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე Lexus-მა წა­რად­გი­ნა უახ­ლე­სი LX-ი. ახა­ლი LX, რო­მე­ლიც გა­ნა­სა­ხი­ე­რებს ბრენ­დის მის­წრა­ფე­ბას, და­აკ­მა­ყო­ფი­ლოს კლი­ენ­ტე­ბის გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი მო­თხოვ­ნი­ლე­ბე­ბი და ცხოვ­რე­ბის წესი, გლო­ბა­ლუ­რი მას­შტა­ბით 2022 წლის და­სა­წყის­ში ჩა­ეშ­ვე­ბა გა­ყიდ­ვა­ში.

1996 წელს, მისი გა­მოშ­ვე­ბის დღი­დან­ვე, LX-ი წარ­მა­ტე­ბით იქნა აღი­ა­რე­ბუ­ლი Lexus-ის ფლაგ­მან სპორ­ტულ უნი­ვერ­სა­ლად (SUV), უაღ­რე­სად კომ­ფორ­ტუ­ლი მარ­თვი­სა და გა­მავ­ლო­ბის გამო, რო­მე­ლიც უძ­ლებს ყვე­ლა­ნა­ირ საგ­ზაო პი­რო­ბას მსოფ­ლი­ოს მას­შტა­ბით, რაც, ასე­ვე მხარ­და­ჭე­რი­ლია მისი უბად­ლო სან­დო­ო­ბით, გამ­ძლე­ო­ბით და უს­წორ­მას­წო­რო გზებ­ზე ეფექ­ტუ­რად გა­და­ად­გი­ლე­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბით. მსოფ­ლი­ოს მას­შტა­ბით არ­სე­ბულ 50-ზე მეტ ბა­ზარ­ზე 500,000-ზე მეტი ერ­თე­უ­ლი LX-ია გა­ყი­დუ­ლი.

ახა­ლი LLX-ის ძი­რი­თა­დი მა­ხა­სი­ა­თებ­ლე­ბი:

1. Lexus-ის ახა­ლი თა­ო­ბის დი­ზა­ი­ნის ენა, რო­მე­ლიც ჰარ­მო­ნი­უ­ლად აერ­თი­ა­ნებს ფუნ­ქცი­ო­ნა­ლუ­რო­ბას და ელე­გან­ტუ­რო­ბას.

  • დი­ზა­ი­ნის სა­ერ­თო კონ­ცეფ­ცია მიზ­ნად ისა­ხავს ისე­თი ვი­ზუ­ა­ლის შექ­მნას, რო­მე­ლიც აერ­თი­ა­ნებს ფლაგ­მა­ნუ­რი ჯი­პის შე­სა­ფე­რის დახ­ვე­წი­ლო­ბას და ძლი­ერ, მომ­ნუს­ხველ წარ­მო­სა­დე­გო­ბას.
  • ახა­ლი შპინ­დე­ლის ცხა­უ­რი, რო­მე­ლიც მიჰ­ყვე­ბა ახა­ლი თა­ო­ბის Lexus–ის ახალ, ფუნ­ქცი­ურ დი­ზა­ინს, არის სამ­გან­ზო­მი­ლე­ბი­ა­ნი და არ აქვს ქრო­მი­რე­ბუ­ლი ჩარ­ჩო, რაც ხაზს უს­ვამს მან­ქა­ნის კორ­პუს­თან მის ერ­თი­ა­ნო­ბას და იძ­ლე­ვა მა­სის აღ­ქმის სა­შუ­ა­ლე­ბას ისე­თი ფუნ­ქცი­ე­ბის შეს­რუ­ლე­ბი­სას, რო­გო­რი­ცაა გაგ­რი­ლე­ბა და რექ­ტი­ფი­კა­ცი­ის ეფექ­ტუ­რო­ბა.
  • Tazuna-ს კონ­ცეფ­ცი­ის სა­ფუძ­ველ­ზე, რო­მე­ლიც ამ­ყა­რებს კო­მუ­ნი­კა­ცი­ას მძღოლ­სა და ავ­ტო­მო­ბილს შო­რის, მო­ნი­ტო­რი და სხვა გა­დამ­რთვე­ლე­ბი გან­ლა­გე­ბუ­ლია იმგვა­რად, რომ შე­იქ­მნას კოკპი­ტის სივ­რცე, რაც სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს მძღოლს, გა­ა­კონ­ტრო­ლოს მან­ქა­ნა სურ­ვი­ლი­სა­მებრ, პო­ზის მი­ნი­მა­ლუ­რი ცვლი­ლე­ბით, თუნ­დაც უს­წორ­მას­წო­რო გზებ­ზე.

2. მარ­თვის გა­მორ­ჩე­უ­ლი ხა­რის­ხი, რო­გორც სწორ გზა­ზე, ასე­ვე უგ­ზო­ო­ბის პი­რო­ბებ­ში.

  • ახა­ლი GA-F პლატ­ფორ­მა შე­იქ­მნა პირ­ვე­ლად, Lexus-ის მიერ, ინერ­ცი­ის იდე­ა­ლუ­რი კო­ე­ფი­ცი­ენ­ტის მი­საღ­წე­ვად. მან­ქა­ნის წინა/უკა­ნა სიმ­ძი­მის ცენ­ტრი ოპ­ტი­მი­ზი­რე­ბუ­ლია მა­სი­უ­რი ძრა­ვის უფრო უკან გან­თავ­სე­ბით.
  • გარ­და ძრა­ვის ზო­მის შემ­ცი­რე­ბი­სა და უფრო მსუ­ბუ­ქი, ახა­ლი აქ­ტი­უ­რი სი­მაღ­ლის კონ­ტრო­ლის (AHC) სა­კი­და­რი­სა, სა­ხუ­რა­ვის მა­სა­ლა, რო­მე­ლიც გან­თავ­სე­ბუ­ლია ავ­ტო­მო­ბი­ლის სიმ­ძი­მის ცენ­ტრის ზე­მოთ, შე­იც­ვა­ლა მსუ­ბუ­ქი ალუ­მი­ნით. ამან გა­მო­იწ­ვია სიმ­ძი­მის ცენ­ტრის მნიშ­ვნე­ლოვ­ნად კლე­ბა და წო­ნის შემ­ცი­რე­ბა და­ახ­ლო­ე­ბით 200 კგ-ით.
  • ის­ტო­რი­ა­ში პირ­ვე­ლად, ქა­ფპო­ლის­ტი­რო­ლის (EPS) და კორ­პუს­ზე სტრუქ­ტუ­რუ­ლი წე­ბოს გა­მო­ყე­ნე­ბა უზ­რუნ­ველ­ყოფს მყი­სი­ერ რე­ა­გი­რე­ბას რო­გორც სა­ჭის მარ­თვი­სას, ასე­ვე გა­ზის პე­და­ლი გა­მო­ყე­ნე­ბი­სას.

  • 2,850 მმ-იანი თვლე­ბის ბაზა, რო­მე­ლიც წარ­მო­ად­გენს პირ­ვე­ლი თა­ო­ბის მემ­კვიდ­რე­ო­ბას, და საგ­ზაო ღრე­ჩოს კუ­თხე­ე­ბი (წინა გა­ნა­კი­დის კუ­თხე, უკა­ნა გა­ნა­კი­დის კუ­თხე და რამ­პა­ზე გა­დას­ვლის კუ­თხე), რაც ეკ­ვი­ვა­ლენ­ტუ­რია წინა მო­დე­ლის მო­ნა­ცე­მე­ბი­სა, უზ­რუნ­ველ­ყოფს რო­გორც გა­და­ად­გი­ლე­ბას უს­წორ­მას­წო­რო გზის პი­რო­ბებ­ში, ასე­ვე მა­ღა­ლი დო­ნის შიდა სივ­რცეს.
  • აქ­ტი­უ­რი სი­მაღ­ლის კონ­ტრო­ლის (AHC) სა­კი­და­რი, რო­მე­ლიც, მგზავ­რო­ბის პი­რო­ბე­ბის შე­სა­ბა­მი­სად, იძ­ლე­ვა საგ­ზაო ღრე­ჩოს რე­გუ­ლი­რე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბას, ამ­ჯე­რად წარ­მოდ­გე­ნი­ლია საგ­ზაო ღრე­ჩოს პო­ზი­ცი­ე­ბის უფრო ფარ­თო არ­ჩე­ვა­ნით. გარ­და ამი­სა, ახლა AHC ახ­დენს ავ­ტო­მო­ბი­ლის მდგო­მა­რე­ო­ბის სტა­ბი­ლი­ზა­ცი­ას მო­სახ­ვევ­ში, აჩ­ქა­რე­ბი­სა და შე­ნე­ლე­ბის დროს, სა­ჭი­რო­ე­ბი­სა­მებრ, ზამ­ბა­რის სი­ხის­ტის კო­ე­ფი­ცი­ენ­ტის ოპ­ტი­მი­ზი­რე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბით.
  • ახა­ლი მულ­ტი-რე­ლი­ე­ფუ­რი მო­ნი­ტო­რი იყე­ნებს ოთხ კა­მე­რას, რო­მე­ლიც ეხ­მა­რე­ბა მძღოლს გა­ა­კონ­ტრო­ლოს ავ­ტო­მო­ბი­ლის გარ­შე­მო არ­სე­ბუ­ლი მდგო­მა­რე­ო­ბა. ასე­ვე, წარ­მოდ­გენ­ლია ახა­ლი მან­ქა­ნის ძი­რის ხედ­ვის მო­წყო­ბი­ლო­ბა, რომ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბი­თაც, ავ­ტო­მო­ბი­ლი ხდე­ბა გამჭვირ­ვა­ლე იმგვა­რად, რომ მძღოლ­მა შეძ­ლოს რო­გორც მან­ქა­ნის მდგო­მა­რე­ო­ბის, ასე­ვე, წინა და უკა­ნა ბორ­ბლე­ბის მიმ­დე­ბა­რე ტე­რი­ტო­რი­ის შე­მოწ­მე­ბა.
  • ინ­სტრუ­მენ­ტთა პა­ნელ­ზე მო­ცე­მუ­ლია ვერ­ტი­კა­ლუ­რად გან­თავ­სე­ბუ­ლი ორ­მა­გი მო­ნი­ტო­რი, რო­გორც Lexus-ის ექ­სკლუ­ზი­ვი. ზედა ნა­წი­ლი არის 12,3 დი­უ­მი­ა­ნი სენ­სო­რუ­ლი მო­ნი­ტო­რი, რო­მე­ლიც აჩ­ვე­ნებს ნა­ვი­გა­ცი­ას და აუ­დიო კონ­ტროლს და რო­მე­ლიც გა­მო­ი­ყე­ნე­ბა, რო­გორც მულ­ტი-რე­ლი­ე­ფუ­რი მო­ნი­ტო­რი ოფ-როუდ (off- road) რე­ჟიმ­ში მარ­თვის დროს. ქვე­და, 7 ინ­ჩი­ა­ნი სენ­სო­რუ­ლი მო­ნი­ტო­რი გვიჩ­ვე­ნებს კლი­მატ-კონ­ტრო­ლის ეკ­რანს და გა­მო­ი­ყე­ნე­ბა, რო­გორც ავ­ტო­მო­ბი­ლის მარ­თვას­თან და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი ეკ­რა­ნი, მულ­ტი-რე­ლი­ე­ფუ­რი ფუნ­ქცი­ის არ­ჩე­ვა­ნით, მარ­თვის რე­ჟი­მის ასარ­ჩე­ვად და ა.შ.

3. მძლავ­რი და ეფექ­ტუ­რი ძრა­ვე­ბის ახა­ლი სპექტრი

  • ახა­ლი, LX 600-ის 3.5 ლიტ­რი­ა­ნი, V6 ორ­ტურ­ბი­ნი­ა­ნი ბენ­ზი­ნის ძრა­ვა უზ­რუნ­ველ­ყოფს მძლავრ და­ბა­ლი ბრუნ­ვის მო­მენტს და შე­სა­ნიშ­ნავ რე­ა­გი­რე­ბას. მაქ­სი­მა­ლუ­რი სიმ­ძლავ­რეა 305 კვტ (415 DIN ცხე­ნის ძალა), ხოლო მაქ­სი­მა­ლუ­რი ბრუნ­ვის მო­მენ­ტია 650ნმ. ძრა­ვა უზ­რუნ­ველ­ყოფს სა­სი­ა­მოვ­ნო აჩ­ქა­რე­ბის შეგ­რძნე­ბას, რაც ასა­ხავს გა­ფარ­თო­ე­ბუ­ლი ბრუნ­ვის მა­ხა­სი­ა­თებ­ლებს მა­ღალ rpm (ბრუნ­თა რა­ო­დე­ნო­ბა წუთ­ში) დი­ა­პა­ზო­ნამ­დე.
  • Lexus–ის პირ­ვე­ლი 3.3 ლიტ­რი­ა­ნი, V6 ორ­ტურ­ბი­ნი­ა­ნი დი­ზე­ლის ძრა­ვა LX 500d– ში, აღ­ჭურ­ვი­ლია ოპ­ტი­მი­ზი­რე­ბუ­ლი სტრუქ­ტუ­რე­ბით ძრა­ვის თი­თო­ე­უ­ლი ნა­წი­ლის­თვის, მაქ­სი­მა­ლუ­რი სიმ­ძლავ­რის - 220 კვტ (299 DIN ცხე­ნის ძალა) ოდე­ნო­ბით და მაქ­სი­მა­ლუ­რი ბრუნ­ვის -700 ნმ-ს ოდე­ნო­ბით, ასე­ვე საწ­ვა­ვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ეკო­ნო­მი­ის მიღ­წე­ვის მიზ­ნით. ძრა­ვა იყე­ნებს ბრუნ­ვის მა­ხა­სი­ა­თებ­ლებს, რომ­ლე­ბიც იწყე­ბა და­ბა­ლი rpm დი­ა­პა­ზო­ნი­დან, რათა მი­აღ­წი­ოს იმ სიმ­ძლავ­რის აჩ­ქა­რე­ბას, რო­მე­ლიც უკეთ გა­მო­ხა­ტავს მძღო­ლის სურ­ვი­ლებს.
  • ორი­ვე ძა­ლუ­რი აგ­რე­გა­ტი აღ­ჭურ­ვი­ლია 10-სა­ფე­ხუ­რი­ა­ნი გა­და­ცე­მა­თა კო­ლო­ფით და მწყობ­რი და კომ­ფორ­ტუ­ლი მარ­თვის რიტ­მით, ასე­ვე, გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბუ­ლი სა­წყი­სი გა­ქა­ნე­ბით, ოფ-როუდ (off-road) მარ­თვის რე­ჟი­მით და მა­ღალ სიჩ­ქა­რე­ზე საწ­ვა­ვის ეკო­ნო­მი­ით.

4. ახა­ლი VIP კლა­სი

  • VIP კლა­სი, ოთხი და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი ად­გი­ლით, აღ­ჭურ­ვი­ლია უკა­ნა სა­ვარ­ძლე­ბით, რომ­ლე­ბიც უზ­რუნ­ველ­ყო­ფენ უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის კომ­ფორ­ტს, კერ­ძოდ, გვერ­დი­თი G-ძა­ლე­ბი­სა და გზის ზე­და­პირ­ზე ზე­მოქ­მე­დე­ბის მა­ღა­ლი წი­ნა­აღ­მდე­გო­ბის უზ­რუნ­ველ­სა­ყო­ფად. მათი დახ­რა შე­საძ­ლე­ბე­ლია 48 გრა­დუ­სამ­დე და აღ­ჭურ­ვი­ლია ერ­თფუნ­ქცი­უ­რი უკა­ნა სა­ვარ­ძლის კონ­სო­ლით. უკა­ნა სა­ვარ­ძლის მო­ნი­ტო­რი, რო­მე­ლიც გან­თავ­სე­ბუ­ლია წინა მგზავ­რის სა­ზურ­გე­ზე, შე­საძ­ლოა ჩა­ი­კე­ცოს, რათა უზ­რუნ­ველ­ყოს წინ ხილ­ვა­დო­ბა, გა­ა­ჩი­ნოს სივ­რცის შეგ­რძნე­ბა და შექ­მნას მო­სას­ვე­ნე­ბე­ლი სივ­რცე ფე­ხის გან­სა­თავ­სებ­ლად 1100 მმ სიგ­რძის მან­ძლით. გარ­და ამი­სა, ფე­ხის მო­სას­ვე­ნე­ბე­ლი შე­იძ­ლე­ბა გან­თავ­სდეს წინა სა­ვარ­ძლის უკან, რათა უზ­რუნ­ველ­ყო­ფილ იქ­ნეს უფრო მო­სა­ხერ­ხე­ბე­ლი მდგო­მა­რე­ო­ბა თა­ვი­დან ფე­ხე­ბამ­დე.

  • კომ­ფორ­ტის ელე­მენ­ტე­ბი, რო­გო­რი­ცაა მზის­გან დამ­ცა­ვე­ბი გვერ­დით და მცი­რე ფან­ჯრებ­ზე, სპე­ცი­ა­ლუ­რი ნა­თუ­რე­ბი კი­თხვის­თვის და უკა­ნა სა­ვარ­ძლე­ბის მო­ნი­ტო­რე­ბი უზ­რუნ­ველ­ყო­ფი­ლია სტან­დარ­ტის მი­ხედ­ვით. VIP კლა­სის ჭე­რის ექ­სკლუ­ზი­უ­რი კონ­დი­ცი­ო­ნე­რის ნას­ვრე­ტე­ბი ჰა­ერს აფ­რქვევს ზე­მო­დან, შხა­პის­მაგ­ვა­რი კონ­დი­ცი­რე­ბის ფუნ­ქცი­ით, უკა­ნა სა­ვარ­ძელ­ზე გან­თავ­სე­ბუ­ლი მგზავ­რე­ბის­თვის კომ­ფორ­ტის შე­საქ­მნე­ლად. გარ­და ამი­სა, სა­ვენ­ტი­ლა­ციო ხვრე­ლე­ბი და­მა­ტე­ბუ­ლია უკა­ნა სა­ვარ­ძლე­ბის ექ­სკლუ­ზი­უ­რი ცენ­ტრა­ლუ­რი კონ­სო­ლის ბა­ზის გვერ­დებ­ზეც, რათა ზამ­თარ­ში ცხე­ლი ჰა­ე­რის ნა­კად­მა უზ­რუნ­ველ­ყოს უფრო მეტი კომ­ფორ­ტი თა­ვის გაგ­რი­ლე­ბის და ფე­ხე­ბის გათ­ბო­ბის მე­თო­დით.
  • უკა­ნა მარ­თვის პა­ნე­ლი, რო­მე­ლიც ცენ­ტრა­ლუ­რად აკონ­ტრო­ლებს უკა­ნა სა­ვარ­ძლის და მისი მიმ­დე­ბა­რე ტე­რი­ტო­რი­ე­ბის სხვა­დას­ხვა ფუნ­ქცი­ებ­სა და აღ­ჭურ­ვი­ლო­ბას, შე­მუ­შა­ვე­ბუ­ლია დიდი ყუ­რა­დღე­ბით, სა­ჭი­რო­ე­ბე­ბის პრი­ო­რი­ტე­ტუ­ლო­ბის მი­ხედ­ვით, უმ­ცი­რეს დე­ტა­ლე­ბამ­დე, გან­ლა­გე­ბის და ფორ­მის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით.

5. მო­წი­ნა­ვე ტექ­ნო­ლო­გე­ბი დაც­ვი­სა და უსაფრ­თხო­ე­ბი­სათ­ვის

  • Lexus–ის­და­ქოქ­ვის (push-start) ღი­ლაკ­ზე არ­სე­ბუ­ლი პირ­ვე­ლი თი­თის ანა­ბეჭ­დის ავ­თენ­ტი­ფი­კა­ცია ამ­ცი­რებს ქურ­დო­ბის რისკს.
  • უახ­ლე­სი თა­ო­ბის Lexus-ის უსაფრ­თხო­ე­ბის სის­ტე­მა + აქ­ტი­უ­რი უსაფრ­თხო­ე­ბის პა­კე­ტი და მძღო­ლის დახ­მა­რე­ბის ფუნ­ქცი­ე­ბი, გაძ­ლი­ე­რე­ბუ­ლი წი­ნა­სა­ა­ვა­რიო სის­ტე­მა, სა­გან­გე­ბო სი­ტუ­ა­ცი­ა­ში სა­ჭის მარ­თვის დამ­ხმა­რე ფუნ­ქცი­ით, გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბუ­ლი მო­სახ­ვე­ვის კონ­ტრო­ლის დამ­ხმა­რე სის­ტე­მა, დი­ნა­მი­უ­რი რა­და­რის მქო­ნე კრუ­იზ-კონ­ტრო­ლი, მოხ­ვე­ვის სიჩ­ქა­რის მა­კონ­ტრო­ლე­ბე­ლი ფუნ­ქცი­ით და საგ­ზაო ნიშ­ნე­ბის ასის­ტენ­ტი.
  • BladeScanTM ადაპ­ტი­რე­ბუ­ლი შორი გა­ნა­თე­ბის სის­ტე­მის და­ნერგვა, რაც სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს მძღოლს, გა­მო­ი­ყე­ნოს შორი გა­ნა­თე­ბა და ამო­იც­ნოს ფე­ხით მო­სი­ა­რუ­ლე­ე­ბი და საგ­ზაო ნიშ­ნე­ბი სხვა მძღო­ლე­ბის­თვის ხილ­ვა­დო­ბის შე­ფერ­ხე­ბის გა­რე­შე.

R

00:00 / 00:00
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
სასამართლომ ირაკლი ოქრუაშვილს გირაო პატიმრობით შეუცვალა
ავტორი:

LEXUS-ი წარმოგიდგენთ უახლეს ფლაგმან მოდელს LX 600

LEXUS-ი წარმოგიდგენთ უახლეს ფლაგმან მოდელს LX 600

13 ოქტომბერს, რუსეთში, მოსკოვში გამართულ ექსკლუზიურ ღონისძიებაზე Lexus-მა წარადგინა უახლესი LX-ი. ახალი LX, რომელიც განასახიერებს ბრენდის მისწრაფებას, დააკმაყოფილოს კლიენტების განსხვავებული მოთხოვნილებები და ცხოვრების წესი, გლობალური მასშტაბით 2022 წლის დასაწყისში ჩაეშვება გაყიდვაში.

1996 წელს, მისი გამოშვების დღიდანვე, LX-ი წარმატებით იქნა აღიარებული Lexus-ის ფლაგმან სპორტულ უნივერსალად (SUV), უაღრესად კომფორტული მართვისა და გამავლობის გამო, რომელიც უძლებს ყველანაირ საგზაო პირობას მსოფლიოს მასშტაბით, რაც, ასევე მხარდაჭერილია მისი უბადლო სანდოობით, გამძლეობით და უსწორმასწორო გზებზე ეფექტურად გადაადგილების შესაძლებლობით. მსოფლიოს მასშტაბით არსებულ 50-ზე მეტ ბაზარზე 500,000-ზე მეტი ერთეული LX-ია გაყიდული.

ახალი LLX-ის ძირითადი მახასიათებლები:

1. Lexus-ის ახალი თაობის დიზაინის ენა, რომელიც ჰარმონიულად აერთიანებს ფუნქციონალურობას და ელეგანტურობას.

  • დიზაინის საერთო კონცეფცია მიზნად ისახავს ისეთი ვიზუალის შექმნას, რომელიც აერთიანებს ფლაგმანური ჯიპის შესაფერის დახვეწილობას და ძლიერ, მომნუსხველ წარმოსადეგობას.
  • ახალი შპინდელის ცხაური, რომელიც მიჰყვება ახალი თაობის Lexus–ის ახალ, ფუნქციურ დიზაინს, არის სამგანზომილებიანი და არ აქვს ქრომირებული ჩარჩო, რაც ხაზს უსვამს მანქანის კორპუსთან მის ერთიანობას და იძლევა მასის აღქმის საშუალებას ისეთი ფუნქციების შესრულებისას, როგორიცაა გაგრილება და რექტიფიკაციის ეფექტურობა.
  • Tazuna-ს კონცეფციის საფუძველზე, რომელიც ამყარებს კომუნიკაციას მძღოლსა და ავტომობილს შორის, მონიტორი და სხვა გადამრთველები განლაგებულია იმგვარად, რომ შეიქმნას კოკპიტის სივრცე, რაც საშუალებას აძლევს მძღოლს, გააკონტროლოს მანქანა სურვილისამებრ, პოზის მინიმალური ცვლილებით, თუნდაც უსწორმასწორო გზებზე.

2. მართვის გამორჩეული ხარისხი, როგორც სწორ გზაზე, ასევე უგზოობის პირობებში.

  • ახალი GA-F პლატფორმა შეიქმნა პირველად, Lexus-ის მიერ, ინერციის იდეალური კოეფიციენტის მისაღწევად. მანქანის წინა/უკანა სიმძიმის ცენტრი ოპტიმიზირებულია მასიური ძრავის უფრო უკან განთავსებით.
  • გარდა ძრავის ზომის შემცირებისა და უფრო მსუბუქი, ახალი აქტიური სიმაღლის კონტროლის (AHC) საკიდარისა, სახურავის მასალა, რომელიც განთავსებულია ავტომობილის სიმძიმის ცენტრის ზემოთ, შეიცვალა მსუბუქი ალუმინით. ამან გამოიწვია სიმძიმის ცენტრის მნიშვნელოვნად კლება და წონის შემცირება დაახლოებით 200 კგ-ით.
  • ისტორიაში პირველად, ქაფპოლისტიროლის (EPS) და კორპუსზე სტრუქტურული წებოს გამოყენება უზრუნველყოფს მყისიერ რეაგირებას როგორც საჭის მართვისას, ასევე გაზის პედალი გამოყენებისას.

  • 2,850 მმ-იანი თვლების ბაზა, რომელიც წარმოადგენს პირველი თაობის მემკვიდრეობას, და საგზაო ღრეჩოს კუთხეები (წინა განაკიდის კუთხე, უკანა განაკიდის კუთხე და რამპაზე გადასვლის კუთხე), რაც ეკვივალენტურია წინა მოდელის მონაცემებისა, უზრუნველყოფს როგორც გადაადგილებას უსწორმასწორო გზის პირობებში, ასევე მაღალი დონის შიდა სივრცეს.
  • აქტიური სიმაღლის კონტროლის (AHC) საკიდარი, რომელიც, მგზავრობის პირობების შესაბამისად, იძლევა საგზაო ღრეჩოს რეგულირების საშუალებას, ამჯერად წარმოდგენილია საგზაო ღრეჩოს პოზიციების უფრო ფართო არჩევანით. გარდა ამისა, ახლა AHC ახდენს ავტომობილის მდგომარეობის სტაბილიზაციას მოსახვევში, აჩქარებისა და შენელების დროს, საჭიროებისამებრ, ზამბარის სიხისტის კოეფიციენტის ოპტიმიზირების საშუალებით.
  • ახალი მულტი-რელიეფური მონიტორი იყენებს ოთხ კამერას, რომელიც ეხმარება მძღოლს გააკონტროლოს ავტომობილის გარშემო არსებული მდგომარეობა. ასევე, წარმოდგენლია ახალი მანქანის ძირის ხედვის მოწყობილობა, რომლის საშუალებითაც, ავტომობილი ხდება გამჭვირვალე იმგვარად, რომ მძღოლმა შეძლოს როგორც მანქანის მდგომარეობის, ასევე, წინა და უკანა ბორბლების მიმდებარე ტერიტორიის შემოწმება.
  • ინსტრუმენტთა პანელზე მოცემულია ვერტიკალურად განთავსებული ორმაგი მონიტორი, როგორც Lexus-ის ექსკლუზივი. ზედა ნაწილი არის 12,3 დიუმიანი სენსორული მონიტორი, რომელიც აჩვენებს ნავიგაციას და აუდიო კონტროლს და რომელიც გამოიყენება, როგორც მულტი-რელიეფური მონიტორი ოფ-როუდ (off- road) რეჟიმში მართვის დროს. ქვედა, 7 ინჩიანი სენსორული მონიტორი გვიჩვენებს კლიმატ-კონტროლის ეკრანს და გამოიყენება, როგორც ავტომობილის მართვასთან დაკავშირებული ეკრანი, მულტი-რელიეფური ფუნქციის არჩევანით, მართვის რეჟიმის ასარჩევად და ა.შ.

3. მძლავრი და ეფექტური ძრავების ახალი სპექტრი

  • ახალი, LX 600-ის 3.5 ლიტრიანი, V6 ორტურბინიანი ბენზინის ძრავა უზრუნველყოფს მძლავრ დაბალი ბრუნვის მომენტს და შესანიშნავ რეაგირებას. მაქსიმალური სიმძლავრეა 305 კვტ (415 DIN ცხენის ძალა), ხოლო მაქსიმალური ბრუნვის მომენტია 650ნმ. ძრავა უზრუნველყოფს სასიამოვნო აჩქარების შეგრძნებას, რაც ასახავს გაფართოებული ბრუნვის მახასიათებლებს მაღალ rpm (ბრუნთა რაოდენობა წუთში) დიაპაზონამდე.
  • Lexus–ის პირველი 3.3 ლიტრიანი, V6 ორტურბინიანი დიზელის ძრავა LX 500d– ში, აღჭურვილია ოპტიმიზირებული სტრუქტურებით ძრავის თითოეული ნაწილისთვის, მაქსიმალური სიმძლავრის - 220 კვტ (299 DIN ცხენის ძალა) ოდენობით და მაქსიმალური ბრუნვის -700 ნმ-ს ოდენობით, ასევე საწვავის მნიშვნელოვანი ეკონომიის მიღწევის მიზნით. ძრავა იყენებს ბრუნვის მახასიათებლებს, რომლებიც იწყება დაბალი rpm დიაპაზონიდან, რათა მიაღწიოს იმ სიმძლავრის აჩქარებას, რომელიც უკეთ გამოხატავს მძღოლის სურვილებს.
  • ორივე ძალური აგრეგატი აღჭურვილია 10-საფეხურიანი გადაცემათა კოლოფით და მწყობრი და კომფორტული მართვის რიტმით, ასევე, გაუმჯობესებული საწყისი გაქანებით, ოფ-როუდ (off-road) მართვის რეჟიმით და მაღალ სიჩქარეზე საწვავის ეკონომიით.

4. ახალი VIP კლასი

  • VIP კლასი, ოთხი დამოუკიდებელი ადგილით, აღჭურვილია უკანა სავარძლებით, რომლებიც უზრუნველყოფენ უმაღლესი ხარისხის კომფორტს, კერძოდ, გვერდითი G-ძალებისა და გზის ზედაპირზე ზემოქმედების მაღალი წინააღმდეგობის უზრუნველსაყოფად. მათი დახრა შესაძლებელია 48 გრადუსამდე და აღჭურვილია ერთფუნქციური უკანა სავარძლის კონსოლით. უკანა სავარძლის მონიტორი, რომელიც განთავსებულია წინა მგზავრის საზურგეზე, შესაძლოა ჩაიკეცოს, რათა უზრუნველყოს წინ ხილვადობა, გააჩინოს სივრცის შეგრძნება და შექმნას მოსასვენებელი სივრცე ფეხის განსათავსებლად 1100 მმ სიგრძის მანძლით. გარდა ამისა, ფეხის მოსასვენებელი შეიძლება განთავსდეს წინა სავარძლის უკან, რათა უზრუნველყოფილ იქნეს უფრო მოსახერხებელი მდგომარეობა თავიდან ფეხებამდე.

  • კომფორტის ელემენტები, როგორიცაა მზისგან დამცავები გვერდით და მცირე ფანჯრებზე, სპეციალური ნათურები კითხვისთვის და უკანა სავარძლების მონიტორები უზრუნველყოფილია სტანდარტის მიხედვით. VIP კლასის ჭერის ექსკლუზიური კონდიციონერის ნასვრეტები ჰაერს აფრქვევს ზემოდან, შხაპისმაგვარი კონდიცირების ფუნქციით, უკანა სავარძელზე განთავსებული მგზავრებისთვის კომფორტის შესაქმნელად. გარდა ამისა, სავენტილაციო ხვრელები დამატებულია უკანა სავარძლების ექსკლუზიური ცენტრალური კონსოლის ბაზის გვერდებზეც, რათა ზამთარში ცხელი ჰაერის ნაკადმა უზრუნველყოს უფრო მეტი კომფორტი თავის გაგრილების და ფეხების გათბობის მეთოდით.
  • უკანა მართვის პანელი, რომელიც ცენტრალურად აკონტროლებს უკანა სავარძლის და მისი მიმდებარე ტერიტორიების სხვადასხვა ფუნქციებსა და აღჭურვილობას, შემუშავებულია დიდი ყურადღებით, საჭიროებების პრიორიტეტულობის მიხედვით, უმცირეს დეტალებამდე, განლაგების და ფორმის გათვალისწინებით.

5. მოწინავე ტექნოლოგები დაცვისა და უსაფრთხოებისათვის

  • Lexus–ისდაქოქვის (push-start) ღილაკზე არსებული პირველი თითის ანაბეჭდის ავთენტიფიკაცია ამცირებს ქურდობის რისკს.
  • უახლესი თაობის Lexus-ის უსაფრთხოების სისტემა + აქტიური უსაფრთხოების პაკეტი და მძღოლის დახმარების ფუნქციები, გაძლიერებული წინასაავარიო სისტემა, საგანგებო სიტუაციაში საჭის მართვის დამხმარე ფუნქციით, გაუმჯობესებული მოსახვევის კონტროლის დამხმარე სისტემა, დინამიური რადარის მქონე კრუიზ-კონტროლი, მოხვევის სიჩქარის მაკონტროლებელი ფუნქციით და საგზაო ნიშნების ასისტენტი.
  • BladeScanTM ადაპტირებული შორი განათების სისტემის დანერგვა, რაც საშუალებას აძლევს მძღოლს, გამოიყენოს შორი განათება და ამოიცნოს ფეხით მოსიარულეები და საგზაო ნიშნები სხვა მძღოლებისთვის ხილვადობის შეფერხების გარეშე.

R