კულტურა/შოუბიზნესი
მსოფლიო
სამართალი

16

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის მეცხრამეტე დღე დაიწყება 02:31-ზე, მთვარე თხის რქაშია საშიში დღეა, ფრთხილად იყავით. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ყოველგვარ ვაჭრობას, ფინანსური ოპერაციების ჩატარებას. ცუდი დღეა საქმის, საქმიანობის შესაცვლელად. მოგზაურობა და შორ მანძილზე მგზავრობა დაუშვებელია. უფრო მეტიც, უმჯობესია, ეს დღე შინ გაატაროთ. პასიურად დაისვენეთ. არავითარ შემთხვევაში არ დაქორწინდეთ დღეს, გადადეთ ნიშნობაც. განქორწინებაც კი სხვა დღეს დანიშნეთ. გაუფრთხილდით სახსრებსა და ხერხემალს, არ ამოიღოთ კბილი.
პოლიტიკა
საზოგადოება
Faceამბები
მოზაიკა
მეცნიერება
სპორტი
სამხედრო
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
QEEBOO - სტეფანო ჯოვანიონის მიერ შექმნილი ახალი თაობის ბრენდი CASTELLO-ს ასორტიმენტში
QEEBOO - სტეფანო ჯოვანიონის მიერ შექმნილი ახალი თაობის ბრენდი CASTELLO-ს ასორტიმენტში

ბოლო ერთი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში დი­ზა­ი­ნის სამ­ყა­რო ყუ­რა­დღე­ბით ადევ­ნებ­და თვალ­ყურს სა­ყო­ველ­თა­ოდ ცნო­ბი­ლი იტა­ლი­ე­ლი დი­ზა­ი­ნე­რის სტე­ფა­ნო ჯო­ვა­ნი­ო­ნის და მისი შე­მოქ­მე­დე­ბი­თი გუნ­დის ნა­ბი­ჯებს პრო­დუქ­ტის კვლე­ვი­სა და მარ­კე­ტინ­გუ­ლი სტრა­ტე­გი­ის შექ­მნის პრო­ცეს­ში, რო­მე­ლიც უკავ­შირ­დე­ბო­და - ახა­ლი თა­ო­ბის ბრენ­დის სა­ხელ­წო­დე­ბით ცნო­ბი­ლი QEEBOO-ს და­არ­სე­ბას.

თა­ვი­სი ბესტსე­ლე­რე­ბით ცნო­ბილ­მა ს. ჯო­ვა­ნი­ო­ნიმ QEEBOO-ს ბრენ­დის ქვეშ შეს­ძლო მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვა­ნი ისე­თი კრე­ა­ტი­უ­ლი დი­ზა­ი­ნერ­თა ჯგუ­ფის გა­ერ­თი­ა­ნე­ბა, რო­გო­რი­ცაა: მარ­სელ ვან­დერ­სი, მარ­კან­ტო­ნიო, ან­დრეა ბრან­ცი, დაი სუ­გა­სა­ვა, რი­ჩარდ ჰა­ტე­ნი, სტუ­დიო ფრო­ნი და სხვა. შე­დე­გად, უკვე 2019 წლის მი­ლა­ნის ავე­ჯის სა­ერ­თა­შო­რი­სო გა­მო­ფე­ნა­ზე (Salone Del Mobile Milano) QEEBOO-მ თა­ვი­სი ექ­სტრა­ორ­დი­ნა­ლუ­რი მიდ­გო­მით და ექ­სკლუ­ზი­უ­რი აქ­სე­სუ­ა­რე­ბით შეს­ძლო გა­დატ­რი­ა­ლე­ბის მოხ­დე­ნა ინ­დუსტრი­ა­ში (სუ­რა­თი მი­ლა­ნის გა­მო­ფე­ნი­დან).

კონ­ცეფ­ცი­ამ, რო­მე­ლიც ემ­ყა­რე­ბა ფლო­რი­სა და ფა­უ­ნის სინ­თეზს მო­ი­პო­ვა რო­გორც სა­ყო­ველ­თაო აღი­ა­რე­ბა და სიმ­პა­ტია მი­ლა­ნის გა­მო­ფე­ნა­ზე, ისე ე.წ. Out of the Ordinary Objects-ის სა­ერ­თა­შო­რი­სო დი­ზა­ი­ნის ჯილ­დო. დღე­ი­სათ­ვის, ახალ­გაზ­რდა ბრენ­დი თა­ვი­სი უნი­კა­ლუ­რი და ყოვ­ლად გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი სტი­ლით მსოფ­ლიო მას­ტა­ბით გახ­ლავთ დი­ზა­ი­ნის ახა­ლი მო­დის აბ­სო­ლუ­ტუ­რი ტრენ­დსე­ტე­რი, მისი სა­ოც­რად ლა­მა­ზი ნივ­თე­ბი და აქ­სე­სუ­ა­რე­ბი კი ამ­შვე­ნე­ბენ მსოფ­ლი­ოს სა­უ­კე­თე­სო სახ­ლებს, რე­ზი­დენ­ცი­ებ­სა თუ ვი­ლებს.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში QEEBOO-ს ექ­სკლუ­ზი­უ­რი ექ­სპო­ზი­ცი­ის უფ­ლე­ბა მო­ი­პო­ვა მულ­ტიბ­რენ­დუ­ლი ავე­ჯის შო­უ­რუმ­მა „Castello“-მ, რო­მელ­მაც მსოფ­ლი­ო­ში შექ­მნი­ლი მძი­მე პან­დე­მი­უ­რი სი­ტუ­ა­ცი­ის მი­უ­ხე­და­ვად მო­ა­ხერ­ხა კო­ლექ­ცი­ის პრე­ზენ­ტა­ცია და­გეგ­მილ დრო­ზე ადრე.

QEEBOO-ს კო­ლექ­ცი­ა­ზე სა­სა­უბ­როდ შო­უ­რუმ­ში ვეწ­ვი­ეთ მის დამ­ფუძ­ნე­ბელ­სა და გენ. დი­რექ­ტორს ივა­ნე ნა­დაშ­ვილს.

- ბოლო დროს „კას­ტე­ლო“ ნამ­დვი­ლად ანე­ბივ­რებს ქარ­თველ მომ­ხმა­რე­ბელს სი­ახ­ლე­ე­ბით და სი­ურპრი­ზე­ბით. სულ რა­ღაც ორი­ო­დე დღის წინ თქვენ­თან გა­ი­მარ­თა ლე­გენ­და­რუ­ლი იტა­ლი­უ­რი გა­ნა­თე­ბის კომ­პა­ნი­ის „MMLAMPADARI“-ის დი­ზა­ი­ნე­რუ­ლი ნა­წარ­მის კო­ლექ­ცი­ის პრე­ზენ­ტა­ცია. ამ­ჯე­რად, გთხოვთ, ორი­ო­დე სი­ტყვით გვი­ამ­ბოთ QEEBOO-ს შე­სა­ხებ.

- უპირ­ვე­ლეს ყოვ­ლი­სა, სიმ­ბო­ლუ­რია რომ QEEBOO და „Castello“ შე­იქ­მნა ერ­თი­და­ი­მა­ვე პე­რი­ოდ­ში დაახ. წე­ლი­წად­ნა­ხევ­რის წინ. ამ­დე­ნად, ჩვენ­თვის დიდი პა­ტი­ვია, რომ ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე სწო­რედ ჩვენ გვერ­გო მისი ექ­სკლუ­ზი­ურ დო­ნე­ზე წარ­მოდ­გე­ნის უფ­ლე­ბა. დღე­ი­სათ­ვის, ჩვენ­თან შო­უ­რუმ­ში ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რებ­ლის კომ­ფორ­ტის­თვის წარ­მოდ­გე­ნი­ლია QEEBOO-ს აბ­სო­ლუ­ტუ­რად ყვე­ლა ბესტსე­ლე­რი, მათ შო­რის ე.წ. შეყ­ვა­რე­ბუ­ლი ჟი­რა­ფე­ბის სე­რია (Giraffe in Love), ბა­ჭი­ე­ბის კო­ლექ­ცია (Rabbit chair, Rabbit Tree) ნიკა ზუ­პან­კის და მარ­სელ ვან­დერ­სის დი­ზა­ი­ნე­რუ­ლი სა­ვარ­ძლე­ბი, დე­კო­რა­ტი­უ­ლი სა­ნა­თე­ბი (Empire, Guru), რომ­ლის შე­მუ­შა­ვე­ბა­შიც აქ­ტი­უ­რად მო­ნა­წი­ლე­ობ­დნენ ან­დრეა ბრან­ცი და დი­ზა­ი­ნე­რუ­ლი სტუ­დია სტუ­დიო ჯობი და ა.შ. „Castello“ რო­გორც ბრენ­დის ოფი­ცი­ა­ლუ­რი პარტნი­ო­რი QEEBOO-ს პრო­დუქ­ცი­ას სთა­ვა­ზობს ქარ­თველ მომ­ხმა­რე­ბელს ზუს­ტად იმ ფას­ში, რო­გორც ის იყი­დე­ბა QEEBOO-ს ოფი­ცი­ა­ლურ ვებ.გვერ­დზე იტა­ლი­ა­ში არც მეტი არც ნაკ­ლე­ბი. მე­ო­რე მო­მენ­ტი რო­მელ­საც აუ­ცი­ლებ­ლად მსურს გა­ვუს­ვა ხაზი არის ის, რომ პრო­დუქ­ცია იყი­დე­ბა პირ­და­პირ QEEBOO-ს სა­სა­წყო­ბე სტო­კი­დან და მომ­ხმა­რე­ბელს ად­გილ­ზე ჩა­მოს­დის შეკ­ვე­თის გა­ფორ­მე­ბი­დან 2 კვი­რა­ში, რაც ბოლო დროს მსოფ­ლი­ო­ში შექ­მნი­ლი პან­დე­მი­უ­რი საფრ­თხი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე ძალ­ზედ კომ­ფორ­ტულ ხდის მომ­ხმა­რე­ბელ­თან ურ­თი­ერ­თო­ბას და მათ არ უწევთ 2-3 თვე პრო­დუქ­ცი­ის ლო­დი­ნი.

სა­კუთ­რივ ბრენ­დის ცნო­ბა­დო­ბა­ზე ვფიქ­რობ სა­უ­ბა­რი ზედ­მე­ტია, ვი­ნა­ი­დან მისი რე­ნო­მე და სა­ერ­თა­შო­რი­სო პო­პუ­ლა­რო­ბა დღეს მსოფ­ლი­ო­ში უს­წრებს მის სა­ხელს. შე­სა­ბა­მი­სად, ჩვენ­თა­ნაც ინ­ტე­რე­სი მისი პრო­დუქ­ცი­ის მი­მართ საკ­მა­ოდ მა­ღა­ლია და უკვე გა­ფორ­მე­ბუ­ლია ძა­ლი­ან ბევ­რი შეკ­ვე­თა.

- რა სი­ახ­ლე­ებს გვთა­ვა­ზობს კი­დევ „Castello“ და რით გა­ა­ნე­ბივ­რებს მომ­ხმა­რე­ბელს მო­მა­ვალ­ში.

- ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის გვაქვს კი­დევ ერთი სა­სი­ა­მოვ­ნო სი­ურპრი­ზი. კერ­ძოდ, ივ­ლი­სის ბო­ლომ­დე „Castello“-ს შო­უ­რუმ­ში გა­ი­მარ­თე­ბა კი­დევ ერთი ახა­ლი იტა­ლი­უ­რი ბრენ­დის DIVANIDEA-ს რბი­ლი ავე­ჯის საკ­მა­ოდ მო­ცუ­ლო­ბი­თი კო­ლექ­ცი­ის პრე­ზენ­ტა­ცია - ეს გახ­ლავთ იტა­ლი­ის სა­შუ­ა­ლო სეგ­მენ­ტის რბი­ლი ავე­ჯის გა­ყიდ­ვე­ბის ლი­დე­რი, რომ­ლის ასორ­ტი­მენ­ტშიც შე­დის რო­გორც გა­საშ­ლე­ლი დი­ზა­ი­ნე­რუ­ლი დივ­ნე­ბი, ისე სა­მე­უ­ლე­ბი, კუ­თხის დივ­ნე­ბი, სა­ვარ­ძლე­ბი და ა.შ. ბრენ­დი ძალ­ზედ მომ­ხიბ­ლა­ვია თა­ვი­სი დი­ზა­ი­ნით, ხა­რის­ხით და რაც მთა­ვა­რია სა­ფა­სო პო­ლი­ტი­კით.

R

ავტორი:

QEEBOO - სტეფანო ჯოვანიონის მიერ შექმნილი ახალი თაობის ბრენდი CASTELLO-ს ასორტიმენტში

QEEBOO - სტეფანო ჯოვანიონის მიერ შექმნილი ახალი თაობის ბრენდი CASTELLO-ს ასორტიმენტში

ბოლო ერთი წლის განმავლობაში დიზაინის სამყარო ყურადღებით ადევნებდა თვალყურს საყოველთაოდ ცნობილი იტალიელი დიზაინერის სტეფანო ჯოვანიონის და მისი შემოქმედებითი გუნდის ნაბიჯებს პროდუქტის კვლევისა და მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნის პროცესში, რომელიც უკავშირდებოდა - ახალი თაობის ბრენდის სახელწოდებით ცნობილი QEEBOO-ს დაარსებას.

თავისი ბესტსელერებით ცნობილმა ს. ჯოვანიონიმ QEEBOO-ს ბრენდის ქვეშ შესძლო მსოფლიოს წამყვანი ისეთი კრეატიული დიზაინერთა ჯგუფის გაერთიანება, როგორიცაა: მარსელ ვანდერსი, მარკანტონიო, ანდრეა ბრანცი, დაი სუგასავა, რიჩარდ ჰატენი, სტუდიო ფრონი და სხვა. შედეგად, უკვე 2019 წლის მილანის ავეჯის საერთაშორისო გამოფენაზე (Salone Del Mobile Milano) QEEBOO-მ თავისი ექსტრაორდინალური მიდგომით და ექსკლუზიური აქსესუარებით შესძლო გადატრიალების მოხდენა ინდუსტრიაში (სურათი მილანის გამოფენიდან).

კონცეფციამ, რომელიც ემყარება ფლორისა და ფაუნის სინთეზს მოიპოვა როგორც საყოველთაო აღიარება და სიმპატია მილანის გამოფენაზე, ისე ე.წ. Out of the Ordinary Objects-ის საერთაშორისო დიზაინის ჯილდო. დღეისათვის, ახალგაზრდა ბრენდი თავისი უნიკალური და ყოვლად განსხვავებული სტილით მსოფლიო მასტაბით გახლავთ დიზაინის ახალი მოდის აბსოლუტური ტრენდსეტერი, მისი საოცრად ლამაზი ნივთები და აქსესუარები კი ამშვენებენ მსოფლიოს საუკეთესო სახლებს, რეზიდენციებსა თუ ვილებს.

საქართველოში QEEBOO-ს ექსკლუზიური ექსპოზიციის უფლება მოიპოვა მულტიბრენდული ავეჯის შოურუმმა „Castello“-მ, რომელმაც მსოფლიოში შექმნილი მძიმე პანდემიური სიტუაციის მიუხედავად მოახერხა კოლექციის პრეზენტაცია დაგეგმილ დროზე ადრე.

QEEBOO-ს კოლექციაზე სასაუბროდ შოურუმში ვეწვიეთ მის დამფუძნებელსა და გენ. დირექტორს ივანე ნადაშვილს.

- ბოლო დროს „კასტელო“ ნამდვილად ანებივრებს ქართველ მომხმარებელს სიახლეებით და სიურპრიზებით. სულ რაღაც ორიოდე დღის წინ თქვენთან გაიმართა ლეგენდარული იტალიური განათების კომპანიის „MMLAMPADARI“-ის დიზაინერული ნაწარმის კოლექციის პრეზენტაცია. ამჯერად, გთხოვთ, ორიოდე სიტყვით გვიამბოთ QEEBOO-ს შესახებ.

- უპირველეს ყოვლისა, სიმბოლურია რომ QEEBOO და „Castello“ შეიქმნა ერთიდაიმავე პერიოდში დაახ. წელიწადნახევრის წინ. ამდენად, ჩვენთვის დიდი პატივია, რომ ქართულ ბაზარზე სწორედ ჩვენ გვერგო მისი ექსკლუზიურ დონეზე წარმოდგენის უფლება. დღეისათვის, ჩვენთან შოურუმში ქართველი მომხმარებლის კომფორტისთვის წარმოდგენილია QEEBOO-ს აბსოლუტურად ყველა ბესტსელერი, მათ შორის ე.წ. შეყვარებული ჟირაფების სერია (Giraffe in Love), ბაჭიების კოლექცია (Rabbit chair, Rabbit Tree) ნიკა ზუპანკის და მარსელ ვანდერსის დიზაინერული სავარძლები, დეკორატიული სანათები (Empire, Guru), რომლის შემუშავებაშიც აქტიურად მონაწილეობდნენ ანდრეა ბრანცი და დიზაინერული სტუდია სტუდიო ჯობი და ა.შ. „Castello“ როგორც ბრენდის ოფიციალური პარტნიორი QEEBOO-ს პროდუქციას სთავაზობს ქართველ მომხმარებელს ზუსტად იმ ფასში, როგორც ის იყიდება QEEBOO-ს ოფიციალურ ვებ.გვერდზე იტალიაში არც მეტი არც ნაკლები. მეორე მომენტი რომელსაც აუცილებლად მსურს გავუსვა ხაზი არის ის, რომ პროდუქცია იყიდება პირდაპირ QEEBOO-ს სასაწყობე სტოკიდან და მომხმარებელს ადგილზე ჩამოსდის შეკვეთის გაფორმებიდან 2 კვირაში, რაც ბოლო დროს მსოფლიოში შექმნილი პანდემიური საფრთხიდან გამომდინარე ძალზედ კომფორტულ ხდის მომხმარებელთან ურთიერთობას და მათ არ უწევთ 2-3 თვე პროდუქციის ლოდინი.

საკუთრივ ბრენდის ცნობადობაზე ვფიქრობ საუბარი ზედმეტია, ვინაიდან მისი რენომე და საერთაშორისო პოპულარობა დღეს მსოფლიოში უსწრებს მის სახელს. შესაბამისად, ჩვენთანაც ინტერესი მისი პროდუქციის მიმართ საკმაოდ მაღალია და უკვე გაფორმებულია ძალიან ბევრი შეკვეთა.

- რა სიახლეებს გვთავაზობს კიდევ „Castello“ და რით გაანებივრებს მომხმარებელს მომავალში.

- ჩვენი მომხმარებლისთვის გვაქვს კიდევ ერთი სასიამოვნო სიურპრიზი. კერძოდ, ივლისის ბოლომდე „Castello“-ს შოურუმში გაიმართება კიდევ ერთი ახალი იტალიური ბრენდის DIVANIDEA-ს რბილი ავეჯის საკმაოდ მოცულობითი კოლექციის პრეზენტაცია - ეს გახლავთ იტალიის საშუალო სეგმენტის რბილი ავეჯის გაყიდვების ლიდერი, რომლის ასორტიმენტშიც შედის როგორც გასაშლელი დიზაინერული დივნები, ისე სამეულები, კუთხის დივნები, სავარძლები და ა.შ. ბრენდი ძალზედ მომხიბლავია თავისი დიზაინით, ხარისხით და რაც მთავარია საფასო პოლიტიკით.

R

„თბილღვინო“ განაგრძობს საკუთარი ვენახების  განვითარებას

კლინიკური კვლევები ადასტურებს, რომ "ენერჯი დიეტა” ხელს უწყობს წონაში კლებას

პროექტი, რომელიც ყველას სუპერგმირად აქცევს - როგორ მივიღოთ მასში მონაწილეობა?