სპორტი
Faceამბები
მსოფლიო

22

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

შაბათი, მთვარის ოცდამესამე დღე დაიწყება 04:51-ზე, მთვარე მშვილდოსანშია კარგი დღეა ძველი საქმეების დასასრულებლად. ახლებს ნუ წამოიწყებთ. ნუ განახორციელებთ სერიოზულ ფინანსურ ოპერაციებს. სწავლისთვის ნეიტრალური დღეა, მაგრამ გამოცდა სხვა დროისთვის გადადეთ. უმჯობესია ეს დღე განმარტოებით, ბუნებაში გაატაროთ. მაქსიმალურად შეამცირეთ კონტაქტები, გულითადი საუბრები. მოერიდეთ ხელმძღვანელობასთან კონფლიქტს. სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. გათავისუფლდით უსარგებლო ნივთებისგან. არასასურველი დღეა ქორწინებისა და ნიშნობისთვის. მოერიდეთ ხორციან კერძებს. გაუფრთხილდით ღვიძლს. მოერიდეთ ღვიძლისა და ნაღვლის ბუშტის ოპერაციას.
პოლიტიკა
საზოგადოება
მოზაიკა
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
„ჰოთსეილი“ კონცეფციას იცვლის
„ჰოთსეილი“ კონცეფციას იცვლის

კომ­პა­ნია „ჰოთ­სე­ი­ლი“, რო­მე­ლიც სა­ქარ­თვე­ლო­ში ელექტრო­ნუ­ლი კო­მერ­ცი­ის ყვე­ლა­ზე მსხვი­ლი პლატ­ფორ­მაა, კონ­ცეფ­ცი­ას იც­ვლის და ამი­ე­რი­დან მომ­ხმა­რე­ბელს მომ­სა­ხუ­რე­ბას არა ვა­უ­ჩე­რის, არა­მედ მო­საწ­ვე­ვის სა­ფუძ­ველ­ზე შეს­თა­ვა­ზებს.

კომ­პა­ნი­ის კონ­ცეფ­ცი­ის ცვლი­ლე­ბა უკა­ნას­კნე­ლი რამ­დე­ნი­მე თვის გან­მავ­ლო­ბა­ში მიმ­დი­ნა­რე­ობს და ის ფას­დაკ­ლე­ბე­ბის ვებგ­ვერ­დი­დან ეტა­პობ­რი­ვად და­ნა­ზო­გე­ბის მას­ტი­მუ­ლი­რე­ბელ მთა­ვარ პლატ­ფორ­მად გარ­და­იქ­მნა.

კომ­პა­ნი­ა­ში გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბუ­ლი სი­ახ­ლე­ე­ბი შე­სა­ხებ დე­ტა­ლუ­რად სა­სა­უბ­როდ „ჰოთ­სე­ი­ლის“ დი­რექ­ტორს თა­თუ­ლი ზა­კა­ლაშ­ვილს მივ­მარ­თეთ

რას გუ­ლის­ხმობს ჰოთ­სე­ი­ლის კონ­ცეფ­ცი­ის ცვლი­ლე­ბა? რა სი­ახ­ლეს სთა­ვა­ზობთ მომ­ხმა­რე­ბელს?

Hotsale.ge ელექტრო­ნუ­ლი კო­მერ­ცი­ის ლი­დე­რი კომ­პა­ნი­აა ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე. სწო­რედ ჩვენ­მა გა­მოც­დი­ლე­ბამ და გან­ვი­თა­რე­ბის ეტაპ­მა აქ­ცია ვებგ­ვერ­დი უნი­კა­ლურ, და­ნა­ზო­გე­ბის მას­ტი­მუ­ლი­რე­ბელ პლატ­ფორ­მად ქვე­ყა­ნა­ში. მა­შა­სა­და­მე, „ჰოთ­სე­ი­ლი“ აღარ არის ფას­დაკ­ლე­ბე­ბის ვებგ­ვერ­დი. იგი მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვის გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი კონ­ცეფ­ცი­ით გა­მო­ირ­ჩე­ვა, რაც ცალ­სა­ხად ხდის ვებგ­ვერ­დით მო­სარ­გებ­ლე­თა და­ნა­ზოგს ჭკვი­ა­ნურს.

რას ნიშ­ნავს მო­საწ­ვე­ვი და რით გან­სხვავ­დე­ბა ის ვა­უ­ჩე­რის­გან?

მო­საწ­ვევს ჩვე­ნი ლო­ი­ა­ლუ­რი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი თავ­და­პირ­ვე­ლად მი­ი­ღებს პრე­მი­უმ კლა­სის სას­ტუმ­რო­ე­ბის­გან. ჩვე­ნი გუნ­დი სას­ტუმ­როს მე­ნე­ჯმენ­ტთან შე­თან­ხმე­ბით მუ­შა­ობს, რათა მომ­ხმა­რე­ბელ­მა თავი იგ­რძნოს გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლად. მო­საწ­ვე­ვი მათ­და­მი ჩვე­ნი პა­ტი­ვის­ცე­მის ნი­შა­ნია, ასე­ვე გა­რან­ტი იმი­სა, რომ მი­ი­ღე­ბენ მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბას. თა­ვის მხრივ, ჩვე­ნი პარტნი­ო­რი კომ­პა­ნი­ე­ბის თა­ნამ­შრომ­ლე­ბი­სათ­ვი­საც ეს მომ­ხმა­რე­ბელ­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის ახ­ლე­ბუ­რი რე­გუ­ლა­ტო­რი იქ­ნე­ბა.

„ჰოთ­სე­ი­ლი“ გახ­და და­ნა­ზო­გის მას­ტი­მუ­ლი­რე­ბე­ლი მთა­ვა­რი არხი. რო­გორ ეხ­მა­რე­ბით მომ­ხმა­რებ­ლებს და­ნა­ზო­გის გა­კე­თე­ბა­ში?

„ჰოთ­სე­ი­ლის“ პრი­ო­რი­ტე­ტი მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვაა. ამი­ტომ ჩვენ გვაქვს მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვის სამ­სა­ხუ­რი, რო­მე­ლიც მუდ­მი­ვად აკ­ვირ­დე­ბა, იკ­ვლევს და ამოწ­მებს მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხა­რისხს, ცდი­ლობს ვებგ­ვერ­დის ერ­თგულ მომ­ხმა­რებ­ლებს სა­უ­კე­თე­სო კომ­პა­ნი­ე­ბი შეს­თა­ვა­ზოს მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი პრო­დუქ­ტი­სა თუ მომ­სა­ხუ­რე­ბის მი­სა­ღე­ბად. ასე­ვე, მომ­ხმა­რე­ბელს შე­უძ­ლია სა­კუ­თა­რი აზრი ვებგ­ვერ­დზე და­ა­ფიქ­სი­როს, შე­ა­ფა­სოს კომ­პა­ნია და მომ­სა­ხუ­რე­ბა 5 ვარ­სკვლა­ვი­ა­ნი სის­ტე­მით და და­ტო­ვოს კო­მენ­ტა­რი. მე­ო­რე მხრივ, ბიზ­ნე­სის გან­ვი­თა­რე­ბა ჩვენ­თვის ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, თი­თო­ე­ულ ჩვენს პარტნი­ორ კომ­პა­ნი­ას ვა­კავ­ში­რებთ უდი­დეს აუ­დი­ტო­რი­ას­თან, ვხვდე­ბით მათ და ვეხ­მა­რე­ბით გა­ნა­ვი­თა­რონ რო­გორც მომ­სა­ხუ­რე­ბი­სა თუ პრო­დუქ­ტის ხა­რის­ხი, ასე­ვე შე­ი­ძი­ნონ ლო­ი­ა­ლუ­რი მომ­ხმა­რებ­ლი. სწო­რედ მსგავ­სი კომ­პლექ­სუ­რი მიდ­გო­მებთ ვა­ვი­თა­რებთ და­ნა­ზო­გე­ბის იმ სივ­რცეს, რო­მე­ლიც მუდ­მი­ვად პროგ­რე­სი­რებს.

მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვის სამ­სა­ხუ­რი რა პრინ­ცი­პით მუ­შა­ობს და რო­გო­რია მიღ­წე­უ­ლი შე­დე­გი?

მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვის სამ­სა­ხუ­რი მუ­შა­ობს ორი მი­მარ­თუ­ლე­ბით: მჭიდ­რო კავ­შირ­შია რო­გორც მომ­ხმა­რე­ბელ­თან, ასე­ვე კომ­პა­ნი­ებ­თან. ჩვე­ნი გუნ­დი მუდ­მი­ვად იკ­ვლევს მომ­ხმა­რებ­ლის კმა­ყო­ფი­ლე­ბას, რაც ხა­რის­ხის მტკი­ცე გა­რან­ტია.

ჩვენ, ასე­ვე, ვუ­წევთ კონ­სულ­ტა­ცი­ას პარტნი­ორ კომ­პა­ნი­ებს სა­უ­კე­თე­სო შე­დე­გის და მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის უზ­რუნ­ველ­სა­ყო­ფად. ვიკ­ვლევთ ბა­ზარს და ვეხ­მა­რე­ბით კომ­პა­ნი­ებს შე­ი­ნარ­ჩუ­ნონ ლი­დე­რი პო­ზი­ცი­ე­ბი. ამ გზით ვზრუ­ნავთ იმა­ზე, რომ სა­ქარ­თვე­ლო­ში და­ი­ნერ­გოს უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბა. კონ­სულ­ტა­ცი­ის შემ­დგომ ვახ­დენთ ხე­ლა­ხალ გა­და­მოწ­მე­ბას იმი­სა, თუ რამ­დე­ნად გა­უმ­ჯო­ბეს­და სერ­ვი­სი. ჩვე­ნი ქმე­დე­ბა არ შე­მო­ი­ფარ­გლე­ბა მხო­ლოდ კონ­სულ­ტა­ცი­ით. სწო­რედ ესაა რე­ა­ლუ­რი შე­დე­გი.

„ჰოთ­სე­ი­ლის“ მთა­ვა­რი მი­სი­აა, მომ­ხმა­რე­ბელს მაქ­სი­მა­ლუ­რი კომ­ფორ­ტი შე­უქ­მნას. ამას რა ხელ­სა­წყო­ე­ბით ახერ­ხებთ?

მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვა - ესაა ის მთა­ვა­რი ნიშა, რო­მელ­საც ვა­ვი­თა­რებთ, უკვე რვა წე­ლია. პლატ­ფორ­მა კომ­ფორ­ტუ­ლია, შეს­ყიდ­ვის პრო­ცე­სი კი მარ­ტი­ვი, ბრენ­დის, პრო­დუქ­ტი­სა და პლატ­ფორ­მის მუდ­მი­ვი გან­ვი­თა­რე­ბის შე­დე­გად ჩვე­ნი გუნ­დი აღ­წევს იმ შე­დეგს, რომ მომ­ხმა­რე­ბელ­მა იგ­რძნოს თავი კომ­ფორ­ტუ­ლად, და­ფა­სე­ბუ­ლად და მშვი­დად.

მიმ­დი­ნა­რე წელს კი­დევ რა სი­ახ­ლე­ე­ბი იგეგ­მე­ბა?

„ჰოთ­სე­ი­ლის“ გუნ­დი მუდ­მი­ვად ვა­ვი­თა­რებთ პლატ­ფორ­მას. სი­ახ­ლე­ებს მო­საწ­ვე­ვე­ბის და­ნერგვით ვი­წყებთ და მუდ­მი­ვად ვიზ­რუ­ნებთ, რომ ვებგ­ვერ­დი მა­ღალ­ტექ­ნო­ლო­გი­უ­რი და კომ­ფორ­ტუ­ლი იყოს. ყო­ველ­თვის მო­ვუს­მენთ ჩვენს მომ­ხმა­რე­ბელს და ვუ­პა­სუ­ხებთ მათ სურ­ვი­ლებ­სა და გა­მოწ­ვე­ვებს. სწო­რედ ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით ბევ­რი სა­სი­ა­მოვ­ნო სი­ალ­ხე გე­ლით მო­მა­ვალ­შიც.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
შსს ფარულ ჩანაწერებს აქვეყნებს - დაკავებულია 3 პირი: კადრებში ჩანს, როგორ ყიდიან ნარკოტიკს
ავტორი:

„ჰოთსეილი“ კონცეფციას იცვლის

„ჰოთსეილი“ კონცეფციას იცვლის

კომპანია „ჰოთსეილი“, რომელიც საქართველოში ელექტრონული კომერციის ყველაზე მსხვილი პლატფორმაა, კონცეფციას იცვლის და ამიერიდან მომხმარებელს მომსახურებას არა ვაუჩერის, არამედ მოსაწვევის საფუძველზე შესთავაზებს.

კომპანიის კონცეფციის ცვლილება უკანასკნელი რამდენიმე თვის განმავლობაში მიმდინარეობს და ის ფასდაკლებების ვებგვერდიდან ეტაპობრივად დანაზოგების მასტიმულირებელ მთავარ პლატფორმად გარდაიქმნა.

კომპანიაში განხორციელებული სიახლეები შესახებ დეტალურად სასაუბროდ „ჰოთსეილის“ დირექტორს თათული ზაკალაშვილს მივმართეთ

რას გულისხმობს ჰოთსეილის კონცეფციის ცვლილება? რა სიახლეს სთავაზობთ მომხმარებელს?

Hotsale.ge ელექტრონული კომერციის ლიდერი კომპანიაა ქართულ ბაზარზე. სწორედ ჩვენმა გამოცდილებამ და განვითარების ეტაპმა აქცია ვებგვერდი უნიკალურ, დანაზოგების მასტიმულირებელ პლატფორმად ქვეყანაში. მაშასადამე, „ჰოთსეილი“ აღარ არის ფასდაკლებების ვებგვერდი. იგი მომხმარებელზე ზრუნვის განსაკუთრებული კონცეფციით გამოირჩევა, რაც ცალსახად ხდის ვებგვერდით მოსარგებლეთა დანაზოგს ჭკვიანურს.

რას ნიშნავს მოსაწვევი და რით განსხვავდება ის ვაუჩერისგან?

მოსაწვევს ჩვენი ლოიალური მომხმარებელი თავდაპირველად მიიღებს პრემიუმ კლასის სასტუმროებისგან. ჩვენი გუნდი სასტუმროს მენეჯმენტთან შეთანხმებით მუშაობს, რათა მომხმარებელმა თავი იგრძნოს განსაკუთრებულად. მოსაწვევი მათდამი ჩვენი პატივისცემის ნიშანია, ასევე გარანტი იმისა, რომ მიიღებენ მაღალი ხარისხის მომსახურებას. თავის მხრივ, ჩვენი პარტნიორი კომპანიების თანამშრომლებისათვისაც ეს მომხმარებელთან ურთიერთობის ახლებური რეგულატორი იქნება.

„ჰოთსეილი“ გახდა დანაზოგის მასტიმულირებელი მთავარი არხი. როგორ ეხმარებით მომხმარებლებს დანაზოგის გაკეთებაში?

„ჰოთსეილის“ პრიორიტეტი მომხმარებელზე ზრუნვაა. ამიტომ ჩვენ გვაქვს მომხმარებელზე ზრუნვის სამსახური, რომელიც მუდმივად აკვირდება, იკვლევს და ამოწმებს მომსახურების ხარისხს, ცდილობს ვებგვერდის ერთგულ მომხმარებლებს საუკეთესო კომპანიები შესთავაზოს მრავალფეროვანი პროდუქტისა თუ მომსახურების მისაღებად. ასევე, მომხმარებელს შეუძლია საკუთარი აზრი ვებგვერდზე დააფიქსიროს, შეაფასოს კომპანია და მომსახურება 5 ვარსკვლავიანი სისტემით და დატოვოს კომენტარი. მეორე მხრივ, ბიზნესის განვითარება ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია, თითოეულ ჩვენს პარტნიორ კომპანიას ვაკავშირებთ უდიდეს აუდიტორიასთან, ვხვდებით მათ და ვეხმარებით განავითარონ როგორც მომსახურებისა თუ პროდუქტის ხარისხი, ასევე შეიძინონ ლოიალური მომხმარებლი. სწორედ მსგავსი კომპლექსური მიდგომებთ ვავითარებთ დანაზოგების იმ სივრცეს, რომელიც მუდმივად პროგრესირებს.

მომხმარებელზე ზრუნვის სამსახური რა პრინციპით მუშაობს და როგორია მიღწეული შედეგი?

მომხმარებელზე ზრუნვის სამსახური მუშაობს ორი მიმართულებით: მჭიდრო კავშირშია როგორც მომხმარებელთან, ასევე კომპანიებთან. ჩვენი გუნდი მუდმივად იკვლევს მომხმარებლის კმაყოფილებას, რაც ხარისხის მტკიცე გარანტია.

ჩვენ, ასევე, ვუწევთ კონსულტაციას პარტნიორ კომპანიებს საუკეთესო შედეგის და მაღალი ხარისხის უზრუნველსაყოფად. ვიკვლევთ ბაზარს და ვეხმარებით კომპანიებს შეინარჩუნონ ლიდერი პოზიციები. ამ გზით ვზრუნავთ იმაზე, რომ საქართველოში დაინერგოს უმაღლესი ხარისხის მომსახურება. კონსულტაციის შემდგომ ვახდენთ ხელახალ გადამოწმებას იმისა, თუ რამდენად გაუმჯობესდა სერვისი. ჩვენი ქმედება არ შემოიფარგლება მხოლოდ კონსულტაციით. სწორედ ესაა რეალური შედეგი.

„ჰოთსეილის“ მთავარი მისიაა, მომხმარებელს მაქსიმალური კომფორტი შეუქმნას. ამას რა ხელსაწყოებით ახერხებთ?

მომხმარებელზე ზრუნვა - ესაა ის მთავარი ნიშა, რომელსაც ვავითარებთ, უკვე რვა წელია. პლატფორმა კომფორტულია, შესყიდვის პროცესი კი მარტივი, ბრენდის, პროდუქტისა და პლატფორმის მუდმივი განვითარების შედეგად ჩვენი გუნდი აღწევს იმ შედეგს, რომ მომხმარებელმა იგრძნოს თავი კომფორტულად, დაფასებულად და მშვიდად.

მიმდინარე წელს კიდევ რა სიახლეები იგეგმება?

„ჰოთსეილის“ გუნდი მუდმივად ვავითარებთ პლატფორმას. სიახლეებს მოსაწვევების დანერგვით ვიწყებთ და მუდმივად ვიზრუნებთ, რომ ვებგვერდი მაღალტექნოლოგიური და კომფორტული იყოს. ყოველთვის მოვუსმენთ ჩვენს მომხმარებელს და ვუპასუხებთ მათ სურვილებსა და გამოწვევებს. სწორედ ამ მიმართულებით ბევრი სასიამოვნო სიალხე გელით მომავალშიც.

"ბავშვის დედა კართან მუხლებზე მდგომი დამხვდა, სიტყვებს თავს ვერ უყრიდა" - სცენიდან ომში და ომიდან სამაშველო სამსახურში წასული ბიჭის ამბავი

"ბავშვის ოპერაცია 300 000 ევრო ჯდება და სანამ თანხას არ გადავურიცხავთ, არაფერს უკეთებენ" - პატარა ანიტას დახმარება სჭირდება

"ვაჟა გაფრინდაშვილი მონაწილეობდა 2008 წლის აგვისტოს მოვლენებში, როგორც ექიმი" - ე.წ.სამხრეთ ოსეთის დე ფაქტო КГБ