მსოფლიო
სამართალი

16

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

შაბათი, მთვარის მეოცე დღე დაიწყება 02:13-ზე, მთვარე თხის რქაშია არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. ყოველდღიური საქმეებით შემოიფარგლეთ. ნუ მიიღებთ მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს. ვაჭრობისთვის არახელსაყრელი დღეა. მოერიდეთ საქმეების, ურთიერთობების გარჩევას. აკონტროლეთ ემოციები. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ცოდნის მისაღებად, გამოცდის ჩასაბარებლად. ცუდი დღეა საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. უფროსთან ურთიერთობა კარგს არაფერს მოგიტანთ. გახსოვდეთ, რომ ამ დღეს ადამიანები უფრო მეტ დაპირებას იძლევიან, ვიდრე სინამდვილეში გაგიკეთებენ. მეტად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ, მაგრამ მკვეთრ ილეთებს მოერიდეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ.
საზოგადოება
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
Faceამბები
მოზაიკა
მეცნიერება
წიგნები
სამხედრო
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
m²-ის კოლაბორაციული პროექტის ფარგლებში, Carpeteria-მ  სპეციალური კოლექცია შექმნა
m²-ის კოლაბორაციული პროექტის ფარგლებში, Carpeteria-მ  სპეციალური კოლექცია შექმნა

ხელ­ნა­კე­თი ხა­ლი­ჩე­ბის და აქ­სე­სუ­ა­რე­ბის ქარ­თულ­მა ბრენდმა - Carpeteria, m²-ის სლო­გა­ნის - “იცხოვ­რე შენი ცხოვ­რე­ბით” შთა­გო­ნე­ბით, სპე­ცი­ა­ლუ­რი კო­ლექ­ცია შექ­მნა.

გა­მორ­ჩე­უ­ლი დი­ზა­ი­ნის ხელ­ნა­კეთ სახ­ლის აქ­სე­სუ­ა­რებ­ზე Carpeteria-მ m²-ის კო­ლა­ბო­რა­ცი­უ­ლი პრო­ექ­ტის ფარ­გლებ­ში იმუ­შა­ვა. კო­ლექ­ცია უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის ქარ­თუ­ლი შა­ლის ძა­ფე­ბი­თაა შექ­მნი­ლი და ის ხა­ლი­ჩებს, სარ­კე­ებ­სა და ბა­ლი­შებს აერ­თი­ა­ნებს. ნივ­თე­ბის შე­ძე­ნა ნე­ბის­მი­ერ მსურ­ველს „კარ­პე­ტე­რი­ას“ ვებ-გვერ­დზე - www.carpeteria.ge შე­უძ­ლია.

“m² -სა და ად­გი­ლობ­რივ ბრენ­დებ­თან კო­ლა­ბო­რა­ცი­ის იდეა ძა­ლი­ან მალე გაჩ­ნდა, მას შემ­დეგ რაც ბა­ზარ­ზე შე­მო­ვი­ტა­ნეთ ჩვე­ნი ახა­ლი გზავ­ნი­ლი - “იცხოვ­რე შენი ცხოვ­რე­ბით”. პრო­ექტს ორი მი­ზა­ნი აქვს: ჩვე­ნი შე­ტყო­ბი­ნე­ბის მომ­ხმა­რე­ბელ­თან უფრო ახ­ლოს მი­ტა­ნა და ქარ­თუ­ლი, ეროვ­ნუ­ლი ბრენ­დე­ბის მხარ­და­ჭე­რა. რაც შე­ე­ხე­ბა Carpeteria-სთან თა­ნამ­შრომ­ლო­ბას, ვფიქ­რობ, სახ­ლის აქ­სე­სუ­ა­რებს ყო­ველ­წა­მი­ე­რად შე­უძ­ლი­ათ ჩვე­ნი შთა­გო­ნე­ბა და ჩვენ­თვის იმის შეხ­სე­ნე­ბა, რომ ერთი ცხოვ­რე­ბა გვაქვს და უნდა ვე­ცა­დოთ, ვი­ცხოვ­როთ ჩვე­ნი ცხოვ­რე­ბით“, - ირი­ნა დუმ­ბა­ძე, m²-ის ბრენ­დის გან­ვი­თა­რე­ბის დე­პარ­ტა­მენ­ტის ხელ­მძღვა­ნე­ლი.

„გზავ­ნი­ლი - ‘’იცხოვ­რე შენი ცხოვ­რე­ბით“ ძა­ლი­ან ახ­ლოს არის ჩვე­ნი სტუ­დი­ის ხა­სი­ათ­თან და ხე­ლოვ­ნე­ბის ფი­ლო­სო­ფი­ას­თან. m²-თან კო­ლა­ბო­რა­ცია ჩვე­ნი ერთ-ერთი საყ­ვა­რე­ლი პრო­ექ­ტია, რად­გან ის შე­საძ­ლებ­ლო­ბას გვაძ­ლევს, გავ­ხდეთ თქვე­ნი სახ­ლის შე­მოქ­მე­დე­ბის ნა­წი­ლი“, -ნა­თია ზი­რა­ქიშ­ვი­ლი, Carpeteria-ს თა­ნა­დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი.

„ჩვენ­თან თი­თო­ე­უ­ლი ნივ­თი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნით იქ­მნე­ბა და ადა­მი­ა­ნებს სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს, გა­მო­ხა­ტონ თა­ვი­ან­თი უნი­კა­ლუ­რი ხა­სი­ა­თი“, - მა­რი­ამ მარ­გი­ა­ნი, Carpeteria-ს თა­ნა­დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი.

m²-მა კო­ლა­ბო­რა­ცი­უ­ლი პრო­ექ­ტი ცოტა ხნის წა­მო­ი­წყო. პრო­ექ­ტის ფარ­გლებ­ში, კომ­პა­ნი­ის სლო­გა­ნის - “იცხოვ­რე შენი ცხოვ­რე­ბით” შთა­გო­ნე­ბით, ქარ­თუ­ლი ბრენ­დე­ბი სპე­ცი­ა­ლურ კო­ლექ­ცი­ას ქმნი­ან და ის ისეთ ნივ­თებს თუ აქ­სე­სუ­ა­რებს აერ­თი­ა­ნებს, რომ­ლებ­საც ყო­ველ­დღი­ურ ცხოვ­რე­ბა­ში ვი­ყე­ნებთ, მათ შო­რის: მა­ი­სუ­რებს, ლეპ­ტო­პის ჩან­თებს, მო­ბი­ლუ­რის ჩა­სა­დე­ბებს, სამ­გზავ­რო ჩან­თებს, სა­პას­პორ­ტე­ებს, კი­მო­ნო­ებს, სახ­ლის აქ­სე­სუ­ა­რებს და სხვას.

სპე­ცი­ა­ლუ­რად პრო­ექ­ტის­თვის შე­იქ­მნა ვებ-გვერ­დი - www.liveyourownlife.ge, სა­დაც კო­ლა­ბო­რა­ცი­ის ფარ­გლებ­ში შექ­მნი­ლი კო­ლექ­ცია ერთ სივ­რცე­ში გან­თავ­სდე­ბა. ნივ­თე­ბის შე­ძე­ნა კი, პარტნი­ო­რი კომ­პა­ნი­ე­ბის ვებ-გვერ­დებ­ზე ან მა­ღა­ზი­ებ­ში იქ­ნე­ბა შე­საძ­ლე­ბე­ლი.

ამ ეტაპ­ზე, პრო­ექ­ტში 7 ქარ­თუ­ლი ბრენ­დია ჩარ­თუ­ლი: ჯო­ვა­ნი მორა, კარ­პე­ტე­რია, ქე­ი­სი, ფუნ­დუ­კი, ლავ­სთარ­სი, ნი­ნეა და მე­თერ­სი. მათი ნა­წი­ლი კო­ლექ­ცი­ა­ზე მუ­შა­ობს, ნა­წილ­მა კი, მუ­შა­ო­ბა უკვე და­ას­რუ­ლა. ნივ­თე­ბის შე­ძე­ნა პარტნი­ო­რი კომ­პა­ნი­ე­ბის ვებ-გვერ­დებ­ზე ან მა­ღა­ზი­ებ­ში იქ­ნე­ბა შე­საძ­ლე­ბე­ლი.

კო­ლა­ბო­რა­ცი­ულ პრო­ექ­ტში ეტა­პობ­რი­ვად ჩა­ერ­თვე­ბა სხვა­დას­ხვა ქარ­თუ­ლი ბრენ­დი და „იცხოვ­რე შენი ცხოვ­რე­ბით“ თე­მა­ტი­კა­ზე შექ­მნი­ლი კო­ლექ­ცია კი­დევ უფრო მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი გახ­დე­ბა.

R

00:00 / 00:00
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
"დინამო არენაზე“ "ბარსელონას“ ლეგენდარული ფეხბურთელის, რონალდინიოს გულშემატკივარი შეიჭრა
ავტორი:

m²-ის კოლაბორაციული პროექტის ფარგლებში, Carpeteria-მ  სპეციალური კოლექცია შექმნა

m²-ის კოლაბორაციული პროექტის ფარგლებში, Carpeteria-მ  სპეციალური კოლექცია შექმნა

ხელნაკეთი ხალიჩების და აქსესუარების ქართულმა ბრენდმა - Carpeteria, m²-ის სლოგანის - “იცხოვრე შენი ცხოვრებით” შთაგონებით, სპეციალური კოლექცია შექმნა.

გამორჩეული დიზაინის ხელნაკეთ სახლის აქსესუარებზე Carpeteria-მ m²-ის კოლაბორაციული პროექტის ფარგლებში იმუშავა. კოლექცია უმაღლესი ხარისხის ქართული შალის ძაფებითაა შექმნილი და ის ხალიჩებს, სარკეებსა და ბალიშებს აერთიანებს. ნივთების შეძენა ნებისმიერ მსურველს „კარპეტერიას“ ვებ-გვერდზე - www.carpeteria.ge შეუძლია.

“m² -სა და ადგილობრივ ბრენდებთან კოლაბორაციის იდეა ძალიან მალე გაჩნდა, მას შემდეგ რაც ბაზარზე შემოვიტანეთ ჩვენი ახალი გზავნილი - “იცხოვრე შენი ცხოვრებით”. პროექტს ორი მიზანი აქვს: ჩვენი შეტყობინების მომხმარებელთან უფრო ახლოს მიტანა და ქართული, ეროვნული ბრენდების მხარდაჭერა. რაც შეეხება Carpeteria-სთან თანამშრომლობას, ვფიქრობ, სახლის აქსესუარებს ყოველწამიერად შეუძლიათ ჩვენი შთაგონება და ჩვენთვის იმის შეხსენება, რომ ერთი ცხოვრება გვაქვს და უნდა ვეცადოთ, ვიცხოვროთ ჩვენი ცხოვრებით“, - ირინა დუმბაძე, m²-ის ბრენდის განვითარების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი.

„გზავნილი - ‘’იცხოვრე შენი ცხოვრებით“ ძალიან ახლოს არის ჩვენი სტუდიის ხასიათთან და ხელოვნების ფილოსოფიასთან. m²-თან კოლაბორაცია ჩვენი ერთ-ერთი საყვარელი პროექტია, რადგან ის შესაძლებლობას გვაძლევს, გავხდეთ თქვენი სახლის შემოქმედების ნაწილი“, -ნათია ზირაქიშვილი, Carpeteria-ს თანადამფუძნებელი.

„ჩვენთან თითოეული ნივთი ინდივიდუალური დიზაინით იქმნება და ადამიანებს საშუალებას აძლევს, გამოხატონ თავიანთი უნიკალური ხასიათი“, - მარიამ მარგიანი, Carpeteria-ს თანადამფუძნებელი.

m²-მა კოლაბორაციული პროექტი ცოტა ხნის წამოიწყო. პროექტის ფარგლებში, კომპანიის სლოგანის - “იცხოვრე შენი ცხოვრებით” შთაგონებით, ქართული ბრენდები სპეციალურ კოლექციას ქმნიან და ის ისეთ ნივთებს თუ აქსესუარებს აერთიანებს, რომლებსაც ყოველდღიურ ცხოვრებაში ვიყენებთ, მათ შორის: მაისურებს, ლეპტოპის ჩანთებს, მობილურის ჩასადებებს, სამგზავრო ჩანთებს, საპასპორტეებს, კიმონოებს, სახლის აქსესუარებს და სხვას.

სპეციალურად პროექტისთვის შეიქმნა ვებ-გვერდი - www.liveyourownlife.ge, სადაც კოლაბორაციის ფარგლებში შექმნილი კოლექცია ერთ სივრცეში განთავსდება. ნივთების შეძენა კი, პარტნიორი კომპანიების ვებ-გვერდებზე ან მაღაზიებში იქნება შესაძლებელი.

ამ ეტაპზე, პროექტში 7 ქართული ბრენდია ჩართული: ჯოვანი მორა, კარპეტერია, ქეისი, ფუნდუკი, ლავსთარსი, ნინეა და მეთერსი. მათი ნაწილი კოლექციაზე მუშაობს, ნაწილმა კი, მუშაობა უკვე დაასრულა. ნივთების შეძენა პარტნიორი კომპანიების ვებ-გვერდებზე ან მაღაზიებში იქნება შესაძლებელი.

კოლაბორაციულ პროექტში ეტაპობრივად ჩაერთვება სხვადასხვა ქართული ბრენდი და „იცხოვრე შენი ცხოვრებით“ თემატიკაზე შექმნილი კოლექცია კიდევ უფრო მრავალფეროვანი გახდება.

R