მსოფლიო
წიგნები

19

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის ოცდამეორე დღე დაიწყება 02:56-ზე, მთვარე მერწყულშია არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. ყოველდღიური საქმეებით შემოიფარგლეთ. ნუ მიიღებთ მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს. ვაჭრობისთვის არახელსაყრელი დღეა. მოერიდეთ საქმეების, ურთიერთობების გარჩევას. აკონტროლეთ ემოციები. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ცოდნის მისაღებად, გამოცდის ჩასაბარებლად. ცუდი დღეა საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. უფროსთან ურთიერთობა კარგს არაფერს მოგიტანთ. გახსოვდეთ, რომ ამ დღეს ადამიანები უფრო მეტ დაპირებას იძლევიან, ვიდრე სინამდვილეში გაგიკეთებენ. მეტად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ, მაგრამ მკვეთრ ილეთებს მოერიდეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. გაფრთხილდით, მოსალოდნელია ტრავმები და მოტეხილობები.
კულტურა/შოუბიზნესი
სამართალი
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
სპორტი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ჩვენი მკითხველის 57% ახალ ამბებს და მსოფლიოში მიმდინარე მოვლენებს საინფორმაციო ვებ-გვერდებზე ეცნობა - გამოკითხვის შედეგები
ჩვენი მკითხველის 57% ახალ ამბებს და მსოფლიოში მიმდინარე მოვლენებს საინფორმაციო ვებ-გვერდებზე ეცნობა - გამოკითხვის შედეგები

ციფ­რუ­ლი პლატ­ფორ­მე­ბი სა­ინ­ფორ­მა­ციო ლან­დშაფ­ტის გა­ნუ­ყო­ფე­ლი ნა­წი­ლი ხდე­ბა. ინ­ტერ­ნეტ­მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი სულ უფრო ხში­რად მი­მარ­თა­ვენ ონ­ლა­ინ რე­სურ­სებს, ახა­ლი ამ­ბე­ბის გა­სა­გე­ბად.

rogor.ge-ს მიერ მომ­ზა­დე­ბულ გა­მო­კი­თხვა­ში, რო­მელ­შიც მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა ambebi.ge-ს მომ­ხმა­რე­ბელ­მაც მი­ი­ღო, 13 762-მა ადა­მი­ან­მა და­ა­ფიქ­სი­რა თა­ვი­სი აზრი.

გა­მო­კი­თხვის მი­ზა­ნი ინ­ტერ­ნეტ­მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის ქცე­ვის გა­გე­ბა იყო. კი­თხვა კი შემ­დეგ­ნა­ი­რად იყო ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბუ­ლი:

სად ეც­ნო­ბით ახალ ამ­ბებს და მსოფ­ლი­ო­ში მიმ­დი­ნა­რე მოვ­ლე­ნებს ყვე­ლა­ზე ხში­რად?

სა­ვა­რა­უ­დო პა­სუ­ხე­ბი შემ­დეგ ვა­რი­ან­ტებს მო­ი­ცავ­და:

  • სა­ინ­ფორ­მა­ციო ვებგ­ვერ­დე­ბი
  • Google
  • Tik Tok; Youtube
  • WhatsApp; Viber; Telegram
  • Facebook; Instagram; Twitter

გა­მო­კი­თხვის მი­ხედ­ვით, რეს­პონ­დენ­ტთა უმ­რავ­ლე­სო­ბამ - 57.9%-მა, ინ­ფორ­მა­ცი­ის ძი­რი­თად წყა­როდ სა­ინ­ფორ­მა­ციო ვებგ­ვერ­დე­ბი აირ­ჩია. ეს ასა­ხავს ციფ­რუ­ლი პლატ­ფორ­მე­ბის მზარდ პო­პუ­ლა­რო­ბას, რო­გორც ახა­ლი ამ­ბე­ბის მთა­ვარ წყა­როს თა­ნა­მედ­რო­ვე მო­სახ­ლე­ო­ბა­ში.

ნა­ხეთ სხვა შე­დე­გე­ბი:

ეს შე­დე­გე­ბი აჩ­ვე­ნებს ციფ­რუ­ლი პლატ­ფორ­მე­ბის მზარდ როლს სა­ინ­ფორ­მა­ციო ლან­დშაფ­ტის ფორ­მი­რე­ბა­ში, ასე­ვე, მე­დია რე­სურ­სე­ბის ადაპ­ტა­ცი­ის მნიშ­ვნე­ლო­ბას, თა­ნა­მედ­რო­ვე ინ­ტერ­ნეტ­მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის პრე­ფე­რენ­ცი­ე­ბის შე­სა­ბა­მი­სად.

მკითხველის კომენტარები / 3 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
!
0

მოსახლეობის უმრავლესობა ინფორმაციას იღებს ტელევიზიებიდან

მაია
0

ამ ჩამონათალში არ არის სატელევიზიო არხები, ამიტომ შედეგი არ აჩვენებს რეალობას! 

რუბრიკის სხვა სიახლეები
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ვოლოდიმირ ზელენსკი, რომში აშშ-ის ვიცე-პრეზიდენტს ჯეი დი ვენსს და სახელმწიფო მდივანს მარკო რუბიოს შეხვდა
ავტორი:

ჩვენი მკითხველის 57% ახალ ამბებს და მსოფლიოში მიმდინარე მოვლენებს საინფორმაციო ვებ-გვერდებზე ეცნობა - გამოკითხვის შედეგები

ჩვენი მკითხველის 57% ახალ ამბებს და მსოფლიოში მიმდინარე მოვლენებს საინფორმაციო ვებ-გვერდებზე ეცნობა - გამოკითხვის შედეგები

ციფრული პლატფორმები საინფორმაციო ლანდშაფტის განუყოფელი ნაწილი ხდება. ინტერნეტმომხმარებლები სულ უფრო ხშირად მიმართავენ ონლაინ რესურსებს, ახალი ამბების გასაგებად.

rogor.ge-ს მიერ მომზადებულ გამოკითხვაში, რომელშიც მონაწილეობა ambebi.ge-ს მომხმარებელმაც მიიღო, 13 762-მა ადამიანმა დააფიქსირა თავისი აზრი.

გამოკითხვის მიზანი ინტერნეტმომხმარებლების ქცევის გაგება იყო. კითხვა კი შემდეგნაირად იყო ჩამოყალიბებული:

სად ეცნობით ახალ ამბებს და მსოფლიოში მიმდინარე მოვლენებს ყველაზე ხშირად?

სავარაუდო პასუხები შემდეგ ვარიანტებს მოიცავდა:

  • საინფორმაციო ვებგვერდები
  • Google
  • Tik Tok; Youtube
  • WhatsApp; Viber; Telegram
  • Facebook; Instagram; Twitter

გამოკითხვის მიხედვით, რესპონდენტთა უმრავლესობამ - 57.9%-მა, ინფორმაციის ძირითად წყაროდ საინფორმაციო ვებგვერდები აირჩია. ეს ასახავს ციფრული პლატფორმების მზარდ პოპულარობას, როგორც ახალი ამბების მთავარ წყაროს თანამედროვე მოსახლეობაში.

ნახეთ სხვა შედეგები:

ეს შედეგები აჩვენებს ციფრული პლატფორმების მზარდ როლს საინფორმაციო ლანდშაფტის ფორმირებაში, ასევე, მედია რესურსების ადაპტაციის მნიშვნელობას, თანამედროვე ინტერნეტმომხმარებლების პრეფერენციების შესაბამისად.