Sloggi საქართველოს ბაზარზე 2022 წელს გამოჩნდა და გამორჩეული ვიზუალითა და მაღალი ხარისხით, მომხმარებლის ყურადღება მაშინვე მიიპყრო. ყველაზე მთავარი ნიშა კი რითაც Sloggi ხასიათდება, კომფორტია. ბრენდის პროდუქცია საშუალებას გაძლევს, ყოველდღიურად გამოიყურებოდე მოხდენილად და თავს კომფორტულად გრძნობდე.
ბრენდის პროდუქცია წარმოდგენილია ჯპს-ის განახლებული ფორმატის აფთიაქებში და გვთავაზობს ქალის თეთრეულის მრავალფეროვან არჩევანს. ასევე, ასორტიმენტში შეხვდებით მამაკაცის საცვლებისა და მაისურების მოდელებსაც.
საახალწლო კამპანიის ფარგლებში ჯპს-ის აფთიაქებში შეხვდებით ისეთ შეთავაზებებს, როგორიცაა:
ამასთან, დეკემბრის ბოლომდე ბრენდის მომხმარებლებს განსხვავებული შეთავაზებები ელოდებათ.
Sloggi მსოფლიოს ბაზარზე 1979 წლიდან არსებობს და მისი მთავარი მიზანი თეთრეულის სამყაროში რევოლუციის მოხდენაა.
„გვინდა ყველამ გამოცადოს ის კომფორტი, რასაც ჩვენ გთავაზობთ, დროა თეთრეულის შესახებ სტერეოტიპები დაინგრეს!“, - აცხადებენ ბრენდის წარმომადგენლები.
ბრენდი მომხმარებელს რამდენიმე ხაზის თეთრეულს სთავაზობს. თითოეული მათგანი შექმნილია მომხმარებლის ინსპირაციით, მათი სურვილების გათვალისწინებითა და კომფორტის მაქსიმიზაციით.
Sloggi-ს მოდელების მინიმალისტური და დახვეწილი ვიზუალი მომხმარებელს საშუალებას აძლევს, ყოველდღიურობა უფრო კომფორტული გახადოს. თხელი ნაჭრისგან შექმნილი და რკინის დეტალებისგან სრულიად თავისუფალი თეთრეული კარგად გამოკვეთს ფორმებს და კომფორტისა და სილამაზის საუკეთესო კომბინაციაა.
აღსანიშნავია, რომ ბრენდი ცდილობს, წვლილი შეიტანოს უფრო ეკოლოგიური და ჯანსაღი გარემოს ფორმირებაში, შესაბამისად, ბრენდის კოლექციებში ეკო-მეგობრული მოდელების რიცხვი სულ უფრო იზრდება.
R