საზოგადოება
მსოფლიო
პოლიტიკა
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
სამართალი
კულტურა/შოუბიზნესი
სპორტი
კონფლიქტები
Faceამბები
წიგნები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ყველა დროის ყველაზე მძლავრი Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid
ყველა დროის ყველაზე მძლავრი Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

მას შემ­დეგ, რაც 2023 წელს ახალ­მა Cayenne-მა პორ­შეს მოყ­ვა­რუ­ლე­ბის დიდი ინ­ტე­რე­სი და მო­წო­ნე­ბა და­იმ­სა­ხუ­რა, გერ­მა­ნულ­მა ავ­ტო­გი­გან­ტმა სპორ­ტუ­ლი SUV-ის მე­სა­მე თა­ო­ბა მო­დე­ლის ახა­ლი TOP-ვერ­სი­ის გა­მოშ­ვე­ბით და­აგ­ვირ­გვი­ნა. ეს არის Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé - გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბუ­ლი მარ­თვის დი­ნა­მი­კი­თა და გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი სპორ­ტუ­ლი დი­ზა­ი­ნით.

Cayenne-ის ახა­ლი TOP-ვერ­სია, რო­მე­ლიც და­ტე­ნა­დი ჰიბ­რი­დია, საწ­ვა­ვის გან­სა­კუთ­რე­ბით ეფექ­ტი­ა­ნი მოხ­მა­რე­ბით და უს­წრა­ფე­სი აჩ­ქა­რე­ბით გა­მო­ირ­ჩე­ვა.

წი­ნა­მორ­ბედ­თან შე­და­რე­ბით, ახა­ლი Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid უფრო სწრა­ფად იმუხ­ტე­ბა. გა­ი­ზარ­და ბა­ტა­რე­ის სიმ­ძლავ­რე, რომ­ლის მეშ­ვე­ო­ბი­თაც ელექტროს­ვლით ახლა უკვე 82 კმ-მდე მან­ძი­ლის და­ფარ­ვაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი, და­მუხ­ტვის დრო კი ორ­სა­ათ-ნა­ხევ­რამ­დეა შემ­ცი­რე­ბუ­ლი.

Cayenne Turbo E-Hybrid-ს 0-დან 100 კმ/სთ-მდე აჩ­ქა­რე­ბა 3.7 წამ­ში შე­უძ­ლია, მაქ­სი­მა­ლუ­რი სის­წრა­ფე კი 295 კმ/სთ-ია.

სრუ­ლი­ად გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბულ, 441 კვტ სიმ­ძლავ­რის (599 ცხე­ნის ძალა) ორ­ტურ­ბი­ნი­ა­ნი სის­ტე­მის მქო­ნე ბენ­ზინ­ზე მო­მუ­შა­ვე 4.0-ლიტ­რი­ან V8 ძრა­ვას­თან ერ­თად, ავ­ტო­მო­ბილს 30 კვტ (176 ცხე­ნის) სიმ­ძლავ­რის ელექტროძ­რა­ვაც აქვს. შე­დე­გად, სის­ტე­მუ­რი სიმ­ძლავ­რე 739 ცხე­ნის ძა­ლას (544 კვტ) შე­ად­გენს, მაქ­სი­მა­ლუ­რი მაბ­რუ­ნი მო­მენ­ტი კი - 950 ნი­უ­ტონ­მეტრს.

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid-ი Comfort და Sport Plus და­კი­დე­ბის სის­ტე­მე­ბი­თაა აღ­ჭურ­ვი­ლი, რომ­ლებ­საც, წინა მო­დე­ლებ­თან შე­და­რე­ბით, კი­დევ უფრო მეტი ფუნ­ქცია აქვს. სწო­რედ ამ მა­ხა­სი­ა­თებ­ლე­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით Cayenne Turbo E-Hybrid უმაღ­ლე­სი კლა­სის ავ­ტო­მო­ბი­ლად მი­იჩ­ნე­ვა.

გა­მორ­ჩე­უ­ლი დი­ზა­ი­ნი:

იმას, რომ Cayenne Turbo E-Hybrid და Coupé უმაღ­ლე­სი კლა­სის სპორ­ტუ­ლი SUV-ებია, ამ ორი მო­დე­ლის შთამ­ბეჭ­და­ვი დი­ზა­ი­ნიც მოწ­მობს. გა­მორ­ჩე­უ­ლია ორი­ვე მო­დე­ლის კორ­პუ­სის წინა ნა­წი­ლი, რო­მე­ლიც და­მა­ხა­სი­ა­თე­ბე­ლია Turbo-ს ხა­ზის მო­დე­ლე­ბი­სათ­ვის და გა­მო­ირ­ჩე­ვა გაგ­რი­ლე­ბის სის­ტე­მის ფარ­თო ჰა­ე­რის შემ­შვე­ბე­ბით და შავი პრი­ა­ლა ცხა­უ­რე­ბით. Turbo E-Hybrid მო­დე­ლე­ბის კი­დევ ერთი და­მა­ხა­სი­ა­თე­ბე­ლი დე­ტა­ლი უჟან­გა­ვი ფო­ლა­დის ორი მა­ყუ­ჩი და მუხ­რუ­ჭის წი­თე­ლი მა­შუ­ქე­ბია.

ავ­ტო­მო­ბი­ლის ჭერი და­ფა­რუ­ლია Race-Tex მა­სა­ლის ზე­და­პი­რით. ახა­ლი მო­დე­ლის სტან­დარ­ტულ კომ­პლექ­ტა­ცი­ა­ში შე­დის სპორ­ტუ­ლი საჭე GT გათ­ბო­ბის რე­ჟი­მი­თა და მარ­თვის რე­ჟი­მის გა­დამ­რთვე­ლე­ბით, ასე­ვე 18-სვლი­ა­ნი რე­გუ­ლი­რე­ბა­დი სა­ვარ­ძლე­ბი ტყა­ვის ზე­და­პი­რით. ხელ­მი­საწ­ვდო­მია 14-სვლი­ა­ნი რე­გუ­ლი­რე­ბა­დი სა­ვარ­ძლე­ბიც.

გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბუ­ლი მა­ხა­სი­ა­თებ­ლე­ბი ასე­ვე მო­ი­ცავს ინ­ტე­რი­ერს სრუ­ლად ციფ­რუ­ლი ხელ­სა­წყო­თა ბლო­კით. ახა­ლი Turbo E-Hybrid მო­დე­ლე­ბის სტან­დარ­ტულ კომ­პლექ­ტა­ცი­ა­ში შე­მა­ვა­ლი ინო­ვა­ცი­უ­რი, HD მატ­რი­ცუ­ლი LED წინა მა­შუ­ქე­ბი სიბ­ნე­ლე­ში მეტ კომ­ფორ­ტსა და უსაფრ­თხო­ე­ბას უზ­რუნ­ველ­ყოფს.

კი­დევ უფრო მძლავ­რი პა­რა­მეტ­რე­ბი:

ახა­ლი Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé კი­დევ უფრო სპორ­ტუ­ლია GT-პა­კე­ტით. აღ­ნიშ­ნუ­ლი ვერ­სია გა­ცი­ლე­ბით დი­ნა­მი­კუ­რია გზა­ზე და და­მა­ტე­ბი­თი Performance-პა­რა­მეტ­რე­ბით გა­მო­ირ­ჩე­ვა. ეს უკა­ნას­კნე­ლი ჰიბ­რი­დულ სამ­ყა­რო­ში გვთა­ვა­ზობს Cayenne Turbo GT-ის შე­საძ­ლებ­ლო­ბებს. სა­ვა­ლი ნა­წი­ლი­სა და კონ­ტრო­ლის სის­ტე­მებ­მა, მათ შო­რის პნევ­მა­ტი­კურ­მა და­კი­დე­ბამ, სპე­ცი­ფი­კუ­რი პროგ­რა­მი­რე­ბის დამ­სა­ხუ­რე­ბით უკი­დუ­რე­სად შთამ­ბეჭ­და­ვი შე­საძ­ლებ­ლო­ბე­ბი მი­ი­ღო. ამ შემ­თხვე­ვა­ში ძარა 10 მი­ლი­მეტ­რით უფრო და­ბა­ლია.

GT-ვერ­სი­ის­თვის და­მა­ხა­სი­ა­თე­ბე­ლი ბრუნ­ვის ლილ­ვის სა­კის­რე­ბი წინა თვლე­ბის ნა­ხარს -0,58 გრა­დუ­სით ზრდის და უფრო გა­ნი­ე­რი წინა თვლე­ბის კომ­ბი­ნა­ცი­ა­ში, მო­სახ­ვე­ვებ­ში, სა­ჭის უკე­თეს რე­აქ­ცი­ა­სა და მეტ მგრძნო­ბე­ლო­ბას, ასე­ვე მოხ­ვე­ვის მეტ სი­ზუს­ტე­სა და მო­სახ­ვე­ვებ­ში გა­ცი­ლე­ბით გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბულ მო­ჭი­დე­ბას უზ­რუნ­ველ­ყოფს.

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé-ში გა­ერ­თი­ა­ნე­ბუ­ლია GT-ს სპე­ცი­ფი­კა და უნი­კა­ლუ­რი მა­ხა­სი­ა­თებ­ლე­ბის ახა­ლი ჰიბ­რი­დუ­ლი სის­ტე­მა E-Hybrid, რო­მე­ლიც Cayenne-ის ხა­ზის მო­დე­ლე­ბის გან­სა­კუთ­რე­ბულ დი­ნა­მი­კუ­რო­ბა­სა და ეფექ­ტუ­რო­ბას გა­ნა­პი­რო­ბებს.

ყვე­ლა დრო­ის ყვე­ლა­ზე მძლავ­რი Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid უკვე ხელ­მი­საწ­ვდო­მია ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვი­საც.

---

„თე­გე­ტა ჰოლ­დინ­გის“ ერთ-ერთ მი­მარ­თუ­ლე­ბა­ში, „თე­გე­ტა ქარსში“ შე­მა­ვა­ლი კომ­პა­ნია "პორ­შე ცენ­ტრი თბი­ლი­სი“ ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე 2011 წლი­დან ოპე­რი­რებს. კომ­პა­ნია მომ­ხმა­რე­ბელს პრე­მი­უმ ბრენ­დის უახ­ლეს ავ­ტო­მო­ბი­ლებს, ასე­ვე სრულ სა­დი­აგ­ნოს­ტი­კო და სა­რე­მონ­ტო მომ­სა­ხუ­რე­ბას, ორი­გი­ნალ ნა­წი­ლებ­სა და აქ­სე­სუ­ა­რებს სთა­ვა­ზობს. შო­უ­რუ­მის გარ­და, მომ­ხმა­რე­ბელს შე­საძ­ლებ­ლო­ბა აქვს, კომ­პა­ნი­ის ვებგ­ვერ­დზე კონ­ფი­გუ­რა­ტო­რის დახ­მა­რე­ბით, სა­სურ­ვე­ლი კომ­პლექ­ტა­ცი­ის მო­დე­ლი სა­კუ­თა­რი გე­მოვ­ნე­ბით აა­წყოს, რომ­ლის ჩა­მოყ­ვა­ნა­საც "პორ­შე ცენ­ტრი თბი­ლი­სი“ უზ­რუნ­ველ­ყოფს.

R

რუბრიკის სხვა სიახლეები
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
"დინამო არენაზე“ "ბარსელონას“ ლეგენდარული ფეხბურთელის, რონალდინიოს გულშემატკივარი შეიჭრა
ავტორი:

ყველა დროის ყველაზე მძლავრი Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

ყველა დროის ყველაზე მძლავრი Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

მას შემდეგ, რაც 2023 წელს ახალმა Cayenne-მა პორშეს მოყვარულების დიდი ინტერესი და მოწონება დაიმსახურა, გერმანულმა ავტოგიგანტმა სპორტული SUV-ის მესამე თაობა მოდელის ახალი TOP-ვერსიის გამოშვებით დააგვირგვინა. ეს არის Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé - გაუმჯობესებული მართვის დინამიკითა და განსაკუთრებული სპორტული დიზაინით.

Cayenne-ის ახალი TOP-ვერსია, რომელიც დატენადი ჰიბრიდია, საწვავის განსაკუთრებით ეფექტიანი მოხმარებით და უსწრაფესი აჩქარებით გამოირჩევა.

წინამორბედთან შედარებით, ახალი Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid უფრო სწრაფად იმუხტება. გაიზარდა ბატარეის სიმძლავრე, რომლის მეშვეობითაც ელექტროსვლით ახლა უკვე 82 კმ-მდე მანძილის დაფარვაა შესაძლებელი, დამუხტვის დრო კი ორსაათ-ნახევრამდეა შემცირებული.

Cayenne Turbo E-Hybrid-ს 0-დან 100 კმ/სთ-მდე აჩქარება 3.7 წამში შეუძლია, მაქსიმალური სისწრაფე კი 295 კმ/სთ-ია.

სრულიად გაუმჯობესებულ, 441 კვტ სიმძლავრის (599 ცხენის ძალა) ორტურბინიანი სისტემის მქონე ბენზინზე მომუშავე 4.0-ლიტრიან V8 ძრავასთან ერთად, ავტომობილს 30 კვტ (176 ცხენის) სიმძლავრის ელექტროძრავაც აქვს. შედეგად, სისტემური სიმძლავრე 739 ცხენის ძალას (544 კვტ) შეადგენს, მაქსიმალური მაბრუნი მომენტი კი - 950 ნიუტონმეტრს.

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid-ი Comfort და Sport Plus დაკიდების სისტემებითაა აღჭურვილი, რომლებსაც, წინა მოდელებთან შედარებით, კიდევ უფრო მეტი ფუნქცია აქვს. სწორედ ამ მახასიათებლების გათვალისწინებით Cayenne Turbo E-Hybrid უმაღლესი კლასის ავტომობილად მიიჩნევა.

გამორჩეული დიზაინი:

იმას, რომ Cayenne Turbo E-Hybrid და Coupé უმაღლესი კლასის სპორტული SUV-ებია, ამ ორი მოდელის შთამბეჭდავი დიზაინიც მოწმობს. გამორჩეულია ორივე მოდელის კორპუსის წინა ნაწილი, რომელიც დამახასიათებელია Turbo-ს ხაზის მოდელებისათვის და გამოირჩევა გაგრილების სისტემის ფართო ჰაერის შემშვებებით და შავი პრიალა ცხაურებით. Turbo E-Hybrid მოდელების კიდევ ერთი დამახასიათებელი დეტალი უჟანგავი ფოლადის ორი მაყუჩი და მუხრუჭის წითელი მაშუქებია.

ავტომობილის ჭერი დაფარულია Race-Tex მასალის ზედაპირით. ახალი მოდელის სტანდარტულ კომპლექტაციაში შედის სპორტული საჭე GT გათბობის რეჟიმითა და მართვის რეჟიმის გადამრთველებით, ასევე 18-სვლიანი რეგულირებადი სავარძლები ტყავის ზედაპირით. ხელმისაწვდომია 14-სვლიანი რეგულირებადი სავარძლებიც.

გაუმჯობესებული მახასიათებლები ასევე მოიცავს ინტერიერს სრულად ციფრული ხელსაწყოთა ბლოკით. ახალი Turbo E-Hybrid მოდელების სტანდარტულ კომპლექტაციაში შემავალი ინოვაციური, HD მატრიცული LED წინა მაშუქები სიბნელეში მეტ კომფორტსა და უსაფრთხოებას უზრუნველყოფს.

კიდევ უფრო მძლავრი პარამეტრები:

ახალი Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé კიდევ უფრო სპორტულია GT-პაკეტით. აღნიშნული ვერსია გაცილებით დინამიკურია გზაზე და დამატებითი Performance-პარამეტრებით გამოირჩევა. ეს უკანასკნელი ჰიბრიდულ სამყაროში გვთავაზობს Cayenne Turbo GT-ის შესაძლებლობებს. სავალი ნაწილისა და კონტროლის სისტემებმა, მათ შორის პნევმატიკურმა დაკიდებამ, სპეციფიკური პროგრამირების დამსახურებით უკიდურესად შთამბეჭდავი შესაძლებლობები მიიღო. ამ შემთხვევაში ძარა 10 მილიმეტრით უფრო დაბალია.

GT-ვერსიისთვის დამახასიათებელი ბრუნვის ლილვის საკისრები წინა თვლების ნახარს -0,58 გრადუსით ზრდის და უფრო განიერი წინა თვლების კომბინაციაში, მოსახვევებში, საჭის უკეთეს რეაქციასა და მეტ მგრძნობელობას, ასევე მოხვევის მეტ სიზუსტესა და მოსახვევებში გაცილებით გაუმჯობესებულ მოჭიდებას უზრუნველყოფს.

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé-ში გაერთიანებულია GT-ს სპეციფიკა და უნიკალური მახასიათებლების ახალი ჰიბრიდული სისტემა E-Hybrid, რომელიც Cayenne-ის ხაზის მოდელების განსაკუთრებულ დინამიკურობასა და ეფექტურობას განაპირობებს.

ყველა დროის ყველაზე მძლავრი Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid უკვე ხელმისაწვდომია ქართველი მომხმარებლისთვისაც.

---

„თეგეტა ჰოლდინგის“ ერთ-ერთ მიმართულებაში, „თეგეტა ქარსში“ შემავალი კომპანია ,,პორშე ცენტრი თბილისი“ ქართულ ბაზარზე 2011 წლიდან ოპერირებს. კომპანია მომხმარებელს პრემიუმ ბრენდის უახლეს ავტომობილებს, ასევე სრულ სადიაგნოსტიკო და სარემონტო მომსახურებას, ორიგინალ ნაწილებსა და აქსესუარებს სთავაზობს. შოურუმის გარდა, მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, კომპანიის ვებგვერდზე კონფიგურატორის დახმარებით, სასურველი კომპლექტაციის მოდელი საკუთარი გემოვნებით ააწყოს, რომლის ჩამოყვანასაც ,,პორშე ცენტრი თბილისი“ უზრუნველყოფს.

R