კიდევ ერთი სპეციალური პროგრამა, რომელიც მოვამზადეთ და ვფიქრობთ, ძალიან მოთხოვნადი და აქტუალურია, არის პროგრამა ოჯახებისთვის საცხოვრებელი ბინების შეძენის ხელშეწყობის მიმართულებით, - ამის შესახებ საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრმა ნათია თურნავამ ეკონომიკის გრძელვადიანი განვითარების ხედვის - „ეკონომიკა - 2030" პრეზენტაციისას განაცხადა.
მინისტრის განმარტებით, საუბარია იმაზე, რომ პროგრამა „აწარმოე საქართველოში“ გასცემს საკმაოდ სოლიდური დოზით იპოთეკური სესხის პროცენტის თანადაფინანსებას იმ ოჯახებისთვის, ვისაც ეყოლება ახალშეძენილი შვილი და მოინდომებენ საცხოვრებელი პირობების გაუმჯობესებას და ახალი ბინის შეძენას.
„ჩვენ აქ განსაკუთრებულ აქცენტს ვაკეთებთ მრავალშვილიან ოჯახებზე, რაც იმას ნიშნავს, რომ პირველი ან მეორე შვილის შეძენისას, დღევანდელი მოცემულობით, ჩვენს მიერ მოხდება ბინის შესაძენად აღებული სესხის სულ მცირე 6%-ის თანადაფინანსება, ხოლო თუკი საუბარია მესამე ან ყოველ მომდევნო შვილზე, აქ საუბარია 8%-იან თანადაფინანსებაზე, რაც პრაქტიკულად ნიშნავს იმას, რომ პროცენტის უდიდესი ნაწილი სახელმწიფოს მიერ იქნება გაღებული. ეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი პროგრამა, ჩვენს მომავალზე ორიენტირებული პროგრამა და როგორც კი ის დამტკიცდება და ამოქმედდება და ეს უახლოეს პერიოდში მოხდება, ვფიქრობ, ბევრი ოჯახი ისარგებლებს ამ პროგრამით“, - განაცხადა ნათია თურნავამ.
გმადლობთ ქალბატონო ნათია, რაც მეტ უკეთეს პროექტს მოამზადებთ მოსახლეობის ცხოვრების პირობების გასაუმჯობესებლად მით უკეთესი, ეს ძალიან მნიშვნელოვანია დღეს
კარგია,კარგი დაგემართოს, ნათია, მაგრამ სატრანზიტო ქვეყნიდან სავაჭრო სამრეწველო ქვეყანად გადაქცევა აჯობებს ,და სანამ ეს პირველი ფორუმი შესდგება,თავისუფლად მოასწრებთ მოიყვანოთ საქართველოს სამართლებრივი მოწყობის ახლანდელი მოდელი შესატყვისობაში დემოკრატიული საბაზრო ეკონომიკის სახელმწიფოს მოდელთან,რისთვისაც დაგჭირდებათ შემდეგი :
კონსტიტუციაში გამოსაჩენ ადგილას უნდა ეწეროს ,რომ ამ სახელმწიფოს ქონება არ გააჩნია ,ქონება გააჩნიათ მოქალაქეებს ინდივიდუალურ და საერთო სახელმწიფოებრივ საკუთრებაში, ძირითადი ფუნქცია სახელმწიფოსი არის მისი მოქალაქის სიცოცხლის,შრომის ,საქმიანობის, ინდივიდუალური ქონების და რწმენის დაცვა.( და არა საერთო სახელმწიფო საერთო ქონების დაცვა თუნდაც ამ მოქალაქეების მხრიდან ხელყოფისაგან ;ჯობია სახელმწიფომ დაიცვას ხალხი ჩინოვნიკთა ცრუპატრიოტული სახელმწიფო მსახურების აღტყინებისაგან).
კარგად გამოსაჩენ ადგილას უნდა ეწეროს ,რომ ერთიდაიგივე პირს მხოლოდ ორჯერ შეუძლია იყოს არჩეული პარლამენტში,თუ სხვა პარტიაში გადავა,ან მისი პარტია სახელს შეიცვლის,პირი ამ უფლებას კარგავს.
საგადასახადო კანონმდებლობაში თავშივე უნდა ჩაწეროთ ,რომ ეს კანონმდებლობა კი არის სწორი და სავალდებულო,მაგრამ გადასახადის გადამხდელია ყოველთვის მართალი,მტკიცების ტვირთი სახელმწიფოზეა ,საგადასახადო ორგანო არ არის სამართალდამცავი ორგანო და ის არ არის ეკონომიკის ხერხემალი -ბიუჯეტის შევსებაზე პასუხისმგებელი ორგანო,არ შეიძლება საწარმოო და პირადი ქონების დაყადაღება, მისი ამოღება და რეალიზაცია სახელმწიფოს სასარგებლოდ,თუ კანონს ორგვარი გაგება აქვს,ის იკითხება გადამხდელის სასარგებლოდ, გადამხდელის პირობების გამაუარესებელი ნორმა ძალაში შედის მომავალი წლის ბოლოდან,გამაუმჯობესებელი დაუყოვნებლივ,ჯარიმა და საურავი როგორც სასჯელი არ გამოიყენება ,არაწინასწარგანზრახული და გამიზნული გადასახადის შემცირება არ არის ეკონომიკური დანაშაული და ეს უნებლიედ შემცირებული გადასახადი სასამართლოს ვერდიქტით ამოიღება საგადასახადო კრედიტის ძირის საბაზრო საბანკო პროცენტზე გადაანგარიშებით,საგადასახადო სამსახური შემოწმებას ონლაინ ,ფოსტით და გასაუბრებით ახორციელებს ,გამსვლელი შემოწმება ერთიდაიგივე საწარმოში მხოლოდ ერთჯერ შეიძლება ჩატარდეს.