მსოფლიო
სამართალი
პოლიტიკა

16

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის მეცხრამეტე დღე დაიწყება 02:31-ზე, მთვარე თხის რქაშია საშიში დღეა, ფრთხილად იყავით. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ყოველგვარ ვაჭრობას, ფინანსური ოპერაციების ჩატარებას. ცუდი დღეა საქმის, საქმიანობის შესაცვლელად. მოგზაურობა და შორ მანძილზე მგზავრობა დაუშვებელია. უფრო მეტიც, უმჯობესია, ეს დღე შინ გაატაროთ. პასიურად დაისვენეთ. არავითარ შემთხვევაში არ დაქორწინდეთ დღეს, გადადეთ ნიშნობაც. განქორწინებაც კი სხვა დღეს დანიშნეთ. გაუფრთხილდით სახსრებსა და ხერხემალს, არ ამოიღოთ კბილი.
საზოგადოება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
Faceამბები
მოზაიკა
მეცნიერება
სპორტი
წიგნები
სამხედრო
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ლექსუს თბილისი ევროპის 300 დილერს შორის საუკეთესო ათეულში მოხვდა და უკვე ზედიზედ მეორედ მიიღო კლიენტთა გამორჩეული მომსახურებისთვის დაწესებული LEXUS KIWAMI-is უმნიშვნელოვანესი ჯილდო
ლექსუს თბილისი ევროპის 300 დილერს შორის საუკეთესო ათეულში მოხვდა და უკვე ზედიზედ მეორედ მიიღო კლიენტთა გამორჩეული მომსახურებისთვის დაწესებული LEXUS KIWAMI-is უმნიშვნელოვანესი ჯილდო

ცოტა ხნის წინ, ლექ­სუს­მა 2020-წლის შე­დე­გე­ბის და სხვა მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი კრი­ტე­რი­უ­მე­ბის სა­ფუძ­ველ­ზე ათი რჩე­უ­ლი ლექ­სუ­სის დი­ლე­რი გა­მო­ავ­ლი­ნა.

წელს შერ­ჩე­ვის პრო­ცეს­ში (წინა 5 წე­ლი­წა­დის­გან გან­სხვა­ვე­ბით) შე­ფა­სე­ბის მკაცრ სტან­დარ­ტებს და­ე­მა­ტა ისე­თი ახა­ლი კრი­ტე­რი­უ­მე­ბი, რომ­ლის მეშ­ვე­ო­ბი­თაც დი­ლე­რებ­მა გა­ნა­ხორ­ცი­ე­ლეს პრო­ცე­სე­ბი­სა და შე­ნო­ბე­ბის ადაპ­ტა­ცია, კლი­ენ­ტე­ბის და თა­ნამ­შრომ­ლე­ბის ჯან­მრთე­ლო­ბის და უსაფრ­თხო­ე­ბის და ასე­ვე, ად­გი­ლობ­რი­ვი შე­ზღუდ­ვე­ბი­სა და რე­კო­მენ­და­ცი­ე­ბის დაც­ვის უზ­რუნ­ველ­სა­ყო­ფად.

Lexus omotenashi-ს კლი­ენ­ტთა მომ­სა­ხუ­რე­ბის პრინ­ცი­პი - მო­ე­ქე­ცით კლი­ენტს ისე, რო­გორც სტუ­მარს თქვენს სახ­ლში - წარ­მო­ად­გენს ბრენ­დის ამო­სა­ვალ წერ­ტილს, რო­მე­ლიც წარ­მა­ტე­ბით იქნა შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბუ­ლი, კომ­პა­ნი­ე­ბის მიერ თა­ვი­ან­თი საქ­მი­ა­ნო­ბი­სა და პრო­ცე­დუ­რე­ბის ადაპ­ტი­რე­ბის გზით. სწრა­ფად და ეფექ­ტუ­რად შე­მუ­შავ­და ახა­ლი მე­თო­დე­ბი, რათა ადა­მი­ა­ნებს კვლავ ჰქო­ნო­დათ წვდო­მა მათ­თვის სა­ჭი­რო სერ­ვი­სებ­ზე, დახ­მა­რე­ბა­სა და ინ­ფორ­მა­ცი­ა­ზე, რო­გორც ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის გა­ყიდ­ვის, ასე­ვე მათი შე­კე­თე­ბი­სა და ტექ­ნი­კუ­რი მომ­სა­ხუ­რე­ბის თვალ­საზ­რი­სით და ყო­ფი­ლიყ­ვნენ მშვი­დად იმის გამო, რომ მი­ღე­ბუ­ლი იყო ყვე­ლა სა­ჭი­რო ზომა მათი ჯან­მრთე­ლო­ბი­სა და უსაფრ­თხო­ე­ბის და­სა­ცა­ვად. ვი­დეო კონ­სულ­ტა­ცი­ე­ბი გა­ყიდ­ვის აგენ­ტებ­თან და ტესტ-დრა­ი­ვე­ბი სო­ცი­ა­ლუ­რი დის­ტან­ცი­რე­ბი­სა და ჰი­გი­ე­ნის მო­თხოვ­ნე­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით შე­დის იმ რამ­დე­ნი­მე კონ­ცეფ­ცი­ის ჩა­მო­ნათ­ვალ­ში, რომ­ლე­ბიც და­ი­ნერ­გა ან მნიშ­ვნე­ლოვ­ნად იქნა გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბუ­ლი.

ჯილ­დოს გა­და­სა­ცე­მად, სა­ცა­ლო გა­ყიდ­ვის პარტნი­ო­რე­ბის საქ­მი­ა­ნო­ბის შე­ფა­სე­ბა მო­ი­ცავ­და ინ­ფორ­მა­ცი­ის მო­თხოვ­ნის და მის­ტი­უ­რი კლი­ენ­ტე­ბის ვი­ზი­ტე­ბის შე­დე­გებს, რომ­ლე­ბიც აფა­სებ­დნენ კლი­ენ­ტებ­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის ციკ­ლის ყვე­ლა ას­პექტს, მათ შო­რის, მიმ­დი­ნა­რე წელს აკ­ვირ­დე­ბოდ­ნენ Covid–ის­გან თა­ვის დაც­ვის ზო­მე­ბის მკაც­რად შეს­რუ­ლე­ბას. ამ ელე­მენ­ტებ­თან ერ­თად გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბუ­ლი იყო თა­ვა­ზი­ა­ნი, სწრა­ფი და ამომ­წუ­რა­ვი რე­ა­გი­რე­ბის, ასე­ვე ობი­ექ­ტე­ბი­სა და გა­წე­უ­ლი მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხა­რის­ხის მო­ნი­ტო­რინ­გი. Lexus–ს რე­გი­ონ­ში 300–მდე სა­დი­ლე­რო კომ­პა­ნია აქვს, რო­მელ­თა შო­რის Kiwami–ს გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლე­ბი სა­უ­კე­თე­სო­ე­ბად ით­ვლე­ბი­ან (ჯილ­დოს სა­ხელ­წო­დე­ბა მომ­დი­ნა­რე­ობს ია­პო­ნუ­რი სი­ტყვი­დან „უმაღ­ლე­სი“).

პას­კალ რუშ­მა, „ტო­ი­ო­ტა მო­ტორ ევ­რო­პის“ ვიცე პრე­ზი­დენ­ტმა, Lexus Europe–ის სა­ხე­ლით გა­ნა­ცხა­და: ”ჩვენს სა­ცა­ლო გა­ყიდ­ვე­ბის პარტნი­ო­რებს გა­სუ­ლი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში მო­უ­წი­ათ უპ­რე­ცე­დენ­ტო გა­რე­მო­ე­ბებ­თან გამ­კლა­ვე­ბა, რო­დე­საც მათ პრი­ო­რი­ტეტს წარ­მო­ად­გენ­და ყუ­რა­დღე­ბის გა­მახ­ვი­ლე­ბა თა­ვი­ან­თი გუნ­დის და კლი­ენ­ტე­ბის ჯან­მრთე­ლო­ბა­სა და უსაფრ­თხო­ე­ბა­ზე, და ამას­თან ყვე­ლა­ფერს აკე­თებ­დნენ იმი­სათ­ვის, რომ შე­ე­ნარ­ჩუ­ნე­ბი­ნათ Lexus omotenashi-ს მომ­ხმა­რე­ბელ­თა მომ­სა­ხუ­რე­ბის სა­უ­კე­თე­სო გა­მოც­დი­ლე­ბა. მათ მიერ გა­წე­უ­ლი ძა­ლის­ხმე­ვა იყო გა­მორ­ჩე­უ­ლი და მე ვა­მა­ყობ იმით, თუ რო­გორ მო­ა­ხერ­ხეს მათ კლი­ენ­ტთა მომ­სა­ხუ­რე­ბის და საქ­მი­ა­ნო­ბის ხა­რის­ხის ასე­თი შთამ­ბეჭ­და­ვი სტან­დარ­ტის შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბა ამ­გვარ, გა­მოწ­ვე­ვით სავ­სე სა­მუ­შაო გა­რე­მო­ში.“

“Kiwami-ს ჯილ­დო გა­და­ე­ცე­მა მათ, რომ­ლებ­მაც მი­აღ­წი­ეს უდი­დეს წარ­მა­ტე­ბას შე­ფა­სე­ბის ყვე­ლა ას­პექ­ტის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, თუმ­ცა, ჩვენ გულ­წრფელ მად­ლო­ბას ვუხ­დით ყვე­ლა ჩვენს სა­ცა­ლო გა­ყიდ­ვე­ბის პარტნი­ორს, რომ­ლე­ბიც გა­სულ წელს და­უ­ღა­ლა­ვად შრო­მობ­დნენ ლექ­სუ­სის ბრენ­დის მხარ­და­სა­ჭე­რად.”

რამ­დე­ნა­დაც Covid-ის პან­დე­მი­ამ გა­მო­რი­ცხა და­ჯილ­დო­ე­ბის ცე­რე­მო­ნი­ის ტრა­დი­ცი­უ­ლად აღ­ნიშ­ვნის შე­საძ­ლებ­ლო­ბა, თი­თო­ე­ულ გა­მარ­ჯვე­ბულს გა­ეგ­ზავ­ნა მათი წარ­მა­ტე­ბი­სად­მი მი­ძღვნი­ლი პერ­სო­ნა­ლი­ზე­ბუ­ლი ვი­დე­ო­შე­ტყო­ბი­ნე­ბა, ჯილ­დოს­თან ერ­თად.

Kiwami-ს 2021 წლის გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლე­ბი არი­ან:

  • ლექ­სუს თბი­ლი­სი – სა­ქარ­თვე­ლო
  • ლექ­სუს დი­ჟო­ნი - საფ­რან­გე­თი
  • ლექ­სუს ფილ­დერშტა­დტი – გერ­მა­ნია
  • ლექ­სუს კი­ფი­სი­ა­სი - სა­ბერ­ძნე­თი
  • ლექ­სუს პა­დუა - იტა­ლია
  • ლექ­სუს რო­მე­რი­კე – ნორგვე­გია
  • ლექ­სუს Trójmiasto – პო­ლო­ნე­თი
  • ლექ­სუს კრას­ნო­და­რი - რუ­სე­თი
  • ლექ­სუს სა­ბა­დე­ლი - ეს­პა­ნე­თი
  • ლექ­სუს დერ­ბი - დიდი ბრი­ტა­ნე­თი

R

00:00 / 00:00
gela
0

გილოცავთ აბა რა, "გაჭირვებულ", ბენზინ 3 ლარიან საქართველოში ლუქს ბრენდებია ყველაზე მოთხოვნადი და პოლუპარული. 

ხაშურ კიდე დადე ეგეთები. 

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
შსს - დუშეთში, ერთ-ერთ სასტუმროში სავარაუდოდ, მოწყობილი იყო ე.წ. ქოლცენტრი
ავტორი:

ლექსუს თბილისი ევროპის 300 დილერს შორის საუკეთესო ათეულში მოხვდა და უკვე ზედიზედ მეორედ მიიღო კლიენტთა გამორჩეული მომსახურებისთვის დაწესებული LEXUS KIWAMI-is უმნიშვნელოვანესი ჯილდო

ლექსუს თბილისი ევროპის 300 დილერს შორის საუკეთესო ათეულში მოხვდა და უკვე ზედიზედ მეორედ მიიღო კლიენტთა გამორჩეული მომსახურებისთვის დაწესებული LEXUS KIWAMI-is უმნიშვნელოვანესი ჯილდო

ცოტა ხნის წინ, ლექსუსმა 2020-წლის შედეგების და სხვა მნიშვნელოვანი კრიტერიუმების საფუძველზე ათი რჩეული ლექსუსის დილერი გამოავლინა.

წელს შერჩევის პროცესში (წინა 5 წელიწადისგან განსხვავებით) შეფასების მკაცრ სტანდარტებს დაემატა ისეთი ახალი კრიტერიუმები, რომლის მეშვეობითაც დილერებმა განახორციელეს პროცესებისა და შენობების ადაპტაცია, კლიენტების და თანამშრომლების ჯანმრთელობის და უსაფრთხოების და ასევე, ადგილობრივი შეზღუდვებისა და რეკომენდაციების დაცვის უზრუნველსაყოფად.

Lexus omotenashi-ს კლიენტთა მომსახურების პრინციპი - მოექეცით კლიენტს ისე, როგორც სტუმარს თქვენს სახლში - წარმოადგენს ბრენდის ამოსავალ წერტილს, რომელიც წარმატებით იქნა შენარჩუნებული, კომპანიების მიერ თავიანთი საქმიანობისა და პროცედურების ადაპტირების გზით. სწრაფად და ეფექტურად შემუშავდა ახალი მეთოდები, რათა ადამიანებს კვლავ ჰქონოდათ წვდომა მათთვის საჭირო სერვისებზე, დახმარებასა და ინფორმაციაზე, როგორც ავტომობილების გაყიდვის, ასევე მათი შეკეთებისა და ტექნიკური მომსახურების თვალსაზრისით და ყოფილიყვნენ მშვიდად იმის გამო, რომ მიღებული იყო ყველა საჭირო ზომა მათი ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების დასაცავად. ვიდეო კონსულტაციები გაყიდვის აგენტებთან და ტესტ-დრაივები სოციალური დისტანცირებისა და ჰიგიენის მოთხოვნების გათვალისწინებით შედის იმ რამდენიმე კონცეფციის ჩამონათვალში, რომლებიც დაინერგა ან მნიშვნელოვნად იქნა გაუმჯობესებული.

ჯილდოს გადასაცემად, საცალო გაყიდვის პარტნიორების საქმიანობის შეფასება მოიცავდა ინფორმაციის მოთხოვნის და მისტიური კლიენტების ვიზიტების შედეგებს, რომლებიც აფასებდნენ კლიენტებთან ურთიერთობის ციკლის ყველა ასპექტს, მათ შორის, მიმდინარე წელს აკვირდებოდნენ Covid–ისგან თავის დაცვის ზომების მკაცრად შესრულებას. ამ ელემენტებთან ერთად გათვალისწინებული იყო თავაზიანი, სწრაფი და ამომწურავი რეაგირების, ასევე ობიექტებისა და გაწეული მომსახურების ხარისხის მონიტორინგი. Lexus–ს რეგიონში 300–მდე სადილერო კომპანია აქვს, რომელთა შორის Kiwami–ს გამარჯვებულები საუკეთესოებად ითვლებიან (ჯილდოს სახელწოდება მომდინარეობს იაპონური სიტყვიდან „უმაღლესი“).

პასკალ რუშმა, „ტოიოტა მოტორ ევროპის“ ვიცე პრეზიდენტმა, Lexus Europe–ის სახელით განაცხადა: ”ჩვენს საცალო გაყიდვების პარტნიორებს გასული წლის განმავლობაში მოუწიათ უპრეცედენტო გარემოებებთან გამკლავება, როდესაც მათ პრიორიტეტს წარმოადგენდა ყურადღების გამახვილება თავიანთი გუნდის და კლიენტების ჯანმრთელობასა და უსაფრთხოებაზე, და ამასთან ყველაფერს აკეთებდნენ იმისათვის, რომ შეენარჩუნებინათ Lexus omotenashi-ს მომხმარებელთა მომსახურების საუკეთესო გამოცდილება. მათ მიერ გაწეული ძალისხმევა იყო გამორჩეული და მე ვამაყობ იმით, თუ როგორ მოახერხეს მათ კლიენტთა მომსახურების და საქმიანობის ხარისხის ასეთი შთამბეჭდავი სტანდარტის შენარჩუნება ამგვარ, გამოწვევით სავსე სამუშაო გარემოში.“

“Kiwami-ს ჯილდო გადაეცემა მათ, რომლებმაც მიაღწიეს უდიდეს წარმატებას შეფასების ყველა ასპექტის გათვალისწინებით, თუმცა, ჩვენ გულწრფელ მადლობას ვუხდით ყველა ჩვენს საცალო გაყიდვების პარტნიორს, რომლებიც გასულ წელს დაუღალავად შრომობდნენ ლექსუსის ბრენდის მხარდასაჭერად.”

რამდენადაც Covid-ის პანდემიამ გამორიცხა დაჯილდოების ცერემონიის ტრადიციულად აღნიშვნის შესაძლებლობა, თითოეულ გამარჯვებულს გაეგზავნა მათი წარმატებისადმი მიძღვნილი პერსონალიზებული ვიდეოშეტყობინება, ჯილდოსთან ერთად.

Kiwami-ს 2021 წლის გამარჯვებულები არიან:

  • ლექსუს თბილისი – საქართველო
  • ლექსუს დიჟონი - საფრანგეთი
  • ლექსუს ფილდერშტადტი – გერმანია
  • ლექსუს კიფისიასი - საბერძნეთი
  • ლექსუს პადუა - იტალია
  • ლექსუს რომერიკე – ნორგვეგია
  • ლექსუს Trójmiasto – პოლონეთი
  • ლექსუს კრასნოდარი - რუსეთი
  • ლექსუს საბადელი - ესპანეთი
  • ლექსუს დერბი - დიდი ბრიტანეთი

R

თამბაქოს ზიანის შემცირების პრაქტიკის ეფექტურობა - რა არის მთავარი გამოწვევა?

თევზის საუკეთესო თვისებები, რაც აუცილებლად უნდა იცოდეთ

6 რჩევა იმისათვის, რომ თქვენი აივანი უფრო ლამაზი და კომფორტული გახდეს