მსოფლიო
სამართალი

17

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

შაბათი, მთვარის მეოცე დღე დაიწყება 02:13-ზე, მთვარე თხის რქაშია არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. ყოველდღიური საქმეებით შემოიფარგლეთ. ნუ მიიღებთ მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს. ვაჭრობისთვის არახელსაყრელი დღეა. მოერიდეთ საქმეების, ურთიერთობების გარჩევას. აკონტროლეთ ემოციები. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ცოდნის მისაღებად, გამოცდის ჩასაბარებლად. ცუდი დღეა საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. უფროსთან ურთიერთობა კარგს არაფერს მოგიტანთ. გახსოვდეთ, რომ ამ დღეს ადამიანები უფრო მეტ დაპირებას იძლევიან, ვიდრე სინამდვილეში გაგიკეთებენ. მეტად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ, მაგრამ მკვეთრ ილეთებს მოერიდეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ.
საზოგადოება
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
Faceამბები
მოზაიკა
მეცნიერება
წიგნები
სამხედრო
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რატომ არის შეფუთვა პროდუქტის რეკლამირების მთავარი გასაღები?
რატომ არის შეფუთვა პროდუქტის რეკლამირების მთავარი გასაღები?

შე­იძ­ლე­ბა, ვერ ვა­ა­ნა­ლი­ზებ­დეთ, მაგ­რამ ჩვენ, რო­გორც მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი პრო­დუქ­ტის შე­ძე­ნის შე­სა­ხებ გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბას 5-7 წამ­ში ვი­ღებთ. სუ­პერ­მარ­კეტ­ში გან­თავ­სე­ბუ­ლი ათა­სო­ბით და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქ­ტი­დან თქვე­ნი ყუ­რა­დღე­ბა იმ კონ­კრე­ტულ­მა რომ მი­იქ­ცი­ოს, რო­მელ­საც შემ­დეგ შე­ი­ძენთ, ამა­ზე თავ­და­პირ­ვე­ლად, შე­ფუთ­ვა ზრუ­ნავს.

შე­ფუთ­ვა პრო­დუქ­ტის იმი­ჯის ფორ­მი­რე­ბა­ზე დიდ ზე­გავ­ლე­ნას ახ­დენს. შე­იძ­ლე­ბა, მწარ­მო­ე­ბელს სწო­რედ შე­ფუთ­ვის გა­მოც ვენ­დოთ, რად­გან მისი ვი­ზუ­ა­ლი ხა­რისხზე მე­ტყვე­ლებ­დეს.

გარ­და ამი­სა, დიდი და ცნო­ბი­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბი სწო­რედ შე­ფუთ­ვის დი­ზა­ინს იყე­ნე­ბენ იმი­სათ­ვის, რომ მა­ღა­ზი­ა­ში შე­სულ­მა მყიდ­ველ­მა სხვა უც­ნობ პრო­დუქ­ცი­ას შო­რის სწო­რედ ისი­ნი გა­მო­არ­ჩი­ოს. სწო­რედ ამი­ტომ, დიდი ბრენ­დე­ბი შე­ფუთ­ვის დი­ზა­ინს წლო­ბით არ ცვლი­ან. მა­გა­ლი­თად, ასე­თია „ქინ­დე­რი“, რო­მელ­საც ათა­სო­ბით და­სა­ხე­ლე­ბის შო­კო­ლადს შო­რის მომ­ხმა­რე­ბელ­თა უმე­ტე­სო­ბა წა­მი­ე­რად ამო­იც­ნობს. აღ­ნიშ­ნუ­ლი შე­ფუთ­ვის შექ­მნი­დან 18 წელი გა­ვი­და, ბიჭი გა­ი­ზარ­და, თუმ­ცა რო­გორც კე­ვინ მა­კკა­ლის­ტე­რის მსგავ­სად, ისევ ერთ-ერთ ყვე­ლა­ზე ცნო­ბილ ბავ­შვად რჩე­ბა.

შე­ფუთ­ვებს დიდ ყუ­რა­დღე­ბას უთ­მო­ბენ ქარ­თუ­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბიც და მომ­ხმა­რე­ბელს ყო­ველ­წლი­უ­რად ახალ, კრე­ა­ტი­ულ ვი­ზუ­ალს სთა­ვა­ზო­ბენ. მათ შო­რის გა­მორ­ჩე­უ­ლია ნა­ყი­ნის ფო­ტო­ე­ბი, რო­მელ­თა შე­ფუთ­ვაც სა­ქარ­თვე­ლო­ში „კო­ლორ ჯგუფ­მა“ და­ამ­ზა­და.

რო­გორც თა­ვად აღ­ნიშ­ნა­ვენ, ბოლო წლე­ბია, კომ­პა­ნი­ე­ბი შე­ფუთ­ვა­სა და მის დი­ზა­ინს იმ­დე­ნად დიდ ყუ­რა­დღე­ბას აქ­ცე­ვენ, სულ უფრო კრე­ა­ტი­უ­ლი და სა­ინ­ტე­რე­სო ნა­მუ­შევ­რე­ბი იქ­მნე­ბა.

მსხვი­ლი სა­ერ­თა­შო­რი­სო კომ­პა­ნი­ე­ბის მსგავ­სად, ად­გი­ლობ­რი­ვი ბიზ­ნე­სე­ბიც არ­სე­ბუ­ლი გა­მოწ­ვე­ვე­ბის სა­პა­სუ­ხოდ ახალ ტექ­ნო­ლო­გი­ებს ნერ­გა­ვენ. დღეს, რო­გორც არას­დროს დის­ტან­ცი­ის დაც­ვა უსაფრ­თხო­ე­ბის უმ­ნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნე­სი ნორ­მა გახ­და. თა­ნა­მედ­რო­ვე ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბის და­ნერგვა ბიზ­ნე­სებს სა­ერ­თა­შო­რი­სო ბა­ზარ­ზე გას­ვლა­შიც ეხ­მა­რე­ბა. რო­გორც „კო­ლორ ჯგუფ­ში“ გან­მარ­ტა­ვენ, სწო­რედ ამი­ტომ გა­და­წყვი­ტეს, და­ე­ნერ­გათ ახა­ლი „სოფ­ტი“, რომ­ლის მეშ­ვე­ო­ბი­თაც სა­ექ­სპერ­ტო დი­ზა­ი­ნე­ბის პრო­ცე­სის კი­დევ უფრო გა­მარ­ტი­ვე­ბი­სა და ად­გი­ლობ­რივ დამ­კვე­თებ­თან დის­ტან­ცი­უ­რად კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის სა­შუ­ა­ლე­ბას მის­ცემ­დათ.

.ახა­ლი „სოფ­ტის“ მეშ­ვე­ო­ბით, თა­ვად დამ­კვე­თებს შე­უძ­ლი­ათ, ეტი­კე­ტის დი­ზა­ინ­ში შეს­წო­რე­ბე­ბი შე­ი­ტა­ნონ და „კო­ლორ ჯგუ­ფის“ დი­ზა­ი­ნე­რებს უჩ­ვე­ნონ, რის შეც­ვლას ან შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბას ისურ­ვებ­დნენ.ამ­გვა­რი სის­ტე­მა სა­შუ­ა­ლე­ბას მოგ­ვცემს, რო­გორც ჩვენს უცხო­ელ, ისე ქარ­თველ დამ­კვე­თებ­თან უფრო ეფექ­ტუ­რი კო­მუ­ნი­კა­ცია და­ვამ­ყა­როთ, დრო დავ­ზო­გოთ და სწრა­ფად და­ე­ფექ­ტუ­რად ვი­მუ­შა­ოთ. ამ „სოფ­ტით“ ვა­პი­რებთ სა­ექ­სპორ­ტო დი­ზა­ი­ნე­ბის კე­თე­ბის პრო­ცე­სის გა­მარ­ტი­ვე­ბას. ვფიქ­რობთ, ეს ტექ­ნო­ლო­გია ად­გი­ლობ­რივ ბა­ზარ­ზე დის­ტან­ცი­უ­რად მუ­შა­ო­ბის აუ­ცი­ლებ­ლო­ბის გამო და კო­ვი­დის საფრ­თხის თა­ვი­დან ასა­ცი­ლებ­ლად ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია. ჩვენ „სოფ­ტის“ გა­მო­ყე­ნე­ბით პირ­ველ დამ­კვე­თებ­თან უკვე ვმუ­შა­ობთ“, - აღ­ნიშ­ნა „კო­ლორ ჯგუ­ფის“ დი­ზა­ი­ნის გუნ­დის ხელ­მძღვა­ნელ­მა გი­ორ­გი ივე­ლაშ­ვილ­მა.

„კო­ლორ ჯგუფ­ში“ აღ­ნიშ­ნა­ვენ, რომ მათი დაკ­ვირ­ვე­ბით, შე­ფუთ­ვას გა­ყიდ­ვე­ბის 30%-ით ზრდა შე­უძ­ლია. ამას­თან, სო­ცი­ა­ლურ მე­დი­ა­ში - იქ­ნე­ბა ეს Instagram-ი თუ Pinterest-ი მას მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე დიდი ზე­გავ­ლე­ნის მოხ­დე­ნა შე­უძ­ლია (რო­გორც და­დე­ბი­თის, ისე უარ­ყო­ფი­თის). აღ­ნიშ­ნუ­ლი უკუ­კავ­ში­რი იზ­რდე­ბა დღე­სას­წა­უ­ლე­ბის პე­რი­ოდ­ში, როცა ყვე­ლა პრო­დუქ­ტის პრო­მო­ცი­ა­ზე კომ­პა­ნია გან­სა­კუთ­რე­ბით ზრუ­ნავს. სწო­რედ ამი­ტომ, მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, პრო­დუქ­ტის შე­ფუთ­ვის დი­ზა­ი­ნი მო­თხოვ­ნებს და მყიდ­ვე­ლის გე­მოვ­ნე­ბას მორ­გე­ბუ­ლი იყოს.

რუბრიკის სხვა სიახლეები
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
"დინამო არენაზე“ "ბარსელონას“ ლეგენდარული ფეხბურთელის, რონალდინიოს გულშემატკივარი შეიჭრა
ავტორი:

რატომ არის შეფუთვა პროდუქტის რეკლამირების მთავარი გასაღები?

რატომ არის შეფუთვა პროდუქტის რეკლამირების მთავარი გასაღები?

შეიძლება, ვერ ვაანალიზებდეთ, მაგრამ ჩვენ, როგორც მომხმარებლები პროდუქტის შეძენის შესახებ გადაწყვეტილებას 5-7 წამში ვიღებთ. სუპერმარკეტში განთავსებული ათასობით დასახელების პროდუქტიდან თქვენი ყურადღება იმ კონკრეტულმა რომ მიიქციოს, რომელსაც შემდეგ შეიძენთ, ამაზე თავდაპირველად, შეფუთვა ზრუნავს.

შეფუთვა პროდუქტის იმიჯის ფორმირებაზე დიდ ზეგავლენას ახდენს. შეიძლება, მწარმოებელს სწორედ შეფუთვის გამოც ვენდოთ, რადგან მისი ვიზუალი ხარისხზე მეტყველებდეს.

გარდა ამისა, დიდი და ცნობილი კომპანიები სწორედ შეფუთვის დიზაინს იყენებენ იმისათვის, რომ მაღაზიაში შესულმა მყიდველმა სხვა უცნობ პროდუქციას შორის სწორედ ისინი გამოარჩიოს. სწორედ ამიტომ, დიდი ბრენდები შეფუთვის დიზაინს წლობით არ ცვლიან. მაგალითად, ასეთია „ქინდერი“, რომელსაც ათასობით დასახელების შოკოლადს შორის მომხმარებელთა უმეტესობა წამიერად ამოიცნობს. აღნიშნული შეფუთვის შექმნიდან 18 წელი გავიდა, ბიჭი გაიზარდა, თუმცა როგორც კევინ მაკკალისტერის მსგავსად, ისევ ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ ბავშვად რჩება.

შეფუთვებს დიდ ყურადღებას უთმობენ ქართული კომპანიებიც და მომხმარებელს ყოველწლიურად ახალ, კრეატიულ ვიზუალს სთავაზობენ. მათ შორის გამორჩეულია ნაყინის ფოტოები, რომელთა შეფუთვაც საქართველოში „კოლორ ჯგუფმა“ დაამზადა.

როგორც თავად აღნიშნავენ, ბოლო წლებია, კომპანიები შეფუთვასა და მის დიზაინს იმდენად დიდ ყურადღებას აქცევენ, სულ უფრო კრეატიული და საინტერესო ნამუშევრები იქმნება.

მსხვილი საერთაშორისო კომპანიების მსგავსად, ადგილობრივი ბიზნესებიც არსებული გამოწვევების საპასუხოდ ახალ ტექნოლოგიებს ნერგავენ. დღეს, როგორც არასდროს დისტანციის დაცვა უსაფრთხოების უმნიშვნელოვანესი ნორმა გახდა. თანამედროვე ტექნოლოგიების დანერგვა ბიზნესებს საერთაშორისო ბაზარზე გასვლაშიც ეხმარება. როგორც „კოლორ ჯგუფში“ განმარტავენ, სწორედ ამიტომ გადაწყვიტეს, დაენერგათ ახალი „სოფტი“, რომლის მეშვეობითაც საექსპერტო დიზაინების პროცესის კიდევ უფრო გამარტივებისა და ადგილობრივ დამკვეთებთან დისტანციურად კომუნიკაციის საშუალებას მისცემდათ.

.ახალი „სოფტის“ მეშვეობით, თავად დამკვეთებს შეუძლიათ, ეტიკეტის დიზაინში შესწორებები შეიტანონ და „კოლორ ჯგუფის“ დიზაინერებს უჩვენონ, რის შეცვლას ან შენარჩუნებას ისურვებდნენ.ამგვარი სისტემა საშუალებას მოგვცემს, როგორც ჩვენს უცხოელ, ისე ქართველ დამკვეთებთან უფრო ეფექტური კომუნიკაცია დავამყაროთ, დრო დავზოგოთ და სწრაფად დაეფექტურად ვიმუშაოთ. ამ „სოფტით“ ვაპირებთ საექსპორტო დიზაინების კეთების პროცესის გამარტივებას. ვფიქრობთ, ეს ტექნოლოგია ადგილობრივ ბაზარზე დისტანციურად მუშაობის აუცილებლობის გამო და კოვიდის საფრთხის თავიდან ასაცილებლად ძალიან მნიშვნელოვანია. ჩვენ „სოფტის“ გამოყენებით პირველ დამკვეთებთან უკვე ვმუშაობთ“, - აღნიშნა „კოლორ ჯგუფის“ დიზაინის გუნდის ხელმძღვანელმა გიორგი იველაშვილმა.

„კოლორ ჯგუფში“ აღნიშნავენ, რომ მათი დაკვირვებით, შეფუთვას გაყიდვების 30%-ით ზრდა შეუძლია. ამასთან, სოციალურ მედიაში - იქნება ეს Instagram-ი თუ Pinterest-ი მას მომხმარებელზე დიდი ზეგავლენის მოხდენა შეუძლია (როგორც დადებითის, ისე უარყოფითის). აღნიშნული უკუკავშირი იზრდება დღესასწაულების პერიოდში, როცა ყველა პროდუქტის პრომოციაზე კომპანია განსაკუთრებით ზრუნავს. სწორედ ამიტომ, მნიშვნელოვანია, პროდუქტის შეფუთვის დიზაინი მოთხოვნებს და მყიდველის გემოვნებას მორგებული იყოს.

დღეიდან პირბადის ტარება ღია სივრცეშიც სავალდებულო ხდება - რამდენი ლარით დაჯარიმდებით, თუ წესს დაარღვევთ?

"31 ოქტომბერს სასწრაფოს გამოძახების მოტივი სუნთქვის გაძნელება იყო..." - ამირან გოგიტიძე არ ადასტურებს, რომ 27 წლის პაციენტზე ჰოსპიტალიზაცია დაგვიანდა

მარტვილში კორონავირუსით 31 წლის ქალი გარდაიცვალა - "ნერვული სისტემის პრობლემები ჰქონდა, უეცრად გაუჩერდა ფეხი"