მსოფლიო
სამართალი
პოლიტიკა

16

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის მეცხრამეტე დღე დაიწყება 02:31-ზე, მთვარე თხის რქაშია საშიში დღეა, ფრთხილად იყავით. არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ყოველგვარ ვაჭრობას, ფინანსური ოპერაციების ჩატარებას. ცუდი დღეა საქმის, საქმიანობის შესაცვლელად. მოგზაურობა და შორ მანძილზე მგზავრობა დაუშვებელია. უფრო მეტიც, უმჯობესია, ეს დღე შინ გაატაროთ. პასიურად დაისვენეთ. არავითარ შემთხვევაში არ დაქორწინდეთ დღეს, გადადეთ ნიშნობაც. განქორწინებაც კი სხვა დღეს დანიშნეთ. გაუფრთხილდით სახსრებსა და ხერხემალს, არ ამოიღოთ კბილი.
საზოგადოება
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
Faceამბები
მოზაიკა
მეცნიერება
წიგნები
სამხედრო
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ქართული და უცხოური ნაყინის საინტერესო და კრეატიული შეფუთვები, რომელმაც მომხმარებილის მოწონება დაიმსახურა
ქართული და უცხოური ნაყინის საინტერესო და კრეატიული შეფუთვები, რომელმაც მომხმარებილის მოწონება დაიმსახურა

„თუ გინ­და, ყვე­ლა გა­ა­ბედ­ნი­ე­რო, არ გახ­დე ლი­დე­რი, ნა­ყი­დი გა­ყი­დე“! - ეს კომ­პა­ნია „ეფ­ლის“ დამ­ფუძ­ნებ­ლის სტივ ჯობ­სის სი­ტყვე­ბია, რო­მელც წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში უამ­რა­ვი ადა­მი­ა­ნის ინ­სპი­რა­ცი­ად იქცა.

მარ­თლაც, ნა­ყი­ნი ტვინს ეხ­მა­რე­ბა სტი­მუ­ლა­ცი­ა­ში, აუმ­ჯო­ბე­სებს გან­წყო­ბას და თუ ნამ­დვი­ლი რძის­გან არის დამ­ზა­დე­ბუ­ლი, შე­ი­ცავს კალ­ცი­უმს, რო­მე­ლიც ძვლე­ბის სი­მაგ­რეს და ორ­გა­ნიზ­მის გა­მარ­თუ­ლად ფუნ­ქცი­ო­ნი­რე­ბას უზ­რუნ­ველ­ყოფს.

მწარ­მო­ებ­ლებ­მა იცი­ან, რამ­დე­ნად გვა­ბედ­ნი­ე­რებს ნა­ყი­ნი, რამ­დე­ნად მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ჩვენ­თვის რამ­დე­ნი­მე გრა­მი ცივი დე­სერ­ტი დამ­ღლე­ლი დღის შემ­დეგ, ამი­ტომ ცდი­ლო­ბენ, მა­ღა­ზი­ა­ში შეს­ვლი­სას სწო­რედ მათ პრო­დუქტზე შე­ვა­ჩე­როთ არ­ჩე­ვა­ნი. ამი­სათ­ვის კი კარგ რე­პუ­ტა­ცი­ას­თან ერ­თად, აუ­ცი­ლე­ბე­ლია, პრო­დუქტს მიმ­ზიდ­ვე­ლი შე­ფუთ­ვა ჰქონ­დეს.

ბავ­შვე­ბის­თვის გან­კუთ­ვნილ ნა­ყინს ხში­რად რო­მე­ლი­მე ცხო­ვე­ლის ფორ­მა აქვს, სა­ჩუ­ქა­რი მოს­დევს ან მკა­ფიო ფე­რებ­შია გა­და­წყვე­ტი­ლი, რათა პა­ტა­რას ყუ­რა­დღე­ბა მი­იქ­ცი­ოს. უფ­რო­სე­ბის­თვის გან­კუთ­ვნილ ნა­ყინ­ზე კი შე­იძ­ლე­ბა და­ტა­ნი­ლი იყოს ხი­ლის ან შო­კო­ლა­დის მა­დი­საღ­მძვრე­ლი ფოტო, რო­მე­ლიც მის შე­ძე­ნას მო­გან­დო­მებს. ნა­ყი­ნის ფორ­მით უფრო მი­სა­ღე­ბია.

მი­უ­ხე­ა­და­ვად ასე­თი კრე­ა­ტი­ვი­სა, მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი სულ უფრო მეტს ვი­თხოვთ. ნა­ყი­ნის შე­ფუთ­ვა­ზე გა­მო­სა­ხულ­მა ვა­ნილ­მა ან მარ­წყვმა შე­იძ­ლე­ბა, სუ­ლაც არ მოგ­ვან­დო­მოს ახა­ლი პრო­დუქ­ტის და­გე­მოვ­ნე­ბა და ისევ ძვე­ლის - ნა­ცა­დის ერ­თგულ­ნი დავ­რჩეთ. სწო­რედ ამი­ტომ კომ­პა­ნი­ე­ბი ჩვენს და­სა­ინ­ტე­რე­სებ­ლად ახალ გზებს მი­მარ­თა­ვენ.

ერთ-ერთი არის ერთი სა­ხე­ო­ბის ნა­ყი­ნის გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი პრინ­ტე­ბით შე­ფუთ­ვა, რათა მომ­ხმა­რე­ბელ­მა მის­თვის სა­ინ­ტე­რე­სო ვი­ზუ­ა­ლის ძი­ე­ბა და­ი­წყოს. ამ ხერ­ხს უკვე სა­ქარ­თვე­ლო­შიც მი­მარ­თა­ვენ მას შემ­დეგ, რაც აღ­ნიშ­ნუ­ლი პრინ­ტის სა­ბეჭ­დი და­ნად­გა­რი „კო­ლორ ჯგუფ­მა“ შე­მო­ი­ტა­ნა.

ნა­ყი­ნის წარ­მო­ე­ბა­ში მსგავ­სი კონ­ცეფ­ცი­ით შე­ფუთ­ვის პი­ო­ნე­რი „აგ­რო­ჰა­ბი“ გახ­და, რომ­ლის ეკო-პრო­დუქ­ტი მომ­ხმა­რე­ბელ­ში მა­ნამ­დეც დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობ­და. რო­გორც „აგ­რო­ჰაბ­ში“ გან­მარ­ტა­ვენ, თავ­და­პირ­ვე­ლად, კომ­პა­ნია ერ­თგვარ ექ­სპე­რი­მენტზე მი­დი­ო­და, თუმ­ცა სა­ბო­ლო­ოდ" ვა­ნი­ლი­სა და შო­კო­ლა­დის ათა­სო­ბით გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი შე­ფუთ­ვა გა­მო­ვი­და, რო­მელ­მაც ჰი­პერ­მარ­კე­ტის დახ­ლე­ბი გა­ა­ხა­ლი­სა და კი­დევ უფრო მე­ტად მი­იქ­ცია მომ­ხმა­რებ­ლის ყუ­რა­დღე­ბა.

„მომ­ხმა­რე­ბელს ძა­ლი­ან მოს­წონს, გე­მოც იდე­ა­ლუ­რია, შე­ფუთ­ვაც ძა­ლი­ან ხა­რის­ხი­ა­ნია და საკ­მა­ოდ სა­ინ­ტე­რე­სო მიგ­ნე­ბაა. კარ­გია, რომ კომ­პა­ნი­ებს აქვთ ისე­თი შე­საძ­ლებ­ლო­ბა, რაც აქამ­დე მხო­ლოდ უცხო ქვე­ყა­ნა­ში იყო. თუ ჩვენ­თან მსგავ­სი ვი­ზუ­ა­ლის გა­კე­თე­ბა გინ­დო­და, უცხო­ეთ­ში უნდა წა­გე­ღო და იქ და­გე­ბეჭ­და. ახლა კი შე­საძ­ლე­ბე­ლია, თი­თო­ე­უ­ლი პრო­დუქ­ტი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლურ შე­ფუთ­ვა­ში მო­აქ­ციო“, -გან­მარ­ტა „აგ­რო­ჰა­ბის“ მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯერ­მა სა­ლო­მე გვე­ლე­სი­ან­მა.

გთა­ვა­ზობთ რო­გორც „აგ­რო­ჰა­ბის“, ისე უცხო­უ­რი ბრენ­დე­ბის ნა­ყი­ნის ორი­გი­ნა­ლურ შე­ფუთ­ვებს, რო­მე­ლიც „პრინ­ტე­რესტზეც“ ძა­ლი­ან პო­პუ­ლა­რუ­ლია:

მკითხველის კომენტარები / 2 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
ექიმი
0

იმედია პალმის ზეთს არ შეიცავს

ნატალია
0

შეფუთვით მართლაც ლამაზია მაგრამ მთავარია შიგთავსი როგორ ხარისხისაა

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
შსს - დუშეთში, ერთ-ერთ სასტუმროში სავარაუდოდ, მოწყობილი იყო ე.წ. ქოლცენტრი
ავტორი:

ქართული და უცხოური ნაყინის საინტერესო და კრეატიული შეფუთვები, რომელმაც მომხმარებილის მოწონება დაიმსახურა

ქართული და უცხოური ნაყინის საინტერესო და კრეატიული შეფუთვები, რომელმაც მომხმარებილის მოწონება დაიმსახურა

„თუ გინდა, ყველა გააბედნიერო, არ გახდე ლიდერი, ნაყიდი გაყიდე“! - ეს კომპანია „ეფლის“ დამფუძნებლის სტივ ჯობსის სიტყვებია, რომელც წლების განმავლობაში უამრავი ადამიანის ინსპირაციად იქცა.

მართლაც, ნაყინი ტვინს ეხმარება სტიმულაციაში, აუმჯობესებს განწყობას და თუ ნამდვილი რძისგან არის დამზადებული, შეიცავს კალციუმს, რომელიც ძვლების სიმაგრეს და ორგანიზმის გამართულად ფუნქციონირებას უზრუნველყოფს.

მწარმოებლებმა იციან, რამდენად გვაბედნიერებს ნაყინი, რამდენად მნიშვნელოვანია ჩვენთვის რამდენიმე გრამი ცივი დესერტი დამღლელი დღის შემდეგ, ამიტომ ცდილობენ, მაღაზიაში შესვლისას სწორედ მათ პროდუქტზე შევაჩეროთ არჩევანი. ამისათვის კი კარგ რეპუტაციასთან ერთად, აუცილებელია, პროდუქტს მიმზიდველი შეფუთვა ჰქონდეს.

ბავშვებისთვის განკუთვნილ ნაყინს ხშირად რომელიმე ცხოველის ფორმა აქვს, საჩუქარი მოსდევს ან მკაფიო ფერებშია გადაწყვეტილი, რათა პატარას ყურადღება მიიქციოს. უფროსებისთვის განკუთვნილ ნაყინზე კი შეიძლება დატანილი იყოს ხილის ან შოკოლადის მადისაღმძვრელი ფოტო, რომელიც მის შეძენას მოგანდომებს. ნაყინის ფორმით უფრო მისაღებია.

მიუხეადავად ასეთი კრეატივისა, მომხმარებლები სულ უფრო მეტს ვითხოვთ. ნაყინის შეფუთვაზე გამოსახულმა ვანილმა ან მარწყვმა შეიძლება, სულაც არ მოგვანდომოს ახალი პროდუქტის დაგემოვნება და ისევ ძველის - ნაცადის ერთგულნი დავრჩეთ. სწორედ ამიტომ კომპანიები ჩვენს დასაინტერესებლად ახალ გზებს მიმართავენ.

ერთ-ერთი არის ერთი სახეობის ნაყინის განსხვავებული პრინტებით შეფუთვა, რათა მომხმარებელმა მისთვის საინტერესო ვიზუალის ძიება დაიწყოს. ამ ხერხს უკვე საქართველოშიც მიმართავენ მას შემდეგ, რაც აღნიშნული პრინტის საბეჭდი დანადგარი „კოლორ ჯგუფმა“ შემოიტანა.

ნაყინის წარმოებაში მსგავსი კონცეფციით შეფუთვის პიონერი „აგროჰაბი“ გახდა, რომლის ეკო-პროდუქტი მომხმარებელში მანამდეც დიდი პოპულარობით სარგებლობდა. როგორც „აგროჰაბში“ განმარტავენ, თავდაპირველად, კომპანია ერთგვარ ექსპერიმენტზე მიდიოდა, თუმცა საბოლოოდ,, ვანილისა და შოკოლადის ათასობით განსხვავებული შეფუთვა გამოვიდა, რომელმაც ჰიპერმარკეტის დახლები გაახალისა და კიდევ უფრო მეტად მიიქცია მომხმარებლის ყურადღება.

„მომხმარებელს ძალიან მოსწონს, გემოც იდეალურია, შეფუთვაც ძალიან ხარისხიანია და საკმაოდ საინტერესო მიგნებაა. კარგია, რომ კომპანიებს აქვთ ისეთი შესაძლებლობა, რაც აქამდე მხოლოდ უცხო ქვეყანაში იყო. თუ ჩვენთან მსგავსი ვიზუალის გაკეთება გინდოდა, უცხოეთში უნდა წაგეღო და იქ დაგებეჭდა. ახლა კი შესაძლებელია, თითოეული პროდუქტი ინდივიდუალურ შეფუთვაში მოაქციო“, -განმარტა „აგროჰაბის“ მარკეტინგის მენეჯერმა სალომე გველესიანმა.

გთავაზობთ როგორც „აგროჰაბის“, ისე უცხოური ბრენდების ნაყინის ორიგინალურ შეფუთვებს, რომელიც „პრინტერესტზეც“ ძალიან პოპულარულია: