მსოფლიო
წიგნები

19

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის ოცდამეორე დღე დაიწყება 02:56-ზე, მთვარე მერწყულშია არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. ყოველდღიური საქმეებით შემოიფარგლეთ. ნუ მიიღებთ მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს. ვაჭრობისთვის არახელსაყრელი დღეა. მოერიდეთ საქმეების, ურთიერთობების გარჩევას. აკონტროლეთ ემოციები. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ცოდნის მისაღებად, გამოცდის ჩასაბარებლად. ცუდი დღეა საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. უფროსთან ურთიერთობა კარგს არაფერს მოგიტანთ. გახსოვდეთ, რომ ამ დღეს ადამიანები უფრო მეტ დაპირებას იძლევიან, ვიდრე სინამდვილეში გაგიკეთებენ. მეტად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ, მაგრამ მკვეთრ ილეთებს მოერიდეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. გაფრთხილდით, მოსალოდნელია ტრავმები და მოტეხილობები.
კულტურა/შოუბიზნესი
სამართალი
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
სპორტი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
საქართველოში განსაკუთრებული კონცეფციის მქონე ახალი მაღაზია გაიხსნა - რას სთავაზობს მომხმარებელს ბრიტანული ბრენდი „მატალანი“
საქართველოში განსაკუთრებული კონცეფციის მქონე ახალი მაღაზია გაიხსნა - რას სთავაზობს მომხმარებელს ბრიტანული ბრენდი „მატალანი“

მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი არ­ჩე­ვა­ნი, ხა­რის­ხი და ხელ­საყ­რე­ლი ფა­სე­ბი - ეს ბრი­ტა­ნუ­ლი ბრენ­დი „მა­ტა­ლა­ნია“, რომ­ლის პირ­ვე­ლი მა­ღა­ზი­აც სა­ქარ­თვე­ლო­ში ახ­ლა­ხანს გა­იხ­სნა. სა­ბურ­თა­ლოს „სითი მოლ­ში“ არ­სე­ბუ­ლი მა­ღა­ზი­ით სა­ზო­გა­დო­ე­ბის დიდი ნა­წი­ლი უკვე და­ინ­ტე­რეს­და. 1500 კვად­რა­ტულ მეტრზე გან­თავ­სე­ბუ­ლია ქა­ლის, მა­მა­კა­ცის, ბავ­შვის სა­მო­სი და აქ­სე­სუ­ა­რე­ბი, ასე­ვე სახ­ლის ტექ­სტი­ლი და დე­კო­რა­ტი­უ­ლი ნივ­თე­ბი, რო­მე­ლიც სრულ შე­სა­ბა­მი­სო­ბა­შია თა­ნა­მედ­რო­ვე ტენ­დენ­ცი­ებ­თან.

მა­ღა­ზია სა­ზე­ი­მოდ ბრი­ტა­ნე­თის ელჩმა, „მა­ტა­ლა­ნის“ სა­ერ­თა­შო­რი­სო მი­მარ­თუ­ლე­ბის დი­რექ­ტორ­მა და ბრენ­დის ქარ­თულ­მა წარ­მო­მად­გენ­ლო­ბამ ერ­თობ­ლი­ვად გახ­სნა. რო­გორც ქარ­თუ­ლი წარ­მო­მად­გენ­ლო­ბა გან­მარ­ტავს ბრენდთან მო­ლა­პა­რა­კე­ბე­ბი საკ­მა­ოდ დიდი ხანი მიმ­დი­ნა­რე­ობ­და და სა­ბო­ლო­ოდ თბი­ლის­ში პირ­ვე­ლი მა­ღა­ზი­ის გახ­სნაც გა­და­წყდა. ღო­ნის­ძი­ე­ბის ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რებ­მა სა­ღა­მოს­თვის სპე­ცი­ა­ლუ­რად შე­არ­ჩი­ეს მუ­სი­კაც და ბენდმა Cover City ლი­ვერ­პუ­ლე­ლი ოთხე­უ­ლის „ბითლზის“ კომ­პო­ზი­ცი­ე­ბი შე­ას­რუ­ლა. გახ­სნა­ზე მი­სუ­ლი სტუმ­რე­ბი არა­ერ­თი სი­ურპრი­ზი­სა და გა­თა­მა­შე­ბის მო­ნა­წი­ლე­ე­ბი გახ­დნენ.

„ვფიქ­რობ, რომ „მა­ტა­ლა­ნი“ სწო­რედ ის ბრენ­დია, რო­მე­ლიც აკ­ლდა ქარ­თულ ბა­ზარს და რო­მელ­საც სულ მალე შე­იყ­ვა­რებს ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი. ეს არის ბრენ­დი, რო­მე­ლიც შექ­მნი­ლია თა­ნა­მედ­რო­ვე ოჯა­ხე­ბის­თვის, ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლია ხა­რისხსა და ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სებ­ზე. ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი კი დღეს უკვე დიდ ყუ­რა­დღე­ბას აქ­ცევს არა­მარ­ტო ხელმსაწ­ვდომ ფასს, არა­მედ პრო­დუქ­ცი­ის ხა­რისხსაც, ამ ორის სწო­რი კომ­ბი­ნა­ცია კი ვფიქ­რობთ, არის ის ძი­რი­თა­დი ფა­სე­უ­ლო­ბა რის გა­მოც ეს ბრენ­დი სულ მალე და­იმ­კვიდ­რებს ად­გილს ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე,“ - გან­მარ­ტავს მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯე­რი ანი ამი­რა­ნაშ­ვი­ლი.

„მა­ტა­ლან­ში“ წარ­მოდ­გე­ნი­ლია ქა­ლის, მა­მა­კა­ცის და ბავ­შვის სა­მო­სი­სა და აქ­სე­სუ­ა­რე­ბის ძა­ლი­ან ფარ­თო არ­ჩე­ვა­ნი, ასე­ვე სახ­ლის ტექ­სტი­ლი და დე­კო­რა­ცია. ბრენ­დის კონ­ცეფ­ცი­ი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე იქ­მნე­ბა მა­ღა­ზი­ე­ბი, რომ­ლე­ბიც წარ­მო­ად­გენს კომ­პლექ­სურ სივ­რცეს, სა­დაც ერთი ვი­ზი­ტით შე­საძ­ლე­ბე­ლია სა­სურ­ვე­ლი ნივ­თე­ბის შე­ძე­ნა ოჯა­ხის ყვე­ლა წევ­რის­თვის.

„მა­ტა­ლა­ნის“ უნი­კა­ლუ­რი კონ­ცეფ­ცი­ი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე ჩვენს თი­თო­ე­ულ მი­მარ­თუ­ლე­ბას დიდი ყუ­რა­დღე­ბა და­ეთ­მო­ბა. ბრენ­დის ერთ-ერთი ძლი­ე­რი მხა­რე სწო­რედ მისი მულ­ტი­ფუნ­ქცი­უ­რი სივ­რცეა და შე­სა­ბა­მი­სად, ჩვენ ვეც­დე­ბით რომ ყვე­ლა მი­მარ­თუ­ლე­ბა თა­ნაბ­რად კარ­გად წარ­მო­ვა­ჩი­ნოთ ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის. ეს არის ბრენ­დი, რომ­ლის მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი მომ­ხმა­რებ­ლის კმა­ყო­ფი­ლე­ბაა და რო­მე­ლიც მთლი­ა­ნად მორ­გე­ბუ­ლია თა­ნა­მედ­რო­ვე ოჯა­ხებ­ში არ­სე­ბულ მო­თხოვ­ნებ­სა და სა­ჭი­რო­ე­ბებს: ერთ სივ­რცე­ში ერ­თი­ან­დე­ბა უამ­რა­ვი სა­ჭი­რო ნივ­თი ოჯა­ხის ყვე­ლა წევ­რის­თვის, სა­მო­სი­სა და აქ­სე­სა­უ­რე­ბის ფარ­თო არ­ჩე­ვა­ნი; პრო­დუქ­ცია არის მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის, ფა­სე­ბი კი არის ხელ­მი­საწ­ვდო­მი. მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ ბა­ზარ­ზე კონ­კუ­რენ­ცია მა­ღა­ლია, თა­მა­მად შეგ­ვიძ­ლია ვთქვათ, რომ ასე­თი კომ­ბი­ნა­ცი­ის მქო­ნე ბრენ­დი სა­ქარ­თვე­ლოს ბა­ზარ­ზე ამ ეტაპ­ზე არ არ­სე­ბობს,“ - და­ა­მა­ტა ანი ამი­რა­ნაშ­ვილ­მა.

„მა­ტა­ლა­ნი“ მსოფ­ლი­ოს ათო­ბით ქვე­ყა­ნა­შია ხელ­მი­საწ­ვდო­მი და ხა­რის­ხი­ა­ნი პრო­დუქ­ცი­ით არის ცნო­ბი­ლი. დიდ ბრი­ტა­ნეთ­ში მა­ღა­ლი მო­თხოვ­ნის გამო ბრენ­დი 250-მდე მა­ღა­ზი­ით არის წარ­მოდ­გე­ნი­ლი და 12 მი­ლი­ო­ნი ოჯა­ხი მისი მუდ­მი­ვი მომ­ხმა­რე­ბე­ლია. ხოლო ევ­რო­პი­სა და აზი­ის ქვეყ­ნებ­ში ბრენ­დს უკვე 50-მდე ფი­ლი­ა­ლი აქვს.

მკითხველის კომენტარები / 2 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
ედიკა
0

ქართველი მომხმარებელი უკვე დაინტერსდება ბეჩააა, აბა რაიქნება ბოშოოო, ბრიტანული ბრენდია და აპაააააა.

ნანა
0

აწი რაღა გვიჭირს,ავშენდით!

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ვოლოდიმირ ზელენსკი, რომში აშშ-ის ვიცე-პრეზიდენტს ჯეი დი ვენსს და სახელმწიფო მდივანს მარკო რუბიოს შეხვდა
ავტორი:

საქართველოში განსაკუთრებული კონცეფციის მქონე ახალი მაღაზია გაიხსნა - რას სთავაზობს მომხმარებელს ბრიტანული ბრენდი „მატალანი“

საქართველოში განსაკუთრებული კონცეფციის მქონე ახალი მაღაზია გაიხსნა - რას სთავაზობს მომხმარებელს ბრიტანული ბრენდი „მატალანი“

მრავალფეროვანი არჩევანი, ხარისხი და ხელსაყრელი ფასები - ეს ბრიტანული ბრენდი „მატალანია“, რომლის პირველი მაღაზიაც საქართველოში ახლახანს გაიხსნა. საბურთალოს „სითი მოლში“ არსებული მაღაზიით საზოგადოების დიდი ნაწილი უკვე დაინტერესდა. 1500 კვადრატულ მეტრზე განთავსებულია ქალის, მამაკაცის, ბავშვის სამოსი და აქსესუარები, ასევე სახლის ტექსტილი და დეკორატიული ნივთები, რომელიც სრულ შესაბამისობაშია თანამედროვე ტენდენციებთან.

მაღაზია საზეიმოდ ბრიტანეთის ელჩმა, „მატალანის“ საერთაშორისო მიმართულების დირექტორმა და ბრენდის ქართულმა წარმომადგენლობამ ერთობლივად გახსნა. როგორც ქართული წარმომადგენლობა განმარტავს ბრენდთან მოლაპარაკებები საკმაოდ დიდი ხანი მიმდინარეობდა და საბოლოოდ თბილისში პირველი მაღაზიის გახსნაც გადაწყდა. ღონისძიების ორგანიზატორებმა საღამოსთვის სპეციალურად შეარჩიეს მუსიკაც და ბენდმა Cover City ლივერპულელი ოთხეულის „ბითლზის“ კომპოზიციები შეასრულა. გახსნაზე მისული სტუმრები არაერთი სიურპრიზისა და გათამაშების მონაწილეები გახდნენ.

„ვფიქრობ, რომ „მატალანი“ სწორედ ის ბრენდია, რომელიც აკლდა ქართულ ბაზარს და რომელსაც სულ მალე შეიყვარებს ქართველი მომხმარებელი. ეს არის ბრენდი, რომელიც შექმნილია თანამედროვე ოჯახებისთვის, ორიენტირებულია ხარისხსა და ხელმისაწვდომ ფასებზე. ქართველი მომხმარებელი კი დღეს უკვე დიდ ყურადღებას აქცევს არამარტო ხელმსაწვდომ ფასს, არამედ პროდუქციის ხარისხსაც, ამ ორის სწორი კომბინაცია კი ვფიქრობთ, არის ის ძირითადი ფასეულობა რის გამოც ეს ბრენდი სულ მალე დაიმკვიდრებს ადგილს ქართულ ბაზარზე,“ - განმარტავს მარკეტინგის მენეჯერი ანი ამირანაშვილი.

„მატალანში“ წარმოდგენილია ქალის, მამაკაცის და ბავშვის სამოსისა და აქსესუარების ძალიან ფართო არჩევანი, ასევე სახლის ტექსტილი და დეკორაცია. ბრენდის კონცეფციიდან გამომდინარე იქმნება მაღაზიები, რომლებიც წარმოადგენს კომპლექსურ სივრცეს, სადაც ერთი ვიზიტით შესაძლებელია სასურველი ნივთების შეძენა ოჯახის ყველა წევრისთვის.

„მატალანის“ უნიკალური კონცეფციიდან გამომდინარე ჩვენს თითოეულ მიმართულებას დიდი ყურადღება დაეთმობა. ბრენდის ერთ-ერთი ძლიერი მხარე სწორედ მისი მულტიფუნქციური სივრცეა და შესაბამისად, ჩვენ ვეცდებით რომ ყველა მიმართულება თანაბრად კარგად წარმოვაჩინოთ ქართველი მომხმარებლისთვის. ეს არის ბრენდი, რომლის მთავარი მიზანი მომხმარებლის კმაყოფილებაა და რომელიც მთლიანად მორგებულია თანამედროვე ოჯახებში არსებულ მოთხოვნებსა და საჭიროებებს: ერთ სივრცეში ერთიანდება უამრავი საჭირო ნივთი ოჯახის ყველა წევრისთვის, სამოსისა და აქსესაურების ფართო არჩევანი; პროდუქცია არის მაღალი ხარისხის, ფასები კი არის ხელმისაწვდომი. მიუხედავად იმისა, რომ ბაზარზე კონკურენცია მაღალია, თამამად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ასეთი კომბინაციის მქონე ბრენდი საქართველოს ბაზარზე ამ ეტაპზე არ არსებობს,“ - დაამატა ანი ამირანაშვილმა.

„მატალანი“ მსოფლიოს ათობით ქვეყანაშია ხელმისაწვდომი და ხარისხიანი პროდუქციით არის ცნობილი. დიდ ბრიტანეთში მაღალი მოთხოვნის გამო ბრენდი 250-მდე მაღაზიით არის წარმოდგენილი და 12 მილიონი ოჯახი მისი მუდმივი მომხმარებელია. ხოლო ევროპისა და აზიის ქვეყნებში ბრენდს უკვე 50-მდე ფილიალი აქვს.

თიბისი ხელოვნების სასახლესთან ერთად ქართული ქსოვილის პროექტს იწყებს

„უშვილობა დიაგნოზია და არა განაჩენი“ - ინტერვიუ აშშ-ში მცხოვრებ გოგონასთან, რომელმაც სამი შვილი საქართველოში ინ ვიტრო განაყოფიერებით გააჩინა

5 რჩევა "თიბისისგან" - როგორ შევამციროთ ნაღდი ფულის გამოყენება