წინასაახალწლო პერიოდში ქართულ რესტორნებში ყველაზე დიდი მოთხოვნა ტრადიციულ, უმეტესწილად ხორცით მომზადებულ კერძებზეა.
შეკვეთებიდან პირველი სამი ადგილი ასე გადანაწილდა: მწვადი, ხინკალი, ჯიგარი. შემდეგ მოდის, ხაჭაპური, შემწვარი წიწილი და, რაც არ უნდა გასაკვირად ჟღერდეს, მწნილი. ანუ, ქართულ რესტორანში მწნილს უფრო ხშირად უკვეთავენ, ვიდრე თევზეულს, ფხალეულსა და სალათებს.
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოს საფუძვლიანი მიზეზი აქვს, ღვინის სამშობლოდ ცნობაზე პრეტენზიას აცხადებდეს, თითქმის ყველა ტიპის ქართულ რესტორანში, არაყის შემკვეთთა რიცხვი ღვინის მომთხოვნებზე დაახლოებით 2-3-ჯერ მეტია.