სპორტი
პოლიტიკა
მსოფლიო

27

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის ოცდამერვე დღე დაიწყება 06:51-ზე, მთვარე თევზებშია ამ დღეს დაწყებული საქმეები წარმატებულად სრულდება. კარგი დღეა ფინანსური საკითხის მოსაგვარებლად; საყიდლებისთვის. შემოქმედებითი საქმიანობა წარმატებას მოგიტანთ. მოერიდეთ ურთიერთობის გარჩევას გარშემო მყოფებთან. კარგი დღეა სამსახურის, საქმიანობის შესაცვლელად. სასიამოვნო ემოციებს შეგძენთ ხანმოკლე მგზავრობა, ხანგრძლივი მოგზაურობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ფიზიკური ვარჯიშებისთვის, საოჯახო საქმეების შესასრულებლად. მოერიდეთ ჭარბი საკვების მიღებას. აგრეთვე, არასასურველია სმა და მოწევა. მოერიდეთ ხის მოჭრას, ყვავილების მოწყვეტას. ყურადღება მიაქციეთ არტერიულ წნევას. გაუფრთხილდით თავს, არ გადაღალოთ ტვინი. არ გირჩევთ ოპერაციის ჩატარებას ღვიძლზე, ფეხებზე. არ გადაღალოთ, ჩაიცვით მოსახერხებელი ფეხსაცმელი. კარგია ტერფების მასაჟი.
Faceამბები
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
სამართალი
საზოგადოება
მეცნიერება
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რო­მელ თა­ო­ბამ­დე გრძელ­დე­ბა სის­ხ­ლის­მი­ე­რი ნა­თე­სა­უ­რი კავ­ში­რი
რო­მელ თა­ო­ბამ­დე გრძელ­დე­ბა სის­ხ­ლის­მი­ე­რი ნა­თე­სა­უ­რი კავ­ში­რი

რამ­დე­ნი­მე ხნის წინ ასე­თი მე­სი­ჯი მი­ვი­ღეთ: "მა­ინ­ტე­რე­სებს, მე­რამ­დე­ნე თა­ო­ბამ­დე გრძელ­დე­ბა სის­ხ­ლის­მი­ე­რი ნა­თე­სა­უ­რი კავ­ში­რი? რო­მელ თა­ო­ბა­ში შე­იძ­ლე­ბა ქორ­წი­ნე­ბა? სა­ერ­თოდ, რამ­დე­ნად დი­დი ცოდ­ვაა სის­ხ­ლით ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა და აისა­ხე­ბა თუ არა ამ­გ­ვა­რი კავ­ში­რი შთა­მო­მავ­ლო­ბა­ზე?" ამ­ჯე­რად სწო­რედ ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბის სა­კითხს შე­ვე­ხე­ბით...

არ­ქი­მან­დ­რი­ტი მა­კა­რი

(ა­ბე­სა­ძე):

- კა­ცობ­რი­ო­ბის გამ­რავ­ლე­ბამ­დე, ადა­მი­სა და ევას შვი­ლე­ბი ერ­თ­მა­ნეთ­ში ქორ­წინ­დე­ბოდ­ნენ. ის შე­ხე­დუ­ლე­ბა, რომ ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა და­უშ­ვე­ბე­ლია, ჩა­მო­ყა­ლიბ­და მოგ­ვი­ა­ნე­ბით, წარ­ღ­ვ­ნის შემ­დ­გომ პე­რი­ოდ­ში. ჯერ კი­დევ ძვე­ლი აღ­თ­ქ­მის ეკ­ლე­სი­ამ, შემ­დ­გომ ქრის­ტი­ა­ნულ­მა ეკ­ლე­სი­ამ და ზო­გი­ერ­თ­მა რე­ლი­გი­ამ, ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა აკ­რ­ძა­ლეს. ამას აქვს მეც­ნი­ე­რუ­ლი სა­ფუძ­ვე­ლიც - ნა­თე­სა­უ­რი ქორ­წი­ნე­ბის დროს ხდე­ბა შთა­მო­მავ­ლო­ბის დეგ­რა­და­ცია. იმ პე­რი­ოდ­ში, რო­დე­საც ადა­მი­ა­ნის გე­ნე­ტი­კა ჯერ კი­დევ არ იყო და­ზი­ა­ნე­ბუ­ლი სხვა­დას­ხ­ვა და­ა­ვა­დე­ბით, ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა ხდე­ბო­და, შემ­დეგ, უძ­ვე­ლე­სი დრო­ი­დან, პირ­ვე­ლად და-ძმას შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა აიკ­რ­ძა­ლა, ამას მოჰ­ყ­ვა პირ­ვე­ლი და მე­ო­რე რი­გის ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბის აკ­რ­ძალ­ვა, რაც სა­ბო­ლო­ოდ მეშ­ვი­დე თა­ო­ბამ­დე ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბის აკ­რ­ძალ­ვამ­დე მი­ვი­და. სჯუ­ლის კა­ნო­ნის თა­ნახ­მად, მეშ­ვი­დე თავ­ში, ანუ მე­ხუ­თე თა­ო­ბა­ში - უკ­ვე შვილ­თაშ­ვი­ლე­ბის შვი­ლე­ბის თა­ო­ბა­ში ქორ­წი­ნე­ბა შე­იძ­ლე­ბა. ტრა­დი­ცი­ე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, ქარ­თ­ვე­ლებ­ში ნა­თე­სა­უ­რი ქორ­წი­ნე­ბის პრობ­ლე­მა არ არ­სე­ბობს, თით­ქ­მის არ ხდე­ბა ქორ­წი­ნე­ბა ასეთ ახ­ლო ნა­თე­სა­ო­ბა­ში, მაგ­რამ ჩვენ­თან არ­სე­ბობს ნათ­ლი­ო­ბით და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი ნა­თე­სა­ო­ბის პრობ­ლე­მა, რო­მე­ლიც ზუს­ტად ისე­ვე ვრცელ­დე­ბა, რო­გორც სის­ხ­ლის­მი­ე­რი ნა­თე­სა­ო­ბა. მე­ხუ­თე თა­ო­ბა­ში თით­ქ­მის აღა­რა­ვის ახ­სოვს, ვინ იყ­ვ­ნენ მი­სი წი­ნაპ­რე­ბის ნათ­ლი­ე­ბი. ეს სე­რი­ო­ზუ­ლი პრობ­ლე­მაა, ამი­ტომ ყუ­რა­დღე­ბა უნ­და მი­ვაქ­ცი­ოთ არა მხო­ლოდ იმას, სის­ხ­ლის­მი­ე­რად, ხორ­ცი­ე­ლად რა ნა­თე­სა­უ­რი კავ­ში­რი გვაქვს ადა­მი­ა­ნებ­თან, არა­მედ სუ­ლი­ე­რად, ნა­თელ­მი­რო­ნო­ბით რა ნა­თე­სა­უ­რი კავ­ში­რი გვა­კავ­ში­რებს. რო­გორც სის­ხ­ლის­მი­ე­რი ნა­თე­სა­ო­ბის დროს ქორ­წი­ნე­ბას­თან და­კავ­ში­რე­ბულ დად­გე­ნი­ლე­ბებს აღ­ვას­რუ­ლებთ, ნა­თელ­მი­რო­ნო­ბით ნა­თე­სა­ო­ბით და­კავ­ში­რე­ბულ ადა­მი­ა­ნებ­თა­ნაც იგი­ვე წე­სი უნ­და აღ­ს­რულ­დეს. სა­ერ­თოდ, უნ­და ვი­ცო­დეთ, რომ უფა­ლი უბ­რა­ლოდ არა­ფერს გვიკ­რ­ძა­ლავს. რაც ადა­მის დროს და წარ­ღ­ვ­ნამ­დელ პე­რი­ოდ­ში არ იყო აკ­რ­ძა­ლუ­ლი და შემ­დეგ აიკ­რ­ძა­ლა, ეს მოხ­და არა იმის გა­მო, რომ ღმერ­თს მო­ე­სურ­ვა ასე, არა­მედ იმი­ტომ, რომ ეს უკ­ვე სა­ზი­ა­ნო გახ­და ადა­მი­ა­ნე­ბის­თ­ვის. პირ­ვე­ლად უფალ­მა ადამ­სა და ევას აუკ­რ­ძა­ლა კე­თი­ლი­სა და ბო­რო­ტის ცნო­ბა­დის ხის ნა­ყო­ფის მი­ღე­ბა. ეს უფალს იმის გა­მო არ გა­უ­კე­თე­ბია, რომ ასე სურ­და. იმ დრო­ი­სათ­ვის ჯერ კი­დევ ად­რე იყო სი­კე­თი­სა და ბო­რო­ტის შეც­ნო­ბა ადა­მი­ა­ნის­თ­ვის, ჯერ კი­დევ არ იყო სუ­ლი­ე­რად მომ­წი­ფე­ბუ­ლი, რომ ეს ნა­ყო­ფი მი­ე­ღო. უფალ­მა არა სა­მუ­და­მოდ, არა­მედ გარ­კ­ვე­ულ დრომ­დე აუკ­რ­ძა­ლა პირ­ველ ადა­მი­ა­ნებს ამ ნა­ყო­ფის მი­ღე­ბა. რო­დე­საც ადა­მი და ევა მი­აღ­წევ­დ­ნენ სუ­ლი­ე­რე­ბის იმ დო­ნეს, რო­ცა ბო­რო­ტე­ბის შეც­ნო­ბას შეძ­ლებ­დ­ნენ და მიდ­რე­კი­ლი არ იქ­ნე­ბოდ­ნენ ბო­რო­ტის­კენ, ამ ნა­ყო­ფის მი­ღე­ბაც შე­ეძ­ლე­ბო­დათ. ასე­ვეა ნე­ბის­მი­ერ შემ­თხ­ვე­ვა­ში, რო­დე­საც უფა­ლი რა­ი­მეს გიკ­რ­ძა­ლავს. უნ­და ვი­ცო­დეთ, რომ ეს სა­ზი­ა­ნოა ჩვე­ნი სუ­ლის­თ­ვის, ხორ­ცის­თ­ვის, ან ორი­ვეს­თ­ვის ერ­თად. ამი­ტო­მა­ცაა აუცი­ლე­ბე­ლი, რომ ღვთის მი­ერ და­წე­სე­ბუ­ლი მცნე­ბე­ბი შე­ვას­რუ­ლოთ, რა­თა ეს შემ­დეგ სა­ზი­ა­ნო არ იყოს.

- რა შე­იძ­ლე­ბა გა­კეთ­დეს იმ შემ­თხ­ვე­ვა­ში, თუ­კი სის­ხ­ლის­მი­ერ ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა მოხ­და?

- და­ვუშ­ვათ, სის­ხ­ლის­მი­ერ­მა ან ნა­თელ­მი­რო­ნო­ბით ნა­თე­სა­ურ კავ­შირ­ში მყოფ­მა ადა­მი­ა­ნებ­მა ოჯა­ხი შექ­მ­ნეს. ასე­თი ქორ­წი­ნე­ბე­ბის ორი კა­ტე­გო­რია არ­სე­ბობს. ერთ შემ­თხ­ვე­ვა­ში - თუ ქორ­წი­ნე­ბა მოხ­და ისე­თი კა­ტე­გო­რი­ის ნა­თე­სა­ვებს შო­რის, რო­დე­საც ერ­თი ნა­ბი­ჯია დარ­ჩე­ნი­ლი ნა­თე­სა­ო­ბა­სა და არა­ნა­თე­სა­ო­ბას შო­რის, მღვდელ­მ­თავ­რის მი­ერ წყვილს ეძ­ლე­ვა სა­ეკ­ლე­სიო სას­ჯე­ლი, ხდე­ბა ოჯა­ხის შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბა, ხო­ლო თუ ეს ქორ­წი­ნე­ბა ძა­ლი­ან ახ­ლო ნა­თე­სა­ვებს შო­რის მოხ­და, ოჯა­ხი აუცი­ლებ­ლად უნ­და და­ინ­გ­რეს.

ჟურ­ნა­ლი "გზა"

(გა­მო­დის ხუთ­შა­ბა­თო­ბით)

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
სალომე ზურაბიშვილი საზოგადოებას 31 მარტს დაანონსებულ აქციაზე მისვლისკენ მოუწოდებს - რა პასუხი აქვს "ქართულ ოცნებას"

რო­მელ თა­ო­ბამ­დე გრძელ­დე­ბა სის­ხ­ლის­მი­ე­რი ნა­თე­სა­უ­რი კავ­ში­რი

რო­მელ თა­ო­ბამ­დე გრძელ­დე­ბა სის­ხ­ლის­მი­ე­რი ნა­თე­სა­უ­რი კავ­ში­რი

რამ­დე­ნი­მე ხნის წინ ასე­თი მე­სი­ჯი მი­ვი­ღეთ: "მა­ინ­ტე­რე­სებს, მე­რამ­დე­ნე თა­ო­ბამ­დე გრძელ­დე­ბა სის­ხ­ლის­მი­ე­რი ნა­თე­სა­უ­რი კავ­ში­რი? რო­მელ თა­ო­ბა­ში შე­იძ­ლე­ბა ქორ­წი­ნე­ბა? სა­ერ­თოდ, რამ­დე­ნად დი­დი ცოდ­ვაა სის­ხ­ლით ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა და აისა­ხე­ბა თუ არა ამ­გ­ვა­რი კავ­ში­რი შთა­მო­მავ­ლო­ბა­ზე?" ამ­ჯე­რად სწო­რედ ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბის სა­კითხს შე­ვე­ხე­ბით...

არ­ქი­მან­დ­რი­ტი მა­კა­რი

(ა­ბე­სა­ძე):

- კა­ცობ­რი­ო­ბის გამ­რავ­ლე­ბამ­დე, ადა­მი­სა და ევას შვი­ლე­ბი ერ­თ­მა­ნეთ­ში ქორ­წინ­დე­ბოდ­ნენ. ის შე­ხე­დუ­ლე­ბა, რომ ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა და­უშ­ვე­ბე­ლია, ჩა­მო­ყა­ლიბ­და მოგ­ვი­ა­ნე­ბით, წარ­ღ­ვ­ნის შემ­დ­გომ პე­რი­ოდ­ში. ჯერ კი­დევ ძვე­ლი აღ­თ­ქ­მის ეკ­ლე­სი­ამ, შემ­დ­გომ ქრის­ტი­ა­ნულ­მა ეკ­ლე­სი­ამ და ზო­გი­ერ­თ­მა რე­ლი­გი­ამ, ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა აკ­რ­ძა­ლეს. ამას აქვს მეც­ნი­ე­რუ­ლი საფუძველიც - ნა­თე­სა­უ­რი ქორ­წი­ნე­ბის დროს ხდე­ბა შთა­მო­მავ­ლო­ბის დეგ­რა­და­ცია. იმ პე­რი­ოდ­ში, რო­დე­საც ადა­მი­ა­ნის გე­ნე­ტი­კა ჯერ კი­დევ არ იყო და­ზი­ა­ნე­ბუ­ლი სხვა­დას­ხ­ვა და­ა­ვა­დე­ბით, ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა ხდე­ბო­და, შემ­დეგ, უძ­ვე­ლე­სი დრო­ი­დან, პირ­ვე­ლად და-ძმას შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა აიკ­რ­ძა­ლა, ამას მოჰ­ყ­ვა პირ­ვე­ლი და მე­ო­რე რი­გის ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბის აკ­რ­ძალ­ვა, რაც სა­ბო­ლო­ოდ მეშ­ვი­დე თა­ო­ბამ­დე ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბის აკ­რ­ძალ­ვამ­დე მი­ვი­და. სჯუ­ლის კა­ნო­ნის თა­ნახ­მად, მეშ­ვი­დე თავ­ში, ანუ მე­ხუ­თე თა­ო­ბა­ში - უკ­ვე შვილ­თაშ­ვი­ლე­ბის შვი­ლე­ბის თა­ო­ბა­ში ქორ­წი­ნე­ბა შე­იძ­ლე­ბა. ტრა­დი­ცი­ე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, ქარ­თ­ვე­ლებ­ში ნა­თე­სა­უ­რი ქორ­წი­ნე­ბის პრობ­ლე­მა არ არ­სე­ბობს, თით­ქ­მის არ ხდება ქორ­წი­ნე­ბა ასეთ ახ­ლო ნა­თე­სა­ო­ბა­ში, მაგ­რამ ჩვენ­თან არ­სე­ბობს ნათ­ლი­ო­ბით და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი ნა­თე­სა­ო­ბის პრობ­ლე­მა, რო­მე­ლიც ზუს­ტად ისე­ვე ვრცელ­დე­ბა, რო­გორც სის­ხ­ლის­მი­ე­რი ნა­თე­სა­ო­ბა. მე­ხუ­თე თა­ო­ბა­ში თით­ქ­მის აღა­რა­ვის ახ­სოვს, ვინ იყ­ვ­ნენ მი­სი წი­ნაპ­რე­ბის ნათ­ლი­ე­ბი. ეს სე­რი­ო­ზუ­ლი პრობ­ლე­მაა, ამი­ტომ ყუ­რადღე­ბა უნ­და მი­ვაქ­ცი­ოთ არა მხო­ლოდ იმას, სის­ხ­ლის­მი­ე­რად, ხორ­ცი­ე­ლად რა ნა­თე­სა­უ­რი კავ­ში­რი გვაქვს ადა­მი­ა­ნებ­თან, არა­მედ სუ­ლი­ე­რად, ნა­თელ­მი­რო­ნო­ბით რა ნა­თე­სა­უ­რი კავ­ში­რი გვა­კავ­ში­რებს. რო­გორც სის­ხ­ლის­მი­ე­რი ნა­თე­სა­ო­ბის დროს ქორ­წი­ნე­ბას­თან და­კავ­ში­რე­ბულ დად­გე­ნი­ლე­ბებს აღ­ვას­რუ­ლებთ, ნა­თელ­მი­რო­ნო­ბით ნა­თე­სა­ო­ბით და­კავ­ში­რე­ბულ ადა­მი­ა­ნებ­თა­ნაც იგი­ვე წე­სი უნ­და აღ­ს­რულ­დეს. სა­ერ­თოდ, უნ­და ვი­ცო­დეთ, რომ უფა­ლი უბ­რა­ლოდ არა­ფერს გვიკ­რ­ძა­ლავს. რაც ადა­მის დროს და წარ­ღ­ვ­ნამ­დელ პე­რი­ოდ­ში არ იყო აკ­რ­ძა­ლუ­ლი და შემ­დეგ აიკ­რ­ძა­ლა, ეს მოხ­და არა იმის გა­მო, რომ ღმერთს მო­ე­სურ­ვა ასე, არა­მედ იმი­ტომ, რომ ეს უკ­ვე სა­ზი­ა­ნო გახ­და ადა­მი­ა­ნე­ბის­თ­ვის. პირ­ვე­ლად უფალ­მა ადამ­სა და ევას აუკ­რ­ძა­ლა კე­თი­ლი­სა და ბო­რო­ტის ცნო­ბა­დის ხის ნა­ყო­ფის მი­ღე­ბა. ეს უფალს იმის გა­მო არ გა­უ­კე­თე­ბია, რომ ასე სურ­და. იმ დრო­ი­სათ­ვის ჯერ კი­დევ ად­რე იყო სი­კე­თი­სა და ბო­რო­ტის შეც­ნო­ბა ადა­მი­ა­ნის­თ­ვის, ჯერ კი­დევ არ იყო სუ­ლი­ე­რად მომ­წი­ფე­ბუ­ლი, რომ ეს ნა­ყო­ფი მი­ე­ღო. უფალ­მა არა სა­მუ­და­მოდ, არა­მედ გარ­კ­ვე­ულ დრომ­დე აუკ­რ­ძა­ლა პირ­ველ ადა­მი­ა­ნებს ამ ნა­ყო­ფის მი­ღე­ბა. რო­დე­საც ადა­მი და ევა მი­აღ­წევ­დ­ნენ სუ­ლი­ე­რე­ბის იმ დო­ნეს, რო­ცა ბო­რო­ტე­ბის შეც­ნო­ბას შეძ­ლებ­დ­ნენ და მიდ­რე­კი­ლი არ იქ­ნე­ბოდ­ნენ ბო­რო­ტის­კენ, ამ ნა­ყო­ფის მი­ღე­ბაც შე­ეძ­ლე­ბო­დათ. ასე­ვეა ნე­ბის­მი­ერ შემ­თხ­ვე­ვა­ში, რო­დე­საც უფა­ლი რა­ი­მეს გიკ­რ­ძა­ლავს. უნ­და ვი­ცო­დეთ, რომ ეს სა­ზი­ა­ნოა ჩვე­ნი სუ­ლის­თ­ვის, ხორ­ცის­თ­ვის, ან ორი­ვეს­თ­ვის ერ­თად. ამი­ტო­მა­ცაა აუცი­ლე­ბე­ლი, რომ ღვთის მი­ერ და­წე­სე­ბუ­ლი მცნე­ბე­ბი შე­ვას­რუ­ლოთ, რა­თა ეს შემ­დეგ სა­ზი­ა­ნო არ იყოს.

- რა შე­იძ­ლე­ბა გა­კეთ­დეს იმ შემ­თხ­ვე­ვა­ში, თუ­კი სის­ხ­ლის­მი­ერ ნა­თე­სა­ვებს შო­რის ქორ­წი­ნე­ბა მოხ­და?

- და­ვუშ­ვათ, სის­ხ­ლის­მი­ერ­მა ან ნა­თელ­მი­რო­ნო­ბით ნა­თე­სა­ურ კავ­შირ­ში მყოფ­მა ადა­მი­ა­ნებ­მა ოჯა­ხი შექ­მ­ნეს. ასე­თი ქორ­წი­ნე­ბე­ბის ორი კა­ტე­გო­რია არ­სე­ბობს. ერთ შემ­თხ­ვე­ვა­ში - თუ ქორ­წი­ნე­ბა მოხ­და ისე­თი კა­ტე­გო­რი­ის ნა­თე­სა­ვებს შო­რის, რო­დე­საც ერ­თი ნა­ბი­ჯია დარ­ჩე­ნი­ლი ნა­თე­სა­ო­ბა­სა და არა­ნა­თე­სა­ო­ბას შო­რის, მღვდელ­მ­თავ­რის მი­ერ წყვილს ეძ­ლე­ვა სა­ეკ­ლე­სიო სას­ჯე­ლი, ხდე­ბა ოჯა­ხის შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბა, ხო­ლო თუ ეს ქორ­წი­ნე­ბა ძა­ლი­ან ახ­ლო ნა­თე­სა­ვებს შო­რის მოხ­და, ოჯა­ხი აუცი­ლებ­ლად უნ­და და­ინ­გ­რეს.

ჟურნალი ”გზა”

(გამოდის ხუთშაბათობით)

ქართველი ჟურნალისტის და ამერიკელი დიპლომატის ქორწილი ვაშინგტონში - "ძალიან ბედნიერები ვართ, რომ ვიპოვეთ ერთმანეთი"

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია