საზოგადოება
მსოფლიო

19

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის ოცდამესამე დღე დაიწყება 01:35-ზე, მთვარე ვერძში გადავა 03:07-ზე – მოერიდეთ აჩქარებას და გაღიზიანებას. არ არის რეკომენდებული მოლაპარაკებების წარმოება. აზრებისა და იდეების სხვებისთვის გაზიარება. დღეს გაწყვეტილი კავშირები არასოდეს აღდგება და ადამიანები ძალიან სწრაფად ივიწყებენ ერთმანეთს. უარი თქვით ხორცზე, ყავასა და ალკოჰოლზე. ჭარბმა კვებამ შესაძლოა კუჭ-ნაწლავის დაავადებები გამოიწვიოს.
მოზაიკა
სამხედრო
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რა უნდა იცოდეს მორწმუნე ადამიანმა სიზმრის შესახებ
რა უნდა იცოდეს მორწმუნე ადამიანმა სიზმრის შესახებ

ძველ ხალ­ხს - ეგ­ვიპ­ტე­ლებს, ასუ­რე­ლებს, ბა­ბი­ლო­ნე­ლებს სიზ­მ­რე­ბი უდი­დე­სი ყუ­რა­დღე­ბის ღირ­სად მი­აჩ­ნ­დათ. რად­გან ფიქ­რობ­დ­ნენ, რომ ღმერ­თე­ბი ადა­მი­ა­ნებს თა­ვი­ანთ ნე­ბას სიზ­მ­რე­ბით უცხა­დებ­დ­ნენ და მა­თი­ვე წარ­მო­სახ­ვით, კერ­პებ­სა და ადა­მი­ა­ნებს შო­რის ურ­თი­ერ­თო­ბის ერთ-ერ­თი სა­შუ­ა­ლე­ბა სიზ­მა­რი იყო.

ადა­მი­ან­თა დიდ ნა­წი­ლს სიზ­მ­რე­ბი დღე­საც მნიშ­ვ­ნე­ლოვ­ნად მი­აჩ­ნია და სიზ­მარ­ში ცუ­დად დაც­დი­ლი ნივ­თის ან მოვ­ლე­ნის ნახ­ვით გა­მოწ­ვე­უ­ლი მღელ­ვა­რე­ბა, ზოგ­ჯერ მთე­ლი კვი­რა მიჰ­ყ­ვე­ბა...

მა­ინც რა არის ეს იდუ­მა­ლე­ბით მო­ცუ­ლი მოვ­ლე­ნა - სიზ­მა­რი? რა­ტომ ხე­და­ვენ ადა­მი­ა­ნე­ბი სიზ­მ­რებს? და სა­ერ­თოდ, რა უნ­და იცო­დეს მორ­წ­მუ­ნე ადა­მი­ან­მა სიზ­მარ­თან და­კავ­ში­რე­ბით?

არ­ქი­მან­დ­რი­ტი მა­კა­რი (ა­ბე­სა­ძე):

- სიზ­მარს ეკ­ლე­სია ისე­ვე ხსნის და უყუ­რებს, რო­გორც მე­დი­ცი­ნა. მას რა­ი­მე რე­ლი­გი­უ­რი მი­მარ­თუ­ლე­ბა და მნიშ­ვ­ნე­ლო­ბა არა აქვს. პი­რი­ქით, წმინ­და წე­რი­ლი გვაფ­რ­თხი­ლებს, რომ არ უნ­და ვენ­დოთ სიზ­მ­რებს. სიზ­მა­რი არის ადა­მი­ა­ნის გო­ნე­ბის ნა­აზ­რე­ვი, რო­მელ­საც ძი­ლის დროს სიზ­მ­რის სა­ხით ნა­ხუ­ლობს. რო­დე­საც ადა­მი­ანს სძი­ნავს, ამ დროს გო­ნე­ბა­სა და ფიქ­რებს კონ­ტ­როლს ვერ უწევს, მი­სი გო­ნე­ბა უფ­რო თა­ვი­სუფ­ლად აზ­როვ­ნებს, უფ­რო მე­ტად ფან­ტა­ზი­ო­რობს და აქე­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, რაც შე­იძ­ლე­ბა სიზ­მარ­ში ვნა­ხოთ, ფხი­ზელ მდგო­მა­რე­ო­ბა­ში ყოფ­ნი­სას შე­საძ­ლოა, აზ­რა­დაც არ მოგ­ვი­ვი­დეს. არ­სე­ბობს სა­მი სა­ხის სიზ­მა­რი, - ღვთის­გან, ბო­რო­ტის­გან და ფი­ზი­კუ­რი მი­ზე­ზე­ბი­სგან გა­მომ­დი­ნა­რე... რა თქმა უნ­და, არის ღვთის­გან მომ­დი­ნა­რე სიზ­მ­რი­სე­უ­ლი ჩვე­ნე­ბა, ანუ ღვთის ნე­ბის გან­ცხა­დე­ბა ძი­ლის დროს, მაგ­რამ ეს არის ძა­ლი­ან იშ­ვი­ა­თი მოვ­ლე­ნა. წმინ­და მა­მა­თა ცხოვ­რე­ბე­ბი­დან ვი­ცით, რომ ისი­ნი მა­ში­ნაც არ ენ­დო­ბოდ­ნენ სიზ­მ­რებს, რო­დე­საც ღვთის­გან იყო მოვ­ლე­ნი­ლი. ამის გა­მო უფა­ლი ზოგ­ჯერ რამ­დენ­ჯერ­მე გა­ნუ­ცხა­დებ­და ხოლ­მე თა­ვის ნე­ბას, რა­თა ყუ­რა­დღე­ბა მი­ექ­ცი­ათ და ღვთივ­გა­მო­ცხა­დე­ბუ­ლად მი­ე­ღოთ. ეს სწო­რედ იქი­დან გა­მომ­დი­ნა­რეა, რომ ადა­მი­ა­ნი არ აჰ­ყ­ვეს თა­ვის აზ­რებს, არ მი­ენ­დოს მათ და არ და­ი­ღუ­პოს სუ­ლი­ე­რად.

- მარ­თა­ლია, წმინ­და მა­მე­ბი ძა­ლი­ან დი­დი სიფ­რ­თხი­ლით უდ­გე­ბოდ­ნენ სიზ­მ­რებს, მაგ­რამ ხომ გვაქვს ერ­თ­მ­ნიშ­ვ­ნე­ლოვ­ნად აღი­ა­რე­ბუ­ლი სიზ­მ­რე­ბიც, - ბიბ­ლი­უ­რი სიზ­მ­რე­ბი, რომ­ლე­ბიც ღვთივ­გა­მო­ცხა­დე­ბუ­ლა­დაა აღი­ა­რე­ბუ­ლი, თუნ­დაც მარ­თა­ლი ფა­რა­ო­ნის, ნა­ბუ­ქო­დო­ნო­სორ მე­ფის ან მარ­თა­ლი იოსე­ბის სიზ­მა­რი გა­ვიხ­სე­ნოთ...

- პირ­ველ რიგ­ში ყუ­რა­დღე­ბა უნ­და მი­ვაქ­ცი­ოთ, რომ ეს იყო ძვე­ლი აღ­თ­ქ­მის პე­რი­ოდ­ში. ძველ აღ­თ­ქ­მა­ში ორი ათე­უ­ლი სა­უ­კუ­ნის წინ მომ­ხ­და­რი მოვ­ლე­ნე­ბია აღ­წე­რი­ლი, რო­დე­საც ადა­მი­ა­ნე­ბი ჯერ კი­დევ არ იყ­ვ­ნენ გა­მოხ­ს­ნილ­ნი. ახა­ლი აღ­თ­ქ­მის პე­რი­ოდ­ში ადა­მი­ა­ნე­ბი გა­მოხ­ს­ნილ­ნი არი­ან და ჩვენ ვი­ცით გზა, რო­გორ უნ­და ვი­ცხოვ­როთ, რა­თა სუ­ლის ცხო­ნე­ბა მო­ვი­პო­ვოთ. თუ ადა­მი­ა­ნი ფიქ­რობს - მე თუ ღვთის­გან რა­ი­მე გა­მო­მე­ცხა­დე­ბა ან და­მე­სიზ­მ­რე­ბა, ამის შემ­დეგ ვი­ცხოვ­რებ ქრის­ტი­ა­ნუ­ლად და გავ­ყ­ვე­ბი უფ­ლის გზა­სო, ეს არის სიც­რუე და თა­ვის გა­მარ­თ­ლე­ბა მცნე­ბე­ბის შეუს­რუ­ლე­ბლო­ბის­თ­ვის. ღვთივ­გა­მო­ცხა­დე­ბუ­ლი სიზ­მ­რე­ბი ბიბ­ლი­ა­შიც იშ­ვი­ა­თი მოვ­ლე­ნაა. სულ რამ­დე­ნი­მე ფაქ­ტია მოთხ­რო­ბი­ლი. უფ­რო ცნო­ბი­ლია ფა­რა­ო­ნის სიზ­მა­რი იოსე­ბის გან­მარ­ტე­ბით, ასე­ვე მე­ფე ნა­ბუ­ქო­დო­ნო­სო­რის სიზ­მა­რი, რო­მე­ლიც მას და­ნი­ელ წი­ნას­წარ­მეტყ­ველ­მა გა­ნუ­მარ­ტა და კი­დევ რამ­დე­ნი­მე სიზ­მა­რი. არ უნ­და დაგ­ვა­ვიწყ­დეს, ვინ არი­ან ეს ადა­მი­ა­ნე­ბი, - ქვეყ­ნის მე­ფე­ე­ბი და მათ ეს სიზ­მ­რე­ბი პირ­ველ რიგ­ში იმის გა­მო ესიზ­მ­რე­ბათ, რომ პირ­ველ შემ­თხ­ვე­ვა­ში იოსე­ბის, ხო­ლო მე­ო­რე შემ­თხ­ვე­ვა­ში და­ნი­ელ წი­ნას­წარ­მეტყ­ვე­ლის ღვთივ­რ­ჩე­უ­ლო­ბა გა­ცხა­დე­ბუ­ლი­ყო. ფა­რა­ონ­სა და ნა­ბუ­ქო­დო­ნო­სორს არა­ვი­თა­რი კავ­ში­რი არ ჰქონ­დათ ჭეშ­მა­რიტ სარ­წ­მუ­ნო­ე­ბას­თან, წარ­მარ­თე­ბი იყ­ვ­ნენ და ათას­გ­ვარ მჩხი­ბა­ო­ბა­სა თუ ე.წ. წი­ნას­წარ­მეტყ­ვე­ლე­ბებს მის­დევ­დ­ნენ. მათ­თ­ვის სიზ­მა­რი იყო მი­სა­ღე­ბი და სწო­რედ აქე­დან გა­ნუ­ცხა­და უფალ­მა თა­ვი­სი ნე­ბა. იო­სებ­მა და და­ნი­ელ­მა კი, არა­თუ სიზ­მა­რი, არა­მედ ღვთის ნე­ბა შე­იტყ­ვეს და გა­ნა­ცხა­დეს კაც­თა წი­ნა­შე. ხო­ლო რო­დე­საც ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი ერის­კაც­ნი ყო­ველ­დღი­უ­რად ხე­და­ვენ სიზ­მარს და ზო­გი­ერ­თე­ბი თვლი­ან, რომ მა­თი სიზ­მა­რი წი­ნას­წარ­მეტყ­ვე­ლუ­რია, ეს არის მა­თი პა­ტივ­მოყ­ვა­რე­ო­ბი­დან და ამ­პარ­ტავ­ნე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, რო­მელ­საც არა­ფერი სა­ერ­თო არა აქვს ღვთის ნე­ბას­თან. ამ შემ­თხ­ვე­ვა­ში ხდე­ბა ადა­მი­ა­ნის ნე­ბის შე­ერ­თე­ბა და­ცე­მუ­ლი ან­გე­ლო­ზის ნე­ბას­თან.

აქ­ტუ­ა­ლუ­რი კითხ­ვე­ბი

- სურ­ვი­ლი მაქვს, ბავ­შვს სა­ხე­ლი შე­ვუც­ვა­ლო. რამ­დე­ნად გა­მარ­თ­ლე­ბუ­ლია ეს ეკ­ლე­სი­უ­რად?

- სა­ხე­ლის შეც­ვ­ლას­თან და­კავ­ში­რე­ბით ეკ­ლე­სი­ას რა­ი­მე სა­წი­ნა­აღ­მ­დე­გო არა აქვს. მით უფ­რო, თუ ადა­მი­ანს არ ჰქვია წმინ­და­ნის სა­ხე­ლი, სა­სურ­ვე­ლი­ცაა, რო­მე­ლი­მე მარ­თ­ლ­მა­დი­დე­ბე­ლი წმინ­და­ნის სა­ხე­ლი ვუ­წო­დოთ, ხო­ლო თუ მარ­თ­ლ­მა­დი­დე­ბე­ლი წმინ­და­ნის სა­ხელს ატა­რებს, მაგ­რამ სურ­ვი­ლი გვაქვს გა­და­ვარ­ქ­ვათ და სხვა სა­ხე­ლი და­ვარ­ქ­ვათ, უმ­ჯო­ბე­სია, თა­ვი შე­ვი­კა­ოთ.

- ჩემს შვილს ჰყავს ნათ­ლია, რო­მე­ლიც ნათ­ლო­ბას არ ეს­წ­რე­ბო­და. მის­მა ძმამ სიყ­ვა­რუ­ლი ამიხ­ს­ნა, მე­უბ­ნე­ბა, რომ მი­სი და ნათ­ლი­ად არ ით­ვ­ლე­ბა, რად­გან ნათ­ლო­ბას არ ეს­წ­რე­ბო­და. მა­ინ­ტე­რე­სებს, ცოდ­ვად ით­ვ­ლე­ბა თუ არა ამ ადა­მი­ან­თან ურ­თი­ერ­თო­ბა?

- თუ ადა­მი­ა­ნი ნათ­ლო­ბის დროს ნათ­ლი­ად იყო მოხ­სე­ნი­ე­ბუ­ლი, ნათ­ლი­ად ით­ვ­ლე­ბა.

- ერ­თ­დ­რო­უ­ლად ორი შვი­ლი დავ­კარ­გე, ნა­ად­რე­ვად ვიმ­შო­ბი­ა­რე. ერ­თი ვა­ჟი მშო­ბი­ა­რო­ბი­დან მე­ო­რე დღეს­ვე გარ­და­იც­ვა­ლა, მო­ნათ­ვ­ლა ვერ მო­ვას­წა­რით. მე­ო­რე ღუ­დუ­შა­უ­რის კლი­ნი­კა­ში გა­და­იყ­ვა­ნეს და იქ მო­ნათ­ლეს, მე­ო­რე დღეს ისიც გარ­და­იც­ვა­ლა. მა­ინ­ტე­რე­სებს, შე­იძ­ლე­ბა თუ არა მათ სა­ხელ­ზე სან­თე­ლი ავან­თო მიც­ვა­ლე­ბულ­თა ხსე­ნე­ბის დღე­ებ­ში ან რო­მე­ლი ლოც­ვე­ბი ვი­კი­თხო? მირ­ჩი­ეთ, რო­გორ მო­ვიქ­ცე?

- ლოც­ვა, სან­თ­ლის დან­თე­ბა თუ სხვა სა­ეკ­ლე­სიო წე­სე­ბის აღ­ს­რუ­ლე­ბა შე­გიძ­ლი­ათ მხო­ლოდ იმ ჩვი­ლის სა­ხელ­ზე, რო­მე­ლიც მო­ნათ­ლუ­ლი აღეს­რუ­ლა. მე­ო­რე ჩვი­ლის ბე­დი უნ­და მი­ან­დოთ მრა­ვალ­მო­წყა­ლე ღმერ­თს.

- მიყ­ვარს ჩემ­ზე ათი წლით უმ­ც­რო­სი მა­მა­კა­ცი. შე­იძ­ლე­ბა თუ არა, ვი­ქორ­წი­ნოთ? გვაქვს თუ არა ჯვრის­წე­რის უფ­ლე­ბა?

- ეკ­ლე­სი­უ­რი კა­ნო­ნი არ კრძა­ლავს ასა­კით უმ­ც­როს მა­მა­კაც­ზე ქორ­წი­ნე­ბას. ასა­კობ­რივ სხვა­ო­ბას სა­ეკ­ლე­სიო წე­სი არ ით­ვა­ლის­წი­ნებს. ჯვრის­წე­რის უფ­ლე­ბა გაქვთ, მაგ­რამ უნ­და გა­ით­ვა­ლის­წი­ნოთ, რომ ქორ­წი­ნე­ბა, ჯვრის­წე­რის სა­ი­დუმ­ლო უნ­და აღეს­რუ­ლოს აუცი­ლებ­ლად მშობ­ლე­ბის კურ­თხე­ვით.

- შე­იძ­ლე­ბა თუ არა ქორ­წი­ნე­ბა მა­მის ნათ­ლი­ის შვი­ლიშ­ვილ­თან?

- მშობ­ლის ნათ­ლი­ის შვი­ლიშ­ვილ­თან ქორ­წი­ნე­ბა და­უშ­ვე­ბე­ლია.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა მიზეზით იბარებენ ხელმეორედ საგამოძიებო კომისიაზე ოპოზიციონერ პოლიტიკოსებს და როგორია მხარეთა პოზიციები

რა უნდა იცოდეს მორწმუნე ადამიანმა სიზმრის შესახებ

რა უნდა იცოდეს მორწმუნე ადამიანმა სიზმრის შესახებ

ძველ ხალხს - ეგ­ვიპ­ტე­ლებს, ასუ­რე­ლებს, ბა­ბი­ლო­ნე­ლებს სიზ­მ­რე­ბი უდი­დე­სი ყუ­რადღე­ბის ღირ­სად მი­აჩ­ნ­დათ. რად­გან ფიქ­რობ­დ­ნენ, რომ ღმერ­თე­ბი ადა­მი­ა­ნებს თა­ვი­ანთ ნე­ბას სიზ­მ­რე­ბით უცხა­დებ­დ­ნენ და მა­თი­ვე წარ­მო­სახ­ვით, კერ­პებ­სა და ადა­მი­ა­ნებს შო­რის ურ­თი­ერ­თო­ბის ერთ-ერ­თი სა­შუ­ა­ლე­ბა სიზ­მა­რი იყო.

ადა­მი­ან­თა დიდ ნა­წი­ლს სიზ­მ­რე­ბი დღე­საც მნიშ­ვ­ნე­ლოვ­ნად მი­აჩ­ნია და სიზ­მარ­ში ცუ­დად დაც­დი­ლი ნივ­თის ან მოვ­ლე­ნის ნახ­ვით გა­მოწ­ვე­უ­ლი მღელ­ვა­რე­ბა, ზოგ­ჯერ მთე­ლი კვი­რა მიჰ­ყ­ვე­ბა...

მა­ინც რა არის ეს იდუ­მა­ლე­ბით მო­ცუ­ლი მოვ­ლე­ნა - სიზ­მა­რი? რა­ტომ ხე­და­ვენ ადა­მი­ა­ნე­ბი სიზ­მ­რებს? და სა­ერ­თოდ, რა უნ­და იცო­დეს მორ­წ­მუ­ნე ადა­მი­ან­მა სიზ­მარ­თან და­კავ­ში­რე­ბით?

არ­ქი­მან­დ­რი­ტი მა­კა­რი (ა­ბე­სა­ძე):

- სიზ­მარს ეკ­ლე­სია ისე­ვე ხსნის და უყუ­რებს, რო­გორც მე­დი­ცი­ნა. მას რა­ი­მე რე­ლი­გი­უ­რი მი­მარ­თუ­ლე­ბა და მნიშ­ვ­ნე­ლო­ბა არა აქვს. პი­რი­ქით, წმინ­და წე­რი­ლი გვაფ­რ­თხი­ლებს, რომ არ უნ­და ვენ­დოთ სიზ­მ­რებს. სიზ­მა­რი არის ადა­მი­ა­ნის გო­ნე­ბის ნა­აზ­რე­ვი, რო­მელ­საც ძი­ლის დროს სიზ­მ­რის სა­ხით ნა­ხუ­ლობს. რო­დე­საც ადა­მი­ანს სძი­ნავს, ამ დროს გო­ნე­ბა­სა და ფიქ­რებს კონ­ტ­როლს ვერ უწევს, მი­სი გო­ნე­ბა უფ­რო თა­ვი­სუფ­ლად აზ­როვ­ნებს, უფ­რო მე­ტად ფან­ტა­ზი­ო­რობს და აქე­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, რაც შე­იძ­ლე­ბა სიზ­მარ­ში ვნა­ხოთ, ფხი­ზელ მდგო­მა­რე­ო­ბა­ში ყოფ­ნი­სას შე­საძ­ლოა, აზ­რა­დაც არ მოგ­ვი­ვი­დეს. არ­სე­ბობს სა­მი სა­ხის სიზ­მა­რი, - ღვთის­გან, ბო­რო­ტის­გან და ფი­ზი­კუ­რი მი­ზე­ზე­ბი­სგან გა­მომ­დი­ნა­რე... რა თქმა უნ­და, არის ღვთის­გან მომ­დი­ნა­რე სიზ­მ­რი­სე­უ­ლი ჩვე­ნე­ბა, ანუ ღვთის ნე­ბის გან­ცხა­დე­ბა ძი­ლის დროს, მაგ­რამ ეს არის ძა­ლი­ან იშ­ვი­ა­თი მოვ­ლე­ნა. წმინ­და მა­მა­თა ცხოვ­რე­ბე­ბი­დან ვი­ცით, რომ ისი­ნი მა­ში­ნაც არ ენ­დო­ბოდ­ნენ სიზ­მ­რებს, რო­დე­საც ღვთის­გან იყო მოვ­ლე­ნი­ლი. ამის გა­მო უფა­ლი ზოგ­ჯერ რამ­დენ­ჯერ­მე გა­ნუცხა­დებ­და ხოლ­მე თა­ვის ნე­ბას, რა­თა ყუ­რადღე­ბა მი­ექ­ცი­ათ და ღვთივ­გა­მოცხა­დე­ბუ­ლად მი­ე­ღოთ. ეს სწო­რედ იქი­დან გა­მომ­დი­ნა­რეა, რომ ადა­მი­ა­ნი არ აჰ­ყ­ვეს თა­ვის აზ­რებს, არ მი­ენ­დოს მათ და არ და­ი­ღუ­პოს სუ­ლი­ე­რად.

- მარ­თა­ლია, წმინ­და მა­მე­ბი ძა­ლი­ან დი­დი სიფ­რ­თხი­ლით უდ­გე­ბოდ­ნენ სიზ­მ­რებს, მაგ­რამ ხომ გვაქვს ერ­თ­მ­ნიშ­ვ­ნე­ლოვ­ნად აღი­ა­რე­ბუ­ლი სიზ­მ­რე­ბიც, - ბიბ­ლი­უ­რი სიზ­მ­რე­ბი, რომ­ლე­ბიც ღვთივ­გა­მოცხა­დე­ბუ­ლა­დაა აღი­ა­რე­ბუ­ლი, თუნ­დაც მარ­თა­ლი ფა­რა­ო­ნის, ნა­ბუ­ქო­დო­ნო­სორ მე­ფის ან მარ­თა­ლი იოსე­ბის სიზ­მა­რი გა­ვიხ­სე­ნოთ...

- პირ­ველ რიგ­ში ყუ­რადღე­ბა უნ­და მი­ვაქ­ცი­ოთ, რომ ეს იყო ძვე­ლი აღ­თ­ქ­მის პე­რი­ოდ­ში. ძველ აღ­თ­ქ­მა­ში ორი ათე­უ­ლი სა­უ­კუ­ნის წინ მომ­ხ­და­რი მოვ­ლე­ნე­ბია აღ­წე­რი­ლი, რო­დე­საც ადა­მი­ა­ნე­ბი ჯერ კი­დევ არ იყ­ვ­ნენ გა­მოხ­ს­ნილ­ნი. ახა­ლი აღ­თ­ქ­მის პე­რი­ოდ­ში ადა­მი­ა­ნე­ბი გა­მოხ­ს­ნილ­ნი არი­ან და ჩვენ ვი­ცით გზა, რო­გორ უნ­და ვიცხოვ­როთ, რა­თა სუ­ლის ცხო­ნე­ბა მო­ვი­პო­ვოთ. თუ ადა­მი­ა­ნი ფიქ­რობს - მე თუ ღვთის­გან რა­ი­მე გა­მო­მეცხა­დე­ბა ან და­მე­სიზ­მ­რე­ბა, ამის შემ­დეგ ვიცხოვ­რებ ქრის­ტი­ა­ნუ­ლად და გავ­ყ­ვე­ბი უფ­ლის გზა­სო, ეს არის სიც­რუე და თა­ვის გა­მარ­თ­ლე­ბა მცნე­ბე­ბის შეუს­რუ­ლე­ბლობის­თ­ვის. ღვთივ­გა­მოცხა­დე­ბუ­ლი სიზ­მ­რე­ბი ბიბ­ლი­ა­შიც იშ­ვი­ა­თი მოვ­ლე­ნაა. სულ რამ­დე­ნი­მე ფაქ­ტია მოთხ­რო­ბი­ლი. უფ­რო ცნო­ბი­ლია ფა­რა­ო­ნის სიზ­მა­რი იოსე­ბის გან­მარ­ტე­ბით, ასე­ვე მე­ფე ნა­ბუ­ქო­დო­ნო­სო­რის სიზ­მა­რი, რო­მე­ლიც მას და­ნი­ელ წი­ნას­წარ­მეტყ­ველ­მა გა­ნუ­მარ­ტა და კი­დევ რამ­დე­ნი­მე სიზ­მა­რი. არ უნ­და დაგ­ვა­ვიწყ­დეს, ვინ არი­ან ეს ადა­მი­ა­ნე­ბი, - ქვეყ­ნის მე­ფე­ე­ბი და მათ ეს სიზ­მ­რე­ბი პირ­ველ რიგ­ში იმის გა­მო ესიზ­მ­რე­ბათ, რომ პირ­ველ შემ­თხ­ვე­ვა­ში იოსე­ბის, ხო­ლო მე­ო­რე შემ­თხ­ვე­ვა­ში და­ნი­ელ წი­ნას­წარ­მეტყ­ვე­ლის ღვთივ­რ­ჩე­უ­ლო­ბა გაცხა­დე­ბუ­ლი­ყო. ფა­რა­ონ­სა და ნა­ბუ­ქო­დო­ნო­სორს არა­ვი­თა­რი კავ­ში­რი არ ჰქონ­დათ ჭეშ­მა­რიტ სარ­წ­მუ­ნო­ე­ბას­თან, წარ­მარ­თე­ბი იყ­ვ­ნენ და ათას­გ­ვარ მჩხი­ბა­ო­ბა­სა თუ ე.წ. წი­ნას­წარ­მეტყ­ვე­ლე­ბებს მის­დევ­დ­ნენ. მათ­თ­ვის სიზ­მა­რი იყო მი­სა­ღე­ბი და სწო­რედ აქე­დან გა­ნუცხა­და უფალ­მა თა­ვი­სი ნე­ბა. იოსებ­მა და და­ნი­ელ­მა კი, არათუ სიზ­მა­რი, არა­მედ ღვთის ნე­ბა შე­იტყ­ვეს და გა­ნაცხა­დეს კაც­თა წი­ნა­შე. ხო­ლო რო­დე­საც ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი ერის­კაც­ნი ყო­ველ­დღი­უ­რად ხე­და­ვენ სიზ­მარს და ზო­გი­ერ­თე­ბი თვლი­ან, რომ მა­თი სიზ­მა­რი წი­ნას­წარ­მეტყ­ვე­ლუ­რია, ეს არის მა­თი პა­ტივ­მოყ­ვა­რე­ო­ბი­დან და ამ­პარ­ტავ­ნე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, რო­მელ­საც არა­ფერი სა­ერ­თო არა აქვს ღვთის ნე­ბას­თან. ამ შემ­თხ­ვე­ვა­ში ხდე­ბა ადა­მი­ა­ნის ნე­ბის შე­ერ­თე­ბა და­ცე­მუ­ლი ან­გე­ლო­ზის ნე­ბას­თან.

აქ­ტუ­ა­ლუ­რი კითხ­ვე­ბი

- სურ­ვი­ლი მაქვს, ბავშვს სა­ხე­ლი შე­ვუც­ვა­ლო. რამ­დე­ნად გა­მარ­თ­ლე­ბუ­ლია ეს ეკ­ლე­სი­უ­რად?

- სა­ხე­ლის შეც­ვ­ლას­თან და­კავ­ში­რე­ბით ეკ­ლე­სი­ას რა­ი­მე სა­წი­ნა­აღ­მ­დე­გო არა აქვს. მით უფ­რო, თუ ადა­მი­ანს არ ჰქვია წმინ­და­ნის სა­ხე­ლი, სა­სურ­ვე­ლი­ცაა, რო­მე­ლი­მე მარ­თ­ლ­მა­დი­დე­ბე­ლი წმინ­და­ნის სა­ხე­ლი ვუ­წო­დოთ, ხო­ლო თუ მარ­თ­ლ­მა­დი­დე­ბე­ლი წმინ­და­ნის სა­ხელს ატა­რებს, მაგ­რამ სურ­ვი­ლი გვაქვს გა­და­ვარ­ქ­ვათ და სხვა სა­ხე­ლი და­ვარ­ქ­ვათ, უმ­ჯო­ბე­სია, თა­ვი შე­ვი­კა­ოთ.

- ჩემს შვილს ჰყავს ნათ­ლია, რო­მე­ლიც ნათ­ლო­ბას არ ეს­წ­რე­ბო­და. მის­მა ძმამ სიყ­ვა­რუ­ლი ამიხ­ს­ნა, მე­უბ­ნე­ბა, რომ მი­სი და ნათ­ლი­ად არ ით­ვ­ლე­ბა, რად­გან ნათ­ლო­ბას არ ეს­წ­რე­ბო­და. მა­ინ­ტე­რე­სებს, ცოდ­ვად ით­ვ­ლე­ბა თუ არა ამ ადა­მი­ან­თან ურ­თი­ერ­თო­ბა?

- თუ ადა­მი­ა­ნი ნათ­ლო­ბის დროს ნათ­ლი­ად იყო მოხ­სე­ნი­ე­ბუ­ლი, ნათ­ლი­ად ით­ვ­ლე­ბა.

- ერ­თ­დ­რო­უ­ლად ორი შვი­ლი დავ­კარ­გე, ნა­ად­რე­ვად ვიმ­შო­ბი­ა­რე. ერ­თი ვა­ჟი მშო­ბი­ა­რო­ბი­დან მე­ო­რე დღეს­ვე გარ­და­იც­ვა­ლა, მო­ნათ­ვ­ლა ვერ მო­ვას­წა­რით. მე­ო­რე ღუ­დუ­შა­უ­რის კლი­ნი­კა­ში გა­და­იყ­ვა­ნეს და იქ მო­ნათ­ლეს, მე­ო­რე დღეს ისიც გარ­და­იც­ვა­ლა. მა­ინ­ტე­რე­სებს, შე­იძ­ლე­ბა თუ არა მათ სა­ხელ­ზე სან­თე­ლი ავან­თო მიც­ვა­ლე­ბულ­თა ხსე­ნე­ბის დღე­ებ­ში ან რო­მე­ლი ლოც­ვე­ბი ვი­კითხო? მირ­ჩი­ეთ, რო­გორ მო­ვიქ­ცე?

- ლოც­ვა, სან­თ­ლის დან­თე­ბა თუ სხვა სა­ეკ­ლე­სიო წე­სე­ბის აღ­ს­რუ­ლე­ბა შე­გიძ­ლი­ათ მხო­ლოდ იმ ჩვი­ლის სა­ხელ­ზე, რო­მე­ლიც მო­ნათ­ლუ­ლი აღეს­რუ­ლა. მე­ო­რე ჩვი­ლის ბე­დი უნ­და მი­ან­დოთ მრა­ვალ­მოწყა­ლე ღმერთს.

- მიყ­ვარს ჩემ­ზე ათი წლით უმ­ც­რო­სი მა­მა­კა­ცი. შე­იძ­ლე­ბა თუ არა, ვი­ქორ­წი­ნოთ? გვაქვს თუ არა ჯვრის­წე­რის უფ­ლე­ბა?

- ეკ­ლე­სი­უ­რი კა­ნო­ნი არ კრძა­ლავს ასა­კით უმ­ც­როს მა­მა­კაც­ზე ქორ­წი­ნე­ბას. ასა­კობ­რივ სხვა­ო­ბას სა­ეკ­ლე­სიო წე­სი არ ით­ვა­ლის­წი­ნებს. ჯვრის­წე­რის უფ­ლე­ბა გაქვთ, მაგ­რამ უნ­და გა­ით­ვა­ლის­წი­ნოთ, რომ ქორ­წი­ნე­ბა, ჯვრის­წე­რის სა­ი­დუმ­ლო უნ­და აღეს­რუ­ლოს აუცი­ლებ­ლად მშობ­ლე­ბის კურ­თხე­ვით.

- შე­იძ­ლე­ბა თუ არა ქორ­წი­ნე­ბა მა­მის ნათ­ლი­ის შვი­ლიშ­ვილ­თან?

- მშობ­ლის ნათ­ლი­ის შვი­ლიშ­ვილ­თან ქორ­წი­ნე­ბა და­უშ­ვე­ბე­ლია.

ქართველი ჟურნალისტის და ამერიკელი დიპლომატის ქორწილი ვაშინგტონში - "ძალიან ბედნიერები ვართ, რომ ვიპოვეთ ერთმანეთი"

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია