მსოფლიო
პოლიტიკა
სამართალი

20

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 00:44-ზე, მთვარე ტყუპს ესტუმრება 13:21-ზე – შეიძლება იყოს ზედმეტი აურზაური და ენერგიის ფლანგვა ლაპარაკზე. მეტად დაისვენეთ. იყავით შერჩევითი კონტაქტებში. მოუსმინეთ მეგობრების რჩევებს. კოლეგებთან იყავით ნეიტრალური. მოერიდეთ პროვოკაციებსა და ცდუნებებს. გზებზე განსაკუთრებით ფრთხილად იყავით. კარგი დღეა კონტაქტებისა და გაცნობისთვის. ინფორმაციის, იდეების გაცვლა. ხელსაყრელია შეხვედრები და მოლაპარაკებები. აქტიური ორგანოებია: მხრები, მკლავები, თითები, ფილტვები, ენდოკრინული სისტემა. გაწმინდეთ ფანჯრები. გაანიავეთ სახლი. მოერიდეთ მძიმე საკვების მიღებას.
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
საზოგადოება
კონფლიქტები
სპორტი
წიგნები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
Samsung-მა საქართველოში პირველი სერვის პლაზა გახსნა
Samsung-მა საქართველოში პირველი სერვის პლაზა გახსნა

თბი­ლის­ში "სამ­სუნ­გის" პირ­ვე­ლი უმაღ­ლე­სი სტან­დარ­ტე­ბის მქო­ნე სერ­ვის ცენ­ტრი - "სერ­ვის პლა­ზა" გა­იხ­სნა. სა­ზე­ი­მო ვი­თა­რე­ბა­ში ლენ­ტი "სამ­სუნგ ელექტრო­ნიქ­სის" კავ­კა­სი­ის ოფი­სის დი­რექ­ტორ­მა სანგ პილ ჩან­მა (Sang Pil Chun), სამ­სუნ­გის სერ­ვი­სის სტრა­ტე­გი­უ­ლი გან­ვი­თა­რე­ბის ხემ­ძღვა­ნელ­მა ჩო­ნ­ჰი ჩომ (Cheonhee Cho) და "სამ­სუნ­გის" მარ­კე­ტინგ მე­ნე­ჯერ­მა სა­ქარ­თვე­ლო­ში ნა­ტა­ლია იან­ჩუკ­მა გაჭ­რეს.

ცენ­ტრი ორ­ბე­ლი­ა­ნის მო­ე­დან­ზე, ფხო­ვის ქ. N2-ში მდე­ბა­რე­ობს. კომ­პა­ნი­ის მე­ნე­ჯმენ­ტის ინ­ფორ­მა­ცი­ით, სერ­ვის ცენ­ტრში მი­სუ­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი სა­უ­კე­თე­სო მომ­სა­ხუ­რე­ბას მი­ი­ღებს. "სერ­ვის პლა­ზა" მომ­ხმა­რე­ბელს მომ­სა­ხუ­რე­ბის გა­მარ­ტი­ვე­ბულ პრო­ცე­დუ­რას სთა­ვა­ზობს, ცენ­ტრში მი­სულ ადა­მი­ანს, მი­სა­ღებ­ში სერ­ვის ოპე­რა­ტო­რე­ბი დახ­ვდე­ბი­ან და ად­გილ­ზე­ვე გა­უ­წე­ვენ კონ­სულ­ტა­ცი­ას. პრო­დუქ­ცი­ის დი­აგ­ნოს­ტი­კის შემ­დეგ პლა­ზა­ში მო­მუ­შა­ვე ინ­ჟინ­რე­ბი პრო­დუქ­ცი­ის შე­კე­თე­ბას ძი­რი­თა­დად 24 სა­ა­თის გან­მავ­ლო­ბა­ში მო­ახ­დე­ნენ. მომ­სა­ხუ­რე­ბა მო­ი­ცავს "სამ­სუნ­გის" რო­გორც სა­გა­რან­ტიო ისე არა­სა­გა­რან­ტიო - ფა­სი­ან რე­მონტს და სამ­სუნ­გის ყვე­ლა ოფი­ცი­ა­ლურ ჰო­ლოგ­რა­მი­ან პრო­დუქტზე ვრცელ­დე­ბა.

"სერ­ვის პლა­ზას" მომ­სა­ხუ­რე­ბა ნე­ბის­მი­ე­რი პრო­დუქ­ცი­ის და სირ­თუ­ლის რე­მონტს მო­ი­ცავს - იქ­ნე­ბა ეს პროგ­რა­მუ­ლი უზ­რუნ­ველ­ყო­ფა, თუ კომ­პო­ნენ­ტუ­რი რე­მონ­ტი. ასე­ვე, მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ნე­ბის­მი­ე­რი სა­ხის რჩე­ვებს და რე­კო­მენ­და­ცი­ებს მი­ი­ღებს. ცენ­ტრში მი­სულ ადა­მი­ანს, აქ­სე­სუ­ა­რე­ბის ფარ­თე არ­ჩე­ვა­ნიც დახ­ვდე­ბა. "სერ­ვის პლა­ზა" მომ­ხმა­რე­ბელს კი­დევ ერთ სი­ახ­ლეს შეს­თა­ვა­ზებს - სა­ქარ­თვე­ლო­ში პირ­ვე­ლად პრო­დუქ­ცი­ის შე­კე­თე­ბა სურ­ვი­ლი­სა­მებრ, უშუ­ა­ლოდ მომ­ხმა­რებ­ლის თვალ­წინ მოხ­დე­ბა", - გან­მარ­ტა "სერ­ვის პლა­ზას" დი­რექ­ტორ­მა სან­დრო ხო­ჭო­ლა­ვამ.

"სერ­ვის პლა­ზა­ში" მი­სულ მომ­ხმა­რე­ბელს, მსოფ­ლი­ოს უმაღ­ლე­სი სტან­დარ­ტე­ბის შე­სა­ბა­მი­სი მომ­სა­ხუ­რე­ბა და სრუ­ლი კომ­ფორ­ტი დახ­ვდე­ბა - პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბი, მე­გობ­რუ­ლი პერ­სო­ნა­ლი, კომ­ფორ­ტუ­ლი გა­რე­მო, სა­ბავ­შო გა­სარ­თო­ბი კუ­თხე და 12 ავ­ტო­მო­ბილ­ზე გათ­ვლი­ლი სა­კუ­თა­რი პარ­კინ­გი.

"სამ­სუნ­გის" მე­ნე­ჯმენ­ტის ცნო­ბით, "სერ­ვის პლა­ზა­ში" და­საქ­მე­ბულ­მა ინ­ჟინ­რებ­მა, სპე­ცი­ა­ლუ­რი გა­დამ­ზა­დე­ბის კურ­სი გა­ი­ა­რეს და "სამ­სუნ­გის" მსოფ­ლიო დო­ნის სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბის კვა­ლი­ფი­კა­ცია მი­ი­ღეს. "სამ­სუნგ ელექტრო­ნიკ­სის" წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი სა­ქარ­თვე­ლო­შიც იმ­ყო­ფე­ბოდ­ნენ და ინ­ჟინ­რე­ბის­თვის ტრე­ნინ­გებს ბრენ­დის თი­თო­ე­ულ პრო­დუქტზე ატა­რებ­დნენ.

"სა­ქარ­თვე­ლო­ში "სამ­სუნ­გი" სწრა­ფად ვი­თარ­დე­ბა, ცოტა ხნის წინ კომ­პა­ნი­ამ თბი­ლის­ში პირ­ვე­ლი ბრენდ მა­ღა­ზია გახ­სნა, იგეგ­მე­ბა ახა­ლი მა­ღა­ზი­ე­ბის გახ­სნა რე­გი­ო­ნებ­შიც. ახლა სერ­ვის პლა­ზას ვხსნით და სა­მო­მავ­ლოდ, მომ­ხმა­რე­ბელს ბევრ სი­ახ­ლეს ვპირ­დე­ბით. სა­ქარ­თვე­ლო მსოფ­ლი­ოს არც ერთ ქვე­ყა­ნას არ ჩა­მორ­ჩე­ბა, ყვე­ლა უახ­ლე­სი მო­დე­ლი ისე­თი­ვე სის­წრა­ფით შე­მოგ­ვაქვს გა­ყიდ­ვა­ში, რო­გორც სხვა წამ­ყვან ქვეყ­ნებ­ში ხდე­ბა. "სერ­ვის პლა­ზას" გახ­სნა მომ­ხმა­რებ­ლის ინ­ტე­რე­სი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე გა­დავ­წყვი­ტეთ, გვინ­და რომ ჩვენ­მა მომ­ხმა­რე­ბელ­მა შე­იგ­რძნოს უმაღ­ლე­სი დო­ნის მომ­სა­ხუ­რე­ბა, ისე­ვე რო­გორც ეს ხდე­ბა "სამ­სუნ­გის" სა­თაო ოფის­ში - კო­რე­ა­ში. აქ ყვე­ლა­ფე­რია მომ­ხმა­რებ­ლის კომ­ფორ­ტის­თვის", - აღ­ნიშ­ნა ნა­ტა­ლია იან­ჩუკ­მა.

"ჩვენ ყვე­ლა­ფერს ვა­კე­თებთ იმი­სათ­ვის, რომ მომ­ხმა­რე­ბელს სა­უ­კე­თე­სო ხა­რის­ხით მო­ვემ­სა­ხუ­როთ. გპირ­დე­ბით, ჩვენ გა­ვაგ­რძე­ლებთ მუ­შა­ო­ბას და სა­კუ­თარ კლი­ენ­ტებს უახ­ლეს ტექ­ნო­ლო­გი­ებს და მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ას შევ­თა­ვა­ზებთ." - გა­ნა­ცხა­და სანგ პილ ჩან­მა.

რაც შე­ე­ხე­ბა სა­მუ­შაო სა­ა­თებს, სერ­ვის ცენ­ტრი ყო­ველ­დღე - ორ­შა­ბა­თი­დან პა­რას­კე­ვის ჩათ­ვლით 10:00 -18:00 სა­ა­თამ­დე იმუ­შა­ვებს, ხოლო შა­ბათს მომ­ხმა­რე­ბელს 11:00 - 17:00 სა­ა­თამ­დე მო­ემ­სა­ხუ­რე­ბა. სამ­სუნგ პლა­ზას კლი­ენ­ტე­ბის­თვის მუ­შა­ობს ცხე­ლი ხაზი - 0 800 555555, რო­მელ­ზეც გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბუ­ლი ზარი სა­ქარ­თვე­ლოს ნე­ბის­მი­ე­რი რე­გი­ო­ნი­დან უფა­სოა.

სა­მო­მავ­ლოდ სამ­სუნ­გი "სერ­ვის პლა­ზას" გახ­სნას ბა­თუმ­ში გეგ­მავს.

კომ­პა­ნია Samsung-ი 1938 წელს შე­იქ­მნა და სა­დღე­ი­სოდ, ელექტრო­ტექ­ნი­კის მწარ­მო­ე­ბელ უდი­დეს კომ­პა­ნი­ას წარ­მო­ად­გენს.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ლევან ხაბეიშვილს პირდაპირ ეთერში თავს დაესხნენ - დაპირისპირების ამსახველი კადრები

Samsung-მა საქართველოში პირველი სერვის პლაზა გახსნა

Samsung-მა საქართველოში პირველი სერვის პლაზა გახსნა

თბილისში "სამსუნგის" პირველი უმაღლესი სტანდარტების მქონე სერვის ცენტრი - "სერვის პლაზა" გაიხსნა. საზეიმო ვითარებაში ლენტი "სამსუნგ ელექტრონიქსის" კავკასიის ოფისის დირექტორმა სანგ პილ ჩანმა (Sang Pil Chun), სამსუნგის სერვისის სტრატეგიული განვითარების ხემძღვანელმა ჩონჰი ჩომ (Cheonhee Cho) და "სამსუნგის" მარკეტინგ მენეჯერმა საქართველოში ნატალია იანჩუკმა გაჭრეს.

ცენტრი ორბელიანის მოედანზე, ფხოვის ქ. N2-ში მდებარეობს. კომპანიის მენეჯმენტის ინფორმაციით, სერვის ცენტრში მისული მომხმარებელი საუკეთესო მომსახურებას მიიღებს. "სერვის პლაზა" მომხმარებელს მომსახურების გამარტივებულ პროცედურას სთავაზობს, ცენტრში მისულ ადამიანს, მისაღებში სერვის ოპერატორები დახვდებიან და ადგილზევე გაუწევენ კონსულტაციას. პროდუქციის დიაგნოსტიკის შემდეგ პლაზაში მომუშავე ინჟინრები პროდუქციის შეკეთებას ძირითადად 24 საათის განმავლობაში მოახდენენ. მომსახურება მოიცავს "სამსუნგის" როგორც საგარანტიო ისე არასაგარანტიო - ფასიან რემონტს და სამსუნგის ყველა ოფიციალურ ჰოლოგრამიან პროდუქტზე ვრცელდება.

"სერვის პლაზას" მომსახურება ნებისმიერი პროდუქციის და სირთულის რემონტს მოიცავს - იქნება ეს პროგრამული უზრუნველყოფა, თუ კომპონენტური რემონტი. ასევე, მომხმარებელი ნებისმიერი სახის რჩევებს და რეკომენდაციებს მიიღებს. ცენტრში მისულ ადამიანს, აქსესუარების ფართე არჩევანიც დახვდება. "სერვის პლაზა" მომხმარებელს კიდევ ერთ სიახლეს შესთავაზებს - საქართველოში პირველად პროდუქციის შეკეთება სურვილისამებრ, უშუალოდ მომხმარებლის თვალწინ მოხდება", - განმარტა "სერვის პლაზას" დირექტორმა სანდრო ხოჭოლავამ.

"სერვის პლაზაში" მისულ მომხმარებელს, მსოფლიოს უმაღლესი სტანდარტების შესაბამისი მომსახურება და სრული კომფორტი დახვდება - პროფესიონალი სპეციალისტები, მეგობრული პერსონალი, კომფორტული გარემო, საბავშო გასართობი კუთხე და 12 ავტომობილზე გათვლილი საკუთარი პარკინგი.

"სამსუნგის" მენეჯმენტის ცნობით, "სერვის პლაზაში" დასაქმებულმა ინჟინრებმა, სპეციალური გადამზადების კურსი გაიარეს და "სამსუნგის" მსოფლიო დონის სპეციალისტების კვალიფიკაცია მიიღეს. "სამსუნგ ელექტრონიკსის" წარმომადგენლები საქართველოშიც იმყოფებოდნენ და ინჟინრებისთვის ტრენინგებს ბრენდის თითოეულ პროდუქტზე ატარებდნენ.

"საქართველოში "სამსუნგი" სწრაფად ვითარდება, ცოტა ხნის წინ კომპანიამ თბილისში პირველი ბრენდ მაღაზია გახსნა, იგეგმება ახალი მაღაზიების გახსნა რეგიონებშიც. ახლა სერვის პლაზას ვხსნით და სამომავლოდ, მომხმარებელს ბევრ სიახლეს ვპირდებით. საქართველო მსოფლიოს არც ერთ ქვეყანას არ ჩამორჩება, ყველა უახლესი მოდელი ისეთივე სისწრაფით შემოგვაქვს გაყიდვაში, როგორც სხვა წამყვან ქვეყნებში ხდება. "სერვის პლაზას" გახსნა მომხმარებლის ინტერესიდან გამომდინარე გადავწყვიტეთ, გვინდა რომ ჩვენმა მომხმარებელმა შეიგრძნოს უმაღლესი დონის მომსახურება, ისევე როგორც ეს ხდება "სამსუნგის" სათაო ოფისში - კორეაში. აქ ყველაფერია მომხმარებლის კომფორტისთვის", - აღნიშნა ნატალია იანჩუკმა.

"ჩვენ ყველაფერს ვაკეთებთ იმისათვის, რომ მომხმარებელს საუკეთესო ხარისხით მოვემსახუროთ. გპირდებით, ჩვენ გავაგრძელებთ მუშაობას და საკუთარ კლიენტებს უახლეს ტექნოლოგიებს და მაღალი ხარისხის პროდუქციას შევთავაზებთ." - განაცხადა სანგ პილ ჩანმა.

რაც შეეხება სამუშაო საათებს, სერვის ცენტრი ყოველდღე - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 -18:00 საათამდე იმუშავებს, ხოლო შაბათს მომხმარებელს 11:00 - 17:00 საათამდე მოემსახურება. სამსუნგ პლაზას კლიენტებისთვის მუშაობს ცხელი ხაზი - 0 800 555555, რომელზეც განხორციელებული ზარი საქართველოს ნებისმიერი რეგიონიდან უფასოა.

სამომავლოდ სამსუნგი "სერვის პლაზას" გახსნას ბათუმში გეგმავს.

კომპანია Samsung-ი 1938 წელს შეიქმნა და სადღეისოდ, ელექტროტექნიკის მწარმოებელ უდიდეს კომპანიას წარმოადგენს.

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი