პარტნიორები:

    Forbes-მა მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდები დაასახელა

    Forbes-მა მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდები დაასახელა

    Apple ჟურნალ Forbes-ის ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგს ლიდერობს. Forbes-ის გამოთვლებით, სავაჭრო ბრენდის ფასი 104,3 მლრდ დოლარს შეადგენს.

    რეიტინგის მეორე ადგილზე Microsoft-ია. ბრენდის ღირებულებას ამერიკული ჟურნალის ექსპერტები 56,7 მლრდ დოლარად აფასებენ.

    მესამე ადგილი Coca-Cola-ს ერგო, რომლის ღირებულება 54,9 მლრდ დოლარს შეადგენს.

    მეოთხე და მეხუთე ადგილები კომპიუტერული ტექნიკისა და პროგრამული უზრუნველყოფის მწარმოებელმა კორპორაცია IBM-მა (50,7 მლრდ დოლარი) და ინტერნეტ საძიებო სისტემა Google-მა (47,3 მლრდ. დოლარი) გაინაწილეს.

    მომზადებულია Forbes-ის მიხედვით.

    9 წლის გოგონებს ერთი საათით "ათხოვებენ" - ჟურნალისტებმა ერაყში შემზარავი მასალა გადაიღეს

    მოსკოვში ხანძარს 4 ბავშვი ემსხვერპლა - "უყურადღებოდ იყვნენ დარჩენილი, რადგან დედა ან მეზობელთან იყო გასული, ან ნასვამს ეძინა"

    პრინცს, რომელსაც ქალი გაუპატიურებას აბრალებს, ავსტრალიაში არავინ დახვდა