მსოფლიო
სამართალი
მოზაიკა

22

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის ოცდამეშვიდე დღე დაიწყება 02:18-ზე, მთვარე ტყუპში გადავა 06:57-ზე – რეკომენდებულია საიდუმლო ცოდნის მიღება. რთული სიტუაციიდან გამოსავლის პოვნა. იყავით ყურადღებიანი ყველა ფინანსურ საკითხზე. გადაიხადეთ ვალები. შუადღის შემდეგ გააფორმეთ კონტრაქტები და დაიწყეთ ახალი საქმე. მოაგვარეთ პრობლემები პარტნიორებთან, კოლეგებთან და უფროსებთან. გამოიჩინეთ ტოლერანტობა, გაგება, დიპლომატია. დრო დაუთმეთ სწავლას. არ დალიოთ ალკოჰოლი. მოერიდეთ ხორცის კერძებს. კარგი დღეა რომანტიკული პაემნისთვის. ასევე ხელსაყრელი პერიოდია ჩხუბისა და კონფლიქტის შემდეგ შერიგებისთვის.
სამხედრო
პოლიტიკა
მეცნიერება
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რადიო ''პალიტრა" საინფორმაციო რადიოების ლიდერია
რადიო ''პალიტრა" საინფორმაციო რადიოების ლიდერია

რა­დიო "პა­ლიტ­რა" რა­დი­ო­ე­ბის სა­ინ­ფორ­მა­ციო გა­და­ცე­მე­ბის პო­პუ­ლა­რო­ბის მი­ხედ­ვით ლი­დე­რია. 24-26 ოქ­ტომ­ბერს ქარ­თუ­ლი რა­დი­ო­ე­ბის სა­ინ­ფორ­მა­ციო გა­და­ცე­მე­ბის სმე­ნა­დო­ბის რე­ი­ტინ­გის და­სად­გე­ნად პი­ა­რი­სა და მარ­კე­ტინ­გუ­ლი კო­მუ­ნი­კა­ცი­ე­ბის კომ­პა­ნია "ჯეპ­რამ" სა­ინ­ფორ­მა­ციო სა­ი­ტე­ბის მომ­ხმა­რებ­ლის გა­მო­კი­თხვა ჩა­ა­ტა­რა.

სპე­ცი­ა­ლუ­რი კი­თხვა­რი 8 სა­ინ­ფორ­მა­ციო პორ­ტალ­ზე იყო გან­თავ­სე­ბუ­ლი და გა­მო­კი­თხვა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა 8836 ადა­მი­ან­მა მი­ი­ღო. რა­დი­ო­ე­ბის სა­ინ­ფორ­მა­ციო გა­და­ცე­მე­ბის პო­პუ­ლა­რო­ბის მი­ხედ­ვით, პირ­ველ ად­გილ­ზე რა­დიო "პა­ლიტ­რა" გა­ვი­და (21,3%), რა­დიო "მა­ესტრო" - მე­ო­რე­ზე (14,7%), "ფორ­ტუ­ნამ" (8.9%) შე­ი­ნარ­ჩუ­ნა მე­სა­მე ად­გი­ლი, რა­დიო "იმე­დი" (8,8%) - მე­ო­თხე­ზეა," აფხა­ზე­თის ხმა" (7%) - კვლავ მე­ხუ­თე ად­გილ­ზეა.

რა­დიო "პა­ლიტ­რის" სა­ინ­ფორ­მა­ცო სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლი ეკა­ტე­რი­ნე ბურ­ჭუ­ლა­ძე რა­დი­ოს წარ­მა­ტე­ბას პრო­ფე­სი­ო­ნალ­თა გუნ­დის მუ­შა­ო­ბას უკავ­ში­რებს.

ეკა­ტე­რი­ნე ბურ­ჭუ­ლა­ძე - რა­დიო "პა­ლიტ­რა" 5 წლი­საა, მა­უ­წყებ­ლო­ბის და­წყე­ბის­თა­ნა­ვე ეთერ­ში გა­დის სა­ინ­ფორ­მა­ციო გა­მოშ­ვე­ბე­ბიც. რა­დიო მუ­შა­ობს იმის­თვის, რომ მსმე­ნე­ლი იყოს ოპე­რა­ტი­უ­ლად და ობი­ექ­ტუ­რად ინ­ფორ­მი­რე­ბუ­ლი. გან­სა­კუთ­რე­ბულ სი­ტუ­ა­ცი­ებ­ში რა­დიო ნონ­სტო­პის რე­ჟიმ­ში მუ­შა­ობს. რა­დიო "პა­ლიტ­რის" სა­ინ­ფორ­მა­ციო გა­მოშ­ვე­ბებს ამ­ზა­დებს პრო­ფე­სი­ო­ნალ­თა გუნ­დი, წამ­ყვა­ნე­ბი და "ინ­ტერპრეს­ნი­უ­სის" კო­რეს­პო­დენ­ტე­ბი. გვაქვს პირ­და­პი­რი ჩარ­თვე­ბი.

ოპე­რა­ტი­უ­ლი ინ­ფორ­მა­ცია ეს არის სა­ვი­ზი­ტო ბა­რა­თი, რი­თაც "პა­ლიტ­რამ" მსმე­ნე­ლის ერ­თგუ­ლე­ბა და­იმ­სა­ხუ­რა. რა­დი­ოს თავ­და­პირ­ვე­ლი სლო­გა­ნე­ბი იყო "სი­მარ­თლე უმ­თავ­რე­სია", "ინ­ფორ­მა­ცია რე­ა­ლურ დრო­ში". 5 წლის შემ­დეგ ჩვე­ნი სლო­გა­ნი შე­იც­ვა­ლა – "შენი სან­დო თა­ნამ­გზავ­რი" .

მად­ლო­ბა მინ­და გა­და­ვუ­ხა­დო კო­რეს­პო­დენ­ტებს, წამ­ყვა­ნებს და იმ შე­მოქ­მე­დე­ბით ჯგუფს, რომ­ლის გა­რე­შეც ვერ იქ­ნე­ბო­და რა­დიო ასე­თი რე­ი­ტინ­გუ­ლი. გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი მად­ლო­ბა კი მსმე­ნე­ლებს, რომ­ლე­ბიც ერ­თგუ­ლად გვის­მე­ნენ FM 103,9 და ინ­ტერ­ნეტ­ში "პა­ლიტ­რატვ.გე"-ზე, გვენ­დეთ და გვის­მი­ნეთ.

ჟურ­ნა­ლის­ტი ია ან­თა­ძე ამ­ბობს, რომ რა­დიო "პა­ლიტ­რა" ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო მე­დი­ა­სა­შუ­ა­ლე­ბაა.

ია ან­თა­ძე – რო­დე­საც "პა­ლიტ­რა­ზე" ვლა­პა­რა­კობთ, ეს არის ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო მე­დი­ა­სა­შუ­ა­ლე­ბა და მისი მოს­მე­ნა ბევრ ადა­მი­ანს მი­აჩ­ნია სა­ჭი­როდ, რად­გან იქ არის ნა­ირ­ნა­ი­რი გა­და­ცე­მე­ბი, სრუ­ლი­ად სხვა­დას­ხვა ში­ნა­არ­სის, სხვა­დას­ხვა ტემ­პო­რით­მის წამ­ყვა­ნე­ბით და ეს წამ­ყვა­ნე­ბი თა­ვის­თა­ვად პო­პუ­ლა­რუ­ლე­ბი ხდე­ბი­ან. ძა­ლი­ან ხში­რად მე ვუს­მენ რა­დიო პა­ლიტ­რას და ხში­რად გა­და­ცე­მე­ბის სტუ­მა­რიც ვარ.

"ჯეპ­რას" წინა გა­მო­კით­ვას­თან შე­და­რე­ბით, რო­მე­ლიც 2013 წლის 4-7 მარტს ჩა­ტარ­და, კი­თხვარ­ში და­მა­ტე­ბუ­ლი იყო 18 წლამ­დე ასა­კობ­რი­ვი კა­ტე­გო­რია, რა­მაც რო­გორც რეს­პო­დენ­ტთა დე­მოგ­რა­ფი­ულ, ასე­ვე შე­მო­სავ­ლე­ბის სუ­რათ­ზე, გარ­კვე­უ­ლი გავ­ლე­ნა იქო­ნია. გა­მო­კი­თხვა­ში მო­ნა­წი­ლე­თა რა­ო­დე­ნო­ბა ასა­კობ­რივ ჭრილ­ში ასე გა­და­ნა­წილ­და: 18 წლამ­დე ასა­კი -5,4 %, 18-24 წელი - 18,7%, 25-32 წელი - 26,5%, 33-45 წელი - 23%, 46-55 წელი - 16,1%, 56-64 წელი - 6,7%, 65+ წელი - 3,6%.

რეს­პო­დენ­ტე­ბის 69,6% და­საქ­მე­ბუ­ლია, 11,7% - სტუ­დენ­ტი, 5,3% - დი­ა­სახ­ლი­სი, 3,2% - პენ­სი­ო­ნე­რია, ხოლო 10,3 % - უმუ­შე­ვა­რი. გა­მო­კი­თხულ­თა უმ­რავ­ლე­სო­ბის (42,6%) ყო­ველ­თვი­უ­რი შე­მო­სა­ვა­ლი 500 ლა­რამ­დეა, 25,5%-ის შე­მო­სა­ვა­ლი 1000 ლა­რამ­დეა, 1000-დან 2000-მდე ლა­რის შე­მო­სა­ვა­ლი აქვს 16,3%-ს და 2000 ლარ­ზე ზე­ვით შე­მო­სავ­ლე­ბის მქო­ნე პი­რე­ბი კი გა­მო­კი­თხულ­თა 15,6 პრო­ცენტს შე­ად­გენ­და.

"ჯეპ­რას" წინა გა­მო­კი­თხვის შე­დე­გე­ბი კი ასე­თი იყო: რა­დიო "მა­ესტრო" ლი­დე­რობ­და 23%-ით, მე­ო­რე ად­გილ­ზე იყო რა­დიო "პა­ლიტ­რა" 18%-ით, მე­სა­მე­ზე- რა­დიო "ფორ­ტუ­ნა" 10%-ით, მე­ო­თხე­ზე - რა­დიო "იმე­დი" 8%-ით, მე­ხუ­თე ად­გილს 7%-ით რა­დიო "აფახ­ზე­თის ხმა"იკა­ვებ­და.

"მე­ო­რე სა­პი­ლო­ტო ინ­ტერ­ნეტ-გა­მო­კი­თხვის შე­დე­გე­ბით კმა­ყო­ფი­ლი ვართ. სა­ინ­ფორ­მა­ციო სა­ი­ტე­ბის მომ­ხმა­რებ­ლებ­მა აქ­ტი­უ­რო­ბა გა­მო­ი­ჩი­ნეს. მე­თო­დო­ლო­გი­ი­სა და კი­თხვა­რის დახ­ვე­წამ უფრო სრულ­ყო­ფი­ლი ინ­ფორ­მა­ცი­ის მი­ღე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბა მოგ­ვცა, რის სა­ფუძ­ველ­ზეც უკვე თე­ბერ­ვლის თვე­ში სრულ­მას­შტა­ბი­ა­ნი პრო­ექ­ტის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბას ვგეგ­მავთ. ვმუ­შა­ობთ გა­მო­კი­თხვის ტექ­ნი­კურ სრულ­ყო­ფა­ზე, გვსურს, რომ გა­მო­კი­თხვის შე­დე­გე­ბი უფრო გამჭვირ­ვა­ლე და მყი­სი­ე­რად ცნო­ბი­ლი გახ­დეს, რო­გორც თი­თო­ე­უ­ლი რეს­პო­დენ­ტის­თვის, ასე­ვე ვებ-სა­ი­ტე­ბის ყვე­ლა მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის", - გა­ნა­ცხა­და "ჯეპ­რას" უფ­როს­მა კონ­სულ­ტან­ტმა სოსო გა­ლუ­მაშ­ვილ­მა.

"გა­მო­კი­თხვის ჩა­ტა­რე­ბის პირ­ველ­სა­ვე ეტაპ­ზე ვთქვით, რომ მას მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის რეპ­რე­ზენ­ტა­ტი­უ­ლო­ბა­ზე პრე­ტენ­ზია არ ექ­ნე­ბო­და და კლა­სი­კურ სო­ცი­ო­ლო­გი­ურ კვლე­ვას ვერ ჩა­ა­ნაც­ვლებ­და. თუმ­ცა, გა­მო­კი­თხვის შე­დე­გებ­ში არ­სე­ბუ­ლი ცდო­მი­ლე­ბის შემ­ცი­რე­ბა კვლე­ვის მას­შტა­ბე­ბის გაზ­რდით და გან­მე­ო­რე­ბი­თი კვლე­ვე­ბის ჩა­ტა­რე­ბით იქ­ნე­ბა შე­საძ­ლე­ბე­ლი. მსოფ­ლი­ო­ში სულ უფრო და უფრო პო­პუ­ლა­რუ­ლი ხდე­ბა ონ­ლა­ინ-გა­მო­კი­თხვე­ბი, რო­მელ­თაც მომ­ხმა­რე­ბელ­თა ქცე­ვის შე­სას­წავ­ლად და მათ მო­ლო­დი­ნებ­ზე უკუ­კავ­ში­რის მი­სა­ღე­ბად იყე­ნე­ბენ. სა­ქარ­თვე­ლო­ში ინ­ტერ­ნე­ტის პე­ნეტ­რა­ცი­ი­სა და შე­სა­ბა­მი­სად, ინ­ტერ­ნეტ-მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის რი­ცხოვ­ნო­ბის ზრდა, სა­უ­კე­თე­სო ბა­ზას გვაძ­ლევს შე­და­რე­ბით იაფი და მრა­ვალ­რი­ცხო­ვა­ნი გა­მო­კი­თხვის ჩა­ტა­რე­ბის­თვის. ჩვე­ნი დიდი სურ­ვი­ლია, სა­პი­ლო­ტე კვლე­ვის შემ­დეგ რა­დი­ო­სად­გუ­რებ­თან და ვებ-პორ­ტა­ლებ­თან ერ­თად მოხ­დეს კვლე­ვის მე­თო­დო­ლო­გი­ის შე­ჯე­რე­ბა, ყვე­ლა არ­სე­ბუ­ლი ხარ­ვე­ზის აღ­მო­ფხვრა და სინ­დი­კა­ტუ­რი კვლე­ვის ჩა­ტა­რე­ბა", - აცხა­დე­ბენ ჯეპ­რა­ში.

პი­ა­რი­სა და მარ­კე­ტინ­გუ­ლი კო­მუ­ნი­კა­ცი­ე­ბის კომ­პა­ნია "ჯეპ­რას" ზემ­ოთხსე­ნე­ბუ­ლი ონ­ლა­ინ-გა­მო­კი­თხვა რი­გით მე­ო­რეა. პირ­ვე­ლი ანა­ლო­გი­უ­რი გა­მო­კი­თხვა ჩა­ტარ­და 2013 წლის 3-7 მარტს." ჯეპ­რა" 2002 წლი­დან პი­ა­რის სფე­რო­ში საქ­მი­ა­ნობს და ემ­სა­ხუ­რე­ბა ქარ­თულ და სა­ერ­თა­შო­რი­სო კომ­პა­ნი­ებს, სამ­თავ­რო­ბო და სა­ზო­გა­დო­ებ­რივ ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ებს. 2013 წლის ოქ­ტომ­ბერ­ში "მარ­კე­ტინგ ბრი­ლი­ან­სის" კონ­კურ­სზე "ჯეპ­რა" სა­ქარ­თვე­ლო­ში წარ­მო­ე­ბუ­ლი სა­უ­კე­თე­სო პიარ კამ­პა­ნი­ის­თვის და­ა­ჯილ­დო­ვეს.

თეა ბი­თა­ძე

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ისტორიული გამარჯვება - საქართველოს ძიუდოისტთა ნაკრები მსოფლიო ჩემპიონია!

რადიო ''პალიტრა" საინფორმაციო რადიოების ლიდერია

რადიო ''პალიტრა" საინფორმაციო რადიოების ლიდერია

რადიო "პალიტრა" რადიოების საინფორმაციო გადაცემების პოპულარობის მიხედვით ლიდერია. 24-26 ოქტომბერს ქართული რადიოების საინფორმაციო გადაცემების სმენადობის რეიტინგის დასადგენად პიარისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების კომპანია "ჯეპრამ" საინფორმაციო საიტების მომხმარებლის გამოკითხვა ჩაატარა.

სპეციალური კითხვარი 8 საინფორმაციო პორტალზე იყო განთავსებული და გამოკითხვაში მონაწილეობა 8836 ადამიანმა მიიღო. რადიოების საინფორმაციო გადაცემების პოპულარობის მიხედვით, პირველ ადგილზე რადიო "პალიტრა" გავიდა (21,3%), რადიო "მაესტრო" - მეორეზე (14,7%), "ფორტუნამ" (8.9%) შეინარჩუნა მესამე ადგილი, რადიო "იმედი" (8,8%) - მეოთხეზეა," აფხაზეთის ხმა" (7%) - კვლავ მეხუთე ადგილზეა.

რადიო "პალიტრის" საინფორმაცო სამსახურის ხელმძღვანელი ეკატერინე ბურჭულაძე რადიოს წარმატებას პროფესიონალთა გუნდის მუშაობას უკავშირებს.

ეკატერინე ბურჭულაძე - რადიო "პალიტრა" 5 წლისაა, მაუწყებლობის დაწყებისთანავე ეთერში გადის საინფორმაციო გამოშვებებიც. რადიო მუშაობს იმისთვის, რომ მსმენელი იყოს ოპერატიულად და ობიექტურად ინფორმირებული. განსაკუთრებულ სიტუაციებში რადიო ნონსტოპის რეჟიმში მუშაობს. რადიო "პალიტრის" საინფორმაციო გამოშვებებს ამზადებს პროფესიონალთა გუნდი, წამყვანები და "ინტერპრესნიუსის" კორესპოდენტები. გვაქვს პირდაპირი ჩართვები.

ოპერატიული ინფორმაცია ეს არის სავიზიტო ბარათი, რითაც "პალიტრამ" მსმენელის ერთგულება დაიმსახურა. რადიოს თავდაპირველი სლოგანები იყო "სიმართლე უმთავრესია", "ინფორმაცია რეალურ დროში". 5 წლის შემდეგ ჩვენი სლოგანი შეიცვალა – "შენი სანდო თანამგზავრი" .

მადლობა მინდა გადავუხადო კორესპოდენტებს, წამყვანებს და იმ შემოქმედებით ჯგუფს, რომლის გარეშეც ვერ იქნებოდა რადიო ასეთი რეიტინგული. განსაკუთრებული მადლობა კი მსმენელებს, რომლებიც ერთგულად გვისმენენ FM 103,9 და ინტერნეტში ”პალიტრატვ.გე”-ზე, გვენდეთ და გვისმინეთ.

ჟურნალისტი ია ანთაძე ამბობს, რომ რადიო "პალიტრა" ძალიან საინტერესო მედიასაშუალებაა.

ია ანთაძე – როდესაც ”პალიტრაზე” ვლაპარაკობთ, ეს არის ძალიან საინტერესო მედიასაშუალება და მისი მოსმენა ბევრ ადამიანს მიაჩნია საჭიროდ, რადგან იქ არის ნაირნაირი გადაცემები, სრულიად სხვადასხვა შინაარსის, სხვადასხვა ტემპორითმის წამყვანებით და ეს წამყვანები თავისთავად პოპულარულები ხდებიან. ძალიან ხშირად მე ვუსმენ რადიო პალიტრას და ხშირად გადაცემების სტუმარიც ვარ.

"ჯეპრას" წინა გამოკითვასთან შედარებით, რომელიც 2013 წლის 4-7 მარტს ჩატარდა, კითხვარში დამატებული იყო 18 წლამდე ასაკობრივი კატეგორია, რამაც როგორც რესპოდენტთა დემოგრაფიულ, ასევე შემოსავლების სურათზე, გარკვეული გავლენა იქონია. გამოკითხვაში მონაწილეთა რაოდენობა ასაკობრივ ჭრილში ასე გადანაწილდა: 18 წლამდე ასაკი -5,4 %, 18-24 წელი - 18,7%, 25-32 წელი - 26,5%, 33-45 წელი - 23%, 46-55 წელი - 16,1%, 56-64 წელი - 6,7%, 65+ წელი - 3,6%.

რესპოდენტების 69,6% დასაქმებულია, 11,7% - სტუდენტი, 5,3% - დიასახლისი, 3,2% - პენსიონერია, ხოლო 10,3 % - უმუშევარი. გამოკითხულთა უმრავლესობის (42,6%) ყოველთვიური შემოსავალი 500 ლარამდეა, 25,5%-ის შემოსავალი 1000 ლარამდეა, 1000-დან 2000-მდე ლარის შემოსავალი აქვს 16,3%-ს და 2000 ლარზე ზევით შემოსავლების მქონე პირები კი გამოკითხულთა 15,6 პროცენტს შეადგენდა.

"ჯეპრას" წინა გამოკითხვის შედეგები კი ასეთი იყო: რადიო "მაესტრო" ლიდერობდა 23%-ით, მეორე ადგილზე იყო რადიო "პალიტრა" 18%-ით, მესამეზე- რადიო "ფორტუნა" 10%-ით, მეოთხეზე - რადიო "იმედი" 8%-ით, მეხუთე ადგილს 7%-ით რადიო ”აფახზეთის ხმა”იკავებდა.

"მეორე საპილოტო ინტერნეტ-გამოკითხვის შედეგებით კმაყოფილი ვართ. საინფორმაციო საიტების მომხმარებლებმა აქტიურობა გამოიჩინეს. მეთოდოლოგიისა და კითხვარის დახვეწამ უფრო სრულყოფილი ინფორმაციის მიღების საშუალება მოგვცა, რის საფუძველზეც უკვე თებერვლის თვეში სრულმასშტაბიანი პროექტის განხორციელებას ვგეგმავთ. ვმუშაობთ გამოკითხვის ტექნიკურ სრულყოფაზე, გვსურს, რომ გამოკითხვის შედეგები უფრო გამჭვირვალე და მყისიერად ცნობილი გახდეს, როგორც თითოეული რესპოდენტისთვის, ასევე ვებ-საიტების ყველა მომხმარებლისთვის", - განაცხადა "ჯეპრას" უფროსმა კონსულტანტმა სოსო გალუმაშვილმა.

"გამოკითხვის ჩატარების პირველსავე ეტაპზე ვთქვით, რომ მას მაღალი ხარისხის რეპრეზენტატიულობაზე პრეტენზია არ ექნებოდა და კლასიკურ სოციოლოგიურ კვლევას ვერ ჩაანაცვლებდა. თუმცა, გამოკითხვის შედეგებში არსებული ცდომილების შემცირება კვლევის მასშტაბების გაზრდით და განმეორებითი კვლევების ჩატარებით იქნება შესაძლებელი. მსოფლიოში სულ უფრო და უფრო პოპულარული ხდება ონლაინ-გამოკითხვები, რომელთაც მომხმარებელთა ქცევის შესასწავლად და მათ მოლოდინებზე უკუკავშირის მისაღებად იყენებენ. საქართველოში ინტერნეტის პენეტრაციისა და შესაბამისად, ინტერნეტ-მომხმარებლების რიცხოვნობის ზრდა, საუკეთესო ბაზას გვაძლევს შედარებით იაფი და მრავალრიცხოვანი გამოკითხვის ჩატარებისთვის. ჩვენი დიდი სურვილია, საპილოტე კვლევის შემდეგ რადიოსადგურებთან და ვებ-პორტალებთან ერთად მოხდეს კვლევის მეთოდოლოგიის შეჯერება, ყველა არსებული ხარვეზის აღმოფხვრა და სინდიკატური კვლევის ჩატარება", - აცხადებენ ჯეპრაში.

პიარისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების კომპანია "ჯეპრას" ზემოთხსენებული ონლაინ-გამოკითხვა რიგით მეორეა. პირველი ანალოგიური გამოკითხვა ჩატარდა 2013 წლის 3-7 მარტს." ჯეპრა" 2002 წლიდან პიარის სფეროში საქმიანობს და ემსახურება ქართულ და საერთაშორისო კომპანიებს, სამთავრობო და საზოგადოებრივ ორგანიზაციებს. 2013 წლის ოქტომბერში "მარკეტინგ ბრილიანსის" კონკურსზე "ჯეპრა" საქართველოში წარმოებული საუკეთესო პიარ კამპანიისთვის დააჯილდოვეს.

თეა ბითაძე

ქართველი ჟურნალისტის და ამერიკელი დიპლომატის ქორწილი ვაშინგტონში - "ძალიან ბედნიერები ვართ, რომ ვიპოვეთ ერთმანეთი"

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია