პოლიტიკა
სამართალი

4

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის მეათე დღე დაიწყება 16:04-ზე, მთვარე მორიელში გადავა 13:33-ზე – გააუმჯობესეთ ოჯახური ურთიერთობები, აღადგინეთ ოჯახური ტრადიციები. კარგია სახლის აშენება ან გარემონტება. რეკომენდებულია საოჯახო ბიზნესის დაწყება. ოჯახთან დაკავშირებული ფინანსური საკითხების მოგვარება. მოლაპარაკებების წარმოება, კონტაქტების დამყარება. გააძლიერეთ კავშირები. ჩაერთეთ შემოქმედებით და ინტელექტუალურ საქმიანობაში. ფრთხილად იყავით ემოციებთან. ხელსაყრელი დღეა რთული პრობლემების გადასაჭრელად. კარგია ჭურჭლისა და სარეცხის გარეცხვა. მორწყეთ მცენარეები.
მოზაიკა
სპორტი
სამხედრო
კონფლიქტები
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"საფ­რთხე ყვე­ლა მგზავრს ექ­მნე­ბა"
"საფ­რთხე ყვე­ლა მგზავრს ექ­მნე­ბა"

ვი­საც ჩა­ხუ­თუ­ლი და ხალ­ხით გა­ძეძ­გი­ლი ე.წ. მარ­შრუტ­კით უმ­გზავ­რი­ა, ალ­ბათ დაგ­ვე­თან­ხმე­ბა, რომ ასე­თი მგზავ­რო­ბა ნამ­დვი­ლად არ შეჰ­ფე­რის ადა­მი­ანს, რო­მე­ლიც 21-ე სა­უ­კუ­ნის ცი­ვი­ლი­ზე­ბულ სა­ხელ­მწი­ფო­ში ცხოვ­რობს. ფაქ­ტი­ა, რომ ამ სფე­რო­ში ჯერ კი­დევ ბევ­რი რამ არის გა­მო­სას­წო­რე­ბე­ლი და ამას არც ხე­ლი­სუფ­ლე­ბა უარ­ყოფს. ცვლი­ლე­ბე­ბის მომ­ხრეა სა­ქარ­თვე­ლოს პარ­ლა­მენ­ტის დარ­გობ­რი­ვი ეკო­ნო­მი­კი­სა და ეკო­ნო­მი­კუ­რი პო­ლი­ტი­კის კო­მი­ტე­ტის თავ­მჯდო­მა­რის მო­ად­გი­ლე თე­მურ მა­ი­სუ­რა­ძე, რო­მელ­საც რამ­დე­ნი­მე ისე­თი შე­კითხ­ვა და­ვუს­ვით, რო­მე­ლიც ნე­ბის­მი­ერ ჩვენ­განს აწუ­ხებს.

- ბა­ტო­ნო თე­მურ, რა­ტომ ვერ ვმგზავ­რობთ კომ­ფორ­ტუ­ლად იმის მი­უ­ხე­და­ვად, რომ სო­ლი­დურ თან­ხას ვიხ­დით?

- მო­დით, ჯერ სა­ქა­ლაქ­თა­შო­რი­სო მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სე­ბით და­ვიწყ­ოთ, რომ­ლებ­საც მგზავ­რე­ბი საკ­მაო მან­ძილ­ზე - ერ­თი ქა­ლა­ქი­დან მე­ო­რე­ში გა­დაჰ­ყავთ: ეს არის სატ­რან­სპორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბა, რო­მე­ლიც გათ­ვლი­ლია ტვირ­თის სა­ზი­და­ვად და არა სამ­გზავ­როდ. ეს მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სე­ბი გა­და­კე­თე­ბუ­ლია და მათ­ში კუს­ტა­რუ­ლი სკა­მე­ბია მო­თავ­სე­ბუ­ლი. იქ კონ­დი­ცი­რე­ბის სის­ტე­მაც არას­წო­რად არის და­ყე­ნე­ბუ­ლი, სტან­დარ­ტებს არ შე­ე­სა­ბა­მე­ბა, ან სა­ერ­თოდ არ არის. ასე­ვე არ არის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბუ­ლი ავა­რი­უ­ლი გა­სას­ვლე­ლე­ბი და რაც მთა­ვა­რი­ა, დარ­ღვე­უ­ლია მან­ძი­ლი სკა­მის სა­ზურ­გე­ებს შო­რის, რაც ასე­ვე სა­ერ­თა­შო­რი­სო სტან­დარ­ტე­ბით არის დად­გე­ნი­ლი და 65 სან­ტი­მეტ­რი უნ­და იყოს. მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სებ­ში და­მა­ტე­ბუ­ლია ზედ­მე­ტი სკა­მე­ბი, რათა უფ­რო მე­ტი მგზავ­რი გა­და­იყ­ვა­ნონ, თა­ნაც, მათ შო­რის მან­ძი­ლი იმ­დე­ნად მცი­რე­ა, რომ მუხ­ლის გა­მარ­თვა პრაქ­ტი­კუ­ლად შე­უძ­ლე­ბე­ლი­ა. მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი რა­ი­მეს რომ და­ე­ჯა­ხოს, თით­ქმის ყვე­ლა მგზავრს წვი­ვის ძვლე­ბი გა­და­ემ­ტვრე­ვა, გარ­და ამი­სა, მგზავ­რე­ბის სიმ­რავ­ლე ბევრ სხვა და­ზი­ა­ნე­ბა­საც გა­მო­იწ­ვევს. სამ­წუ­ხა­როდ, ეს ხე­ლოვ­ნუ­რად შექ­მნი­ლი პრობ­ლე­მა­ა. ვი­საც ასე­თი მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სით უმ­გზავ­რი­ა, და­მი­დას­ტურ­ებს, რომ არც ერთ მათ­გან­ში სტან­დარ­ტე­ბი და­ცუ­ლი არ არის, რომ არა­ფე­რი ვთქვათ იმ საფ­რთხე­ზე, რო­მე­ლიც თი­თო­ე­ულ მგზავრს ექ­მნე­ბა. აქ კი­დევ ერ­თი პრობ­ლე­მა უნ­და ვახ­სე­ნოთ, რო­მე­ლიც ჩვენს გზებ­ზე ქა­ო­სის მი­ზე­ზი ხდე­ბა: თავ­და­პირ­ვე­ლად მძღო­ლე­ბი ცდი­ლო­ბენ რაც შე­იძ­ლე­ბა ნე­ლა ია­რონ, რომ მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი ხალ­ხით გა­ავ­სონ, ხო­ლო შემ­დეგ ცდი­ლო­ბენ და­კარ­გუ­ლი დრო აი­ნაზღ­უ­ა­რონ და მაქ­სი­მა­ლუ­რად ჩქა­რა მი­დი­ან. ეს პრაქ­ტი­კა სა­ქარ­თვე­ლო­ში საკ­მა­ოდ გავ­რცე­ლე­ბუ­ლია და წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში არ იც­ვლე­ბა.

- არა­ნაკ­ლებ სცო­და­ვენ დე­და­ქა­ლაქ­ში მოძ­რა­ვი ავ­ტო­ბუ­სე­ბის მძღო­ლე­ბი...

- დე­და­ქა­ლაქ­ში მოძ­რა­ვი მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სე­ბი ტექ­ნი­კუ­რი თვალ­საზ­რი­სით შე­და­რე­ბით უფ­რო გა­მარ­თუ­ლი­ა, თუმ­ცა, მძღო­ლებს არ აძ­ლე­ვენ საკ­მა­რის თან­ხას, რომ გა­ბე­დუ­ლად ხარ­ჯონ საწ­ვა­ვი, ამი­ტომ ისი­ნი კონ­დი­ცი­ო­ნე­რის ჩარ­თვას ზაფ­ხუ­ლის პა­პა­ნა­ქე­ბა სიცხ­ე­შიც კი ერი­დე­ბი­ან. მე­ო­რე პრობ­ლე­მაა ის, რომ მგზავ­რე­ბი ფეხ­ზე დგა­ნან, არ შე­იძ­ლე­ბა მძღოლს გა­და­ჭე­რი­ლი ჰქონ­დეს უსაფ­რთხო­ე­ბის ქა­მა­რი, თვი­თონ და­ცუ­ლი იყოს და მის უკან ადა­მი­ა­ნე­ბი ფეხ­ზე იდ­გნენ. ის 8-10 ადა­მი­ა­ნი, რო­მე­ლიც სა­მარ­შრუ­ტო ტაქ­სში ფეხ­ზე დგას, აბ­სო­ლუ­ტუ­რად და­უც­ვე­ლი­ა.

- უცხ­ო­ეთ­ში ცალ­კე მო­ნაკ­ვე­თია გა­მო­ყო­ფი­ლი სა­ზო­გა­დო­ებ­რი­ვი ტრან­სპორ­ტის­თვის. ჩვენ­თან თუ შე­იძ­ლე­ბა მო­ხერ­ხდეს მსგავ­სი რამ?

- ასე­თი მო­ნაკ­ვე­თე­ბი მარ­თლაც არ­სე­ბობს ბევრ ქვე­ყა­ნა­ში და მეც მი­ნა­ხავს სტამ­ბო­ლის ქუ­ჩებ­ში - იქ ცალ­კე ზო­ლია გა­მო­ყო­ფი­ლი ავ­ტო­ბუ­სე­ბი­სათ­ვის. მაგ­რამ ეს უნ­და იყოს გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბუ­ლი თა­ვი­დან­ვე - მა­შინ, რო­დე­საც ქა­ლა­ქის და­გეგ­მა­რე­ბა მიმ­დი­ნა­რე­ობს. სამ­წუ­ხა­როდ, სა­ქარ­თვე­ლო­ში გზე­ბი ისეა და­გეგ­მა­რე­ბუ­ლი, რომ ცალ­კე ზო­ლის გა­მო­ყო­ფა ფი­ზი­კუ­რად შე­უძ­ლე­ბე­ლი­ა. თუ ასეთ ზოლს გა­მოვ­ყოფთ, მა­შინ და­ნარ­ჩე­ნი ტრან­სპორ­ტი გა­ი­ჭე­დე­ბა და სა­ში­ნე­ლი სა­ცო­ბე­ბი შე­იქ­მნე­ბა.

- ბა­ტო­ნო თე­მურ, პარ­ლა­მენ­ტში თუ მსჯე­ლობთ ამ სფე­რო­ში არ­სე­ბულ პრობ­ლე­მებ­ზე?

- ჩვე­ნი ფრაქ­ცია "ქარ­თუ­ლი ოც­ნე­ბა - ეროვ­ნუ­ლი ფო­რუ­მი" სა­გან­გე­ბოდ გა­ნი­ხი­ლავს ამ პრობ­ლე­მებს. რა თქმა უნ­და, კა­ნონ­ში შეს­წო­რე­ბე­ბის შე­ტა­ნა აუ­ცი­ლე­ბე­ლი­ა, მაგ­რამ ყვე­ლა­ზე ცუ­დი ის არის, რომ არ­სე­ბულ კა­ნონ­საც არ იცა­ვენ. ამ სფე­რო­ში არ­სე­ბუ­ლი პრობ­ლე­მე­ბის სა­ფუძ­ვლი­ა­ნი შეს­წავ­ლის შემ­დეგ გა­ნახ­ლე­ბულ კა­ნონს მი­ვი­ღებთ. სე­რი­ო­ზუ­ლად ვმუ­შა­ობთ ტრან­სპორ­ტის უსაფ­რთხო­ე­ბის წე­სებ­ზე, რა­თა და­ვიც­ვათ სა­ერ­თა­შო­რი­სო ნორ­მე­ბი და სტან­დარ­ტე­ბი, რომ­ლებ­საც სა­ქარ­თვე­ლოც აღი­ა­რებს. დღეს ჩვენს გზებს რა­და­რე­ბიც აკონ­ტრო­ლებს, სა­მარ­თალ­დამ­რღვევ მძღო­ლებს პატ­რუ­ლიც აჩე­რებს, რაც ძა­ლი­ან კარ­გი­ა. ჩე­მი აზ­რით, გზებ­ზე რაც შე­იძ­ლე­ბა მე­ტი კონ­ტრო­ლი უნ­და იყოს, მაგ­რამ მე არა ვარ მომ­ხრე ხე­ლოვ­ნუ­რი აკ­რძალ­ვე­ბი­სა და შეზღ­უდ­ვე­ბი­სა. ასე რომ, ყვე­ლა­ფე­რი კარ­გად არის შე­სას­წავ­ლი. ყვე­ლა­ფე­რი უნ­და ვი­ღო­ნოთ, რომ ჩვე­ნი მო­სახ­ლე­ო­ბის უსაფ­რთხო­ე­ბაც და­ცუ­ლი იყოს და ამა­ვე დროს, სა­ხელ­მწი­ფო არ ზღუ­დავ­დეს პა­ტი­ო­სან მძღო­ლებს, რომ­ლე­ბიც დად­გე­ნილ წე­სებ­სა და სტან­დარ­ტებს არ არ­ღვე­ვენ.

ხა­თუ­ნა ჩი­გო­გი­ძე

ყო­ველკ­ვი­რე­უ­ლი გა­ზე­თი "ყვე­ლა სი­ახ­ლე"

(გა­მო­დის ოთხშა­ბა­თო­ბით)

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
საქართველოში ყოველთვიურ ხელფასს დაახლოებით მილიონი ადამიანი იღებს, აქედან უმეტესობას ხელფასი თვეში 1200 დან 2400 ლარამდე აქვს

"საფ­რთხე ყვე­ლა მგზავრს ექ­მნე­ბა"

"საფ­რთხე ყვე­ლა მგზავრს ექ­მნე­ბა"

ვი­საც ჩა­ხუ­თუ­ლი და ხალ­ხით გა­ძეძ­გი­ლი ე.წ. მარ­შრუტ­კით უმ­გზავ­რი­ა, ალ­ბათ დაგ­ვე­თან­ხმე­ბა, რომ ასე­თი მგზავ­რო­ბა ნამ­დვი­ლად არ შეჰ­ფე­რის ადა­მი­ანს, რო­მე­ლიც 21-ე სა­უ­კუ­ნის ცი­ვი­ლი­ზე­ბულ სა­ხელ­მწი­ფო­ში ცხოვ­რობს. ფაქ­ტი­ა, რომ ამ სფე­რო­ში ჯერ კი­დევ ბევ­რი რამ არის გა­მო­სას­წო­რე­ბე­ლი და ამას არც ხე­ლი­სუფ­ლე­ბა უარ­ყოფს. ცვლი­ლე­ბე­ბის მომ­ხრეა სა­ქარ­თვე­ლოს პარ­ლა­მენ­ტის დარ­გობ­რი­ვი ეკო­ნო­მი­კი­სა და ეკო­ნო­მი­კუ­რი პო­ლი­ტი­კის კო­მი­ტე­ტის თავ­მჯდო­მა­რის მო­ად­გი­ლე თე­მურ მა­ი­სუ­რა­ძე, რო­მელ­საც რამ­დე­ნი­მე ისეთი შე­კითხ­ვა და­ვუს­ვით, რო­მე­ლიც ნე­ბის­მი­ერ ჩვენ­განს აწუ­ხებს.

- ბა­ტო­ნო თე­მურ, რა­ტომ ვერ ვმგზავ­რობთ კომ­ფორ­ტუ­ლად იმის მი­უ­ხე­და­ვად, რომ სო­ლი­დურ თან­ხას ვიხ­დით?

- მო­დით, ჯერ სა­ქა­ლაქ­თა­შო­რი­სო მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სე­ბით და­ვიწყ­ოთ, რომ­ლებ­საც მგზავ­რე­ბი საკ­მაო მან­ძილ­ზე - ერ­თი ქა­ლა­ქი­დან მე­ო­რე­ში გა­დაჰ­ყავთ: ეს არის სატ­რან­სპორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბა, რო­მე­ლიც გათ­ვლი­ლია ტვირ­თის სა­ზი­და­ვად და არა სამ­გზავ­როდ. ეს მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სე­ბი გა­და­კე­თე­ბუ­ლია და მათ­ში კუს­ტა­რუ­ლი სკა­მე­ბია მო­თავ­სე­ბუ­ლი. იქ კონ­დი­ცი­რე­ბის სის­ტე­მაც არას­წო­რად არის და­ყე­ნე­ბუ­ლი, სტან­დარ­ტებს არ შე­ე­სა­ბა­მე­ბა, ან სა­ერ­თოდ არ არის. ასე­ვე არ არის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბუ­ლი ავა­რი­უ­ლი გა­სას­ვლე­ლე­ბი და რაც მთა­ვა­რი­ა, დარ­ღვე­უ­ლია მან­ძი­ლი სკა­მის სა­ზურ­გე­ებს შო­რის, რაც ასე­ვე სა­ერ­თა­შო­რი­სო სტან­დარ­ტე­ბით არის დად­გე­ნი­ლი და 65 სან­ტი­მეტ­რი უნ­და იყოს. მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სებ­ში და­მა­ტე­ბუ­ლია ზედ­მე­ტი სკა­მე­ბი, რათა უფ­რო მე­ტი მგზავ­რი გა­და­იყ­ვა­ნონ, თა­ნაც, მათ შო­რის მან­ძი­ლი იმ­დე­ნად მცი­რე­ა, რომ მუხ­ლის გა­მარ­თვა პრაქ­ტი­კუ­ლად შე­უძ­ლე­ბე­ლი­ა. მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი რა­ი­მეს რომ და­ე­ჯა­ხოს, თით­ქმის ყვე­ლა მგზავრს წვი­ვის ძვლე­ბი გა­და­ემ­ტვრე­ვა, გარ­და ამი­სა, მგზავ­რე­ბის სიმ­რავ­ლე ბევრ სხვა და­ზი­ა­ნე­ბა­საც გა­მო­იწ­ვევს. სამ­წუ­ხა­როდ, ეს ხე­ლოვ­ნუ­რად შექ­მნი­ლი პრობ­ლე­მა­ა. ვი­საც ასე­თი მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სით უმ­გზავ­რი­ა, და­მი­დას­ტურ­ებს, რომ არც ერთ მათ­გან­ში სტან­დარ­ტე­ბი და­ცუ­ლი არ არის, რომ არა­ფე­რი ვთქვათ იმ საფ­რთხე­ზე, რო­მე­ლიც თი­თო­ე­ულ მგზავრს ექ­მნე­ბა. აქ კი­დევ ერ­თი პრობ­ლე­მა უნ­და ვახ­სე­ნოთ, რო­მე­ლიც ჩვენს გზებ­ზე ქა­ო­სის მი­ზე­ზი ხდე­ბა: თავ­და­პირ­ვე­ლად მძღო­ლე­ბი ცდი­ლო­ბენ რაც შე­იძ­ლე­ბა ნე­ლა ია­რონ, რომ მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სი ხალ­ხით გა­ავ­სონ, ხო­ლო შემ­დეგ ცდი­ლო­ბენ და­კარ­გუ­ლი დრო აი­ნაზღ­უ­ა­რონ და მაქ­სი­მა­ლუ­რად ჩქა­რა მი­დი­ან. ეს პრაქ­ტი­კა სა­ქარ­თვე­ლო­ში საკ­მა­ოდ გავ­რცე­ლე­ბუ­ლია და წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში არ იც­ვლე­ბა.

- არა­ნაკ­ლებ სცო­და­ვენ დე­და­ქა­ლაქ­ში მოძ­რა­ვი ავ­ტო­ბუ­სე­ბის მძღო­ლე­ბი...

- დე­და­ქა­ლაქ­ში მოძ­რა­ვი მიკ­რო­ავ­ტო­ბუ­სე­ბი ტექ­ნი­კუ­რი თვალ­საზ­რი­სით შე­და­რე­ბით უფ­რო გა­მარ­თუ­ლი­ა, თუმ­ცა, მძღო­ლებს არ აძ­ლე­ვენ საკ­მა­რის თან­ხას, რომ გა­ბე­დუ­ლად ხარ­ჯონ საწ­ვა­ვი, ამი­ტომ ისი­ნი კონ­დი­ცი­ო­ნე­რის ჩარ­თვას ზაფ­ხუ­ლის პა­პა­ნა­ქე­ბა სიცხ­ე­შიც კი ერი­დე­ბი­ან. მე­ო­რე პრობ­ლე­მაა ის, რომ მგზავ­რე­ბი ფეხ­ზე დგა­ნან, არ შე­იძ­ლე­ბა მძღოლს გა­და­ჭე­რი­ლი ჰქონ­დეს უსაფ­რთხო­ე­ბის ქა­მა­რი, თვი­თონ და­ცუ­ლი იყოს და მის უკან ადა­მი­ა­ნე­ბი ფეხ­ზე იდ­გნენ. ის 8-10 ადა­მი­ა­ნი, რო­მე­ლიც სა­მარ­შრუ­ტო ტაქ­სში ფეხ­ზე დგას, აბ­სო­ლუ­ტუ­რად და­უც­ვე­ლი­ა.

- უცხ­ო­ეთ­ში ცალ­კე მო­ნაკ­ვე­თია გა­მო­ყო­ფი­ლი სა­ზო­გა­დო­ებ­რი­ვი ტრან­სპორ­ტის­თვის. ჩვენ­თან თუ შე­იძ­ლე­ბა მო­ხერ­ხდეს მსგავ­სი რამ?

- ასე­თი მო­ნაკ­ვე­თე­ბი მარ­თლაც არ­სე­ბობს ბევრ ქვე­ყა­ნა­ში და მეც მი­ნა­ხავს სტამ­ბო­ლის ქუ­ჩებ­ში - იქ ცალ­კე ზო­ლია გა­მო­ყო­ფი­ლი ავ­ტო­ბუ­სე­ბი­სათ­ვის. მაგ­რამ ეს უნ­და იყოს გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბუ­ლი თა­ვი­დან­ვე - მა­შინ, რო­დე­საც ქა­ლა­ქის და­გეგ­მა­რე­ბა მიმ­დი­ნა­რე­ობს. სამ­წუ­ხა­როდ, სა­ქარ­თვე­ლო­ში გზე­ბი ისეა და­გეგ­მა­რე­ბუ­ლი, რომ ცალ­კე ზო­ლის გა­მო­ყო­ფა ფი­ზი­კუ­რად შე­უძ­ლე­ბე­ლი­ა. თუ ასეთ ზოლს გა­მოვ­ყოფთ, მა­შინ და­ნარ­ჩე­ნი ტრან­სპორ­ტი გა­ი­ჭე­დე­ბა და სა­ში­ნე­ლი სა­ცო­ბე­ბი შე­იქ­მნე­ბა.

- ბა­ტო­ნო თე­მურ, პარ­ლა­მენ­ტში თუ მსჯე­ლობთ ამ სფე­რო­ში არ­სე­ბულ პრობ­ლე­მებ­ზე?

- ჩვე­ნი ფრაქ­ცია "ქარ­თუ­ლი ოც­ნე­ბა - ეროვ­ნუ­ლი ფო­რუ­მი" სა­გან­გე­ბოდ გა­ნი­ხი­ლავს ამ პრობ­ლე­მებს. რა თქმა უნ­და, კა­ნონ­ში შეს­წო­რე­ბე­ბის შე­ტა­ნა აუ­ცი­ლე­ბე­ლი­ა, მაგ­რამ ყვე­ლა­ზე ცუ­დი ის არის, რომ არ­სე­ბულ კა­ნონ­საც არ იცა­ვენ. ამ სფე­რო­ში არ­სე­ბუ­ლი პრობ­ლე­მე­ბის სა­ფუძ­ვლი­ა­ნი შეს­წავ­ლის შემ­დეგ გა­ნახ­ლე­ბულ კა­ნონს მი­ვი­ღებთ. სე­რი­ო­ზუ­ლად ვმუ­შა­ობთ ტრან­სპორ­ტის უსაფ­რთხო­ე­ბის წე­სებ­ზე, რა­თა და­ვიც­ვათ სა­ერ­თა­შო­რი­სო ნორ­მე­ბი და სტან­დარ­ტე­ბი, რომ­ლებ­საც სა­ქარ­თვე­ლოც აღი­ა­რებს. დღეს ჩვენს გზებს რა­და­რე­ბიც აკონ­ტრო­ლებს, სა­მარ­თალ­დამ­რღვევ მძღო­ლებს პატ­რუ­ლიც აჩე­რებს, რაც ძა­ლი­ან კარ­გი­ა. ჩე­მი აზ­რით, გზებ­ზე რაც შე­იძ­ლე­ბა მე­ტი კონ­ტრო­ლი უნ­და იყოს, მაგ­რამ მე არა ვარ მომ­ხრე ხე­ლოვ­ნუ­რი აკ­რძალ­ვე­ბი­სა და შეზღ­უდ­ვე­ბი­სა. ასე რომ, ყვე­ლა­ფე­რი კარ­გად არის შე­სას­წავ­ლი. ყვე­ლა­ფე­რი უნ­და ვი­ღო­ნოთ, რომ ჩვე­ნი მო­სახ­ლე­ო­ბის უსაფ­რთხო­ე­ბაც და­ცუ­ლი იყოს და ამა­ვე დროს, სა­ხელ­მწი­ფო არ ზღუ­დავ­დეს პა­ტი­ო­სან მძღო­ლებს, რომ­ლე­ბიც დად­გე­ნილ წე­სებ­სა და სტან­დარ­ტებს არ არ­ღვე­ვენ.

ხათუნა ჩიგოგიძე

ყოველკვირეული გაზეთი "ყველა სიახლე"

(გამოდის ოთხშაბათობით)

ქართველი ჟურნალისტის და ამერიკელი დიპლომატის ქორწილი ვაშინგტონში - "ძალიან ბედნიერები ვართ, რომ ვიპოვეთ ერთმანეთი"

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია