პოლიტიკა
საზოგადოება
მსოფლიო

4

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

4 ივნისი, ოთხშაბათი, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 14:30-ზე, მთვარე სასწორში გადავა 17:41-ზე – დღის ენერგია უარყოფითად მოქმედებს ადამიანებზე. პროვოკაციების დღეა, უფრთხილდით მოტყუებას და ცდუნებებს, იყავით მოკრძალებული. ცოტა დაისვენეთ, აღიდგინეთ ძალა. მოუფრთხილდით პირად ნივთებს. იყავით თავშეკავებული და ტოლერანტული სამსახურში, კომუნიკაციაში, ეცადეთ არავის ანაწყენოთ. არ მიიღოთ მონაწილეობა სარისკო საქმიანობაში. არ არის რეკომენდებული ბიზნესის დაწყება, პრეზენტაციებსა და გასართობ ღონისძიებებზე დასწრება, ხელშეკრულებების გაფორმება. საბუთების შედგენა. აქტიური ორგანოებია: თირკმელები, შარდის ბუშტი, გამომყოფი სისტემა.
სამხედრო
სამართალი
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
კონფლიქტები
მეცნიერება
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
საქართველოში პირველად ყველაზე მასშტაბური ბიზნეს დაჯილდოება Marketing Brilliance Awards-ი გაიმართება
საქართველოში პირველად ყველაზე მასშტაბური ბიზნეს დაჯილდოება  Marketing Brilliance Awards-ი  გაიმართება

ამა წლის 25 ოქ­ტომ­ბერს, პირ­ვე­ლად სა­ქარ­თვე­ლო­ში ყვე­ლა­ზე მას­შტა­ბუ­რი ბიზ­ნეს და­ჯილ­დო­ე­ბა Marketing Brilliance Awards-ი გა­ი­მარ­თე­ბა. ღო­ნის­ძი­ე­ბის ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რია ბრი­ტა­ნუ­ლი კომ­პა­ნია: BOC- Global Events Group, რო­მე­ლიც ერთ-ერთი ლი­დე­რი კომ­პა­ნი­აა პრეს­ტი­ჟუ­ლი კონ­ფე­რენ­ცი­ე­ბის და კორ­პო­რა­ცი­უ­ლი ტრე­ი­ნინ­გე­ბის ორ­გა­ნი­ზა­ტორ­თა შო­რის.

ამ­ჯე­რად კი, Marketing Brilliance Awards-ი ლონ­დო­ნი­დან თბი­ლის­ში მო­ე­მარ­თე­ბა, რათა ქარ­თველ მარ­კე­ტე­რებს შეს­თა­ვა­ზოს მსოფ­ლი­ოს ლი­დე­რი კომ­პა­ნი­ე­ბის წარ­მო­მად­გე­ნელ­თა ინ­ტე­რაქ­ტი­უ­ლი პრე­ზენ­ტა­ცი­ე­ბი, სა­ინ­ტე­რე­სო ქე­ი­სე­ბი და გა­უ­ზი­ა­როს უახ­ლე­სი ტენ­დენ­ცი­ე­ბი მარ­კე­ტინ­გში, ამას­თან გა­მო­ავ­ლი­ნოს ყვე­ლა­ზე ინო­ვა­ცი­უ­რი მარ­კე­ტინ­გუ­ლი და PR პრო­ექ­ტე­ბი და და­ა­ჯილ­დო­ოს სა­უ­კე­თე­სო­ნი.

მარ­კე­ტე­რი პრო­ექ­ტის მე­ნე­ჯერს,  სემ დე­ვისს ესა­უბ­რა

სემ, იქ­ნებ ღო­ნის­ძი­ე­ბის შე­სა­ხებ გვე­სა­უბ­როთ, რას მო­ი­ცავს მარ­კე­ტინგ ბრი­ლი­ან­სი?

მარ­კე­ტინგ ბრი­ლი­ან­სის ფარ­გლებ­ში შე­დის:

  • ერთ დღი­ა­ნი კონ­ფე­რენ­ცია (25 ოქ­ტომ­ბე­რი – 9.00-დან 17:00-მდე) კონ­ფე­რენ­ცი­ა­ზე წარ­მოდ­გე­ნი­ლი იქ­ნე­ბა პრე­ზენ­ტა­ცი­ე­ბი მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვა­ნი ბრენ­დე­ბი­დან: Microsoft, BBC, Nokia, Philips, London Transport Museum და სხვა
  • გალა ვახ­შა­მი და და­ჯილ­დო­ე­ბის ცე­რე­მო­ნი­ა­ლი (25ოქ­ტომ­ბე­რი და­სა­წყი­სი: 19:00) -ღო­ნის­ძი­ე­ბის ამ დას­კვნით ნა­წილ­ში გა­მი­მარ­თე­ბა გალა ვახ­შა­მი და გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლე­ბის და­ჯილ­დო­ე­ბა.

ღო­ნის­ძი­ე­ბის ჩა­ტა­რე­ბის ად­გი­ლი: თბი­ლი­სი მა­რი­ო­ტი

მო­დით, ჯერ კონ­ფე­რენ­ცი­ის კონ­ცეფ­ცი­ის შე­სა­ხებ გვე­სა­უბ­რეთ.

კონ­ფე­რენ­ცი­ის დამ­სწრე სა­ზო­გა­დო­ე­ბას ექ­ნე­ბა უნი­კა­ლუ­რი შე­საძ­ლებ­ლო­ბა მო­ის­მი­ნოს მსოფ­ლიო დო­ნის მარ­კე­ტინ­გის და სა­ზო­გა­დო­ე­ბას­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის გუ­რუ­ე­ბის მას­ტერკლა­სე­ბი, და­უს­ვან მათ შე­კი­თხვე­ბი და გა­ეც­ნონ უახ­ლო­ეს ტენ­დენ­ცი­ებს მარ­კე­ტინ­გის სფე­რო­ში.

კონ­ფე­რენ­ცი­ის პროგ­რა­მა არის აბ­სო­ლუ­ტუ­რად უნი­კა­ლუ­რი და ზუს­ტად მორ­გე­ბუ­ლი ქარ­თულ სა­ზო­გა­დო­ე­ბა­სა და ბიზ­ნეს გა­რე­მო­ზე, ყვე­ლა პრე­ზენ­ტა­ცია იქ­ნე­ბა სავ­სე ქეის-სთა­დე­ბით, და ინ­ტე­რაქ­ტი­ვე­ბით, გე­ლო­დე­ბათ უამ­რა­ვი სი­ურპრი­ზი.

თქვით რომ, პროგ­რა­მა ქარ­თულ ბიზ­ნეს გა­რა­მე­მო­ზე ზუს­ტად არის გათ­ვლი­ლი,რამ­დე­ნად კარ­გად იც­ნობთ ქარ­თულ სა­ზო­გა­დო­ე­ბას და ქარ­თულ ბიზ­ნეს გა­რე­მოს?

თა­მა­მად შეგ­ვიძ­ლია გან­ვა­ცხა­დოთ, რომ ძა­ლი­ან ზედ­მი­წევ­ნით კარ­გად. პრო­ექ­ტზე მუ­შა­ო­ბის დროს დაწ­ვრი­ლე­ბით შე­ვის­წავ­ლეთ ის დაბ­რკო­ლე­ბე­ბი რაც ქარ­თულ ბიზ­ნეს გა­რე­მოს ამ­ჟა­მად აქვს, და ამა­ში ჩვენს გუნდში ქარ­თვე­ლი წევ­რის არ­სე­ბო­ბამ დიდი წვლი­ლი შე­ი­ტა­ნა. ჩვენ კარ­გად მოგ­ვეხ­სე­ნე­ბა, რომ ქარ­თუ­ლი სა­ზო­გა­დო­ე­ბა პრე­ტენ­ზი­უ­ლია და ელო­დე­ბა მაქ­სი­მუმს, ვი­ცით ქარ­თვე­ლი მარ­კე­ტე­რე­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბე­ბის დო­ნეც, ვნა­ხეთ უამ­რა­ვი მათი გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბუ­ლი პრო­ექ­ტი, რო­მე­ლიც მა­ღა­ლი სტან­დარ­ტე­ბით გა­მო­ირ­ჩე­ვა, ამი­ტომ კონ­ფე­რენ­ცია დატ­ვირ­თუ­ლი იქ­ნე­ბა პრაქ­ტი­კუ­ლი პრე­ზენტცი­ე­ბით და არა­ვის ექ­ნე­ბა დრო მო­სა­წყე­ნად.

ბევ­რს უჩ­ნდე­ბა კი­თხვა ღო­ნის­ძი­ე­ბის ეფექ­ტუ­რო­ბას­თან და­კავ­ში­რე­ბით, იქ­ნებ ამის­შე­სა­ხებ გვი­თხრათ.

რო­გორც უკვე მო­გახ­სე­ნეთ, ჩვენს გუნდში ქარ­თვე­ლი თა­ნამ­შრომ­ლის არ­სე­ბო­ბა ჩვენ­თვის არის სა­უ­კე­თეო ინ­ფორ­მა­ცი­უ­ლი წყა­რო, ზედ­მი­წევ­ნით ვი­ცით რას ელო­დე­ბა ქარ­თუ­ლი სა­ზო­გა­დო­ე­ბა მსგავ­სი ღო­ნის­ძი­ე­ბე­ბის­გან, ჩვენ კი მათ მო­ლო­დინს გა­და­ვა­ჭარ­ბებთ, ამ ეტაპ­ზე ბევრ რა­მეს სი­ურპრიზდ ვტო­ვებთ. იმის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, რომ გვინ­და პრო­ექ­ტი ყო­ველ­წლი­უ­რი იყოს, ჩვე­ნი მი­ზა­ნია და­უ­ვი­წყა­რი შთა­ა­ბეჭ­დი­ელ­ბე­ბი მო­ვახ­დი­ნოთ დამ­სწრე სა­ზო­გა­დო­ე­ბა­ზე.

ამას­ტან უნდა ავღ­ნიშ­ნო, რომ ჩვე­ნი კორ­პო­რა­ცი­უ­ლი კურ­სე­ბი (BOC წე­ლი­წად­ში 70+ სხვა­დას­ხვა ტრე­ი­ნინგს სთა­ვა­ზობს ) და კონ­ფე­რენ­ცი­ე­ბი მა­ღა­ლი ხა­რის­ხით გა­მო­ირ­ჩე­ვა, დამ­სწრე­თა შო­რის არი­ან ისე­თი კომ­პა­ნი­ე­ბი რო­გო­რიც არის: Coca-Cola, London Business School, Rolls Royce, EDF Energy, Gazprom , Caspian Pipeline, Financial Times, Nestle და სხვა მრა­ვა­ლი.

ჩვე­ნი კონ­ფე­რენ­ცი­ის სპონ­სორ­თა სი­ა­ში არი­ან ისე­თი უმ­სხვი­ლე­სი და სა­ყო­ველ­თა­ოდ ცნო­ბი­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბი რო­გო­რე­ბიც არის: LinkedIn, HayGroup და სხვა, ეს კი თა­ვის­თა­ვად მი­უ­თი­თებს ჩვე­ნი ღო­ნის­ძი­ე­ბე­ბის მა­ღალ ხა­რისხზე. ჩვენს ივენ­თებ­ზე შთა­ბეჭ­დი­ლე­ბე­ბის მო­სას­მე­ნად ეწ­ვი­ეთ ბმუ­ლებს: http://youtu.be/tsb5-5aGvPo , https://www.youtube.com/watch?v=6dMyX7YDltQ

ვის შე­უძ­ლია ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა?

კონ­ფე­რენ­ცი­ა­ზე დას­წრე­ბა ნე­ბის­მი­ერ მსურ­ველს შე­უძ­ლია, ხოლო კა­ტე­გო­რი­ა­ში მო­ნა­წი­ლე­ბის მი­ღე­ბა შე­უძ­ლი­ათ ქარ­თუ­ლი წარ­მო­შო­ბის ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ებს და ასე­ვე იმ უცხო­ურ კომ­პა­ნი­ებს, რომ­ლე­ბიც ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე მოღ­ვა­წე­ო­ბენ. კონ­კურ­სში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბის მი­სა­ღე­ბად, სა­ჭი­როა კომ­პა­ნი­ებ­მა წა­რად­გი­ნონ პრო­ექ­ტი, რომ­ლიც გან­ხორ­ცი­ელ­და 2011 წლის ოქ­ტომ­ბრი­დან 2013 ოქ­ტომ­ბრამ­დე.

რა კა­ტე­გო­რი­ე­ბი არ­სე­ბობს?

წელს შემ­დეგ კა­ტე­გო­რი­ებს გთა­ვა­ზობთ:

Brand Brilliance

Best Individual Marketer

Best Marketing Team

Best Marketing/PR Consultancy

Rising Star ( for under 30’s)

Best Print Advertising Campaign

Best Public Relations Campaign

Best Web Site

Best Brochure/ ebrochure

Best use of Video Marketing

Best Brand Marketing Campaign

Best Integrated Marketing Campaign BestTelevision Spot

Best Plan-O-Grams (for retailers)

Best Packaging

Best Photography

Best Corporate video

Best Viral video

Best Product video

Best Digital Marketing Campaign

Best Billboard

Best New Product Launch

Best Direct Marketing Campaign

Best Use of Budget

Best Social Media Campaign

იქ­ნებ უფრო დაწ­ვრი­ლე­ბით აგ­ვიხ­სნათ რო­გორ მოხ­დე­ბა გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლე­ბის გა­მოვ­ლე­ნა:

გან­ცხა­დე­ბე­ბის შე­მო­ტა­ნის ბოლო ვადა 18 სექ­ტემ­ბე­რია, ამი­ტომ მსურ­ვე­ლებს ვურ­ჩევთ იჩ­ქა­რონ რომ იმედ­გაც­რუ­ე­ბულ­ნი არ დარ­ჩნენ. ყვე­ლა შე­მო­ტა­ნილ გან­ცხა­დე­ბას გა­ნი­ხი­ლავს მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვა­ნი ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ე­ბის პიარ და მარ­კე­ტინგ სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბის­გან შემ­დგა­რი პა­ნე­ლი, ფი­ნა­ლის­ტე­ბის სია ოქ­ტომ­ბრის მე­ო­რე კვი­რას გახ­დე­ბა ცნო­ბი­ლი. თი­თო­ე­ულ კა­ტე­გო­რი­ა­ში კი მხო­ლოდ 3 გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი იქ­ნე­ბა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი:

ბრი­ლი­ან­სი (უმაღ­ლე­სი ჯილ­დო), ოქრო და ვერ­ცხლი. გა­მარ­ჯვე­ბულ­თა ვი­ნა­ო­ბა მხო­ლოდ და­ჯილ­დო­ე­ბის ცე­რე­მო­ნი­ალ-ზე გა­ცხად­დე­ბა

რო­მე­ლი კომ­პა­ნისს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი არი­ან ჯი­ურ­ში?

ჟი­უ­რის წევ­რებს შო­რის არი­ან შემ­დე­გი კომ­პა­ნი­ის მარ­კე­ტინგ და პიარ სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბი: Google, Guardian Group, Honda, WorldPay, SitexOrbis,MEGA Brands,The Next Web,Philips, Nokia, London Transport Museum, Microsoft და სხვა

იქ­ნებ დე­ტა­ლუ­რად აგ­ვიხ­სნათ, რო­გორ ხდე­ბა მსურ­ვე­ლის და­რე­გის­ტრი­რე­ბა.

სი­ა­მოვ­ნე­ბით,

1. მას შემ­დეგ რაც გა­და­წყვეტთ რო­მელ კა­ტე­გო­რი­ა­ში მი­ი­ღოთ მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა, შე­ავ­სეთ სა­რე­გის­ტრა­ციო ფორ­მა: http://www.boc-uk.com/conferences/marketing-brilliance-awards/registration .

2. რე­გის­ტრა­ცი­ი­დან 24 სა­ათ­ში თქვენ მი­ი­ღებთ და­მა­დას­ტუ­რე­ბელ წე­რილს და ინ­ვო­ისს, თან­ხის გა­დახ­და შე­საძ­ლე­ბე­ლია გად­მო­რი­ცხვით ან სა­ბან­კო ბა­რა­თით. თქვენ ასე­ვე მი­ი­ღებთ სპე­ცი­ა­ლურ ფორ­მას, თქვენს მიერ შერ­ჩე­უ­ლი კა­ტე­გო­რი­ა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბის მი­სა­ღე­ბად,

3. შევ­სე­ბუ­ლი ფორ­მა უნდა გა­მოგ­ვიგ­ზავ­ნოთ ელექტრო­ნულ მი­სა­მარ­თზე:AwardsGeorgia@boc-uk.com და და­ე­ლო­დოთ შე­დე­გებს, გან­ცხა­დე­ბე­ბის მი­ღე­ბის ბოლო ვა­დაა 18 სექ­ტემ­ბე­რი

რე­გის­ტრა­ცი­ის რა ვა­რი­ან­ტე­ბი არ­სე­ბობს:

ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი პა­კე­ტი:

1. მხო­ლოდ კონ­ფე­რენ­ცი­ა­ზე და გალა დი­ნერ­ზე დამ­სწრებ­თა მსურ­ველ­თათ­ვის, რო­მელ­თაც არ სურთ და­ჯილ­დო­ე­ბა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბის მი­ღე­ბა.

2. ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი პა­კე­ტი N2, ამ პა­კეტ­ში შე­დის: კონ­ფე­რენ­ცი­ა­ზე და და­ჯილ­დო­ე­ბა­ზე დას­წრე­ბა, ასე­ვე ერთი სა­სურ­ველ ნო­მი­ნა­ცი­ა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბის მი­ღე­ბა .

ჯგუ­ფუ­რი პა­კე­ტე­ბი:

1. VIP მა­გი­და 8 ადა­მი­ა­ნი­სათ­ვის – ეს არის სა­უ­კე­თე­სო ვა­რი­ან­ტი კომ­პა­ნი­ე­ბის­თვის. ამ პა­კეტ­ში შე­დის:

8 ბი­ლე­თი კონ­ფე­რენ­ცი­ა­სა და და­ჯილ­დო­ე­ბა­ზე და­სას­წრე­ბათ, ბრენ­დი­რე­ბუ­ლი მა­გი­და , 3 სა­სურ­ველ კა­ტე­გო­რი­ა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბის მი­ღე­ბა.

2. პა­კე­ტი 4 წარ­მო­მად­გენ­ლის­თვის: შე­დის: 4 ბი­ლე­თი კონ­ფე­რენ­ცი­ა­სა და და­ჯილ­დო­ე­ბა­ზე და­სას­წრე­ბათ, 2 სა­სურ­ველ კა­ტე­გო­რი­ა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბის მი­ღე­ბა.

და ბო­ლოს,თქვენ აპი­რებთ შე­მო­სუ­ლი თან­ხის გარ­კვე­უ­ლი ნა­წი­ლის გა­და­რი­ცხოთ საქ­ველ­მოქ­მე­დო ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ა­ში

ჩვე­ნი კომ­პა­ნია მუდ­მი­ვად ღე­ბუ­ლობს მო­ნა­წი­ლე­ო­ბას სხვა­დას­ხვა საქ­ველ­მოქ­მე­დო ღო­ნის­ძი­ე­ბებ­ში, გვსურს სა­ქარ­თვე­ლო­შიც არ და­ვარ­ღვი­ოთ ჩვე­ნი ტრა­დი­ცია და მას­პინ­ძლო­ბის­თვის მად­ლი­ე­რე­ბის გა­მო­სა­ხა­ტად და­ვეხ­მა­როთ საქ­ველ­მოქ­მე­დო ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ებს.

დამ­სწრე სა­ზო­გა­დო­ე­ბას, გარ­და იმი­სა, რომ ექ­ნე­ბათ უნი­კა­ლუ­რი სა­შუ­ა­ლე­ბა გახ­დნენ ექ­სკლუ­ზი­უ­რი ივენ­თის მო­ნა­წი­ლე, შე­უძ­ლი­ათ ია­მა­ყონ, რად­გან მათი გა­დახ­დი­ლი თან­ხის გარ­კვე­უ­ლი ნა­წი­ლი გა­და­ე­რი­ცხე­ბა რა­მო­დე­ნი­მე საქ­ველ­მოქ­მე­დო ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ას სა­ქარ­თვე­ლო­ში.

აქვე მინ­და და­ვა­მა­ტო, რომ ღო­ნის­ძი­ე­ბა სა­უ­კე­თე­სო სა­შუ­ა­ლე­ბა იქ­ნე­ბა კომ­პა­ნი­ებ­მა წარ­მო­ა­ჩი­ნონ თა­ვი­ან­თი ბრენ­დი და პრო­დუქ­ცია, სპონ­სო­რო­ბის მსურ­ვე­ლებს შე­უძ­ლი­ათ დაგ­ვი­კავ­შირ­დნენ: sam@boc-uk.com

და­სას­რულს მინ­და ავღ­ნიშ­ნო, Marketing Brilliance Awards გაძ­ლევთ უნი­კა­ლურ შანსს გა­ეც­ნოთ მსოფ­ლიო ტენ­დენ­ცი­ებს და გა­ა­ფარ­თო­ოთ თქვე­ნი კონ­ტაქ­ტე­ბი, ასე რომ არ, არ ჩა­მორ­ჩეთ დროს, შე­მოგ­ვი­ერ­თდით.

დაწ­ვრი­ლე­ბი­თი ინ­ფორ­მა­ცი­ის­თვის ეწ­ვი­ეთ ბმულს: www.Marketing-Brilliance.boc-uk.com

შე­გახ­სე­ნებთ, რომ მარ­კე­ტინგ ბრი­ლი­ან­სის ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რი ბრი­ტა­ნუ­ლი კომ­პა­ნი­აა. ღო­ნის­ძი­ე­ბის მხარ­დამ­ჭე­რე­ბი არი­ან:

მარ­კე­ტინ­გუ­ლი მხარ­დამ­ჭე­რი: Marketer.ge; გე­ნე­რა­ლუ­რი მე­დია პარტნი­ო­რი: Palitra Media, რა­დიო მხარ­დამ­ჭე­რი: Palitra Radio, Radio Imedi ; ონ­ლა­ინ TV: Palitra TV, ITV.ge; მე­დია პარტნი­ო­რე­ბი: BPI, Caucasus Business Week, Ambebi.ge, iMarketing.ge, Presa.ge, People.ge, Droni.ge.

®

საქართველოში პირველად ყველაზე მასშტაბური ბიზნეს დაჯილდოება Marketing Brilliance Awards-ი გაიმართება

საქართველოში პირველად ყველაზე მასშტაბური ბიზნეს დაჯილდოება  Marketing Brilliance Awards-ი  გაიმართება

ამა წლის 25 ოქტომბერს, პირველად საქართველოში ყველაზე მასშტაბური ბიზნეს დაჯილდოება  Marketing Brilliance Awards-ი  გაიმართება. ღონისძიების ორგანიზატორია ბრიტანული კომპანია:  BOC- Global Events Group, რომელიც  ერთ-ერთი ლიდერი კომპანიაა პრესტიჟული კონფერენციების და კორპორაციული ტრეინინგების ორგანიზატორთა შორის.

ამჯერად კი, Marketing Brilliance Awards-ი ლონდონიდან თბილისში მოემართება, რათა ქართველ მარკეტერებს შესთავაზოს მსოფლიოს ლიდერი კომპანიების წარმომადგენელთა ინტერაქტიული პრეზენტაციები, საინტერესო ქეისები და გაუზიაროს უახლესი ტენდენციები მარკეტინგში, ამასთან გამოავლინოს ყველაზე ინოვაციური მარკეტინგული და PR პროექტები და დააჯილდოოს საუკეთესონი.

მარკეტერი პროექტის მენეჯერს,  სემ დევისს ესაუბრა

სემ, იქნებ ღონისძიების შესახებ გვესაუბროთ, რას მოიცავს მარკეტინგ ბრილიანსი?

მარკეტინგ ბრილიანსის ფარგლებში შედის:

  • ერთ დღიანი კონფერენცია (25 ოქტომბერი – 9.00-დან 17:00-მდე) კონფერენციაზე წარმოდგენილი იქნება პრეზენტაციები მსოფლიოს წამყვანი ბრენდებიდან: Microsoft, BBC, Nokia, Philips, London Transport Museum და სხვა
  • გალა ვახშამი და დაჯილდოების ცერემონიალი (25ოქტომბერი დასაწყისი: 19:00) -ღონისძიების ამ დასკვნით ნაწილში გამიმართება გალა ვახშამი და გამარჯვებულების დაჯილდოება.

ღონისძიების ჩატარების ადგილი: თბილისი მარიოტი

მოდით, ჯერ კონფერენციის კონცეფციის შესახებ გვესაუბრეთ.

კონფერენციის დამსწრე საზოგადოებას ექნება უნიკალური შესაძლებლობა მოისმინოს მსოფლიო დონის მარკეტინგის და საზოგადოებასთან ურთიერთობის გურუების მასტერკლასები, დაუსვან მათ შეკითხვები და გაეცნონ უახლოეს ტენდენციებს მარკეტინგის სფეროში.

კონფერენციის პროგრამა არის აბსოლუტურად უნიკალური და ზუსტად მორგებული ქართულ საზოგადოებასა და ბიზნეს გარემოზე, ყველა პრეზენტაცია იქნება სავსე ქეის-სთადებით, და ინტერაქტივებით, გელოდებათ უამრავი სიურპრიზი.

თქვით რომ, პროგრამა ქართულ ბიზნეს გარამემოზე ზუსტად არის გათვლილი,რამდენად კარგად იცნობთ ქართულ საზოგადოებას და ქართულ ბიზნეს გარემოს?

თამამად შეგვიძლია განვაცხადოთ, რომ ძალიან ზედმიწევნით კარგად. პროექტზე მუშაობის დროს  დაწვრილებით შევისწავლეთ ის დაბრკოლებები რაც ქართულ ბიზნეს გარემოს ამჟამად აქვს, და ამაში ჩვენს გუნდში ქართველი წევრის არსებობამ დიდი წვლილი შეიტანა. ჩვენ კარგად მოგვეხსენება, რომ ქართული საზოგადოება პრეტენზიულია და ელოდება მაქსიმუმს, ვიცით ქართველი მარკეტერების შესაძლებლობების დონეც, ვნახეთ უამრავი მათი განხორციელებული პროექტი, რომელიც მაღალი სტანდარტებით გამოირჩევა, ამიტომ კონფერენცია დატვირთული იქნება პრაქტიკული პრეზენტციებით და არავის ექნება დრო მოსაწყენად.

ბევრს უჩნდება კითხვა ღონისძიების ეფექტურობასთან დაკავშირებით, იქნებ ამისშესახებ გვითხრათ.

როგორც უკვე მოგახსენეთ, ჩვენს გუნდში ქართველი თანამშრომლის არსებობა ჩვენთვის არის საუკეთეო ინფორმაციული წყარო, ზედმიწევნით ვიცით რას ელოდება ქართული საზოგადოება მსგავსი ღონისძიებებისგან, ჩვენ კი მათ მოლოდინს გადავაჭარბებთ, ამ ეტაპზე ბევრ რამეს სიურპრიზდ ვტოვებთ. იმის გათვალისწინებით, რომ გვინდა პროექტი ყოველწლიური იყოს, ჩვენი მიზანია დაუვიწყარი შთააბეჭდიელბები მოვახდინოთ დამსწრე საზოგადოებაზე.

ამასტან უნდა ავღნიშნო, რომ ჩვენი კორპორაციული კურსები (BOC წელიწადში 70+ სხვადასხვა ტრეინინგს სთავაზობს ) და კონფერენციები მაღალი ხარისხით გამოირჩევა, დამსწრეთა შორის არიან ისეთი კომპანიები როგორიც არის: Coca-Cola, London Business School, Rolls Royce, EDF Energy, Gazprom , Caspian Pipeline, Financial Times, Nestle და სხვა მრავალი.

ჩვენი კონფერენციის სპონსორთა სიაში არიან ისეთი უმსხვილესი და საყოველთაოდ ცნობილი კომპანიები როგორებიც არის: LinkedIn, HayGroup და სხვა, ეს კი თავისთავად მიუთითებს ჩვენი ღონისძიებების მაღალ ხარისხზე. ჩვენს ივენთებზე შთაბეჭდილებების მოსასმენად ეწვიეთ ბმულებს: http://youtu.be/tsb5-5aGvPo , https://www.youtube.com/watch?v=6dMyX7YDltQ

ვის შეუძლია ღონისძიებაში მონაწილეობა?

კონფერენციაზე დასწრება ნებისმიერ მსურველს შეუძლია, ხოლო კატეგორიაში მონაწილების მიღება შეუძლიათ ქართული წარმოშობის ორგანიზაციებს და  ასევე იმ უცხოურ კომპანიებს, რომლებიც ქართულ ბაზარზე მოღვაწეობენ. კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, საჭიროა კომპანიებმა წარადგინონ პროექტი, რომლიც განხორციელდა 2011 წლის ოქტომბრიდან 2013 ოქტომბრამდე.

რა კატეგორიები არსებობს?

წელს შემდეგ კატეგორიებს გთავაზობთ:

Brand Brilliance

Best Individual Marketer

Best Marketing Team

Best Marketing/PR Consultancy

Rising Star ( for under 30’s)

Best Print Advertising Campaign

Best Public Relations Campaign

Best Web Site

Best Brochure/ ebrochure

Best use of Video Marketing

Best Brand Marketing Campaign

Best Integrated Marketing Campaign    BestTelevision Spot

Best Plan-O-Grams (for retailers)

Best Packaging

Best Photography

Best Corporate video

Best Viral video

Best Product video

Best Digital Marketing Campaign

Best Billboard

Best New Product Launch

Best Direct Marketing Campaign

Best Use of Budget

Best Social Media Campaign

იქნებ უფრო დაწვრილებით აგვიხსნათ როგორ მოხდება გამარჯვებულების გამოვლენა:

განცხადებების შემოტანის ბოლო ვადა 18 სექტემბერია, ამიტომ მსურველებს ვურჩევთ იჩქარონ რომ იმედგაცრუებულნი არ დარჩნენ. ყველა შემოტანილ განცხადებას განიხილავს მსოფლიოს წამყვანი ორგანიზაციების პიარ და მარკეტინგ სპეციალისტებისგან შემდგარი პანელი,  ფინალისტების სია ოქტომბრის მეორე კვირას გახდება ცნობილი. თითოეულ კატეგორიაში კი მხოლოდ  3 გამარჯვებული იქნება წარმოდგენილი:

ბრილიანსი  (უმაღლესი ჯილდო), ოქრო და ვერცხლი. გამარჯვებულთა ვინაობა მხოლოდ დაჯილდოების ცერემონიალ-ზე გაცხადდება

რომელი კომპანისს წარმომადგენლები არიან ჯიურში?

ჟიურის წევრებს შორის არიან შემდეგი კომპანიის მარკეტინგ და პიარ სპეციალისტები: Google, Guardian Group, Honda, WorldPay, SitexOrbis,MEGA Brands,The Next Web,Philips, Nokia, London Transport Museum, Microsoft და სხვა

იქნებ დეტალურად აგვიხსნათ, როგორ ხდება მსურველის დარეგისტრირება.

სიამოვნებით,

1.    მას შემდეგ რაც გადაწყვეტთ რომელ კატეგორიაში მიიღოთ მონაწილეობა, შეავსეთ სარეგისტრაციო ფორმა: http://www.boc-uk.com/conferences/marketing-brilliance-awards/registration .

2.    რეგისტრაციიდან 24 საათში თქვენ მიიღებთ დამადასტურებელ წერილს და ინვოისს, თანხის გადახდა შესაძლებელია გადმორიცხვით ან საბანკო ბარათით. თქვენ ასევე მიიღებთ სპეციალურ ფორმას, თქვენს მიერ შერჩეული კატეგორიაში მონაწილეობის მისაღებად,

3.    შევსებული ფორმა უნდა გამოგვიგზავნოთ  ელექტრონულ მისამართზე:AwardsGeorgia@boc-uk.com და დაელოდოთ შედეგებს, განცხადებების მიღების ბოლო ვადაა 18 სექტემბერი

რეგისტრაციის რა ვარიანტები არსებობს:

ინდივიდუალური პაკეტი:

1.    მხოლოდ კონფერენციაზე და გალა დინერზე დამსწრებთა მსურველთათვის, რომელთაც არ სურთ დაჯილდოებაში მონაწილეობის მიღება.

2.    ინდივიდუალური პაკეტი N2, ამ პაკეტში შედის: კონფერენციაზე და დაჯილდოებაზე დასწრება, ასევე ერთი სასურველ ნომინაციაში მონაწილეობის მიღება .

ჯგუფური პაკეტები:

1.    VIP მაგიდა 8 ადამიანისათვის – ეს არის საუკეთესო ვარიანტი კომპანიებისთვის. ამ პაკეტში შედის:

8 ბილეთი კონფერენციასა და დაჯილდოებაზე დასასწრებათ, ბრენდირებული მაგიდა , 3 სასურველ  კატეგორიაში მონაწილეობის მიღება.

2. პაკეტი 4 წარმომადგენლისთვის: შედის: 4 ბილეთი კონფერენციასა და დაჯილდოებაზე დასასწრებათ, 2 სასურველ  კატეგორიაში მონაწილეობის მიღება.

და ბოლოს,თქვენ აპირებთ შემოსული თანხის გარკვეული ნაწილის გადარიცხოთ საქველმოქმედო ორგანიზაციაში

ჩვენი კომპანია მუდმივად ღებულობს მონაწილეობას სხვადასხვა საქველმოქმედო ღონისძიებებში, გვსურს საქართველოშიც არ დავარღვიოთ ჩვენი ტრადიცია და მასპინძლობისთვის მადლიერების გამოსახატად დავეხმაროთ საქველმოქმედო ორგანიზაციებს.

დამსწრე საზოგადოებას, გარდა იმისა, რომ ექნებათ უნიკალური საშუალება გახდნენ  ექსკლუზიური ივენთის მონაწილე, შეუძლიათ იამაყონ, რადგან მათი გადახდილი თანხის გარკვეული ნაწილი გადაერიცხება რამოდენიმე საქველმოქმედო ორგანიზაციას საქართველოში.

აქვე მინდა დავამატო, რომ ღონისძიება საუკეთესო საშუალება იქნება კომპანიებმა წარმოაჩინონ თავიანთი ბრენდი და პროდუქცია, სპონსორობის მსურველებს შეუძლიათ  დაგვიკავშირდნენ: sam@boc-uk.com

დასასრულს  მინდა ავღნიშნო, Marketing Brilliance Awards გაძლევთ უნიკალურ შანსს გაეცნოთ მსოფლიო ტენდენციებს და გააფართოოთ თქვენი კონტაქტები, ასე რომ არ, არ ჩამორჩეთ დროს, შემოგვიერთდით.

დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ბმულს: www.Marketing-Brilliance.boc-uk.com

შეგახსენებთ, რომ მარკეტინგ ბრილიანსის ორგანიზატორი ბრიტანული კომპანიაა. ღონისძიების მხარდამჭერები არიან:

მარკეტინგული მხარდამჭერი: Marketer.ge; გენერალური მედია პარტნიორი: Palitra Media, რადიო მხარდამჭერი: Palitra Radio, Radio Imedi ; ონლაინ TV: Palitra TV, ITV.ge; მედია პარტნიორები: BPI, Caucasus Business Week, Ambebi.ge, iMarketing.ge, Presa.ge, People.ge, Droni.ge.

®

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი