Microsoft-ში დარწმუნებულები არიან, რომ მომხმარებლის ხასიათის შესახებ ინფორმაციის ფლობა სმარტფონებს კიდევ უფრო მოსახერხებელ და გამოსადეგ მოწყობილობად აქცევს. კორპორაცია ისეთი ტექნოლოგიის შექმნაზე მუშაობს, რომელიც სმარტფონს საშუალებას მისცემს, დაადგინოს მისი მფლობელის ხასიათი და ავტომატურად გააგზავნოს ეს ინფორმაცია სოციალურ ქსელში.
ახალ ტექნოლოგიას უკვე აქვს სახელი Moodscope. ეს არის აპლიკაცია, რომელიც ხასიათის კლასიფიკაციას რამდენიმე კატეგორიის მიხედვით ახდენს: აღელვება, ბედნიერება, დაძაბულობა, მოწყენილობა, სიმშვიდე, განცდა და გაბრაზება.
ადამიანის განწყობა რამდენიმე მახასიათებლის მიხედვით დგინდება - ამა თუ იმ აპლიკაციის გამოყენება, ზარი, მიმოწერა, ბრაუზერის ისტორია, ადგილმდებარეობა.
მეცნიერებმა უკვე ჩაატარეს ტესტები 32 მოხალისის მონაწილეობით და 66%-იან სიზუსტესაც მიაღწიეს. ზოგ შემთხვევაში სიზუსტე 93%-იც კი იყო.
მოხალისეები 2 თვის განმავლობაში იყენებდნენ მოწყობილობას და მიღებული შედეგის პარალელურად, აღწერდნენ საკუთარ მდგომარეობას. სმარტფონების მიერ განსაზღვრული ხასიათი უმეტეს შემთხვევაში, მფლობელის ხასიათს დაემთხვა.
რა თქმა უნდა, ასეთი ტექნოლოგიის გამოყენება ერთგვარად ხელს უშლის პრივატულობას. ამასთან, Microsoft-ი დარწმუნებულია, რომ სისტემა ადამიანებს ურთიერთობაში დაეხმარება და უბიძგებს, რომ ერთმანეთისადმი მეტი ყურადღება გამოიჩინონ.
გაბრაზებულ მომხმარებელთან მალევე მივლენ მეგობრები, რომლებიც ამის შესახებ სოც-ქსელში წაიკითხავენ, ხოლო გაბრაზებულ უფროსს თანამშრომლები მოერიდებიან.
მომზადებულია topnews.ru-ს მიხედვით.