პოლიტიკა
მსოფლიო
სამართალი

23

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 03:27-ზე, მთვარე ვერძშია – საკმაოდ რთული დღეა. თავი შეიკავეთ ყოველგვარი კონფლიქტისგან. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფულის ხარჯვას; ვაჭრობაში არ მოტყუვდეთ. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდის ჩასაბარებლად. მოერიდეთ სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. უფროსთან კამათს. მგზავრობა და მივლინება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში; საოჯახო საქმეების შესრულება. მოერიდეთ ხორციან კერძებს. სასურველია თევზისა და ბოსტნეულის. თავი შეიკავეთ მოწევისა და ალკოჰოლისგან. თავის ტკივილი რომ აირიდოთ, არ გადაიღალოთ გონებრივი სამუშაოთი. მოერიდეთ დიდხანს კითხვასა და ტელევიზორის ყურებას.
საზოგადოება
Faceამბები
სამხედრო
მოზაიკა
მეცნიერება
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
გეოლოგიიდან კინომდე - ოპერატორ ლომერ ახვლედიანის არჩევანი
გეოლოგიიდან კინომდე - ოპერატორ ლომერ ახვლედიანის არჩევანი

მისი თა­ო­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი ხში­რად გუ­ლის­ტკი­ვი­ლით ლა­პა­რა­კო­ბენ იმ თბილ გა­რე­მო­სა და ადა­მი­ა­ნე­ბის ერ­თმა­ნეთ­თან გუ­ლის­ხმი­ერ და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბა­ზე, რო­მელ­შიც მათ­მა ბავ­შვო­ბამ გა­ი­ა­რა. გან­სხვა­ვე­ბა მა­შინ­დე­ლი და დღე­ვან­დე­ლი სა­ზო­გა­დო­ე­ბის ურ­თი­ერ­თო­ბებ­ში იყო პირ­ვე­ლი თემა, რა­ზეც ოპე­რა­ტორ ლო­მერ ახვლე­დი­ანს შინ სტუმ­რო­ბი­სას ვკი­თხე და თავ­და­პირ­ვე­ლად ახალ­გაზ­რდო­ბის გახ­სე­ნე­ბა ვთხო­ვე...

- შე­უძ­ლე­ბე­ლია, ახალ­გაზ­რდო­ბის წლე­ბი კარ­გად არ გახ­სენ­დე­ბო­დეს. რაც უფრო შორ­დე­ბი ბავ­შვო­ბას, მით უფრო ლა­მა­ზი და კარ­გი ჩანს ის. სა­ზო­გა­დო­ე­ბა­ში და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბე­ბი პრინ­ცი­პუ­ლად შეც­ვლი­ლია. ჩვენს დროს გო­გო­ნას სახ­ლში მი­ცი­ლე­ბა, კი­ნო­ში წას­ვლა, სე­ირ­ნო­ბა გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი სით­ბოს მომ­გვრე­ლი და ემო­ცი­უ­რი მოვ­ლე­ნა იყო. ჩემი წლე­ბი­დან და დღე­ვან­დე­ლი გა­და­სა­ხე­დი­დან მეჩ­ვე­ნე­ბა, რომ მან­დი­ლოს­ნი­სად­მი და­მო­კი­დე­ბუ­ლე­ბა მა­შინ უფრო რო­მან­ტი­კუ­ლი და ამაღ­ლე­ბუ­ლი იყო, ვიდ­რე დღე­საა. თბი­ლი­სი პა­ტა­რაა, ეროვ­ნე­ბას ყუ­რა­დღე­ბას არა­ვინ აქ­ცევ­და და ეს უბ­ნის პრინ­ცი­პი იყო. სო­ლო­ლაკ­ში გა­ვი­ზარ­დე, ორო­თა­ხი­ა­ნი ბინა გვქონ­და სულ­ხან-სა­ბას ქუ­ჩა­ზე, მაგ­რამ მეჩ­ვე­ნე­ბო­და, რომ ის უშ­ვე­ლე­ბე­ლი იყო (იღი­მის). სამი დედ­მა­მიშ­ვი­ლი ვართ, უმ­ცრო­სი და-ძმა მყავს.

- რაც შე­ე­ხე­ბა პრო­ფე­სი­ულ არ­ჩე­ვანს, 17 წელი ის ასა­კია, როცა ბავ­შვს ბო­ლომ­დე არ აქვს გაც­ნო­ბი­ე­რე­ბუ­ლი, რა ის­წავ­ლოს და ხში­რად გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბას ოჯა­ხის წევ­რე­ბი იღე­ბენ. ვიცი, რომ თავ­და­პირ­ვე­ლად "გე­პე­ი­ში" ჩა­ა­ბა­რეთ...

- დიახ, 17 წელი მცი­რე ასა­კია იმის­თვის, რომ მიხ­ვდე, რა გინ­და აკე­თო ცხოვ­რე­ბა­ში. გა­მი­ხარ­და, რომ თქვენც ასე ფიქ­რობთ. ჩემი აზ­რით, იმ პე­რი­ოდ­ში, როცა სკო­ლას ამ­თავ­რებ­დი, აუ­ცი­ლე­ბე­ლი იყო ინ­სტი­ტუ­ტში ჩა­ბა­რე­ბა, შემ­დეგ მეც­ნი­ერ-მუ­შა­კი უნდა გამ­ხდა­რი­ყა­ვი. დღეს თქვენს თა­ო­ბა­ში და შემ­დგომ, ახალ­გაზ­რდას გა­ცი­ლე­ბით მეტი სა­შუ­ა­ლე­ბა აქვს. ადრე იწყე­ბენ მუ­შა­ო­ბას და მალე ხდე­ბი­ან და­მო­უ­კი­დებ­ლე­ბი. სკო­ლა ოქ­როს მე­დალ­ზე და­ვამ­თავ­რე და ამი­ტომ გზა ნე­ბის­მი­ერ ინ­სტი­ტუ­ტში ხსნი­ლი მქონ­და. ბი­ძა­ჩე­მი "გე­პე­ი­ში" სამ­თო ფა­კულ­ტე­ტის და­მა­არ­სე­ბე­ლი იყო, ხოლო ჩემ­ზე ხუთი წლით უფ­რო­სი დე­ი­დაშ­ვი­ლი გე­ო­ლო­გი­ის ფა­კულ­ტეტ­ზე სწავ­ლობ­და. მეც გე­ო­ლო­გი­ურ­ზე ჩა­ბა­რე­ბა მო­ვინ­დო­მე, კარ­გად ვსწავ­ლობ­დი, მაგ­რამ მა­ინც რა­ღაც სხვა მინ­დო­და. ეს იყო თე­ატ­რი, წიგ­ნის კი­თხვა, კი­ნო­ში გაქ­ცე­ვა. ჯერ კი­დევ ბოლო კურ­სი­დან პა­ლე­ო­ბი­ო­ლო­გი­ის ინ­სტი­ტუ­ტში ვმუ­შა­ობ­დი, მაგ­რამ გულს ვერ ვუ­დებ­დი. ღმერ­თმა ნუ ქნას, მთე­ლი ცხოვ­რე­ბა ის აკე­თო, რაც არ მოგ­წონს. ძნე­ლია, არ გსი­ა­მოვ­ნებ­დეს იქ მის­ვლა, სა­დაც ცხოვ­რე­ბის უდი­დეს ნა­წილს ატა­რებ. ოთხი წლის შემ­დეგ სა­მუ­შა­ოდ კი­ნოს­ტუ­დი­ა­ში წა­ვე­დი. ჩემი მი­ღე­ბა მე­გობ­რებ­მა ტიტო კა­ლა­ტო­ზიშ­ვილს სთხო­ვეს. მშობ­ლე­ბი წი­ნა­აღ­მდე­გი იყ­ვნენ, მარ­ტო ჩემს მე­უღ­ლეს, ნა­ნას არ და­უ­წუ­ნე­ბია ჩემი არ­ჩე­ვა­ნი. მა­შინ უკვე პირ­ვე­ლი შვი­ლიც გვყავ­და - ნინო, მე­ო­რე შემ­დეგ შეგ­ვე­ძი­ნა - არ­ჩი­ლი. და­ვუ­წყე ნი­ნოს ფო­ტო­ე­ბის გა­და­ღე­ბა და ეს კი­ნოს მი­მართ სიყ­ვა­რუ­ლის ერთ-ერთი გა­მოვ­ლი­ნე­ბა იყო (იღი­მის).

- კი­ნოს­ტუ­დია "ქარ­თულ ფი­ლმში" არა­ერთ რე­ჟი­სორ­თან გი­მუ­შა­ვი­ათ, მათ შო­რის იყ­ვნენ თენ­გიზ აბუ­ლა­ძე, ლანა ღო­ღო­ბე­რი­ძე, რეზო ჩხე­ი­ძე, ელ­დარ შენ­გე­ლა­ია, თე­მურ ფა­ლა­ვან­დიშ­ვი­ლი. მა­მა­კაც და ქალ რე­ჟი­სო­რებს შო­რის გან­სხვა­ვე­ბა თუ იგ­რძნო­ბო­და?

- არა. ფაქ­ტობ­რი­ვად, ჩვენს ყვე­ლა რე­ჟი­სორ­თან ვი­მუ­შა­ვე, ბა­ტო­ნი ოთარ იო­სე­ლი­ა­ნის გარ­და. ძა­ლი­ან გა­მი­მარ­თლა, რომ ჩემი პირ­ვე­ლი ფილ­მი ბა­ტონ თენ­გიზ­თან გა­და­ვი­ღეთ. მას და ბა­ტონ ტი­ტოს დიდი ღვაწ­ლი აქვთ ჩემ­ზე. თენ­გიზ აბუ­ლა­ძე სა­ო­ცა­რი პი­როვ­ნე­ბა იყო. მის­გან ბევ­რი რამ ვის­წავ­ლე, მას­ზე უმ­ცრო­სი ვი­ყა­ვი, მაგ­რამ ძა­ლი­ან დავ­მე­გობ­რდით. მას­თან ჯერ ოპე­რა­ტო­რის ასის­ტენ­ტად ვმუ­შა­ობ­დი, "ვედ­რე­ბის" გა­და­ღე­ბის დროს - მე­ო­რე ოპე­რა­ტო­რად, პირ­ვე­ლი საშა ან­ტი­პენ­კო გახ­ლდათ. ამის შემ­დეგ მე და ირაკ­ლი კვი­ნი­კა­ძემ გა­და­ვი­ღეთ ფილ­მი "ქვევ­რი" - რეზო გაბ­რი­ა­ძის სცე­ნა­რის მი­ხედ­ვით. შემ­დეგ უკვე თენ­გიზ­მა მთა­ვარ ოპე­რა­ტო­რად და­მი­ძა­ხა. მა­შინ ის იღებ­და ფილ­მს "სამ­კა­უ­ლი სატ­რფოს­თვის". აქ კარ­გი დე­ტა­ლია და გე­ტყვით (იღი­მის), იმ დროს მე რე­ჟი­სო­რო­ბა მინ­დო­და და ვკი­თხე, შე­იძ­ლე­ბო­და თუ არა, მის ასის­ტენ­ტად მე­მუ­შა­ვა. ჯერ ეს ფილ­მი გა­და­ი­ღე და მერე ვნა­ხო­თო, - მი­თხრა მან. პირ­ვე­ლად, როცა გა­და­ღე­ბას ვი­წყებ­დი, თენ­გიზ­მა და ტი­ტომ კი­ნე­მა­ტოგ­რა­ფი­ის თვალ­საზ­რი­სი­თაც ბევ­რი რჩე­ვა მომ­ცეს. სა­ერ­თოდ, ვფიქ­რობ, ჩემი მუ­შა­ო­ბის პირ­ველ პე­რი­ოდ­ში ძა­ლი­ან გა­მი­მარ­თლა, რად­გან ვი­მუ­შა­ვე შე­სა­ნიშ­ნავ რე­ჟი­სო­რებ­თან. ერთ-ერთი ასე­თი ქალ­ბა­ტო­ნია ლანა ღო­ღო­ბე­რი­ძე. ჩვენ ერ­თად გა­და­ვი­ღეთ "აურ­ზა­უ­რი სალ­ხი­ნეთ­ში". ასე­ვე ბა­ტონ ელ­დარ შენ­გე­ლა­ი­ას­თან, მას­თან მუ­შა­ო­ბაც დღე­სას­წა­უ­ლი­ვი­თაა. ბო­ლოს სა­ქარ­თვე­ლო­ში მას­თან ერ­თად გა­და­ვი­ღე ფილ­მი "ექ­სპრეს ინ­ფორ­მა­ცია".

- არის ფილ­მე­ბი, რო­მელ­თაც ყო­ველ­თვის ჰყავს მა­ყუ­რე­ბე­ლი, მაგ­რამ პი­რა­დად თქვენ­თვის რო­მე­ლია ყვე­ლა­ზე ძვირ­ფა­სი?

- ცალ­სა­ხად თქმა რთუ­ლია, მაგ­რამ ჩემს ბი­ოგ­რა­ფი­ა­ში ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვან ფილ­მად "ნატ­ვრის ხე" მი­მაჩ­ნია. ახ­ლა­ხან მოს­კოვ­ში ვი­ყა­ვი და ორ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე უჩ­ვე­ნეს ეს ფილ­მი. დიდი ხანი არ მქონ­და ნა­ნა­ხი და სა­ოც­რად მო­მე­წო­ნა. მარ­თლა დიდი ფილ­მია. ეს მხო­ლოდ ჩემი აღი­ა­რე­ბა არ არის, მთე­ლი კი­ნე­მა­ტოგ­რა­ფი­უ­ლი სამ­ყა­რო ასე ფიქ­რობს და თან უყ­ვარს ყვე­ლას, ვინც ნახა. მათ შო­რის ახალ­გაზ­რდებ­საც, გან­სა­კუთ­რე­ბით მათ, ვინც კი­ნოს სფე­რო­ში მუ­შა­ობს. ოპე­რა­ტო­რის­თვის გა­მარ­თლე­ბაა ამ­გვა­რი მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ნა­წარ­მო­ე­ბე­ბის გა­და­ღე­ბა. კინო ბევ­რი ადა­მი­ა­ნის შრო­მის შე­დე­გად იქ­მნე­ბა, მაგ­რამ იმავდრო­უ­ლად არ გა­მოვ­რი­ცხავ რე­ჟი­სო­რის უპი­რა­ტე­სო­ბას. ჭკვი­ა­ნი რე­ჟი­სო­რი ისაა, რო­მე­ლიც კარ­გი მა­სა­ლის არ­სე­ბო­ბის დროს, ცდი­ლობს თა­ნა­მო­აზ­რე­ებ­სა და პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლებ­თან იმუ­შა­ოს. თუმ­ცა ვერ ვი­ტყვი, რომ პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი ვი­ყა­ვი, როცა თენ­გიზ­მა "ნატ­ვრის ხეზე" სა­მუ­შა­ოდ და­მი­ძა­ხა. თავ­შე­კა­ვე­ბუ­ლი კაცი ვარ, მაგ­რამ არ მრცხვე­ნია იმის თქმის, რომ "ნატ­ვრის ხე" ერთ-ერთი სა­უ­კე­თე­სო ფილ­მია, რაც მე მი­ნა­ხავს.

იხი­ლეთ ინ­ტერ­ვი­უს სრუ­ლი ვერ­სია

რუბრიკის სხვა სიახლეები
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ჩრდილოეთ კორეის ახალმა სამხედრო ხომალდმა კატასტროფა განიცადა

გეოლოგიიდან კინომდე - ოპერატორ ლომერ ახვლედიანის არჩევანი

გეოლოგიიდან კინომდე - ოპერატორ ლომერ ახვლედიანის არჩევანი

მისი თაობის წარმომადგენლები ხშირად გულისტკივილით ლაპარაკობენ იმ თბილ გარემოსა და ადამიანების ერთმანეთთან გულისხმიერ დამოკიდებულებაზე, რომელშიც მათმა ბავშვობამ გაიარა. განსხვავება მაშინდელი და დღევანდელი საზოგადოების ურთიერთობებში იყო პირველი თემა, რაზეც ოპერატორ ლომერ ახვლედიანს შინ სტუმრობისას ვკითხე და თავდაპირველად ახალგაზრდობის გახსენება ვთხოვე...

- შეუძლებელია, ახალგაზრდობის წლები კარგად არ გახსენდებოდეს. რაც უფრო შორდები ბავშვობას, მით უფრო ლამაზი და კარგი ჩანს ის. საზოგადოებაში დამოკიდებულებები პრინციპულად შეცვლილია. ჩვენს დროს გოგონას სახლში მიცილება, კინოში წასვლა, სეირნობა განსაკუთრებული სითბოს მომგვრელი და ემოციური მოვლენა იყო. ჩემი წლებიდან და დღევანდელი გადასახედიდან მეჩვენება, რომ მანდილოსნისადმი დამოკიდებულება მაშინ უფრო რომანტიკული და ამაღლებული იყო, ვიდრე დღესაა. თბილისი პატარაა, ეროვნებას ყურადღებას არავინ აქცევდა და ეს უბნის პრინციპი იყო. სოლოლაკში გავიზარდე, ოროთახიანი ბინა გვქონდა სულხან-საბას ქუჩაზე, მაგრამ მეჩვენებოდა, რომ ის უშველებელი იყო (იღიმის). სამი დედმამიშვილი ვართ, უმცროსი და-ძმა მყავს.

- რაც შეეხება პროფესიულ არჩევანს, 17 წელი ის ასაკია, როცა ბავშვს ბოლომდე არ აქვს გაცნობიერებული, რა ისწავლოს და ხშირად გადაწყვეტილებას ოჯახის წევრები იღებენ. ვიცი, რომ თავდაპირველად "გეპეიში" ჩააბარეთ...

- დიახ, 17 წელი მცირე ასაკია იმისთვის, რომ მიხვდე, რა გინდა აკეთო ცხოვრებაში. გამიხარდა, რომ თქვენც ასე ფიქრობთ. ჩემი აზრით, იმ პერიოდში, როცა სკოლას ამთავრებდი, აუცილებელი იყო ინსტიტუტში ჩაბარება, შემდეგ მეცნიერ-მუშაკი უნდა გამხდარიყავი. დღეს თქვენს თაობაში და შემდგომ, ახალგაზრდას გაცილებით მეტი საშუალება აქვს. ადრე იწყებენ მუშაობას და მალე ხდებიან დამოუკიდებლები. სკოლა ოქროს მედალზე დავამთავრე და ამიტომ გზა ნებისმიერ ინსტიტუტში ხსნილი მქონდა. ბიძაჩემი "გეპეიში" სამთო ფაკულტეტის დამაარსებელი იყო, ხოლო ჩემზე ხუთი წლით უფროსი დეიდაშვილი გეოლოგიის ფაკულტეტზე სწავლობდა. მეც გეოლოგიურზე ჩაბარება მოვინდომე, კარგად ვსწავლობდი, მაგრამ მაინც რაღაც სხვა მინდოდა. ეს იყო თეატრი, წიგნის კითხვა, კინოში გაქცევა. ჯერ კიდევ ბოლო კურსიდან პალეობიოლოგიის ინსტიტუტში ვმუშაობდი, მაგრამ გულს ვერ ვუდებდი. ღმერთმა ნუ ქნას, მთელი ცხოვრება ის აკეთო, რაც არ მოგწონს. ძნელია, არ გსიამოვნებდეს იქ მისვლა, სადაც ცხოვრების უდიდეს ნაწილს ატარებ. ოთხი წლის შემდეგ სამუშაოდ კინოსტუდიაში წავედი. ჩემი მიღება მეგობრებმა ტიტო კალატოზიშვილს სთხოვეს. მშობლები წინააღმდეგი იყვნენ, მარტო ჩემს მეუღლეს, ნანას არ დაუწუნებია ჩემი არჩევანი. მაშინ უკვე პირველი შვილიც გვყავდა - ნინო, მეორე შემდეგ შეგვეძინა - არჩილი. დავუწყე ნინოს ფოტოების გადაღება და ეს კინოს მიმართ სიყვარულის ერთ-ერთი გამოვლინება იყო (იღიმის).

- კინოსტუდია "ქართულ ფი­ლმში" არაერთ რეჟისორთან გიმუშავიათ, მათ შორის იყვნენ თენგიზ აბულაძე, ლანა ღოღობერიძე, რეზო ჩხეიძე, ელდარ შენგელაია, თემურ ფალავანდიშვილი. მამაკაც და ქალ რეჟისორებს შორის განსხვავება თუ იგრძნობოდა?

- არა. ფაქტობრივად, ჩვენს ყველა რეჟისორთან ვიმუშავე, ბატონი ოთარ იოსელიანის გარდა. ძალიან გამიმართლა, რომ ჩემი პირველი ფილმი ბატონ თენგიზთან გადავიღეთ. მას და ბატონ ტიტოს დიდი ღვაწლი აქვთ ჩემზე. თენგიზ აბულაძე საოცარი პიროვნება იყო. მისგან ბევრი რამ ვისწავლე, მასზე უმცროსი ვიყავი, მაგრამ ძალიან დავმეგობრდით. მასთან ჯერ ოპერატორის ასისტენტად ვმუშაობდი, "ვედრების" გადაღების დროს - მეორე ოპერატორად, პირველი საშა ანტიპენკო გახლდათ. ამის შემდეგ მე და ირაკლი კვინიკაძემ გადავიღეთ ფილმი "ქვევრი" - რეზო გაბრიაძის სცენარის მიხედვით. შემდეგ უკვე თენგიზმა მთავარ ოპერატორად დამიძახა. მაშინ ის იღებდა ფილმს "სამკაული სატრფოსთვის". აქ კარგი დეტალია და გეტყვით (იღიმის), იმ დროს მე რეჟისორობა მინდოდა და ვკითხე, შეიძლებოდა თუ არა, მის ასისტენტად მემუშავა. ჯერ ეს ფილმი გადაიღე და მერე ვნახოთო, - მითხრა მან. პირველად, როცა გადაღებას ვიწყებდი, თენგიზმა და ტიტომ კინემატოგრაფიის თვალსაზრისითაც ბევრი რჩევა მომცეს. საერთოდ, ვფიქრობ, ჩემი მუშაობის პირველ პერიოდში ძალიან გამიმართლა, რადგან ვიმუშავე შესანიშნავ რეჟისორებთან. ერთ-ერთი ასეთი ქალბატონია ლანა ღოღობერიძე. ჩვენ ერთად გადავიღეთ "აურზაური სალხინეთში". ასევე ბატონ ელდარ შენგელაიასთან, მასთან მუშაობაც დღესასწაულივითაა. ბოლოს საქართველოში მასთან ერთად გადავიღე ფილმი "ექსპრეს ინფორმაცია".

- არის ფილმები, რომელთაც ყოველთვის ჰყავს მაყურებელი, მაგრამ პირადად თქვენთვის რომელია ყველაზე ძვირფასი?

- ცალსახად თქმა რთულია, მაგრამ ჩემს ბიოგრაფიაში ყველაზე მნიშვნელოვან ფილმად "ნატვრის ხე" მიმაჩნია. ახლახან მოსკოვში ვიყავი და ორ ღონისძიებაზე უჩვენეს ეს ფილმი. დიდი ხანი არ მქონდა ნანახი და საოცრად მომეწონა. მართლა დიდი ფილმია. ეს მხოლოდ ჩემი აღიარება არ არის, მთელი კინემატოგრაფიული სამყარო ასე ფიქრობს და თან უყვარს ყველას, ვინც ნახა. მათ შორის ახალგაზრდებსაც, განსაკუთრებით მათ, ვინც კინოს სფეროში მუშაობს. ოპერატორისთვის გამართლებაა ამგვარი მნიშვნელოვანი ნაწარმოებების გადაღება. კინო ბევრი ადამიანის შრომის შედეგად იქმნება, მაგრამ იმავდროულად არ გამოვრიცხავ რეჟისორის უპირატესობას. ჭკვიანი რეჟისორი ისაა, რომელიც კარგი მასალის არსებობის დროს, ცდილობს თანამოაზრეებსა და პროფესიონალებთან იმუშაოს. თუმცა ვერ ვიტყვი, რომ პროფესიონალი ვიყავი, როცა თენგიზმა "ნატვრის ხეზე" სამუშაოდ დამიძახა. თავშეკავებული კაცი ვარ, მაგრამ არ მრცხვენია იმის თქმის, რომ "ნატვრის ხე" ერთ-ერთი საუკეთესო ფილმია, რაც მე მინახავს.

იხილეთ ინტერვიუს სრული ვერსია

სალომე ჭაჭუა უცხოეთში მიემგზავრება - რომელი ქვეყნის "ცეკვავენ ვარსკვლავებში" გამოჩნდება მოცეკვავე

"სადაც არ უნდა ყოფილიყო, ყოველთვის სახლში ბრუნდებოდა... თბილისში..." - რას წერს გენიალურ კომპოზიტორზე ხელოვნებათმცოდნე

„თბილისური ჩუქურთმა“ - იმპრესიონისტი მხატვრის გამოფენა, რომელიც თბილისობას ეძღვნება